Κώστα έβγαζες 240 χλμ μέχρι να ανάψει το λαμπάκι;;;Εγώ έβαζα και στις τσέπες ... Και εγώ την ίδια ακριβώς κατανάλωση
Στάλθηκε από το S60 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Κώστα έβγαζες 240 χλμ μέχρι να ανάψει το λαμπάκι;;;Εγώ έβαζα και στις τσέπες ... Και εγώ την ίδια ακριβώς κατανάλωση
τι , πως , που , δώσε info φιλεεεεε πως έγινε αυτό , Σέλω και γωωωωωωωω !Πρίν μου αλλάξει ο @elgato το πρόγραμμα έκαιγε σταθερά πάνω απο 10l/100.
Ποτέ... Αλλά πάνω κάτω στα 200 210 χλμ αναλόγως την βόλτα. Σε ταξίδι εθνική σταθερά 120 130 ναι είχα δει κοντά 240Κώστα έβγαζες 240 χλμ μέχρι να ανάψει το λαμπάκι;;;
Στάλθηκε από το S60 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Είναι θέμα ρεζερβουάρ γιατί αν είναι βλαμμένος ο βενζινας, βάζει το στόμιο κολλητά με τα τοίχώματα του τεποζιτου και πατάει τέρμα τη σκανδάλη με αποτέλεσμα να επιστρέφει βενζίνη στον αέρα.τι , πως , που , δώσε info φιλεεεεε πως έγινε αυτό , Σέλω και γωωωωωωωω !
υ.π προφανως ρε παιδια αμα το γεμίσουμε μέχρι την ταπα να βγαλει αλλα 20 χμ να πουμε αλλα καίγοντε οι τσιμουχες απο τις τάπες εχω την εντύπωση , το βελτιστο θα ήταν να μιλάμε για ενα ντεπόζιτο μέχρι να πεσει η ασφάλεια απο την μάνικα , επίσης εχετε παρατηρίσει οτι αν σε περίπτωση η μανικα δεν ειναι απολυτα καθετα στο ρεζερβουάρ ή πατήσει την σκανδάλη τέρμα υπάρχει περίπτωση να γινετε μ#$νι απο βενζίνες , είναι θεμα ρεζερβουαρ αυτό το έχει παθει κανείς ? Εχω γίνει 2 φορές χάλια...
Οκ ! Καλά όταν είδα τα 140χλμ τρόμαξα.. και έβαλα 14λιτρα οπότε 10λ/100χλμ ...Ποτέ... Αλλά πάνω κάτω στα 200 210 χλμ αναλόγως την βόλτα. Σε ταξίδι εθνική σταθερά 120 130 ναι είχα δει κοντά 240
Κυρίως η κατανάλωση μου ήταν και εμένα από 180 έως 210 περίπου Αλέξη..
Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Άμα το βληκες να προσέχεις κάτι τυπακια από το κειτενινγκEdit: Το βλήκα..
Εμμ....Αμερικανοθρεμενο μοτορι ηθελες.....εκει ειναι...."απλες"...!!!!!!Με αυτά που διαβάζω δεν μπορώ να μην το πω...
Ο σάπιογκαντι καίει σχεδόν 7 λίτρα ρε σεις.... Και συζητάτε για τα θεριά.!???
Απολαύστε το γκάζι και αν θέτε οικονομία πάρτε μονόδρομο.
μονο εγω διαβασα την τελευταια προταση?58000 και ποτε βαλβιδες..Μου έχει γίνει έμμονη ιδέα το θέμα με την κατανάλωση του 990 ,το μηχανάκι μου αρέσει πάρα πολύ και δεν θέλω να το δώσω λόγο κατανάλωσης , καταλαβαίνω πως είναι
1000 v 2 και βγάζει 100 hp , δεν έχω την απαίτηση να βγάλω 350 χμ όμως τα spec λένε 15,2 χμ ανά λίτρο χ19,5 ντεπόζιτο = 296 χμ , ανοίγω λοιπόν ένα θέμα ξεχωριστό για το συγκεκριμένο μηχανάκι για να καταθέσουμε όλοι οι κάτοχοι τις απόψεις μας μπας και βρούμε την Χρυσή τομή .
Μέχρι τώρα δεν είχα δώσει σοβαρή βάση γιατί δεν με ειχε απασχολήσει ιδιαίτερα .
Προσωπικά με 17 - 42 μπαγαζιερα τετράγωνη μονοκαβαλος δεν έχω δει να ανάβει το λαμπάκι της ρεζερβας πάνω από τα 185 χμ στο trip με ταχύτητες μέχρι 140 χμ , τώρα κάνω κάποιο service στην αντλία βενζίνης και αλλαγή γρανάζι αλλαγή σωληνάκια βενζινας και θα επανέλθω με μέτρησεις. Θα ήθελα να μάθω αν έχει να μου προσφέρει κάτι η αλλαγή χάρτη από ποιο καινούργιο μοντέλο σε αντίθεση με του 2006 ;
Επίσης στα πόσα λίτρα γυρνάει σε ρεζέρβα ;
Edit να προσθέσω ότι δεν έχω κάνει ρύθμιση βαλβίδων και το μηχανάκι κοντεύει στις 58000 και και μου λένε ότι δεν χρειάζεται ακόμη ..
Με το 17αρι μπροστά.μονο εγω διαβασα την τελευταια προταση?58000 και ποτε βαλβιδες..
στα της καταναλωσης...αν παιρνας τις 5000 καιει,αν οχι δεν καιει....στις 5000 στροφες εχει 136 χλμ στο κοντερ
Όχι μόνο εσύ αλλά στη συνέχεια του είπαν ότι δεν θέλειμονο εγω διαβασα την τελευταια προταση?58000 και ποτε βαλβιδες..
