Δεν τα κάνω εγώ αυτά.Περίμενε να το πάρει χαμπάρι και ο STF ...
Τι μου φταίει η Honda που γενικά έχει σεινηδητοποιημένους αναβάτες, οι εξαιρέσεις υπάρχουν για να επιβεβαιώνουν τον κανόνα.
Δεν τα κάνω εγώ αυτά.Περίμενε να το πάρει χαμπάρι και ο STF ...
Σκληρός, αλλά συμφωνώ μαζί σου. Έτσι και αλλιώς το μεγαλύτερο ποσοστό ιδιοκτητών του (konkost δε λέμε εσένα) ειναι για απλες διελέυσεις σε χωματόδρομο, που θα τις έκανε άνετα με 19/17. Ίσως θα ήταν καλύτερα να έδειχνε απο την αρχή που στοχεύει και για ποια χρήση. Ίσως πάλι, σου λέει ποιος ξερει μπορεί να πίασουμε και κανένα χωμάτινο...Αν και μου αρέσει το Transalp δεν κάνει για τη χρήση που θέλω. Οι 21/18 τροχοί αφαιρούν πολύ από το επιθυμητό fun to ride που με ενδιαφέρει σε μια μοτοσυκλέτα που θα επέλεγα για να ταξιδέψω. Το ένιωσα έντονα στο -κατά τα άλλα- πολύ καλό Tuareg 660, το οποίο τουλάχιστον φοράει tubeless και φημιζόταν για τα εξαιρετικά μπασίματα στις στροφές παρά τους μεγάλους τροχούς.
Αν ήταν να επιλέξω στη μεσαία κατηγορία για μικρά και μεγάλα ταξίδια με σχετικά όρθια θέση οδήγησης θα επέλεγα το NC750X το οποίο μάλλον είναι πιο έντιμο σαν αγορά από πολλές απόψεις.
Το Transalp θα είχε πραγματικό ενδιαφέρον μόνο με 19/17 και tubless. Σε αυτή τη περίπτωση θα είχε νόημα -αναλόγως χρήσης- να γλιτώσεις π.χ. και το κόστος της πανάκριβης ποδιάς. Η οποία ποδιά και ως after market πανάκριβη θα είναι γιατί δεν υπάρχει πλαίσιο να πιάσει και προϋποθέτει κάγκελα για να τοποθετηθεί. Με αυτό το στήσιμο, με αυτές τις αναρτήσεις δε θα κάνει τίποτα περισσότερο από αυτά που θα έκανε με 19/17 ενώ θα ήταν πολύ καλύτερο στο δρόμο.
Όπως είναι τρώει άκυρο γιατί δεν θα το ήθελα ούτε για να πηγαίνω στη δουλειά μου. Ας αφήσω ένα μικρό παράθυρο λόγω του μπαλαντέρ κινητήρα που μπορεί κάτι να αντιστάθμιση στο πεδίο της διασκέδασης.
Είναι ΚΑΙ μόδα οι 21/18. Πιθανά να φοβήθηκαν την αποτυχία του απερχόμενου ΤΑ700 που φορούσε 19/17 και θεώρησαν ασφαλέστερη οδό τη πεπατημένη του ανταγωνισμού. Αυτό είναι ένα από τα στοιχεία της Honda, παίζει συντηρητικά και με ασφάλεια. Εδώ βέβαια ο σχεδόν αυτούσιος με το Hornet κινητήρας είναι η απρόσμενη θετική έκπληξη.Σκληρός, αλλά συμφωνώ μαζί σου. Έτσι και αλλιώς το μεγαλύτερο ποσοστό ιδιοκτητών του (konkost δε λέμε εσένα) ειναι για απλες διελέυσεις σε χωματόδρομο, που θα τις έκανε άνετα με 19/17. Ίσως θα ήταν καλύτερα να έδειχνε απο την αρχή που στοχεύει και για ποια χρήση. Ίσως πάλι, σου λέει ποιος ξερει μπορεί να πίασουμε και κανένα χωμάτινο...
Και εμένα. Μάλλον δεν ξέρουμε να στρίβουμε.Νιώθω ανωμαλία στην τοποθεσία χωριό γιατί το 21/18 με την τεμπελιά του και το πέρασμα από οτιδήποτε "φεεεετα" μου αρέσει παρά το ότι 17" είχα πάντα.
μιας και ανεφερες για 17 πισω να θυμίσω πως η triumph πήγε σε συνδιασμό 19/18 και δεν το έκανε τυχαία και τα σχόλια είναι πολύ κολακευτικά. Ίσως τελικά η ιδανική διάσταση είναι η 19/18. Αλλά και πάλι εδώ καταλυτικό ρόλο παίζει και η μοτοσυκλέτα η ίδια ως αναρτήσεις κυρίως. Μπορεί και μοτοσυκλέτα 17/17 να είναι και άνετη.Για αυτό Βαγγέλη θεωρώ απαραίτητη την επιλογή στα On/Off και των 19/17 τροχών. Δεν το συγκρίνω με το NC750X, έχει σημασία πάντως η χρήση και οι προτεραιότητες που δίνει κάποιος.
Αν ήθελα να δώσω έμφαση στο χώμα θα ήταν ΟΚ. Φαίνεται όμως να έχει μια πολύ ωραία σέλα και για να πηγαινοέρχεται κάποιος στη δουλειά του, να ταξιδεύει όμορφα σε επαρχιακούς και με διαδρομές αναρτήσεων γύρω από τα 200mm, μια χαρά θα ήταν με 19/17 ακόμη και στη χώρα μας.
Δεν νομίζω ότι στόχευε στα "πολεμικά" της κατηγορίας (τα εισαγωγικά δεν μπήκαν τυχαία). Αν δεις τη προωθητική που κάνει η Honda το πλασάρει περισσότερο ως ταξιδιωτικό χιλομετροφάγο της μεσαίας κατηγορίας παρά για τις χωμάτινες δυνατότητες.μιας και ανεφερες για 17 πισω να θυμίσω πως η triumph πήγε σε συνδιασμό 19/18 και δεν το έκανε τυχαία και τα σχόλια είναι πολύ κολακευτικά. Ίσως τελικά η ιδανική διάσταση είναι η 19/18. Αλλά και πάλι εδώ καταλυτικό ρόλο παίζει και η μοτοσυκλέτα η ίδια ως αναρτήσεις κυρίως. Μπορεί και μοτοσυκλέτα 17/17 να είναι και άνετη.
Όσο για τον 21 μπροστά το transalp βγηκε για να χτυπησει tenere, tuareg, strom 800, 790 adventure. Αν εβαζαν 19 δεν θα έβγαζε νόημα. Ίσως στο μέλλον κάνουν συνταγή triumph και βγάλουν και μια έκδοση με 19 αλλά σε πρώτο χρόνο ήθελαν αντίδραση προς αυτά τα μοντέλα.
Νομίζω πως την εποχή της πλούσιας πληροφόρησης, μια σωστή καμπάνια που θα στόχευε σε μια σεινηδητή διαφοροποίηση θα είχε επιτυχία. Εγώ δε θα ήθελα να πάρω υποψήφιους πελάτες από T700/890/Tuareg, θα κυνηγούσα να πάρω όλους τους άλλους.Σκληρός, αλλά συμφωνώ μαζί σου. Έτσι και αλλιώς το μεγαλύτερο ποσοστό ιδιοκτητών του (konkost δε λέμε εσένα) ειναι για απλες διελέυσεις σε χωματόδρομο, που θα τις έκανε άνετα με 19/17. Ίσως θα ήταν καλύτερα να έδειχνε απο την αρχή που στοχεύει και για ποια χρήση. Ίσως πάλι, σου λέει ποιος ξερει μπορεί να πίασουμε και κανένα χωμάτινο...
Ναι αλλά στην πραγματικότητα ποιοί είναι οι υπόλοιποι? Για τον ασφάλτινο της κατηγορίας έχει το NC750X. Όλη η ιστορία που πριν 2 χρόνια έπιασε και μείωσε την διαδρομή των αναρτήσεων στο NC750X ήταν επειδή άνοιγε τον δρόμο για να παρουσιάσει ένα μεσαίο on-off με γνήσιες χωμάτινες προδιαγραφές. Πίτα απο τα tenere, tuarer, strom πάει να πάρει προσφέροντας μια πρόταση 21-18 με ένα προφίλ λίγο πιο ασφάλτινο απο το tenere. Πάλι όμως με μεγάλες διαδρομές αναρτήσεων 200mm. Adventure πουλάει. Γιατί να βάλει 19 τροχό? Εδώ έβαλε 21 η Suzuki απο τον 19 που είχε το Vstrom. Αυτή είναι η τάση της εποχής, 21-18, αυτό πουλάει. Δεν έχει σημασία που θα το χρησιμοποιήσουν οι αγοραστές.Νομίζω πως την εποχή της πλούσιας πληροφόρησης, μια σωστή καμπάνια που θα στόχευε σε μια σεινηδητή διαφοροποίηση θα είχε επιτυχία. Εγώ δε θα ήθελα να πάρω υποψήφιους πελάτες από T700/890/Tuareg, θα κυνηγούσα να πάρω όλους τους άλλους.
