Στον αστερισμό τού F800GS: Μαστορέματα, Λύσεις, Πατέντες κλπ

nickaoua11

Μέλος
Περιοχή
Middle Earth
Όνομα
Nikos
Μοτό
990adve
Το πρόβλημα για μένα με το μοτο. Κ είναι ότι σου δίνουν τη σέλα να τη δοκιμάσεις μονο με το αφρολεξ, χωρίς κάλυμμα και σου λένε κάνε μια γυρα και ελα πες μας αν είναι οκ να της βάλουμε το κάλυμμα.

Οπότε δεν υπάρχει ο χρόνος να καταλάβω αν όντως με βολεύει αυτό που έχει γίνει και η διαφορά μεταξύ δοκιμής με σκέτο αφρολέξ και τελειωμενης σέλας με κάλυμμα είναι μεγάλη. Αν δε μου κάνει το αποτέλεσμα για το οποίο έχω πει εγώ ότι είναι οκ πρέπει να ξαναπληρωσω το κόστος του καλύμματος και της εργασίας. ντυσίματος. Κανα 40αρι 50αρι.
 

2wheeler

Μέλος
Όνομα
Τασος
Μοτό
F800GS, RSV MILLE
Κρούσματα όχι ιδιαίτερα , αλλά αν καεί η αντλία μένεις εντελώς , εγώ πήρα τότε (2009) μία αυτοκινητάδικη φτηνή με ίδιες προδιαγραφές (παροχή - πίεση) αλλά υπάρχουν πολλές πλέον στο νέτ.



δεν χεριάζετε διαγνωστικό , βγάζει ένδειξη στο καντράν EWS αν χαλάσει
Για το antenna ring to βαζει αυτο? Γιατι μου το βγαζει καμια φορα....
 

akis69

Μέλος
Όνομα
ακης
Μοτό
F800gs
Στην Πάτρα ένας που εχει φτιάξει και γνωστών μου είναι στην Βενιζέλου . Έπιπλα Τσιρος . Στο υπόγειο φτιάχνει Μότο σέλες . Έχω πάει κ γώ να ρωτήσω και τον έχω γνωρίσει . Κάνε μια βόλτα
Από εκεί έχω σκοπό να ξεκινήσω.
Ευχαριστημενοι οι γνωστοί σου;
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
την πας στο μοτοκ και θα στην διορθώσουν
Ο φίλος nickaoua11 παραπάνω είπε ότι το προσπάθησε αλλά το αποτέλεσμα δεν ήταν καλό.
Παρόλαυτα θα επικοινωνήσω μαζί τους να δω τι θα μου πουν.
Θα προτιμήσω βέβαια να το έφτιαχνα σε κάποιον στην Πάτρα για να αποφύγω τα στείλε, περίμενε κλπ.
Το πρόβλημα για μένα με το μοτο. Κ είναι ότι σου δίνουν τη σέλα να τη δοκιμάσεις μονο με το αφρολεξ, χωρίς κάλυμμα και σου λένε κάνε μια γυρα και ελα πες μας αν είναι οκ να της βάλουμε το κάλυμμα.

Οπότε δεν υπάρχει ο χρόνος να καταλάβω αν όντως με βολεύει αυτό που έχει γίνει και η διαφορά μεταξύ δοκιμής με σκέτο αφρολέξ και τελειωμενης σέλας με κάλυμμα είναι μεγάλη. Αν δε μου κάνει το αποτέλεσμα για το οποίο έχω πει εγώ ότι είναι οκ πρέπει να ξαναπληρωσω το κόστος του καλύμματος και της εργασίας. ντυσίματος. Κανα 40αρι 50αρι.
Η σέλα είναι ένα αίνιγμα. Είτε είναι εργοστασιακή είτε έχει φτιαχτεί έξω, παραμένει μια άσκηση.
Σε γενικές γραμμές έχω παρατηρήσει πως τα εργοστάσια μοτοσυκλετών έχουν στραφεί προς σκληρότερα αφρώδη υλικά και με λιγότερο ψωμί. Προσπαθούν να βρουν λύσεις μέσα από την ανατομικότητα περισσότερο. Το μπόλικο μαλακό αφρώδες μάλλον λειτουργεί χειρότερα από μια σωστά ανατομική και σκληρότερη σέλα.
Μια προσωπική λύση που έχω βρει εγώ για τον εαυτό μου είναι να κάνω σύντομες στάσεις πριν αρχίσω να αισθάνομαι πραγματική κόπωση. Ξεκουράζομαι δηλαδή πριν κουραστώ.

