Ότι λέει και ο απουπάνω, με τα μικρά πραγματικά ήταν παιχνιδάκι.Εντωμεταξύ ο βαθμός ταλαιπωρίας στην βόλτα πρέπει να ήταν τέτοιος που έχει αρχίσει να μου θυμίζει το ανέκδοτο: "Πάλι καλά που δεν πάθαμε και τίποτα"
Ναι... Αρκει να έχετε τα 600 για καυσιμοΌτι λέει και ο απουπάνω, με τα μικρά πραγματικά ήταν παιχνιδάκι.
Γενικότερα επειδή παίζει συχνά η κουβέντα του τύπου "ελαφρύ μονοκύλινδο On-Off των περίπου 600cc και τα κάνω όλα", να πω το εξής.
Όλα κάποιος τα κάνει με την μηχανή που έχει. Το θέμα είναι πως.
- Το βαρύ ή ελαφρύ δικύλινδρο θέλει χέρια και ακόμα κι έτσι σε κουράζει και σε συνθήκες πολύωρης οδήγησης σε απαιτητικό χώμα γίνεται επικίνδυνο.
- Το μονοκύλινδρο των 600+cc είναι σαφώς playbike μπροστά στο παραπάνω, σε πιο απαιτητικές όμως συνθήκες κι αυτό θα κουράσει, θα τρομάξει και θα θέσει ανάλογα και με το μοντέλο κάποια όρια.
- Τα ελαφριά 100-120kg εντουράκια είναι φτιαγμένα ακριβώς για τέτοιες καταστάσεις. Δεν είναι οτι περνάνε, όλα περνάνε. Είναι οτι με ένα τέτοιο πραγματικά διασκεδάζεις αφάνταστα και πολύ πιο ξεκούραστα, για μένα αυτή είναι η πραγματική ουσία όταν μιλάμε για διαδρομές τύπου trail riding ανεξαρτήτως συνθηκών. Είναι το μικρό βάρος αλλά είναι και το στήσιμό τους που τα κάνει τόσο άνετα σε αυτές τις συνθήκες.
Όντως το DRZ πήγαινε πολύ ευκολότερα από αυτό που δικαιολογεί η διαφορά βάρους πχ με το δικό μου 701. Ε κάποιο ρόλο θα παίζουν και τα χέρια (ή η κουλαμάρα ) του καθενός….Όσοι ήταν με μικρά, ήταν περίπατος του στυλ Εθνικός Κήπος...
Με τα μεγάλα στο χιόνι δεν ξέρω να σου πω. Το DRZ πάντως πήγαινε εύκολα.
Θα συμφωνήσω αλλά να προσθεσω ένα σχόλιο μόνο επειδή έχω κάνει χώμα με αγωνιστικό enduro, με ψευδοεντουρο 250 κυβικα, με μονοκυλινδρα μεσαία κυβικά και με μεγάλο on off,απ όλα. Υπάρχουν πλεονεκτήματα και μειονέκτηματα. Σε ένα περιβάλλον βόλτας όπως αυτή που κάνουμε εμείς εδώ μπορεί μεν το αγωνιστικό enduro να πετάει στο χώμα αλλά όταν αρχίσουν και μαζεύονται ώρες πάνω στη σέλα και γράψεις και χιλιόμετρα σε άσφαλτο η σελα σερβιέτα ειδικά αρχίζει και γίνεται βάσανο. Αν θες να πας στα πιο δύσκολα μονοπατια είναι μονόδρομος αλλά για βόλτες 100-150χλμ μικτές με 6-7 ώρες πάνω στη σέλα ένα πιο πολιτικό μονοκυλινδρο θα είναι πιο άνετο. Δηλαδή στη βόλτα μας της Κυριακής εγώ ας πούμε με το 640 δεν μπορούσα να έχω τον ρυθμό των enduro ειδικά στα γλυστερα αλλά με πιο ενδοτικη ανάρτηση και κυρίως χορταστική σέλα να χαλαρώνω στα ανοιχτα μπορούσα να κανω μερικές ώρες ακόμα άνετα όταν τα enduro έψαχναν τα τρέιλερ τους!Ότι λέει και ο απουπάνω, με τα μικρά πραγματικά ήταν παιχνιδάκι.
