Iσχυει. Εδω τις ιδιες αγκυρες ειχε και το 1150. Και το 1090 παρ'ολο που εχει μπροστα δισκους απο 747 και 4πιστονες ακτινικες Βrembo και και και παλι ψιλομαπα μπροστινο φρενο εχει, με σπογγωδη αισθηση. Εχω την υποψια οτι τα σχεδιαζουν επιτηδες για να αποφευγονται οι σαβουρες απο διπλωμενα μπροστινα.Αν οδηγήσεις 1200GS (ή και S1000XR) θα δεις ότι το μηχανάκι έχει "γονατίσει" πριν καν πιέσεις την μανέτα. Τα φρένα τους είναι απίθανα δυνατά, σε βαθμό που παίρνει πολλή ώρα να συνηθίσεις. Αν συγκρίνεις ένα "κανονικό" μηχανάκι με αυτό, τα ίδια θα πεις. Υποτίθεται ότι στο 1250 άλλαξαν τα φρένα του GS για να τα φέρουν πιο κοντά στο "συνηθισμένο" με αποτέλεσμα -σε ξένα sites περισσότερο- να διαβάσουμε την ίδια παρατήρηση.
Παντως η Yamaha εχει προϊστορια με τα μπροστινα στα ΣουπερΤενερε. Στο 750 φρεναρω καλυτερα με πισω φρενο και τις μποτες στο εδαφος...