Τι έκανες για την μοτοσυκλέτα σου σήμερα;

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
είναι το euro3 XR αυτό, το γρήγορο :p
άκου 247 κοντέρ, θα τον τρώει και από το fazer σε τελικές...

(130 φτάνει η αλλαγή 1η-2η, οκ κοντερίσια)



Πήγαμε να πάρουμε ανταλλακτικά για τον Πήγασο, βρήκαμε, όλα καλά. Ήπιαμε και καφέ στον Αντώνη, όλα καλά.
Το πρόβλημα ξεκινάει από τα βίντεο στο γιουτιούμπ, ειδικά ένα του Τκακς που λέει πως να κάνετε αναστροφή (με προβληματικό GS χωρίς αίσθηση) και αποφασίζω πολύ λογικά να το δοκιμάσω στα Πατήσια τι στο καλό είναι η Στρατηγού Καλλάρη και εννοείται δεν το'χω με την πρώτη προσπάθεια. Αλλά το ξαναδοκιμάζω πιο τολμηρά στις Αφίδνες. Και εννοείται ότι το XR δεν είναι πομόνα GS και το μοτέρ δεν ακούει το ίδιο και όταν τεντώσεις το κουλαδάκι σου και λυγίσεις το άλλο και το γείρεις και κοιτάξεις εκεί που πρέπει και προσπαθείς να δεις αν φαίνεται το κόντακτ πατς που λέει ο Μπρετ και σπάσεις το καρπουδάκι νομίζοντας ότι το κάνεις απαλά, κάνει ένα μπραπ και φεύγει το πίσω λάστιχο και τα τσισάκια και ΩΣΟΥΓ.... και πάλι μας έσωσαν τα μπλιμπλίκια και το ότι δεν περνούσε κανείς...
 
Τελευταία επεξεργασία:

HAWK_46

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Λευτέρης
Μοτό
Μηλοκλέφτη
είναι το euro3 XR αυτό, το γρήγορο :p
άκου 247 κοντέρ, θα τον τρώει και από το fazer σε τελικές...

(130 φτάνει η αλλαγή 1η-2η, οκ κοντερίσια)



Πήγαμε να πάρουμε ανταλλακτικά για τον Πήγασο, βρήκαμε, όλα καλά. Ήπιαμε και καφέ στον Αντώνη, όλα καλά.
Το πρόβλημα ξεκινάει από τα βίντεο στο γιουτιούμπ, ειδικά ένα του Τκακς που λέει πως να κάνετε αναστροφή (με προβληματικό GS χωρίς αίσθηση) και αποφασίζω πολύ λογικά να το δοκιμάσω στα Πατήσια τι στο καλό είναι η Στρατηγού Καλλάρη και εννοείται δεν το'χω με την πρώτη προσπάθεια. Αλλά το ξαναδοκιμάζω πιο τολμηρά στις Αφίδνες. Και εννοείται ότι το XR δεν είναι πομόνα GS και το μοτέρ δεν ακούει το ίδιο και όταν τεντώσεις το κουλαδάκι σου και λυγίσεις το άλλο και το γείρεις και κοιτάξεις εκεί που πρέπει και προσπαθείς να δεις αν φαίνεται το κόντακτ πατς που λέει ο Μπρετ και σπάσεις το καρπουδάκι νομίζοντας ότι το κάνεις απαλά, κάνει ένα μπραπ και φεύγει το πίσω λάστιχο και τα τσισάκια και ΩΣΟΥΓ.... και πάλι μας έσωσαν τα μπλιμπλίκια και το ότι δεν περνούσε κανείς...
Στην Στρατηγου Καλλαρη γυριζει καλυτερα γιατι γλυστραει.
Μονο που απο προχθες ειναι κρυμενοι διπλα στην τραπεζα οι ζηταδες για αλλους λογους και υπαρχει θεμα. Την Κυριακη σε εναν του εδειναν νερο γιατι εκεινος δεν μπορουσε. Ειχε τα χερια "δεμενα".
 

HAWK_46

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Λευτέρης
Μοτό
Μηλοκλέφτη
Το σκεπτικο ηταν να πουληθει για καποιο Hornet ή Bandit, αλλα η διαφορα ειναι συν 1500 ευρω, εφόσον θελω μετα του 2007.
Και φυσικα σκεπτόμενος παντα την ευκολια ενος παπιου και τη συμβουλη κολλητου που μου τονιζει συνεχεια οτι εαν θελω και πολη και περισσοτερα αλογα, μονο με 2 μηχανακια.
Οποτε ενα γενικο φρεσκαρισμα παντου.
Λαστιχα ειχαν αλλαχθει το καλοκαιρι.
Κυριο σερβις σε ολα λοιπον και με ρυθμιση βαλβιδων, μπουζι, πισω σιαγωνες, αναρτησεις εμπρος με νεα ελατηρια και λαδια, πισω αναρτηση Kayaba και αλυσιδογραναζα.
Κοστος 155 ευρω συν 40 ευρω εργασια !!
Το βασικοτερο φυσικα ειναι οτι ειχα βαλει λαθος τυπο μπουζι (1cm κοντύτερο!!! )πριν απο 8 χρονια (ειχα βαλει για παπι μου ειπε) και η αισθηση τωρα ειναι σαν να εβαλα akrapovic, παρολο που μου αρεσαν οι ρεπριζ του και πριν και δεν αλλαζα τα γραναζια απο τα μαμα γι αυτο το λογο.
10+ χρονια λοιπον, 43500χλμ και συνεχιζουμε.