Η δική μου εμπειρία από το MotoK.
Κατ' αρχάς να πω πως πάντα κρατάω τη μαμά σέλα απείραχτη. Θεωρώ πως είναι η ποιο safe επιλογή όταν έχεις απέναντι σου το άγνωστο. Οπότε πάντα αγοράζω μια 2η σέλα και μεταποιώ αυτήν ή την αρχική. Στη περίπτωση του Nuda αγόρασα την ανατομική που έδινε η Husqvarna με την ελπίδα ότι θα δουλέψει καλύτερα αλλά για εμένα ήταν χειρότερη από το σανίδι που φοράει από το εργοστάσιο γιατί με πίεζε πολύ μπροστά. Έτσι μεταποίησα αυτήν και κράτησα απείραχτη την εργοστασιακή.




Πήγα λοιπόν στο MotoK και του ζήτησα να κατασκευάσει μια ανατομική σέλα για ένα άτομο (όχι για δικάβαλο). Όταν έφτιαξε το αφρώδες και μου ζήτησε να κάνω τη δοκιμή διαπίστωσα κατευθείαν δυο πράγματα που προέκυπταν από το ίδιο πράγμα. Είχε αφήσει πολύ λίγο χώρο στη θέση του οδηγού με αποτέλεσμα η "πλατούλα" να με σπρώχνει μπροστά και να με φέρνει σε πολύ όρθια θέση ενώ ταυτοχρόνως αισθανόμουν να κατηφορίζω.




Αμέσως του ζήτησα να φάει κι άλλο από το υλικό της πλατούλας και να γεμίσει με έναν πόντο το αφρώδες υλικό στο σημείο που ερχόταν σε επαφή με τα αχαμνά μου. Η σέλα μου βγήκε αρκετά καλή. Αρχικά ένιωθα ότι ήταν πολύ σκληρή αλλά δεν μου δημιούργησε ποτέ πρόβλημα σε κανέναν τομέα. Μάλιστα έκανα μια διαδρομή 700 χλμ σε μια μέρα με τις αποσκευές φορτωμένες επί τούτου, για να τεστάρω σέλα, θέση οδήγησης και φόρτωμα και όλα πήγαν άριστα. Δε ξέρω και δεν πιστεύω πως θα νιώθω το ίδιο ξεκούραστα όταν θα ταξιδεύω καθημερινά 400 με 600 χλμ αλλά σίγουρα είναι δύσκολο να βελτιωθούν περισσότερο τα πράγματα δεδομένου της φύσης της μοτοσυκλέτας.




Πάντως θεωρώ ότι ναι, πρέπει να αφαιρεθεί υλικό από τη "πλατούλα" και να δώσει περισσότερο χώρο στον οδηγό, που θα βοηθήσει να ξεκουράζεις τα οπίσθια σου και με μικρές μετακινήσεις στα πολύωρα ταξίδια. Έχει μια εμμονή με το να αφήνει λίγο διαθέσιμο χώρο στον κύριο αναβάτη (στη δική μου περίπτωση μάλιστα είχα δηλώσει από την αρχή ότι η χρήση της μοτό κατά 99% είναι μονοκάβαλη). Κατά τα άλλα θεωρώ ότι ακολουθεί σωστές γραμμές που αφορούν την ανατομικότητα όπως ας πούμε ότι φαρδαίνει τη σέλα -στη θέση του οδηγού- προς τα πίσω ενώ απελευθερώνει χώρο στο σημείο που κατεβαίνουν τα πόδια.

Είπαμε, μια σωστή σέλα είναι προσωπική υπόθεση. Δε νομίζω ότι τη λύση τη δίνει απλά ένας καλός σελάς και σίγουρα ούτε ο MotoK έχει αυτό το χάρισμα για όλα τα οπίσθια του κόσμου.
 
