Χτες στον καφέ μας ο Στάθης
Asxetos είχε την ευγένεια να μου δώσει για μια σύντομη βόλτα το Transalp.
Επειδή ο
R.E.H με πιέζει σαν διαβολάκι
να πω τη γνώμη μου ας πω 2 πραγματα.
Το Transalp για μενα ήταν αυτό που περίμενα κατα 90% και είχα διαβάσει ας πούμε στις προδιαγραφές και τα Reviews. Ειδικά στο θέμα μοτέρ τα specs μιλάνε..
Highlights: Εκπληκτικό (street χαρακτήρα) μοτέρ. Καθαρό σε λειτουργία, ωραίος ψεκασμός, ευστροφία, μέχρι τις 4000-5000RPM δε γίνονται πολλά πράγματα, μετά ΞΥΡΙΖΕΙ. Αυτό το μοτέρ πρωτίστως έχει θέση σε μηχανές δρόμου. Ένα αντι-Tracer 700 π.χ. ή ένα καινούργιο CBR750F με αυτό το μοτέρ (ανταγωνιστή του GSX-8S), ποίημα! Κάνει τον CP2 της Yamaha να φαίνεται δεινόσαυρος!
Φρένα τυπικά σύγχρονου Honda. Απλά εξαιρετικά σε αίσθηση και δύναμη τουλάχιστον σε συνθήκες πολης. Φαντάζομαι και στην πίεση να μην έχουν εύκολη κόπωση.
Θέση οδήγησης, τυπική εύκολη Honda πολύ ευρύχωρη σίγουρα και για ψηλούς. Μαλακός συμπλέκτης, άψογο quickshifter, λίγο πολύπλοκοι διακόπτες βέβαια στα χειριστήρια αλλά οκ
TFT Οθόνη. Δεν εντυπωσιάζει σε μέγεθος ή χρώματα αλλά εντυπωσιάζει σε πληροφορία. Τα πάντα όλα τακτοποιημένα και ωραία.
Τι δεν μου άρεσε: Αναμενόμενα οι αναρτήσεις. Άνετες αρκετά και επαρκείς για πόλη πολύ γρήγορα σου δείχνουν πως είναι οικονομική επιλογή. Χλιαρή αίσθηση στις αποσβέσεις και έλλειψη στιβαρότητας, street ρυθμίσεις που χωρίς ρυθμίσεις δεν θα καλύψουν σίγουρα σε απαιτήσεις. Μου θύμισαν μαμά αναρτήσεις varadero 1000, Africa 750, transalp 650. Εκεί η Honda τήρησε την παράδοση! Μή επαρκείς για τον χαρακτήρα της μοτοσυκλέτας. Με ερωτηματικό εδώ το πλαίσιο που δεν είχα και χρόνο βέβαια να βγάλω πιο καλά συμπεράσματα.
Σέλα ευρύχωρη αλλά σκληρή σε αίσθηση
Πολύ ψηλόβαρη αίσθηση της μοτοσυκλέτας. Σε tuareg, Strom 800 και 790 έχεις πολύ ελαφρύτερη αίσθηση χαμηλότερου κέντρου βάρους. ΠΛησιάζει πιο πολύ σε tenere αλλά φέρνει πιο πολύ σε 1000άρι σε άισθηση βάρους παρά τα λίγα φαινομενικά κιλά του. Θα είχα περιέργεια για μέτρηση πραγματική των κιλών συγκριτικά με τον ανταγωνισμό σε πλάστιγγά. Βέβαια ο Στάθης το έχει προικίσει με τα πάντα. Κάγκελα, μπαγκαζιέρες, ποδιές, κεντρικό σταντ, ότι υπάρχει σε επίθημο αξεσουάρ και κάμποσα Aftermarket.
Αίσθηση ποιότητα πλαστικών σε αυτό που βλέπει ο οδηγός. Δεν σου βγάζει Premium.
..............
Σε περισσότερη ανάλυση με μια 10λεπτη βόλτα δεν μπορω φυσικά να μπω. Πάνω κάτω αυτά που περίμενα είδα. Ενθουσιασμός για κάποια σημεία όπως το μοτέρ, απογοήτευση για την επιλογή της Honda ειδικά σε αναρτήσεις.
Εμένα δεν θα μου έκανε σε καμία περίπτωση, δεν αλλάζω γνώμη και συνεχίζω να πιστεύω πως στη κατηγορία τιμής Vstrom 800, Tuareg είναι οι επιλογές οι σωστές ειδικά για την τιμή του αλλά αγαπάμε Transalp-αδες φίλους μας και κάνουμε respect ειδικα στη δύναμη του αλλά και τα φρένα. Ποιος το περίμενε πως ένα Transalp θα έπαιρνε κεφάλια στα φανάρια!!