Γενικότερα επειδή παίζει συχνά η κουβέντα του τύπου "ελαφρύ μονοκύλινδο On-Off των περίπου 600cc και τα κάνω όλα", να πω το εξής.
Όλα κάποιος τα κάνει με την μηχανή που έχει. Το θέμα είναι πως.
- Το βαρύ ή ελαφρύ δικύλινδρο θέλει χέρια και ακόμα κι έτσι σε κουράζει και σε συνθήκες πολύωρης οδήγησης σε απαιτητικό χώμα γίνεται επικίνδυνο.
- Το μονοκύλινδρο των 600+cc είναι σαφώς playbike μπροστά στο παραπάνω, σε πιο απαιτητικές όμως συνθήκες κι αυτό θα κουράσει, θα τρομάξει και θα θέσει ανάλογα και με το μοντέλο κάποια όρια.
- Τα ελαφριά 100-120kg εντουράκια είναι φτιαγμένα ακριβώς για τέτοιες καταστάσεις. Δεν είναι οτι περνάνε, όλα περνάνε. Είναι οτι με ένα τέτοιο πραγματικά διασκεδάζεις αφάνταστα και πολύ πιο ξεκούραστα, για μένα αυτή είναι η πραγματική ουσία όταν μιλάμε για διαδρομές τύπου trail riding ανεξαρτήτως συνθηκών. Είναι το μικρό βάρος αλλά είναι και το στήσιμό τους που τα κάνει τόσο άνετα σε αυτές τις συνθήκες.
βρε αγάπη...Εγώ παλι πιστευω οτι η χρήση τομή είναι τα μικρά/μεσαία των 90ιες.μετρια προς καλή σέλα, λίγα κιλά , ενδοτική ανάρτηση, δεν είναι για να βγάζει χρόνους αλλά καταφέρνουν και την εθνική και το μονοπάτι. Δυστυχώς οι ρύποι και οι ηλιθιες νομοθεσίες της ΕΕ δεν αφήνουν να εισαχθουν όσα ακόμα παραγονται
Βασικά ο doctor λέει για καινούργιες moto τύπου DR650 και KLR 650 που πωλούνται καινούργιες κούτα Αμερική και άλλες χώρες και δεν έρχονται EE Λόγω euro.βρε αγάπη...
αυτά των 90ς που λες ή έστω τα 400άρια που συλλεκτικά μόνο για γνώστες στο ψαρ.γρ
Πόσα λεφτά θέλουν συνήθως για να γίνουν σωστά; Αν δεν τα κάνεις μόνος σου και πας συνεργείο και πεις άλλαξε κάθε τι αναλώσιμο 30 ετών επάνω, καλύτερα το AJP που είδαμε σε άλλο νήμα του 2017 με το μοτέρ των 90ς αλλά χωρίς τα 30 χρόνια υπηρεσίας.
Τυχαίο παράδειγμα, ο Γκάντις είναι ιδεολογία και του συγχωρείς τα πάντα, αλλά έχει στοιχίσει όσο ένα 690 πάνω κάτω χωρίς να είναι 690.
Έχεις κάνει κοστολογιο??βρε αγάπη...
αυτά των 90ς που λες ή έστω τα 400άρια που συλλεκτικά μόνο για γνώστες στο ψαρ.γρ
Πόσα λεφτά θέλουν συνήθως για να γίνουν σωστά; Αν δεν τα κάνεις μόνος σου και πας συνεργείο και πεις άλλαξε κάθε τι αναλώσιμο 30 ετών επάνω, καλύτερα το AJP που είδαμε σε άλλο νήμα του 2017 με το μοτέρ των 90ς αλλά χωρίς τα 30 χρόνια υπηρεσίας.