Τελευταία επεξεργασία:

ibar

Μέλος
Περιοχή
Αρτεμιδα
Όνομα
Ηλιας
Μοτό
r1200gs
Ο φίλος nickaoua11 παραπάνω είπε ότι το προσπάθησε αλλά το αποτέλεσμα δεν ήταν καλό.
Παρόλαυτα θα επικοινωνήσω μαζί τους να δω τι θα μου πουν.
Θα προτιμήσω βέβαια να το έφτιαχνα σε κάποιον στην Πάτρα για να αποφύγω τα στείλε, περίμενε κλπ.
ειχα και εγω το ιδιο θέμα με εσενα με μαμα σελα και την έφταιξα με τζελ αριστερά δεξιά και κενο στην μεση
που δεν επηρεάζει ουτε ουρά ουτε προστάτη
σε αυτον που παει ο μανιακ το πηγα και απο τοτε ειμαι οκ
 

akis69

Μέλος
Όνομα
ακης
Μοτό
F800gs
ειχα και εγω το ιδιο θέμα με εσενα με μαμα σελα και την έφταιξα με τζελ αριστερά δεξιά και κενο στην μεση
που δεν επηρεάζει ουτε ουρά ουτε προστάτη
σε αυτον που παει ο μανιακ το πηγα και απο τοτε ειμαι οκ
Σε ποιο μαγαζί αναφέρεσαι;
Με αφορμή και το ποστ του STF
Στο μότο κ είχα πάει τη σέλα του στρώμ που είχα και την είχε φτιάξει και δεν είχα κάποιο παράπονο.
Το είχα επιλέξει επειδή έτρεχε μια προσφορά τότε και δεν είχα κάνει έρευνα αγοράς.
Το πρόβλημα που είχε το στρώμ ήταν ότι είχε πολύ σκληρό αφρώδες που μετά από 1.5 ώρα περίπου ποναγε ο κ@λος .
Το κλε που πήρα,έτυχε και είχε φτιαγμένη στην ίδιο και δεν είχα επίσης κάποιο πρόβλημα.
Στο φ800 όμως νομίζω ότι είναι θέμα αρχιτεκτονικής του σχεδίου της σέλας.
Τις πρώτες 2-3 φορές που είχα πόνο στην ουρά,λέω θα έχω ξεσυνηθισει γιατί είχα μείνει ένα χρόνο χωρίς μηχανάκι,θα φταίει η κακή στάση σώματος που έχω κλπ κλπ.
Αλλά νιώθω ότι δεν κάθομαι σωστά στη σέλα,με σπρώχνει να κάτσω λίγο πιο μπροστά από ότι πρέπει.
Σε συνδυασμό με την ενόχληση στο γόνατο ξεκίνησα να ψάχνομαι και είναι μάλλον όλο το πακέτο που δεν ταιριάζει.
Αργότερα θα κάνω μια μικρή βόλτα χωρίς λάστιχα στα μαρσπιε μήπως βγει ένα πρώτο συμπέρασμα.
Και το Σάββατο θα πάω σε μαγαζί να πάρω μια πρώτη γνώμη.
Θα κρατάω ενήμερο το θέμα.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Σε ποιο μαγαζί αναφέρεσαι;
Με αφορμή και το ποστ του STF
Στο μότο κ είχα πάει τη σέλα του στρώμ που είχα και την είχε φτιάξει και δεν είχα κάποιο παράπονο.
Το είχα επιλέξει επειδή έτρεχε μια προσφορά τότε και δεν είχα κάνει έρευνα αγοράς.
Το πρόβλημα που είχε το στρώμ ήταν ότι είχε πολύ σκληρό αφρώδες που μετά από 1.5 ώρα περίπου ποναγε ο κ@λος .
Το κλε που πήρα,έτυχε και είχε φτιαγμένη στην ίδιο και δεν είχα επίσης κάποιο πρόβλημα.
Στο φ800 όμως νομίζω ότι είναι θέμα αρχιτεκτονικής του σχεδίου της σέλας.
Τις πρώτες 2-3 φορές που είχα πόνο στην ουρά,λέω θα έχω ξεσυνηθισει γιατί είχα μείνει ένα χρόνο χωρίς μηχανάκι,θα φταίει η κακή στάση σώματος που έχω κλπ κλπ.
Αλλά νιώθω ότι δεν κάθομαι σωστά στη σέλα,με σπρώχνει να κάτσω λίγο πιο μπροστά από ότι πρέπει.
Σε συνδυασμό με την ενόχληση στο γόνατο ξεκίνησα να ψάχνομαι και είναι μάλλον όλο το πακέτο που δεν ταιριάζει.
Αργότερα θα κάνω μια μικρή βόλτα χωρίς λάστιχα στα μαρσπιε μήπως βγει ένα πρώτο συμπέρασμα.
Και το Σάββατο θα πάω σε μαγαζί να πάρω μια πρώτη γνώμη.
Θα κρατάω ενήμερο το θέμα.
Εγώ πάντως με την συγκεκριμένη σέλα στο 800 δεν έχω κανένα παράπονο. Έχω κάνει και 700+ χλμ σε μια μέρα και γύρισα ατσαλάκωτος.

