ilai
Μέλος
- Όνομα
- HΛΙΑΣ
- Μοτό
- .
Αυτα ειναι !!! Καλα γκαζια!!! Αναμενουμε εντυπωσεις φιλεΒάλαμε fcr γίναμε άντρες!!!!
Στάλθηκε από το Hisense C30 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Αυτα ειναι !!! Καλα γκαζια!!! Αναμενουμε εντυπωσεις φιλεΒάλαμε fcr γίναμε άντρες!!!!
Στάλθηκε από το Hisense C30 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Αυτό το έχω κι εγώ απορία... Γενικά μόνο με αφρό και πιεστικό ή παίζει και χέρι/τρίψιμο για τους δύσκολους λεκέδες (εκεί που κάνουν δουλειά οι μπλε, πράσινοι και κόκκινοι κόκκοι)??Λάμπει!
Μόνο πιεστικό ή βάζεις και κάποιο χημικό πριν για να βοηθήσει την διάλυση της βρωμιάς?
Λάμπει!
Μόνο πιεστικό ή βάζεις και κάποιο χημικό πριν για να βοηθήσει την διάλυση της βρωμιάς?
Αυτό το έχω κι εγώ απορία... Γενικά μόνο με αφρό και πιεστικό ή παίζει και χέρι/τρίψιμο για τους δύσκολους λεκέδες (εκεί που κάνουν δουλειά οι μπλε, πράσινοι και κόκκινοι κόκκοι)??
Ανοίξτε ένα θέμα στα τεχνικά για το "σωστό" πλύσιμο και την περιποίηση της μηχανής
Τον ερχόμενο Μάϊο θα γίνει δύο χρονών, σχετικά καινούριο μπορείς να πεις. Το θέμα είναι πως αν και ταλαιπωρώ τις μηχανές μου, μου αρέσει παράλληλα να τις φροντίζω άμεσα. Αν κάτι σπάσει θα αντικατασταθεί σε σύντομο χρονικό διάστημα, αν κάτι πληγωθεί θα επιδιορθωθεί αμέσως κ.ο.κ.Είναι καινούργιο το 250 του Στέφανου
Εγώ επειδή είμαι τσακωμενος με το... πλύσιμο των μηχανών, για να τα κάνω ολα αυτα, θέλω σαράντα μέρες όχι σαράντα λεπτάΤον ερχόμενο Μάϊο θα γίνει δύο χρονών, σχετικά καινούριο μπορείς να πεις. Το θέμα είναι πως αν και ταλαιπωρώ τις μηχανές μου, μου αρέσει παράλληλα να τις φροντίζω άμεσα. Αν κάτι σπάσει θα αντικατασταθεί σε σύντομο χρονικό διάστημα, αν κάτι πληγωθεί θα επιδιορθωθεί αμέσως κ.ο.κ.
Το ίδιο συμβαίνει και με τη βρωμιά, όταν λερωθεί "χοντρά", δε θα μείνει ποτέ για πολλές ημέρες άπλυτη (συνήθως θα πλυθεί σχολαστικά αυθημερόν).
Όλες οι μηχανές μου από τη μέρα που ήρθαν στα χέρια μου μέχρι τη μέρα που έφυγαν πάνω-κάτω ήταν σε αυτή τη κατάσταση, είτε έμειναν κοντά μου δύο χρόνια είτε πέντε.
Το συγκεκριμένο 250άρι επειδή είναι ιδιαίτερο και παράλληλα έχει πολύ χαμηλό κόστος παγίων εξόδων και συντήρησης προορίζεται να μείνει στα χέρια μου για πάντα, επομένως έχω ένα λόγο παραπάνω να το φροντίζω επιμελώς. Δεν είναι κάποιου είδους "κόλλημα", είναι κομμάτι της απόλαυσης στη σχέση μου με τις μηχανές.
Ως προς τη διαδικασία του πλυσίματος τώρα... (διάρκεια: 40 λεπτά περίπου)
1) Ξεκινάω περνώντας ένα χέρι με χαμηλή πίεση καθαρό νεράκι και περιμένω 5 λεπτά να μαλακώσουν οι λάσπες.
2) Μετά ξεκινάω με δυνατή πίεση να φύγουν όλα τα χοντρά.
3) Μετά συνδέω και το χημικό (Karcher) και περνάω ένα χέρι και περιμένω πάλι 5 λεπτά να δράσει.
4) Ξεπλένω.
5) Χλιαρό νεράκι και απορρυπαντικό πιάτων και καθαρίζω από πάνω προς τα κάτω με σφουγγαράκι (τιμόνι, πλαστικά, σέλα, κινητήρα, ψαλίδι, ζάντες κτλ).
6) Ξεπλένω.
7) Στεγνώνω τα χοντρά με πανάκι.
Έτοιμος!
Μια απ τα ίδια!!! και βαλεΕγώ επειδή είμαι τσακωμενος με το... πλύσιμο των μηχανών, για να τα κάνω ολα αυτα, θέλω σαράντα μέρες όχι σαράντα λεπτά
Αργός....Μια απ τα ίδια!!! και βαλε
Μπορει να ειναι σταμπες απο λαδια κτλ που ειχαν μεινει καιρο πανω χωρις πλυσιμο.Μια χαρά, περιγραφικότατος!
Τελικά, ενα καλό πειστικό αξίζει, ειδικά αν λασπώνεσαι! Ζημιές ή θαμπάδες στα αλουμίνια από τα χημικά σου έχουν τύχει?
Στο 990 adventure μου, το ψαλίδι έχει στάμπες και πιτσιλιές από κάποιου τύπου χημικό και δεν φεύγει...
Ορισμένα σπρέυ αλυσίδας αν μείνουν στο αλουμίνιο χωρίς να καθαριστούν αφήνουν στάμπα η οποία μετά ντεν βγκαίνει καρντιά μουΜια χαρά, περιγραφικότατος!
Τελικά, ενα καλό πειστικό αξίζει, ειδικά αν λασπώνεσαι! Ζημιές ή θαμπάδες στα αλουμίνια από τα χημικά σου έχουν τύχει?
Στο 990 adventure μου, το ψαλίδι έχει στάμπες και πιτσιλιές από κάποιου τύπου χημικό και δεν φεύγει...
Έχω ένα της ΜΑΚΙΤΑ, κάνει δουλειά αλλά αργεί + οτι χωστά σημεία δεν τα φτάνει καλά ο αέραςΕνας φτηνος φυσητηρας σαν αυτον στη φωτο βοηθαει πολυ στο στεγνωμα και ειδικα στο να φευγουν "λιμναζοντα" νερα απο δυσκολα σημεια.