Τυχαίο παράδειγμα, ο Γκάντις είναι ιδεολογία και του συγχωρείς τα πάντα, αλλά έχει στοιχίσει όσο ένα 690 πάνω κάτω χωρίς να είναι 690.
Σε ξένη τσέπη ποτέ γιατί δεν μου πέφτει λόγος. Το δικό μου κόστος/αξία ζυγίζω.Έχεις κάνει κοστολογιο??
Κανένα χρεπι δεν μπορεί να φτάσει το κόστος ενός 690....να το ξέρεις αυτό.Σε ξένη τσέπη ποτέ γιατί δεν μου πέφτει λόγος. Το δικό μου κόστος/αξία ζυγίζω.
Το meme που παίζει πολλά χρόνια τώρα που γράφει "όταν πεθάνω μην αφήσετε την γυναίκα μου να πουλήσει τα ανταλλακτικά που έχω αγοράσει στις τιμές που της είπα ότι κάνουν" είναι πάντα επίκαιρο, απλά λέω τώρα.
+1000Αφού δεν υπάρχουν μονοκυλινδρα καινούργια λοιπόν, αξίζει να πάρεις ένα χρεπι της 90 δεκαετίας και να το φτάσεις ακριβώς εκει που θέλεις,με αρκετά μικρότερο κόστος από όσο φαντάζεσαι.
Με 2000 αγορά και μετατροπές είσαι έτοιμος και κανεις τη βόλτα σου σ όλα τα τεραιν. Εμένα το μηχανάκι 3μιση χρόνια δεν έχει ζητήσει ευρώ, πλην των μετατροπών που έχω κάνει και όλα μαζί σουμα έχω δώσει 1700 ευρώ. Τι θα έπαιρνα σ αυτά τα λεφτά που θα κάνει τη δουλειά καλύτερα?βρε αγάπη...
αυτά των 90ς που λες ή έστω τα 400άρια που συλλεκτικά μόνο για γνώστες στο ψαρ.γρ
Πόσα λεφτά θέλουν συνήθως για να γίνουν σωστά; Αν δεν τα κάνεις μόνος σου και πας συνεργείο και πεις άλλαξε κάθε τι αναλώσιμο 30 ετών επάνω, καλύτερα το AJP που είδαμε σε άλλο νήμα του 2017 με το μοτέρ των 90ς αλλά χωρίς τα 30 χρόνια υπηρεσίας.
Τυχαίο παράδειγμα, ο Γκάντις είναι ιδεολογία και του συγχωρείς τα πάντα, αλλά έχει στοιχίσει όσο ένα 690 πάνω κάτω χωρίς να είναι 690.
Ένα 640 που θα σε περνάει σουβλάκι.. Ουλε λε κι αμάν αμαν..!!Με 2000 αγορά και μετατροπές είσαι έτοιμος και κανεις τη βόλτα σου σ όλα τα τεραιν. Εμένα το μηχανάκι 3μιση χρόνια δεν έχει ζητήσει ευρώ, πλην των μετατροπών που έχω κάνει και όλα μαζί σουμα έχω δώσει 1700 ευρώ. Τι θα έπαιρνα σ αυτά τα λεφτά που θα κάνει τη δουλειά καλύτερα?
Όταν παιρνει μπρος σε κανα ισιαδι ίσως. Όταν σφίγγουν τα γάλατα, πισω στη γαλαρίαΈνα 640 που θα σε περνάει σουβλάκι.. Ουλε λε κι αμάν αμαν..!!
Βρήκες μαρη καρουτα μια βόλτα μετά από όσες έχουμε κάνει που έκανε το μπουζί κολπάκια να έχεις πάτημα!Όταν παιρνει μπρος σε κανα ισιαδι ίσως. Όταν σφίγγουν τα γάλατα, πισω στη γαλαρία
Είμαι κύριος και δεν το έβαλα στο βιδεο... Να τα λέμε αυταΌταν παιρνει μπρος σε κανα ισιαδι ίσως. Όταν σφίγγουν τα γάλατα, πισω στη γαλαρία