Θα επιμείνω πως το πρόβλημα δημιουργείται απο τα πολύ ψηλά λαστιχάκια που έχει στα μαρσπιέ και βάζουν τα πόδια σε λάθος θέση. Μία φορά τα έβαλα επάνω και δεν έβλεπα την ώρα να γυρίσω σπίτι να τα πετάξω στη γωνιά τους.

Προτού κάνεις οτιδήποτε άλλο και δώσεις λεφτά κάνε κάμποσα χλμ χωρίς αυτά να έχεις σωστή εικόνα.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Σε ποιο μαγαζί αναφέρεσαι;
Με αφορμή και το ποστ του STF
Στο μότο κ είχα πάει τη σέλα του στρώμ που είχα και την είχε φτιάξει και δεν είχα κάποιο παράπονο.
Το είχα επιλέξει επειδή έτρεχε μια προσφορά τότε και δεν είχα κάνει έρευνα αγοράς.
Το πρόβλημα που είχε το στρώμ ήταν ότι είχε πολύ σκληρό αφρώδες που μετά από 1.5 ώρα περίπου ποναγε ο κ@λος .
Το κλε που πήρα,έτυχε και είχε φτιαγμένη στην ίδιο και δεν είχα επίσης κάποιο πρόβλημα.
Στο φ800 όμως νομίζω ότι είναι θέμα αρχιτεκτονικής του σχεδίου της σέλας.
Τις πρώτες 2-3 φορές που είχα πόνο στην ουρά,λέω θα έχω ξεσυνηθισει γιατί είχα μείνει ένα χρόνο χωρίς μηχανάκι,θα φταίει η κακή στάση σώματος που έχω κλπ κλπ.
Αλλά νιώθω ότι δεν κάθομαι σωστά στη σέλα,με σπρώχνει να κάτσω λίγο πιο μπροστά από ότι πρέπει.
Σε συνδυασμό με την ενόχληση στο γόνατο ξεκίνησα να ψάχνομαι και είναι μάλλον όλο το πακέτο που δεν ταιριάζει.
Αργότερα θα κάνω μια μικρή βόλτα χωρίς λάστιχα στα μαρσπιε μήπως βγει ένα πρώτο συμπέρασμα.
Και το Σάββατο θα πάω σε μαγαζί να πάρω μια πρώτη γνώμη.
Θα κρατάω ενήμερο το θέμα.

Πείτε ότι σας έστειλε ο αρχιτέκτονας τελευταίας κατοικίας....να σας τακτοποιήσει
 

akis69

Μέλος
Όνομα
ακης
Μοτό
F800gs
Εγώ πάντως με την συγκεκριμένη σέλα στο 800 δεν έχω κανένα παράπονο. Έχω κάνει και 700+ χλμ σε μια μέρα και γύρισα ατσαλάκωτος.

Θα επιμείνω πως το πρόβλημα δημιουργείται απο τα πολύ ψηλά λαστιχάκια που έχει στα μαρσπιέ και βάζουν τα πόδια σε λάθος θέση. Μία φορά τα έβαλα επάνω και δεν έβλεπα την ώρα να γυρίσω σπίτι να τα πετάξω στη γωνιά τους.

