Δυστυχώς είναι τα κολλήματα του google photos.Δυστυχώς δεν φαίνονται οι φωτο
Πανεμορφηηηη πωωω ρε φιλε μπραβο τελεια!!!!Για να δούμε σήμερα φαίνονται?
Ωραία δουλειά...Για να δούμε σήμερα φαίνονται?
Με φθηνό 3D printer αλλά με πορτοκαλί filament κατευθείαν από τα άδυτα του KTM Racing team που δίνει +3hp .Ωραία δουλειά...
Με CNC το έκανες ή 3D printer?
Τοσο ψηλο ηταν το ποταμακι?Καλημέρα έχω την πρώτη ερώτηση, τι φιλτρο βάζω για να βγει η παπαδιά που πιάνει χώρο από κάτω από τι σέλα? Οποίο ταιριάζει στο Φ? Ή κάποιο συγκεκριμένο?
Καλημέρα έχω την πρώτη ερώτηση, τι φιλτρο βάζω για να βγει η παπαδιά που πιάνει χώρο από κάτω από τι σέλα? Οποίο ταιριάζει στο Φ? Ή κάποιο συγκεκριμένο?
Για K&N ρώτα με κωδικό στο Ericlub - the biggest tuning company in Greece since 1992Το Χατζακη το βρίσκω Ελλάδα, τα άλλα μόνο από έξω?
Λοιπόν Γιώργο έχουμε και λέμε:
Priority A
Priority B
- Βίδες υπο-πλαισίου γιατί οι μαμά κόβονται
- Αντλία βενζίνης
- Ποδιά αλουμινίου
- stabilizer τιμονιού
- κατάργηση διακόπτη stand
- εξωτερικός διακόπτης radiator fun
- μηχανικός τεντωτήρας καδένας εκκεντροφόρου
Τα παραπάνω είναι προσωπική μου εκτίμηση, χωρίς να βάλω τα service σε αναρτήσεις, όλα τα υγρά και φίλτρα κτλ.
- Σινεμπλόκ υπο-πλαισίου γιατί θα αλλιώς κουνάει το κωλαράκι
- αλλαγή μαμά φίλτρου - κουτιού
- αλλαγή εξάτμισης
- σπαστές μανέτες
- κάτω τρόμπα συμπλέκτη
- λάμπα led για καλύτερο φωτισμό
- χαμηλότερη θερμοκρασίας βαλβίδα βεντιλατέρ
Διάβασε όλο το νήμα του 690 και θα βρεις αρκετές λεπτομέρειες.
Στην διάθεση σου για περαιτέρω πληροφορίες.