Πλαϊνες βαλίτσες OnOff...αξιολόγηση κατόχων!

gaslion

Μέλος
Όνομα
Κωνταντίνος
Μοτό
Ducati Multistada 1200 Enduro
TTR 250 Raid
παιδιά ξέρει κανείς αν στα μαμά κάγκελα στο 990, που κουμπώνουν οι Gobbi της H&B, μπορούν να μπούν οι touratech zega pro ή οι pro 2 ??
 

Trelos166

Greco TheRider
Περιοχή
Planet Earth
Όνομα
Παν
Μοτό
R1200 GSA
Ναι μπορούν να μπούν. Συγκεκριμένα εγώ φορούσα τις Zega , τις Ζega Mundo αλλά εχώ δοκιμάσει και τις Ζega Pro . Απλά στα κάγκελα της ΚΤΜ οι Ζega δεν κάθονται εντελώς οριζόντια αλλά με κάποια γωνία .
 
Τελευταία επεξεργασία:

gaslion

Μέλος
Όνομα
Κωνταντίνος
Μοτό
Ducati Multistada 1200 Enduro
TTR 250 Raid
οι Pro 2 έχουν άλλο μηχανισμό από τις Pro; Αυτές λέτε να μπορούν να μπουν;
 
A

AndonisD

Επισκέπτης
Παιδιά καλησπέρα
Μόλις τοποθέτησα στη μηχανή μου μετά από αρκετό ψάξιμο τις givi trekker outback 37 lit
είναι πολύ εύκολες στη τοποθέτηση και πολύ ποιοτικές βαλίτσες σε πολύ καλή τιμή σε σχέση με αντίστοιχες άλλων εταιριών



Sent from my iPhone using Tapatalk
 

KORAX

Γερολυκος
Περιοχή
Μεσσηνια
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
Κουλουρι 650 ,2004
KTM exc300 '06
Ελαφινα 700 '23
Παιδιά καλησπέρα
Μόλις τοποθέτησα στη μηχανή μου μετά από αρκετό ψάξιμο τις givi trekker outback 37 lit
είναι πολύ εύκολες στη τοποθέτηση και πολύ ποιοτικές βαλίτσες σε πολύ καλή τιμή σε σχέση με αντίστοιχες άλλων εταιριών



Sent from my iPhone using Tapatalk
Ωραιες ειναι,Μεγειες
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
@adaf Με γεια!!!
Βάλε καμιά πιο φωτεινή φώτο, να τις δούμε πιο καλά ;)
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Μια χαρά!!!1
Με γεια και πάλι :)
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Πολυ καλη επιλογη, με γειες! Αυτες εχω ματιασει κι'εγω αλλα δυστυχως βρισκουν τα ποδια της συνεπιβατηδας πανω τους οταν μπαινουν στο CRF1000 - και το ιδιο συμβαινει και με τις μαμισιες του CRF1000. Τοχω τεσταρει μετα απο σχετικα σχολια που διαβασα σε ξενα φορουμ, και ευτυχως γιατι ημουνα ετοιμος να παρω κι'εγω τις Trekker Outback 37λτ.
 
A

AndonisD

Επισκέπτης
Ευχαριστώ Γιώργο πάντως στη δικιά μου συνεπιβάτιδα δεν βρίσκουν τα πόδια της και είναι 170
Αν θέλεις κάποια στιγμή να κάνουμε μια πρόχειρη δοκιμή στη μηχανή σου μια και δε θα έχεις κάγκελα πολύ ευχαρίστως




Sent from my iPhone using Tapatalk
 

jon t

Μέλος
Όνομα
ΓΙΑΝΝΗΣ
Μοτό
Honda CRF1100L
Πολυ καλη επιλογη, με γειες! Αυτες εχω ματιασει κι'εγω αλλα δυστυχως βρισκουν τα ποδια της συνεπιβατηδας πανω τους οταν μπαινουν στο CRF1000 - και το ιδιο συμβαινει και με τις μαμισιες του CRF1000. Τοχω τεσταρει μετα απο σχετικα σχολια που διαβασα σε ξενα φορουμ, και ευτυχως γιατι ημουνα ετοιμος να παρω κι'εγω τις Trekker Outback 37λτ.
Γιώργο ξέρεις αν υπάρχουν κάποιες πχ motech, που να μην βρίσκουν τα πόδια του συνεπιβάτη στο CRF1000;
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Ευχαριστώ Γιώργο πάντως στη δικιά μου συνεπιβάτιδα δεν βρίσκουν τα πόδια της και είναι 170
Αν θέλεις κάποια στιγμή να κάνουμε μια πρόχειρη δοκιμή στη μηχανή σου μια και δε θα έχεις κάγκελα πολύ ευχαρίστως
Ευχαριστω, θα ειχε ενδιαφερον να δω σε καποια φαση πως καθεται η δικη μου συνεπιβατηδα (υψος 1.66μ) στο δικο σου μηχανακι με τις βαλιτσες. Αλλα αυτο εχει μαλλον να κανει με την θεση των καγκελων στο μηχανακι που ειναι προφανως διαφορετικη στο CRF1000.
 

