Ποια είναι η καλύτερη κατανάλωση που μπορεί να επιτευχθεί με κτμ 990 adv

Alex990

Μέλος
Περιοχή
Βέροια
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
KTM 990
Εγώ έβαζα και στις τσέπες :p... Και εγώ την ίδια ακριβώς κατανάλωση
Κώστα έβγαζες 240 χλμ μέχρι να ανάψει το λαμπάκι;;;

Στάλθηκε από το S60 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

apostolos1983

Μέλος
Όνομα
apostolos
Μοτό
ktm adv 990
Πρίν μου αλλάξει ο @elgato το πρόγραμμα έκαιγε σταθερά πάνω απο 10l/100.
τι , πως , που , δώσε info φιλεεεεε πως έγινε αυτό , Σέλω και γωωωωωωωω !

υ.π προφανως ρε παιδια αμα το γεμίσουμε μέχρι την ταπα να βγαλει αλλα 20 χμ να πουμε αλλα καίγοντε οι τσιμουχες απο τις τάπες εχω την εντύπωση , το βελτιστο θα ήταν να μιλάμε για ενα ντεπόζιτο μέχρι να πεσει η ασφάλεια απο την μάνικα , επίσης εχετε παρατηρίσει οτι αν σε περίπτωση η μανικα δεν ειναι απολυτα καθετα στο ρεζερβουάρ ή πατήσει την σκανδάλη τέρμα υπάρχει περίπτωση να γινετε μ#$νι απο βενζίνες , είναι θεμα ρεζερβουαρ αυτό το έχει παθει κανείς ? Εχω γίνει 2 φορές χάλια...
 

Chester24

Fatus Olus
Περιοχή
Πατρα - Σαμος
Όνομα
Κωστας
Μοτό
Yamaha XT660z
Κώστα έβγαζες 240 χλμ μέχρι να ανάψει το λαμπάκι;;;

Στάλθηκε από το S60 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ποτέ... Αλλά πάνω κάτω στα 200 210 χλμ αναλόγως την βόλτα. Σε ταξίδι εθνική σταθερά 120 130 ναι είχα δει κοντά 240

Κυρίως η κατανάλωση μου ήταν και εμένα από 180 έως 210 περίπου Αλέξη..

Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Alex990

Μέλος
Περιοχή
Βέροια
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
KTM 990
Αν βάλεις προσεκτικά δεν παθαίνεις τίποτα... Το πιο σωστό είναι να μιλάμε με πόσα λίτρα στα 100χλμ .. αν βάζεις εκεί που σκάει η σκανδάλη τότε βάζεις λίγο..


Στάλθηκε από το S60 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
τι , πως , που , δώσε info φιλεεεεε πως έγινε αυτό , Σέλω και γωωωωωωωω !

υ.π προφανως ρε παιδια αμα το γεμίσουμε μέχρι την ταπα να βγαλει αλλα 20 χμ να πουμε αλλα καίγοντε οι τσιμουχες απο τις τάπες εχω την εντύπωση , το βελτιστο θα ήταν να μιλάμε για ενα ντεπόζιτο μέχρι να πεσει η ασφάλεια απο την μάνικα , επίσης εχετε παρατηρίσει οτι αν σε περίπτωση η μανικα δεν ειναι απολυτα καθετα στο ρεζερβουάρ ή πατήσει την σκανδάλη τέρμα υπάρχει περίπτωση να γινετε μ#$νι απο βενζίνες , είναι θεμα ρεζερβουαρ αυτό το έχει παθει κανείς ? Εχω γίνει 2 φορές χάλια...
Είναι θέμα ρεζερβουάρ γιατί αν είναι βλαμμένος ο βενζινας, βάζει το στόμιο κολλητά με τα τοίχώματα του τεποζιτου και πατάει τέρμα τη σκανδάλη με αποτέλεσμα να επιστρέφει βενζίνη στον αέρα.

Σχετ με τη στάθμη, δες το μανουάλι που σου λέει έως που να βάζεις βενζίνα να'ουμ.

Edit: Το βλήκα..


 
Τελευταία επεξεργασία:

Alex990

Μέλος
Περιοχή
Βέροια
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
KTM 990
Ποτέ... Αλλά πάνω κάτω στα 200 210 χλμ αναλόγως την βόλτα. Σε ταξίδι εθνική σταθερά 120 130 ναι είχα δει κοντά 240

Κυρίως η κατανάλωση μου ήταν και εμένα από 180 έως 210 περίπου Αλέξη..

Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Οκ ! Καλά όταν είδα τα 140χλμ τρόμαξα.. και έβαλα 14λιτρα οπότε 10λ/100χλμ ...
Ακόμα δεν πρόλαβα να κάνω καμιά μακρυά βόλτα ώστε να το δώ...

Στάλθηκε από το S60 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

petros KLR

Μέλος
Περιοχή
ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΑΤΤΙΚΗΣ
Όνομα
ΠΕΤΡΟΣ
Μοτό
KAWASAKI KLR 650
Aprilia pegaso 650
Με αυτά που διαβάζω δεν μπορώ να μην το πω...

Ο σάπιογκαντι καίει σχεδόν 7 λίτρα ρε σεις.... Και συζητάτε για τα θεριά.!???
Απολαύστε το γκάζι και αν θέτε οικονομία πάρτε μονόδρομο.
Εμμ....Αμερικανοθρεμενο μοτορι ηθελες.....εκει ειναι...."απλες"...!!!!!!
Το γιαπωνεζικο κουλουρακι μου......4.5-5.5....παντου κ παντα....χαχα !!!!!
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
Μου έχει γίνει έμμονη ιδέα το θέμα με την κατανάλωση του 990 ,το μηχανάκι μου αρέσει πάρα πολύ και δεν θέλω να το δώσω λόγο κατανάλωσης , καταλαβαίνω πως είναι
1000 v 2 και βγάζει 100 hp , δεν έχω την απαίτηση να βγάλω 350 χμ όμως τα spec λένε 15,2 χμ ανά λίτρο χ19,5 ντεπόζιτο = 296 χμ , ανοίγω λοιπόν ένα θέμα ξεχωριστό για το συγκεκριμένο μηχανάκι για να καταθέσουμε όλοι οι κάτοχοι τις απόψεις μας μπας και βρούμε την Χρυσή τομή .
Μέχρι τώρα δεν είχα δώσει σοβαρή βάση γιατί δεν με ειχε απασχολήσει ιδιαίτερα .
Προσωπικά με 17 - 42 μπαγαζιερα τετράγωνη μονοκαβαλος δεν έχω δει να ανάβει το λαμπάκι της ρεζερβας πάνω από τα 185 χμ στο trip με ταχύτητες μέχρι 140 χμ , τώρα κάνω κάποιο service στην αντλία βενζίνης και αλλαγή γρανάζι αλλαγή σωληνάκια βενζινας και θα επανέλθω με μέτρησεις. Θα ήθελα να μάθω αν έχει να μου προσφέρει κάτι η αλλαγή χάρτη από ποιο καινούργιο μοντέλο σε αντίθεση με του 2006 ;
Επίσης στα πόσα λίτρα γυρνάει σε ρεζέρβα ;

Edit να προσθέσω ότι δεν έχω κάνει ρύθμιση βαλβίδων και το μηχανάκι κοντεύει στις 58000 και και μου λένε ότι δεν χρειάζεται ακόμη ..
μονο εγω διαβασα την τελευταια προταση?58000 και ποτε βαλβιδες..
στα της καταναλωσης...αν παιρνας τις 5000 καιει,αν οχι δεν καιει....στις 5000 στροφες εχει 136 χλμ στο κοντερ
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
μονο εγω διαβασα την τελευταια προταση?58000 και ποτε βαλβιδες..
στα της καταναλωσης...αν παιρνας τις 5000 καιει,αν οχι δεν καιει....στις 5000 στροφες εχει 136 χλμ στο κοντερ
Με το 17αρι μπροστά.
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
Όχι μόνο εσύ αλλά στη συνέχεια του είπαν ότι δεν θέλει
και ενα sm του λεγαν δεν θελει,,,,και ελιωσε τη μια...
 

apostolos1983

Μέλος
Όνομα
apostolos
Μοτό
ktm adv 990
Κανόνισα με φίλο μηχανικό αυτοκινήτων να τις κάνουμε , βασικά δεν ξέρω ο προηγούμενος μπορεί να είχε κάνει ο άνθρωπος.
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Κανόνισα με φίλο μηχανικό αυτοκινήτων να τις κάνουμε , βασικά δεν ξέρω ο προηγούμενος μπορεί να είχε κάνει ο άνθρωπος.
Νομίζω έχει καπελώτα για το διάκενο...
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
Κανόνισα με φίλο μηχανικό αυτοκινήτων να τις κάνουμε , βασικά δεν ξέρω ο προηγούμενος μπορεί να είχε κάνει ο άνθρωπος.
προσοχη τα καπακια οταν σφιξετε...
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Αυτο με τις βαλβιδες -σε ολα τα μηχανακια γινεται- που βγαινει μια φημη πχ "τα βεστρομ δεν θελουν βαλβιδες μεχρι τα 80,000χλμ" ειναι μια παπατζα τιτανοτεραστια. Διαβαζει καποιος οτι στα 20 μηχανακια κανενα δεν πηρε ρυθμιση βαλβιδων πριν τα 80,000χλμ, βγαζει το πορισμα μονος του οτι "αρα ετσι ειναι σε ολα" και κυκλοφορει τη φημη στους υπολοιπους με σιγουρια οτι "δεν θελουν ακομη".

Αποψη μου ειναι οταν παιρνεις ενα μηχανακι, καινουριο ή μεταχειρισμενο, στο σερβις που λεει ο κατασκευαστης βαλβιδες το κανεις. Αν τα διακενα ειναι ακριβως στη μεση των οριων, αντε να προσπερασεις ενα απο τα διαστηματα μετα, ειδικα σε μοτερ χαμηλης αποδοσης οπως τα Ιαπωνικα, που συνηθως αρχιζουν και ακουγονται οι βαλβιδες γιατι ανοιγουν τα διακενα, που δεν ειναι αμεσο προβλημα. Στα ΚΤΜ ομως που συνηθως τα διακενα κλεινουν αρα δεν κανουν θορυβο αλλα ειναι και το πιο επικινδυνο να γινει χοντρη ζημια δεν παιζεις με τα διαστηματα ελεγχου.
 

apostolos1983

Μέλος
Όνομα
apostolos
Μοτό
ktm adv 990
Αυτο με τις βαλβιδες -σε ολα τα μηχανακια γινεται- που βγαινει μια φημη πχ "τα βεστρομ δεν θελουν βαλβιδες μεχρι τα 80,000χλμ" ειναι μια παπατζα τιτανοτεραστια. Διαβαζει καποιος οτι στα 20 μηχανακια κανενα δεν πηρε ρυθμιση βαλβιδων πριν τα 80,000χλμ, βγαζει το πορισμα μονος του οτι "αρα ετσι ειναι σε ολα" και κυκλοφορει τη φημη στους υπολοιπους με σιγουρια οτι "δεν θελουν ακομη".

Αποψη μου ειναι οταν παιρνεις ενα μηχανακι, καινουριο ή μεταχειρισμενο, στο σερβις που λεει ο κατασκευαστης βαλβιδες το κανεις. Αν τα διακενα ειναι ακριβως στη μεση των οριων, αντε να προσπερασεις ενα απο τα διαστηματα μετα, ειδικα σε μοτερ χαμηλης αποδοσης οπως τα Ιαπωνικα, που συνηθως αρχιζουν και ακουγονται οι βαλβιδες γιατι ανοιγουν τα διακενα, που δεν ειναι αμεσο προβλημα. Στα ΚΤΜ ομως που συνηθως τα διακενα κλεινουν αρα δεν κανουν θορυβο αλλα ειναι και το πιο επικινδυνο να γινει χοντρη ζημια δεν παιζεις με τα διαστηματα ελεγχου.
ρώτησα τον φίλο μου , τον εμπιστευομαι καθως και τον μοτομαστορα μου γενικα μου λένε συνήθως ανοιγουν οι βαλβίδες συνήθως , αλήθεια γιατί στα κτμ γίνετε το αντίστροφο? Επίσης ρωτησα πως μπορουμε να καταλάβουμε εμπειρικά πως μπορουμε να καταλαβουμε και μου είπε καταναλωση , σκασιματα και το ρελαντί δεν δουλευει σωστά, το δικό μου σκασίματα κανει οταν ζεσταθεί ελάχιστα αν κλείσω το γκάζι , όσο για το ρελαντί αν το αφήσω με το που το αναψω σβήνει θέλει σταθερο γκαζι για κανενα μισό λεπτόγια να σταθεροποιηθεί όσο για την κατανάλωση τι να πώ ειμαι αυτός που ξεκίνησε το thread hahaha! , οπότε σύντομα θα ρυθμιστουν όλα θέλει δεν θέλει!
 

