Μετά τα 130 ζαλιζόμουν!!! δεν μπορούσα να κοιτάξω ...
Αμιρου... Δωστου κιάλια και καμμια σοκοφρετα
Άλλος με 130 οριοΜετά τα 130 ζαλιζόμουν!!! δεν μπορούσα να κοιτάξω ...
ωραιο χορευτικο εκανε το 1190
Αμιρου... Δωστου κιάλια και καμμια σοκοφρετα
Στην Στρατηγου Καλλαρη γυριζει καλυτερα γιατι γλυστραει.είναι το euro3 XR αυτό, το γρήγορο
άκου 247 κοντέρ, θα τον τρώει και από το fazer σε τελικές...
(130 φτάνει η αλλαγή 1η-2η, οκ κοντερίσια)
Πήγαμε να πάρουμε ανταλλακτικά για τον Πήγασο, βρήκαμε, όλα καλά. Ήπιαμε και καφέ στον Αντώνη, όλα καλά.
Το πρόβλημα ξεκινάει από τα βίντεο στο γιουτιούμπ, ειδικά ένα του Τκακς που λέει πως να κάνετε αναστροφή (με προβληματικό GS χωρίς αίσθηση) και αποφασίζω πολύ λογικά να το δοκιμάσω στα Πατήσια τι στο καλό είναι η Στρατηγού Καλλάρη και εννοείται δεν το'χω με την πρώτη προσπάθεια. Αλλά το ξαναδοκιμάζω πιο τολμηρά στις Αφίδνες. Και εννοείται ότι το XR δεν είναι πομόνα GS και το μοτέρ δεν ακούει το ίδιο και όταν τεντώσεις το κουλαδάκι σου και λυγίσεις το άλλο και το γείρεις και κοιτάξεις εκεί που πρέπει και προσπαθείς να δεις αν φαίνεται το κόντακτ πατς που λέει ο Μπρετ και σπάσεις το καρπουδάκι νομίζοντας ότι το κάνεις απαλά, κάνει ένα μπραπ και φεύγει το πίσω λάστιχο και τα τσισάκια και ΩΣΟΥΓ.... και πάλι μας έσωσαν τα μπλιμπλίκια και το ότι δεν περνούσε κανείς...
Πάντα μισούσα τα παπιά (απο την αγορά ενός c70, που πάτησα φρένο και σηκώθηκε στον αέρα εμπρός), τώρα τα αγαπάω πολύ και γλύτωσα και λίγο ψυχίατρο :funΤο σκεπτικο ηταν να πουληθει για καποιο Hornet ή Bandit, αλλα η διαφορα ειναι συν 1500 ευρω, εφόσον θελω μετα του 2007.
Και φυσικα σκεπτόμενος παντα την ευκολια ενος παπιου και τη συμβουλη κολλητου που μου τονιζει συνεχεια οτι εαν θελω και πολη και περισσοτερα αλογα, μονο με 2 μηχανακια.
Οποτε ενα γενικο φρεσκαρισμα παντου.
Λαστιχα ειχαν αλλαχθει το καλοκαιρι.
Κυριο σερβις σε ολα λοιπον και με ρυθμιση βαλβιδων, μπουζι, πισω σιαγωνες, αναρτησεις εμπρος με νεα ελατηρια και λαδια, πισω αναρτηση Kayaba και αλυσιδογραναζα.
Κοστος 155 ευρω συν 40 ευρω εργασια !!
Το βασικοτερο φυσικα ειναι οτι ειχα βαλει λαθος τυπο μπουζι (1cm κοντύτερο!!! )πριν απο 8 χρονια (ειχα βαλει για παπι μου ειπε) και η αισθηση τωρα ειναι σαν να εβαλα akrapovic, παρολο που μου αρεσαν οι ρεπριζ του και πριν και δεν αλλαζα τα γραναζια απο τα μαμα γι αυτο το λογο.
10+ χρονια λοιπον, 43500χλμ και συνεχιζουμε.
Με την αγορα δυο τετοιον, (ενα για σενα και ενα για μενα), θα σκισουν και τα πτυχια τους φιλε.Πάντα μισούσα τα παπιά (απο την αγορά ενός c70, που πάτησα φρένο και σηκώθηκε στον αέρα εμπρός), τώρα τα αγαπάω πολύ και γλύτωσα και λίγο ψυχίατρο :fun
Έτοιμο για Ktm σε βλέπω...Θα ακολουθησει θεμα με φωτο (οσες εβγαλα) αλλα εχω ξηλωσει το μισο Tiger 800 για να βγαλω τη μιζα.
Αρχισε και μου εκανε κολπα παλι και τα πηρα στο κρανιο και λεω αφου εχω καρβουνακια θα την ξηλωσω να τη φτιαξω.
Σημερα την εκλεισα και αυριο δενω τη μηχανη. Αδιανοητη δουλεια για μια μιζα, τεποζιτο, φιλτροκουτι, πεταλουδες ολα ξηλωμα!
Πλακα πλακα με αγχωνανε τα ΚΤΜ επειδη θεωρουσα ο,τι θα επρεπε να τα σκαλιζω συνεχεια αλλα τελικα δεν θα ειναι κατι παραξενο για μενα !Έτοιμο για Ktm σε βλέπω...