Λευκάδιος

Μέλος
Περιοχή
West Side Athens
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BRP
Πολυ καλη επιλογη, με γειες! Αυτες εχω ματιασει κι'εγω αλλα δυστυχως βρισκουν τα ποδια της συνεπιβατηδας πανω τους οταν μπαινουν στο CRF1000 - και το ιδιο συμβαινει και με τις μαμισιες του CRF1000. Τοχω τεσταρει μετα απο σχετικα σχολια που διαβασα σε ξενα φορουμ, και ευτυχως γιατι ημουνα ετοιμος να παρω κι'εγω τις Trekker Outback 37λτ.
Στην έκθεση του Ελληνικού έκατσα στην πίσω σέλα του αφρικα που είχε βαλίτσες(προφανώς τις γνήσιες) και ήμουν άρχοντας.Λέτε οι σχεδιαστές να υπολόγιζαν ότι οι περισσότεροι συναναβάτες/τριες έχουν ύψος άνω του 1.80?:thumbsdown:
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Γιώργο ξέρεις αν υπάρχουν κάποιες πχ motech, που να μην βρίσκουν τα πόδια του συνεπιβάτη στο CRF1000;
Ελα Γιαννη, οι διαστασεις των Motech Trax ειναι σχεδον ιδιες με τις Trekker Outback, απλα ειναι 1.5εκ πιο χαμηλες σε υψος, δεν ξερω ομως αν αυτο κανει καποια διαφορα γιατι δεν τις δοκιμασα. Στο μηχανακι μου εχω βαλει καγκελα βαλιτσων Motech γιατι παιρνουν ανταπτορες για πολλα σετ βαλιτσων, προς το παρον βαζω πανω τις Kappa K40 που εχω απο το VFR (με ανταπτορα Givi/Kappa monokey) και η συνεπιβατηδα δεν εχει κανενα προβλημα.

Περιγραφω πιο κατω τι ψαξιμο εκανα σχετικα με βαλιτσες και τι σκοπευω να κανω.

Αρχικα, δοκιμασα τις μαμα βαλιτσες με την συνεπιβατηδα στην αντιπροσωπεια και μου ειπε οτι την εμποδιζουνε στα ποδια, οποτε τις ξεχασα παρα το σχετικα μικρο συνολικο πλατος τους. Παντως δεν ειναι και οτι καλυτερο απο πλευρας αντοχης, σπανε στα πεσιματα απ'οτι εχω διαβασει - πλαστικες γαρ.

Κατοπιν δοκιμασα τις πλαστικες Givi Trekker στο μηχανακι του Κωσταντινου @onroad το οποιο εχει επισης καγκελα βαλιτσων Motech και υπηρχε παλι προβλημα. Αλλα δοκιμασα μετα τις (στρηταδικες) K40 πανω στα ιδια καγκελα και ..no problem επειδη ειναι καμπυλωτες πανω :ok: οποτε πηρα κι'εγω τα ιδια καγκελα για να βαζω τις K40 μεχρι να βρω ακρη για αλουμινενιες.

Εχω σκοπο να μιλησω με τα παιδια του Earth Explorer στα Τρικαλα και να ρωτησω αν μπορουν να κανουν καποια πατεντα με τα καγκελα της Motech (δηλ. να φτιαξουν ειδικο ανταπτορα) ωστε να μπαινουν οι Trekker Outback περιπου 5εκ πιο πισω (νομιζω οτι τοσο χρειαζεται αλλα θα το ψαξουμε με trial-and-error).

Μια αλλη λυση που σκεφτομαι ειναι οι Kappa Κ-Venture 37 γιατι αυτες μπορουνε σιγουρα ναρθουνε λιγο πιο πισω κανοντας απλα αλλες τρυπες στα καγκελα της Motech. Το προβλημα μ'αυτες βεβαια (οπως και τις παρομοιες Givi Dolomiti) ειναι οτι δεν βγαινουν ευκολα απο τα καγκελα για να τις παιρνει κανεις μαζι το βραδυ - χρειαζεται να ξεβιδωθει μια βιδα απο μεσα. Το καλο βεβαια μ'αυτες ειναι οτι θα μπαινουν και στα καγκελα της Givi που εχω στο Τρανσαλπ.

Αυτα, ελπιζω να βοηθησα καπως.
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Στην έκθεση του Ελληνικού έκατσα στην πίσω σέλα του αφρικα που είχε βαλίτσες(προφανώς τις γνήσιες) και ήμουν άρχοντας.Λέτε οι σχεδιαστές να υπολόγιζαν ότι οι περισσότεροι συναναβάτες/τριες έχουν ύψος άνω του 1.80?:thumbsdown:
Γιωργο, γενικα το μηχανακι εχει φτιαχτει για αναστηματα 1.85+μ. Οχι απο υψος σελας, η οποια ειναι μια χαρα στα 87εκ και μπαινει και σε αλλη θεση στα 85εκ οποτε βολευει μικροτερα αναστηματα, αλλα απο θεση οδηγου σε σχεση με το τιμονι. Εγω που ειμαι 1.80μ ειχα θεμα να φερω το μηχανακι στα μετρα μου καθως το τιμονι ητανε σχετικα μακρια. Μια λυση ειναι να βαλει κανεις αλλο τιμονι με μεγαλυτερο sweep, εγω προς το παρον απλα γυρισα το τιμονι προς το μερος μου για ναρθει πιο κοντα αλλα επειδη ετσι εχασε υψος 2εκ, εβαλα αποστατες 2.5εκ για να το φερω παλι στη θεση του απο πλευρας υψους.

Νομιζα οτι ητανε ολα ok μεχρι που εκανα 1200χμ το σ/κ που περασε και με ενοχλησε η θεση οδηγησης στην πλατη, οποτε τελικα δε θα γλυτωσω την αλλαγη τιμονιου με κανενα pro-taper ή renthal.

ΥΓ Αυτο το μηχανακι ειναι το πρωτο που ολο το φτιαχνω να το φερω στα μετρα μου και ολο και κατι αλλο θελει :rolleyes:
 
Τελευταία επεξεργασία:
A

AndonisD

Επισκέπτης
Ευχαριστω, θα ειχε ενδιαφερον να δω σε καποια φαση πως καθεται η δικη μου συνεπιβατηδα (υψος 1.66μ) στο δικο σου μηχανακι με τις βαλιτσες. Αλλα αυτο εχει μαλλον να κανει με την θεση των καγκελων στο μηχανακι που ειναι προφανως διαφορετικη στο CRF1000.
Γιώργο όποτε θέλεις έλα με την κοπέλα να τις δοκιμάσουμε


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

jon t

Μέλος
Όνομα
ΓΙΑΝΝΗΣ
Μοτό
Honda CRF1100L
Εχω σκοπο να μιλησω με τα παιδια του Earth Explorer στα Τρικαλα και να ρωτησω αν μπορουν να κανουν καποια πατεντα με τα καγκελα της Motech (δηλ. να φτιαξουν ειδικο ανταπτορα) ωστε να μπαινουν οι Trekker Outback περιπου 5εκ πιο πισω (νομιζω οτι τοσο χρειαζεται αλλα θα το ψαξουμε με trial-and-error).
Νομίζω ότι αν έρθουν πιο πίσω η μοτοσυκλέτα θα αποκτήσει θέματα με την γεωμετρία της και την πίσω ανάρτηση που απ΄ότι γράφουν στο πολύ φόρτομα έχει θέματα...
Ίσως δεν είναι τυχαίο που και η Honda και η motech δεν σκέφθηκαν άλλη σχεδίαση για να αντιμετωπίσουν το πρόβλημα...

Εγώ πήρα της μαμά βαλίτσες και όσο και όπως με πάνε, μετά βλέπουμε...

Θα σκεφτώ μήπως η λύση είναι η μετατόπιση των μαρσπιέ του συνεπιβάτη με φτιαχτούς αντάπτορες και αντικατάστασή τους με τους μεγάλους λαστιχένιους που δίνει ως αξεσουάρ. Μπορεί και να ταιριάζουν αυτοί του Varadero, οπότε μεταχειρισμένοι σε καλή τιμή ....;)
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Νομίζω ότι αν έρθουν πιο πίσω η μοτοσυκλέτα θα αποκτήσει θέματα με την γεωμετρία της και την πίσω ανάρτηση που απ΄ότι γράφουν στο πολύ φόρτωμα έχει θέματα...
Ίσως δεν είναι τυχαίο που και η Honda και η motech δεν σκέφθηκαν άλλη σχεδίαση για να αντιμετωπίσουν το πρόβλημα...
Δε νομιζω Γιαννη και γι'αυτο ειμαι διατεθειμενος να δοκιμασω μια τετοια λυση-πατεντα.

Σχετικα με την πισω αναρτηση και φορτωμα (αν και αυτη ειναι κουβεντα για αλλο νημα), τη δοκιμασα πρωτη φορα προχθες και χθες. Με αναβατη/συνεπιβατηδα 150 κιλων μαζι, δυο αρκετα βαριες βαλιτσες 40 λιτρων με συμπραγκαλα διακοπων για τον καθενα και μια πισω τσαντα αρκετα γεματη με διαφορα πραγματα και σχετικα βαρια (λεβιεδες, σαμπρελες, κομπρεσερακι, ενα λιτρο λαδι, λαπτοπ και διαφορα αλλα για επερχομενο μεγαλο ταξιδι στις αρχες Ιουλη), δεν ειχα απολυτως ΚΑΝΕΝΑ θεμα. Σηκωσα την προφορτιση 10 στροφες απο τη θεση που την εχω μονος (που ειναι 8 στροφες πανω απο τερμα ανοιχτη δηλ. πανω απο το μαμα setting), εκανα και λιγο πιο αργη την αποσβεση επαναφορας (που την ειχα ηδη κανει πιο αργη απο το μαμα setting) και εστριψα σε στροφιλικι τυπου Δομοκου (Col de'l Escrinet https://fr.wikipedia.org/wiki/Col_de_l'Escrinet) "ολα κατω" :cool:
 
Τελευταία επεξεργασία:
Top Bottom