Προτού κάνεις οτιδήποτε άλλο και δώσεις λεφτά κάνε κάμποσα χλμ χωρίς αυτά να έχεις σωστή εικόνα.
Σαν σέλα γενικά υλικά κλπ δεν είναι κακή, ούτε κουράζει.
Ίσως είναι ο σωματότυπος μου στο συγκεκριμένο ύψος που έχω και μήκος ποδιών κορμού κλπ που δεν μου κάθεται.
Δεν σε σπρώχνει καθόλου προς τα εμπρός;
Δεν μιλάω για τέρμα μπροστά,αλλά λίγο πιο μπροστά από ότι θα ήθελες.
Υγ.τα λάστιχα τα έβγαλα και θα το δω λίγο το βραδάκι.
 

dimprio

Μέλος
Περιοχή
Πάτρα
Όνομα
dimitris
Μοτό
GS 800
Πάντως η μόνη σέλα που αξίζει στο 800 επειδή έχω δοκιμάσει αρκετές μαμισιες κ φτιαχτές , είναι η comfort. Άμα θες βρισκομαστε να την δοκιμάσεις . Κάπου κάπου τις βρίσκεις μεταχειρισμενες. Την έχω κατευχαριστηθει στα ταξίδια .
 

akis69

Μέλος
Όνομα
ακης
Μοτό
F800gs
Ευχαριστημένοι είναι , το σημαντικό είναι ότι τον έχεις δίπλα σου και δοκιμάζεις στάδιο στάδιο .
Ναι έχεις δίκιο!
Κι αυτός είναι ένας λόγος να το λύσουμε τοπικά!
 

Hellmarine

Μέλος
Περιοχή
Ζωγράφου
Όνομα
Δημος
Μοτό
Bmw f800gs
Είναι τι ταιριάζει στον κάθε κο και λο,
Εγω με την comfort μετα απο 150 χλμ αρχίζω και μουδιαζω αλλά καθόμαι καλύτερα σε σχέση με την κλασική, με την κλασσική περίεργος είμαι καλύτερα από θέμα αντοχής μαλακών μορίων αλλά έχει την τάση να με τσουλάει μπροστά... Νομίζω ότι θα πάρω και μια 3η κάποια στιγμή για ν την κάνω όπως η rallie
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Σαν σέλα γενικά υλικά κλπ δεν είναι κακή, ούτε κουράζει.
Ίσως είναι ο σωματότυπος μου στο συγκεκριμένο ύψος που έχω και μήκος ποδιών κορμού κλπ που δεν μου κάθεται.
Δεν σε σπρώχνει καθόλου προς τα εμπρός;
Δεν μιλάω για τέρμα μπροστά,αλλά λίγο πιο μπροστά από ότι θα ήθελες.
Υγ.τα λάστιχα τα έβγαλα και θα το δω λίγο το βραδάκι.
Κρατάω μια επιφύλαξη επειδή μιλάμε για φτιαχτή σέλα και παρότι έχουν το καλούπι ή τα μέτρα ή δεν ξέρω τί μήπως απο σέλα σε σέλα υπάρχει κάποια έστω μικρή διαφορά.

Εμένα πάντως έχει κάτσει ιδανικά. Επαναλαμβάνω χωρίς τα λαστιχένια παρεμβύσματα στα μαρσπιέ. Όταν τα έβαλα ένιωθα όλα να είναι λάθος!!

Όσο για το ανάστημα είμαι 1.75 αλλά με σχετικά μακρυά πόδια συγκριτικά του ύψους μου. Ενδεικτικά στα παντελόνια ψωνίζω 32'' Inseam αν αυτό σου λέει κάτι συγκριτικά με σένα να έχεις μια εικόνα.

Κάνε τις δοκιμές σου και ξαναμιλάμε.
 

nickaoua11

Μέλος
Περιοχή
Middle Earth
Όνομα
Nikos
Μοτό
990adve
Είναι τι ταιριάζει στον κάθε κο και λο,
Εγω με την comfort μετα απο 150 χλμ αρχίζω και μουδιαζω αλλά καθόμαι καλύτερα σε σχέση με την κλασική, με την κλασσική περίεργος είμαι καλύτερα από θέμα αντοχής μαλακών μορίων αλλά έχει την τάση να με τσουλάει μπροστά... Νομίζω ότι θα πάρω και μια 3η κάποια στιγμή για ν την κάνω όπως η rallie
Αν σκεφτείς να δώσεις την comfort σχετικά σύντομα ρίξε μια φωνή, με ενδιαφέρει!
 

