πυξιδας990
Μέλος
τελικα φερνει κανενας τις alpina ελλαδα?
οτι ερευνα κανω τιποτα...
οτι ερευνα κανω τιποτα...
την ιδια απορια εχω....Τις έχει βάλει κανείς από εδώ;
Με τους αισθητήρες του abs θα υπάρχει πρόβλημα;
Νομίζω ότι το 1190r φοράει σαμπρέλα.φιλος στο fb που του εσκασε,ρωτησε αντιπροσωπεια και του ειπαν ζαντα μπροστινη απο 1190r<στεφανι και ακτινες> 420ε χωρις εργασια.
το μαμα κεντρο του 990 αραγε ταιριαζει?εχεις κανενας καμια πληροφορια περι αυτου
http://www.ktmadventure.com/en/models/1190r/Νομίζω ότι το 1190r φοράει σαμπρέλα.
Στάλθηκε από το LG-H815 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Αυτό το link δεν αναφέρει τίποτα για το είδος μονο τις διαστάσεις που είναι ίδιες με το 990.
Ζαντα που δεχεται λαστιχο 90/90/21 δεν μπορει να ειναι tubless λογω της διαστασης της Ειναι πολυ στενη ωστε να δεχτει τις ακτινες σε χειλος στην ακρη οπως ειναι Δηλ. οπως σε αρκετες πλεον 19αρεςΑυτό το link δεν αναφέρει τίποτα για το είδος μονο τις διαστάσεις που είναι ίδιες με το 990.
Στάλθηκε από το LG-H815 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
TUBELESS SPOKED WHEELShttp://www.ktm.com/tr/travel/1190-adventure-r/
το απο πανω το λεει καθαρα
το πρωτο linkεχει φωτο που το λεει καθαρα πανω στη ζαντα.
οι ζαντες tubelees που φορανε τα ktm δεν εχουν απεξω τις ακτινες αλλα bmw-aprilia.
εχουν αλλη παντεντα αλλα alpina.
ΟΠΟΤΕ ΨΑΧΝΟΥΜΕ ΦΙΛΟ ΜΕ 1190R ΝΑ ΤΣΕΚΑΡΟΥΜΕ...κανεις διαθεσιμος?TUBELESS SPOKED WHEELS
Wire-spoked wheels for tubeless tires featuring airtight rim beds patented by KTM - appropriately for the offroad aspirations of the Adventure R in 21" and 18" diameters. The rims on the 1190 Adventure R combine all the benefits of a tubeless tire (easy fitting and dynamic advantages due to no inner tube) with the stability and robustness of a wire-spoked wheel. This set-up makes the Adventure R's rims substantially more resilient than all the competition's cast and spoked wheels – an added bonus, especially in hard offroad riding.
Έχεις δίκιοοοο!!!#
Στάλθηκε από το LG-H815 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
εγω δεν θα κοίταζα τροχούς από τα μοντέλα 1190 και 1290 για 2 λόγους:http://advrider.com/index.php?threads/wheel-cross-compatibility-for-1190-and-990.959475/
ο κοσταρικανος εκανε το αναποδο,εβαλε τροχο απο 990 σε 1190r με μονη τραμπα τον δισκο και δουλευουν ολα λεει.αρα και το αντιστροφο ειναι εφικτο.αυτο αφορα μονο την πισω...
οποιος εχει 1190r να τσεκαρουμε καποια πραγματα,κερασμενα σουβλακια και μπυρες...
Ναι.Με ταινια ειναι tubeless οι ζαντες της KTM;
Ναι.
Και το πρόβλημα είναι ότι θέλεις τα ακόλουθα σε περίπτωση απώλειας αέρα (φωτο παραπάνω):
- Νο. 15 : 30ευρώ πίσω τροχός, 20 ο μπροστά
- Νο. 14 : 36ευρώ πίσω τροχός, 36 ο μπροστά
- Νο. 40 : 5 ευρώ η ροδέλα για τον αισθητήρα (ναι, χάνει και από εκεί)
Ή να μιλήσουν με την alpinaΔλδ αυτό θα μπορούσε να μπει και στα 950/990; Πάντως είναι ημιμετρο. Η βγάζεις κάτι σε στυλ caponord ή πας σε κλασική με σαμπρελα. Τώρα ακτίνες στο κέντρο και από μέσα μεμβράνη; Να συμπληρώσω ότι υπάρχουν και άτομα που τους αρέσει το 990/950 adv και δε πάνε χώμα. Εμένα πχ το s που έχω μου αρέσει πολύ σαν μηχανή και δεν θέλω να το βάλω χώμα.
Στάλθηκε από το SM-G935F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk