Τι έκανες για την μοτοσυκλέτα σου σήμερα;

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Αφαίρεσα από πάνω της μερικά κιλά λάσπης Μαυροβουνίου...
Να πω πως αν και πέρασαν 17 μέρες από τη στιγμή που έσβησε, αν και μεσολάβησαν πολλές μέρες με πολύ χαμηλές θερμοκρασίες πήρε μπρος απροβλημάτιστα...


Στάλθηκε από το Nokia 8.1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Αφαίρεσα από πάνω της μερικά κιλά λάσπης Μαυροβουνίου...
Να πω πως αν και πέρασαν 17 μέρες από τη στιγμή που έσβησε, αν και μεσολάβησαν πολλές μέρες με πολύ χαμηλές θερμοκρασίες πήρε μπρος απροβλημάτιστα...


Στάλθηκε από το Nokia 8.1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Αυτή η χαρά......απλά που παίρνει μπρος, με ξεπερνα:pointu:
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Αυτή η χαρά......απλά που παίρνει μπρος, με ξεπερνα:pointu:
Άφησέ μου τον Γκάντι για 20 μέρες με τις παγωνιές εδώ πάνω και έλα μετά να τα πούμε... :p
 

Vespower

Μέλος
Όνομα
Θανος
Μοτό
Vespa Gs160
Σημερα παρέλαβα παρμπρίζ,κωλοφαναρο για τη βεσπα.Λογω επισης του εμπρόσθιους LED φαναριού π παραγγειλα,το οποιο αφηνει ενα μικρο κενο στο τιμόνι,εαν πχ ειναι 14,5cm το φαναρι LED,το τιμόνι ειναι 15 με 15,5cm.Το εναπομειναν κενο,σκεφτηκα να φτιαξω με 3D εκτυπωτή ενα «δαχτυλίδι» που θα φυτεύεται το φαναρι μεσα του και θα καλύπτει και το κενο.

Βρηκα κατάστημα π εχει το printer.Οποτε ισως την αλλη βδομαδα ταξιδέψω και με το κ@υλοφαναρο :yew:
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Σημερα παρέλαβα παρμπρίζ,κωλοφαναρο για τη βεσπα.Λογω επισης του εμπρόσθιους LED φαναριού π παραγγειλα,το οποιο αφηνει ενα μικρο κενο στο τιμόνι,εαν πχ ειναι 14,5cm το φαναρι LED,το τιμόνι ειναι 15 με 15,5cm.Το εναπομειναν κενο,σκεφτηκα να φτιαξω με 3D εκτυπωτή ενα «δαχτυλίδι» που θα φυτεύεται το φαναρι μεσα του και θα καλύπτει και το κενο.

Βρηκα κατάστημα π εχει το printer.Οποτε ισως την αλλη βδομαδα ταξιδέψω και με το κ@υλοφαναρο :yew:
:ttw:
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Τι δεν εκανα για τη μοτό, ή μαλλον τι δεν τελειωσα και την αφησα σε κατασταση που δε μπορει να κυκλοφορησει :(

Οποιος εχει μονταρει κεντρικο σταντ μονος του ξερει τι μανικι ειναι να περασεις τα δυο ομοκεντρικα ελατηρια. Γι'αυτον ακριβως το λογο οταν παιρνω καινουργιο μηχανακι, παραγγελνω και το κεντρικο σταντ σαν αξεσουαρ ωστε να το περασουν αυτοι ;) Σε ενα προηγουμενο μηχανακι ελαφρα μεταχειρω που πηρα το σταντ εκ των υστερων, αφου παλεψα με ολων των ειδων τις πατεντες να το βαλω (μεχρι μακρυ σκουποξυλο επιστρατευσα για να κανω μοχλο που βαζει πολλη ροπη o_O), το πηγα μισοβαλμενο με την ουρα στα σκελια μεχρι ενα κοντινο συνεργειο οπου τα παιδια ταλαιπωρηθηκανε πανω απο μισαωρο να περασουνε το ελατηριο! Και μουπανε μετα οτι αν ξερανε οτι θαχει τοση ταλαιπωρια, δε θα το ακουμπαγανε!! :D