Hellmarine

Μέλος
Περιοχή
Ζωγράφου
Όνομα
Δημος
Μοτό
Bmw f800gs
Αν σκεφτείς να δώσεις την comfort σχετικά σύντομα ρίξε μια φωνή, με ενδιαφέρει!
Το είχα σκεφτεί να την δώσω αλλά την εκτιμά ιδιαίτερα η σύζυγος στις βόλτες αντίθετα με την απλή που πραγματικά, επειδή είναι μινιόν, πάει μπρος πίσω σε άνοιγμα - φρενάρισμα...
 

akis69

Μέλος
Όνομα
ακης
Μοτό
F800gs
λοιπον ,εχω βγαλει απο προχθες τα λαστιχα στα μαρσπιε και οντως αυτοι οι 2 περιπου ποντοι που κερδισα στην γωνια των γονατων ειναι αντιληπτοι.
ομως το θεμα με την κλιση της σελας και την ενοχληση στην ουρα δεν εξαλειφθηκε.
περασα σημερα απο το μαγαζι στην πατρα που ασχολειται με σελες και μου ειπε πως μπορει να γινει προσθηκη ωστε να γινει λιγο πιο ισια η σελα στο μερος του οδηγου και να καταμεριστει η πιεση σε μεγαλυτερη επιφανεια οπισθιων.
μαλλον δεν θα χρειαστει αλλαγη στο καλυμα,αν δεν φτανει θα βαλει μια μικρη προσθηκη στο τελειωμα για να το συραψει.
κοστος 40-50 ευρω.
περασα κι απο εναν αλλο ταπετσερη που ειδα οτι φτιαχνει και καποιες σελες,μπορει να κανει το ιδιο κι αυτος αλλα νομιζω οτι ο πρωτος εχει μεγαλυτερη εμπειρια απο μηχανακια και τροποποιηση σελων.
με την αθηνα που μιλησα με 2 μαγαζια μου ειπαν οτι θα ηταν καλυτερο να δουν την σελα απο κοντα και να την ταιριαξουν στα δικα μου μετρα,λογικο.
οποτε λεω μαλλον να μεινω στην πρωτη επιλογη.
 

nickaoua11

Μέλος
Περιοχή
Middle Earth
Όνομα
Nikos
Μοτό
990adve
λοιπον ,εχω βγαλει απο προχθες τα λαστιχα στα μαρσπιε και οντως αυτοι οι 2 περιπου ποντοι που κερδισα στην γωνια των γονατων ειναι αντιληπτοι.
ομως το θεμα με την κλιση της σελας και την ενοχληση στην ουρα δεν εξαλειφθηκε.
περασα σημερα απο το μαγαζι στην πατρα που ασχολειται με σελες και μου ειπε πως μπορει να γινει προσθηκη ωστε να γινει λιγο πιο ισια η σελα στο μερος του οδηγου και να καταμεριστει η πιεση σε μεγαλυτερη επιφανεια οπισθιων.
μαλλον δεν θα χρειαστει αλλαγη στο καλυμα,αν δεν φτανει θα βαλει μια μικρη προσθηκη στο τελειωμα για να το συραψει.
κοστος 40-50 ευρω.
περασα κι απο εναν αλλο ταπετσερη που ειδα οτι φτιαχνει και καποιες σελες,μπορει να κανει το ιδιο κι αυτος αλλα νομιζω οτι ο πρωτος εχει μεγαλυτερη εμπειρια απο μηχανακια και τροποποιηση σελων.
με την αθηνα που μιλησα με 2 μαγαζια μου ειπαν οτι θα ηταν καλυτερο να δουν την σελα απο κοντα και να την ταιριαξουν στα δικα μου μετρα,λογικο.
οποτε λεω μαλλον να μεινω στην πρωτη επιλογη.
Η τιμή που σου έδωσαν ακούγεται πολύ καλή. Νομίζω οτι αξίζει η δοκιμή
 
Top Bottom