Alex990

Μέλος
Περιοχή
Βέροια
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
KTM 990
Και τι κόστος έχει σε αυτό το μηχανάκι να ρυθμίσεις βαλβίδες;
Ας μας πουν όσοι το έχουν κάνει.. και να πουν αν είναι σε εξουσιοδοτημένο ή σε άλλο...

Στάλθηκε από το S60 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
ρώτησα τον φίλο μου , τον εμπιστευομαι καθως και τον μοτομαστορα μου γενικα μου λένε συνήθως ανοιγουν οι βαλβίδες συνήθως , αλήθεια γιατί στα κτμ γίνετε το αντίστροφο? Επίσης ρωτησα πως μπορουμε να καταλάβουμε εμπειρικά πως μπορουμε να καταλαβουμε και μου είπε καταναλωση , σκασιματα και το ρελαντί δεν δουλευει σωστά, το δικό μου σκασίματα κανει οταν ζεσταθεί ελάχιστα αν κλείσω το γκάζι , όσο για το ρελαντί αν το αφήσω με το που το αναψω σβήνει θέλει σταθερο γκαζι για κανενα μισό λεπτόγια να σταθεροποιηθεί όσο για την κατανάλωση τι να πώ ειμαι αυτός που ξεκίνησε το thread hahaha! , οπότε σύντομα θα ρυθμιστουν όλα θέλει δεν θέλει!
Tα συμπτωματα σε βαλβιδες με ανοιχτα διακενα ειναι το κλασσικο "τακ-τακ" στο μισο χρονο της καθε πιστονιας. Λειτουργικα δεν καταλαβαινεις και πολλα στην αρχη, αν τις αφησεις για πολλα χιλιομετρα ομως αρυθμιστες αρχιζουν και σφυριαζουν τα κοκκορακια πανω στα καπελωτα. Ο θορυβος ομως σε αυτη την περιπτωση σε σωζει και ανετα προλαβαινεις τη ζημια.

Στις βαλβιδες με κλειστο διακενο το κυριο συμπτωμα ειναι δυσκολια να παρει μπροστα σε κρυα πρωινα με κρυο μοτερ. Βαλβδιες με κλειστα διακενα ΔΕΝ κανουν καθολου θορυβο για να σε προειδοποιησουν. Λειτουργικα, περα απο τη δυσκολια εκκινησης, στην αρχη παλι δεν καταλαβαινεις και πολλα γιατι γινεται σταδιακα, αλλα αν τις αφησεις με τα διακενα κλειστα οι βαλβιδες αρχιζουν να μενουν μονιμα ανοιχτες, με αποτελεσμα πτωση αποδοσης αλλα και το καψιμο των βαλβιδων εξαγωγης κυριως αφου μενουν ανοιχτες και τρωνε το "καψιμο" της αναφλεξης αλλα και δεν κρυωνουν ποτε καθως δεν ακουμπανε στα εδρανα για να αποβαλλουν τη θερμοτητα. Επισης με κλειστα διακενα τα εδρανα καταστρεφονται πολυ γρηγορα.

Ο σχετικα ευκολος τροπος (χωρις ακριβεια ομως) να δεις αν τα διακενα ειναι σε λογικα πλαισια ειναι να μετρησεις συμπιεση με κρυο μοτερ και μετα με ζεστο. Αν η διαφορα ειναι τεραστια με κρυο και ζεστο, κατι παιζει. Ριχνεις ελαχιστο λαδι απο τις τρυπες των μπουζι και ξαναδοκιμαζεις. Αν αυξηθηκε η συμπιεση, ειναι θεμα ελατηριων πιστονιου. Αν δεν αλλαξε πολυ, ειναι θεμα ανοιχτων βαλβιδων (κλειστα διακενα).

Και τι κόστος έχει σε αυτό το μηχανάκι να ρυθμίσεις βαλβίδες;
Ας μας πουν όσοι το έχουν κάνει.. και να πουν αν είναι σε εξουσιοδοτημένο ή σε άλλο...
Δεν εχω ιδεα, αλλα τα V2 μοτερ ειναι τα πιο "δυσκολα" στη ρυθμιση καθως πρεπει να γδυσεις ολο το μηχανακι αλλα και να στριμωχτεις για να μετρησεις/ρυθμισεις. Εξαιρουνται τα V2 της ΜotoGuzzi που οι κεφαλες ειναι μπρος στα ματια σου και εχουν ρυθμιση με βιδα/παξιμαδι, οχι καπελωτα). Λογικα τα παιδια που εχουν 990 θα πουν για τιμες.
 
Top Bottom