και ενα sm του λεγαν δεν θελει,,,,και ελιωσε τη μια...Όχι μόνο εσύ αλλά στη συνέχεια του είπαν ότι δεν θέλει
Νομίζω έχει καπελώτα για το διάκενο...Κανόνισα με φίλο μηχανικό αυτοκινήτων να τις κάνουμε , βασικά δεν ξέρω ο προηγούμενος μπορεί να είχε κάνει ο άνθρωπος.
προσοχη τα καπακια οταν σφιξετε...Κανόνισα με φίλο μηχανικό αυτοκινήτων να τις κάνουμε , βασικά δεν ξέρω ο προηγούμενος μπορεί να είχε κάνει ο άνθρωπος.
ρώτησα τον φίλο μου , τον εμπιστευομαι καθως και τον μοτομαστορα μου γενικα μου λένε συνήθως ανοιγουν οι βαλβίδες συνήθως , αλήθεια γιατί στα κτμ γίνετε το αντίστροφο? Επίσης ρωτησα πως μπορουμε να καταλάβουμε εμπειρικά πως μπορουμε να καταλαβουμε και μου είπε καταναλωση , σκασιματα και το ρελαντί δεν δουλευει σωστά, το δικό μου σκασίματα κανει οταν ζεσταθεί ελάχιστα αν κλείσω το γκάζι , όσο για το ρελαντί αν το αφήσω με το που το αναψω σβήνει θέλει σταθερο γκαζι για κανενα μισό λεπτόγια να σταθεροποιηθεί όσο για την κατανάλωση τι να πώ ειμαι αυτός που ξεκίνησε το thread hahaha! , οπότε σύντομα θα ρυθμιστουν όλα θέλει δεν θέλει!Αυτο με τις βαλβιδες -σε ολα τα μηχανακια γινεται- που βγαινει μια φημη πχ "τα βεστρομ δεν θελουν βαλβιδες μεχρι τα 80,000χλμ" ειναι μια παπατζα τιτανοτεραστια. Διαβαζει καποιος οτι στα 20 μηχανακια κανενα δεν πηρε ρυθμιση βαλβιδων πριν τα 80,000χλμ, βγαζει το πορισμα μονος του οτι "αρα ετσι ειναι σε ολα" και κυκλοφορει τη φημη στους υπολοιπους με σιγουρια οτι "δεν θελουν ακομη".
Αποψη μου ειναι οταν παιρνεις ενα μηχανακι, καινουριο ή μεταχειρισμενο, στο σερβις που λεει ο κατασκευαστης βαλβιδες το κανεις. Αν τα διακενα ειναι ακριβως στη μεση των οριων, αντε να προσπερασεις ενα απο τα διαστηματα μετα, ειδικα σε μοτερ χαμηλης αποδοσης οπως τα Ιαπωνικα, που συνηθως αρχιζουν και ακουγονται οι βαλβιδες γιατι ανοιγουν τα διακενα, που δεν ειναι αμεσο προβλημα. Στα ΚΤΜ ομως που συνηθως τα διακενα κλεινουν αρα δεν κανουν θορυβο αλλα ειναι και το πιο επικινδυνο να γινει χοντρη ζημια δεν παιζεις με τα διαστηματα ελεγχου.
Tα συμπτωματα σε βαλβιδες με ανοιχτα διακενα ειναι το κλασσικο "τακ-τακ" στο μισο χρονο της καθε πιστονιας. Λειτουργικα δεν καταλαβαινεις και πολλα στην αρχη, αν τις αφησεις για πολλα χιλιομετρα ομως αρυθμιστες αρχιζουν και σφυριαζουν τα κοκκορακια πανω στα καπελωτα. Ο θορυβος ομως σε αυτη την περιπτωση σε σωζει και ανετα προλαβαινεις τη ζημια.ρώτησα τον φίλο μου , τον εμπιστευομαι καθως και τον μοτομαστορα μου γενικα μου λένε συνήθως ανοιγουν οι βαλβίδες συνήθως , αλήθεια γιατί στα κτμ γίνετε το αντίστροφο? Επίσης ρωτησα πως μπορουμε να καταλάβουμε εμπειρικά πως μπορουμε να καταλαβουμε και μου είπε καταναλωση , σκασιματα και το ρελαντί δεν δουλευει σωστά, το δικό μου σκασίματα κανει οταν ζεσταθεί ελάχιστα αν κλείσω το γκάζι , όσο για το ρελαντί αν το αφήσω με το που το αναψω σβήνει θέλει σταθερο γκαζι για κανενα μισό λεπτόγια να σταθεροποιηθεί όσο για την κατανάλωση τι να πώ ειμαι αυτός που ξεκίνησε το thread hahaha! , οπότε σύντομα θα ρυθμιστουν όλα θέλει δεν θέλει!
Δεν εχω ιδεα, αλλα τα V2 μοτερ ειναι τα πιο "δυσκολα" στη ρυθμιση καθως πρεπει να γδυσεις ολο το μηχανακι αλλα και να στριμωχτεις για να μετρησεις/ρυθμισεις. Εξαιρουνται τα V2 της ΜotoGuzzi που οι κεφαλες ειναι μπρος στα ματια σου και εχουν ρυθμιση με βιδα/παξιμαδι, οχι καπελωτα). Λογικα τα παιδια που εχουν 990 θα πουν για τιμες.Και τι κόστος έχει σε αυτό το μηχανάκι να ρυθμίσεις βαλβίδες;
Ας μας πουν όσοι το έχουν κάνει.. και να πουν αν είναι σε εξουσιοδοτημένο ή σε άλλο...