Όπως είπα όμως, όλα αυτά είναι κάπως βιαστικά. Η Honda όντως συχνά καταφέρνει να αναδεικνύει τις χρυσές τομές του "μέτρον άριστον".
Γιατί αυτό λείπειΝαι αλλά στην πραγματικότητα ποιοί είναι οι υπόλοιποι? Για τον ασφάλτινο της κατηγορίας έχει το NC750X. Όλη η ιστορία που πριν 2 χρόνια έπιασε και μείωσε την διαδρομή των αναρτήσεων στο NC750X ήταν επειδή άνοιγε τον δρόμο για να παρουσιάσει ένα μεσαίο on-off με γνήσιες χωμάτινες προδιαγραφές. Πίτα απο τα tenere, tuarer, strom πάει να πάρει προσφέροντας μια πρόταση 21-18 με ένα προφίλ λίγο πιο ασφάλτινο απο το tenere. Πάλι όμως με μεγάλες διαδρομές αναρτήσεων 200mm. Adventure πουλάει. Γιατί να βάλει 19 τροχό? Εδώ έβαλε 21 η Suzuki απο τον 19 που είχε το Vstrom. Αυτή είναι η τάση της εποχής, 21-18, αυτό πουλάει. Δεν έχει σημασία που θα το χρησιμοποιήσουν οι αγοραστές.
Εγώ δεν είπα πως διαφώνησα μαζί σου. Πράγματι ο 19 τροχός είναι ιδανικός σαν μέση λύση. Για κάποιον ειδικά που δεν έχει στο μυαλό του το χώμα τόσο αλλά απλή διελευση. Όμως η τάση της εποχής είναι 21 εμπρός και μηχανή περιπέτειας και αυξημένων δυνατοτήτων στο χωμα. και η Honda πήγε ξεκάθαρα να πάρει πίτα απο τις τεράστιες πωλήσεις του Tenere και την σχολή που αυτό επανέφερε. Με την ίδια λογική αυτού που λες να σε ρωτήσω εγώ. Γιατί δεν βγάζει η yamaha το tenere με 19 τροχό?Γιατί αυτό λείπει
Η Suzuki δεν έβαλε 21, έβαλε ΚΑΙ 21 (με 17 πίσω) και λέω ξανά και ξανά ΕΥΤΥΧΩΣ που μας άφησε την επιλογή του 19άρι. Οδήγησε back to back Africa Twin και V-Strom 1050 με 19.... θα καταλάβεις.
Στο τέλος-τέλος το ξανα έγραψα, είναι θέμα πραγματικής χρήσης, όλο το υπόλοιπο που είναι έξω από τη χρήση είμαι ένα "πιασάρικο" marketing. Προσωπική γνώμη.
Εκείνο το φεγγάρι όμως....Fan=ανεμιστήρας.
Στέφανε αργεί το κανάλι στο YouTube; Θα έχει τρελό σουξέ, ποιο πορτοκαλί φεγγάρι και πράσινα άλογα...
Δεν ξέρω για τι πράγμα μιλάμε. Και δεν θα δω.Εκείνο το φεγγάρι όμως....
Έχει την Georgia... που ακτινοβολεί ολόκληρο..!!