 

kostas_366

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
Πόρκα κρίση :)
Το σκεπτικο ηταν να πουληθει για καποιο Hornet ή Bandit, αλλα η διαφορα ειναι συν 1500 ευρω, εφόσον θελω μετα του 2007.
Και φυσικα σκεπτόμενος παντα την ευκολια ενος παπιου και τη συμβουλη κολλητου που μου τονιζει συνεχεια οτι εαν θελω και πολη και περισσοτερα αλογα, μονο με 2 μηχανακια.
Οποτε ενα γενικο φρεσκαρισμα παντου.
Λαστιχα ειχαν αλλαχθει το καλοκαιρι.
Κυριο σερβις σε ολα λοιπον και με ρυθμιση βαλβιδων, μπουζι, πισω σιαγωνες, αναρτησεις εμπρος με νεα ελατηρια και λαδια, πισω αναρτηση Kayaba και αλυσιδογραναζα.
Κοστος 155 ευρω συν 40 ευρω εργασια !!
Το βασικοτερο φυσικα ειναι οτι ειχα βαλει λαθος τυπο μπουζι (1cm κοντύτερο!!! )πριν απο 8 χρονια (ειχα βαλει για παπι μου ειπε) και η αισθηση τωρα ειναι σαν να εβαλα akrapovic, παρολο που μου αρεσαν οι ρεπριζ του και πριν και δεν αλλαζα τα γραναζια απο τα μαμα γι αυτο το λογο.
10+ χρονια λοιπον, 43500χλμ και συνεχιζουμε.



Πάντα μισούσα τα παπιά (απο την αγορά ενός c70, που πάτησα φρένο και σηκώθηκε στον αέρα εμπρός), τώρα τα αγαπάω πολύ και γλύτωσα και λίγο ψυχίατρο :fun
 

HAWK_46

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Λευτέρης
Μοτό
Μηλοκλέφτη
Πάντα μισούσα τα παπιά (απο την αγορά ενός c70, που πάτησα φρένο και σηκώθηκε στον αέρα εμπρός), τώρα τα αγαπάω πολύ και γλύτωσα και λίγο ψυχίατρο :fun
Με την αγορα δυο τετοιον, (ενα για σενα και ενα για μενα), θα σκισουν και τα πτυχια τους φιλε. :roflmao::roflmao:

 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Αλλαγή ρουλεμάν πίσω τροχού by night στo gasgas για να είναι ετοιμοπόλεμο για τις επόμενες λασπομαχίες.

Παίρνει 2 6004 2rs και ένα 6005 2rs από τη μεριά του γραναζιού που κλασσικά το μεγάλο εξωτερικό την είχε ακούσει για τα καλά.

Ψάχνωντας ανακάλυψα πως με αλλαγή διάστασης ρουλεμαν και αποστατών με αυτά του gas, η μπροστινή ζάντα του ccm μπαίνει και στο gasgas αφού έχουν τα ίδια κέντρα ajp .


Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk
 
Τελευταία επεξεργασία:

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Έχουμε λιώσει στο μαστορεμα τον τελευταίο καιρό αλλά χαλάλι τους, η ευχαρίστηση που μου δίνουν στο χώμα είναι μεγάλη.

1. Αλλαγή ντιζας στο CCM με πρόχειρη λύση μέχρι να βρω μια after καλή γιατί η suzuki την δίνει πανάκριβα.

2. Έβαλα τα ρουλεμάν στη πίσω ζάντα του gas, άλλαξα και την ειδική ροδέλα ανάμεσα στα 2 ρουλεμάν,άνοιξα και τις τσιμουχες τους και έβαλα αδιάβροχο γράσο, όλα κομπλέ, σπέσιαλ δουλίτσα.

Θα κρατήσει έτσι αρκετό καιρό.

Και τώρα περιμένουμε την βροχή της Τετάρτης.


Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk
 
Τελευταία επεξεργασία:

jimmatas

Μέλος
Όνομα
Dimitris
Μοτό
Triumph Tiger 800 2011
Honda AX-1
Ηοnda CRF250L 2020
Θα ακολουθησει θεμα με φωτο (οσες εβγαλα) αλλα εχω ξηλωσει το μισο Tiger 800 για να βγαλω τη μιζα.
Αρχισε και μου εκανε κολπα παλι και τα πηρα στο κρανιο και λεω αφου εχω καρβουνακια θα την ξηλωσω να τη φτιαξω.:rage:

Σημερα την εκλεισα και αυριο δενω τη μηχανη. Αδιανοητη δουλεια για μια μιζα, τεποζιτο, φιλτροκουτι, πεταλουδες ολα ξηλωμα! :laugh:
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Θα ακολουθησει θεμα με φωτο (οσες εβγαλα) αλλα εχω ξηλωσει το μισο Tiger 800 για να βγαλω τη μιζα.
Αρχισε και μου εκανε κολπα παλι και τα πηρα στο κρανιο και λεω αφου εχω καρβουνακια θα την ξηλωσω να τη φτιαξω.:rage:

Σημερα την εκλεισα και αυριο δενω τη μηχανη. Αδιανοητη δουλεια για μια μιζα, τεποζιτο, φιλτροκουτι, πεταλουδες ολα ξηλωμα! :laugh:
Έτοιμο για Ktm σε βλέπω...:roflmao:
 

jimmatas

Μέλος
Όνομα
Dimitris
Μοτό
Triumph Tiger 800 2011
Honda AX-1
Ηοnda CRF250L 2020
Έτοιμο για Ktm σε βλέπω...:roflmao:
Πλακα πλακα με αγχωνανε τα ΚΤΜ επειδη θεωρουσα ο,τι θα επρεπε να τα σκαλιζω συνεχεια αλλα τελικα δεν θα ειναι κατι παραξενο για μενα ! :ha
 
Top Bottom