Βαγγέλη καταλαβαίνω τι λες από την αρχή και η συζήτηση γίνεται για να δούμε ποιες είναι οι ανάγκες των μοτοσυκλετιστών, όχι των εταιρειών. Το μάρκετινγκ είτε φτιάχνει ανάγκες (που δεν υπάρχουν) είτε αφουγκράζεται ανάγκες που υπάρχουν και δεν καλύπτονται.Εγώ δεν είπα πως διαφώνησα μαζί σου. Πράγματι ο 19 τροχός είναι ιδανικός σαν μέση λύση. Για κάποιον ειδικά που δεν έχει στο μυαλό του το χώμα τόσο αλλά απλή διελευση. Όμως η τάση της εποχής είναι 21 εμπρός και μηχανή περιπέτειας και αυξημένων δυνατοτήτων στο χωμα. και η Honda πήγε ξεκάθαρα να πάρει πίτα απο τις τεράστιες πωλήσεις του Tenere και την σχολή που αυτό επανέφερε. Με την ίδια λογική αυτού που λες να σε ρωτήσω εγώ. Γιατί δεν βγάζει η yamaha το tenere με 19 τροχό?
Αν και μου αρέσει το Transalp δεν κάνει για τη χρήση που θέλω. Οι 21/18 τροχοί αφαιρούν πολύ από το επιθυμητό fun to ride που με ενδιαφέρει σε μια μοτοσυκλέτα που θα επέλεγα για να ταξιδέψω. Το ένιωσα έντονα στο -κατά τα άλλα- πολύ καλό Tuareg 660, το οποίο τουλάχιστον φοράει tubeless και φημιζόταν για τα εξαιρετικά μπασίματα στις στροφές παρά τους μεγάλους τροχούς.
Αν ήταν να επιλέξω στη μεσαία κατηγορία για μικρά και μεγάλα ταξίδια με σχετικά όρθια θέση οδήγησης θα επέλεγα το NC750X το οποίο μάλλον είναι πιο έντιμο σαν αγορά από πολλές απόψεις.
Το Transalp θα είχε πραγματικό ενδιαφέρον μόνο με 19/17 και tubless. Σε αυτή τη περίπτωση θα είχε νόημα -αναλόγως χρήσης- να γλιτώσεις π.χ. και το κόστος της πανάκριβης ποδιάς. Η οποία ποδιά και ως after market πανάκριβη θα είναι γιατί δεν υπάρχει πλαίσιο να πιάσει και προϋποθέτει κάγκελα για να τοποθετηθεί. Με αυτό το στήσιμο, με αυτές τις αναρτήσεις δε θα κάνει τίποτα περισσότερο από αυτά που θα έκανε με 19/17 ενώ θα ήταν πολύ καλύτερο στο δρόμο.
Όπως είναι τρώει άκυρο γιατί δεν θα το ήθελα ούτε για να πηγαίνω στη δουλειά μου. Ας αφήσω ένα μικρό παράθυρο λόγω του μπαλαντέρ κινητήρα που μπορεί κάτι να αντιστάθμιση στο πεδίο της διασκέδασης.
Εννοείτε ότι πρώτα και πάνω από όλα είναι οι ικανότητες ενός οδηγού. Όμως, αν ο τύπος με την Africana είχε το ΜΤ-09 και ζούσε και κάμποσο διάστημα με αυτό στα χέρια του.... θα βλέπαμε ένα άλλο βίντεο. Αυτό δε σημαίνει ότι ο Αφρικανός δε περνάει καλά, αντιθέτως.... αυτός μάλλον θα περνάει καλά με ότι και να έχει πλέον.Εάν δεν σε ενδιαφερει τόσο το χώμα καλύτερα να επιλέξεις τον 19 τότε !
Από την άλλη και εγώ οι μηχανές που έχω οδηγήσει είναι με 21 ροδα οι πιο πολλές και έχω συνηθίσει να στρίβω έτσι . Έχω οδηγήσει και με 17αρι και δεν μπορούσα να στρίψω το ίδιο . Ίσως αυτοί οι τροχοί να θέλουν και περισσότερες δεξιότητες που εγώ δεν τις είχω , θέλω να πω όμως ότι είναι και θέμα εκμάθησης / συνήθειας .
Επίσης κατα την γνώμη μου παίζει μεγάλο ρόλο ο οδηγός . Θα παραθέσω ένα βίντεο πιο κάτω με ενα ΜΤ 09 που κυνηγάει και προσπαθεί να φτάσει ένα αφρικα 1100 παρόλο τον 21.
Ότι μηχανή και να μου έδεινες εμένα τώρα αυτόν δεν τον εφτανα ποτέ . Όποτε δεν κολλάω τόσο στον 21 .