To come to the point που λεμε κι'εδω, επειδη δεν εχω πια προσβαση στο ιδιο κοντινο συνεργειο (ο τυπος που τοχε βγηκε στη συνταξη) ειπα αρχικα να μη βαλω κεντρικο σταντ στο καινουργιο/ελαφρα μεταχειρω CRF μεχρι να το φερω Ελλαδα. Αλλα ψαχνοντας να παρω/βαλω καγκελα Motech, επεσα πανω στο κεντρικο σταντ της Motech που το διαφημιζει οτι δεν εχει πια προβλημα με το να μπει το διπλο ελατηριο!! Αντιγραφω:
Thanks to new technology, the centerstand of the Honda Africa Twin / Adv Sports can be assembled without any effort at all: the spring that holds the stand on the bike when on the move is attached without tension and tightened with a screw.

Ε αφου ειναι ετσι, αν και λιγο ακριβοτερο απο το μαμα, ειπα να το προτιμησω. Και ειναι και λιγο ελαφροτερο, ακριβως στα 3.5 κιλα βαρος με ολα τα μπλιμπλικια που χρειαζονται (ενω βεβαια η Motech λεει 3.8 κιλα, οτι ναναι).




Αφου ταλαιπωρηθηκα για κανενα μισαωρο (σειρα που μπαινουν τα πραγματα που δεν αναφερεται στις οδηγιες αλλα τη βρισκεις μονος σου με trial and error, 19αρι κεφαλι βιδας που δε μπαινει καρυδακι ουτε πολυγωνο λογω χωρου αλλα μονο γερμανικο που δεν ειχα, κλπ), εβαλα το κεντρικο σταντ και παω να κανω την "ευκολη δουλεια", να μονταρω δηλ το ελατηριο. Καλα, π@π@ρια, η ειδικη ανθεκτικη βιδα που δινει η Motech για να τραβηξει το ελατηριο βιδωνοντας ειναι 0.5-1εκ πιο κοντη απ'οτι χρειαζεται!!! :mad: Πιθανα αν ειχα καποιον ακομη να τραβηξει λιγο το ελατηριο με καποιο ειδικο εργαλειο ωστε να κερδισει 0.5εκ ισως και να βιδωνε, αλλα με μονο δυο χερια με τιποτα. Και η Motech το διαφημιζει οτι μπαινει για πλακα, θα σταλει email τυπου &^(*%$. Πρεπει τωρα να βρω μια τετοια ανθεκτικη βιδα λιγο μακρυτερη για να το βαλω, που εδω δεν ειναι οτι πιο ευκολο.




German engineering :p
 

Foris 1993

Μέλος
Όνομα
chris
Μοτό
XLV
Τι δεν εκανα για τη μοτό, ή μαλλον τι δεν τελειωσα και την αφησα σε κατασταση που δε μπορει να κυκλοφορησει :(

Οποιος εχει μονταρει κεντρικο σταντ μονος του ξερει τι μανικι ειναι να περασεις τα δυο ομοκεντρικα ελατηρια. Γι'αυτον ακριβως το λογο οταν παιρνω καινουργιο μηχανακι, παραγγελνω και το κεντρικο σταντ σαν αξεσουαρ ωστε να το περασουν αυτοι ;) Σε ενα προηγουμενο μηχανακι ελαφρα μεταχειρω που πηρα το σταντ εκ των υστερων, αφου παλεψα με ολων των ειδων τις πατεντες να το βαλω (μεχρι μακρυ σκουποξυλο επιστρατευσα για να κανω μοχλο που βαζει πολλη ροπη o_O), το πηγα μισοβαλμενο με την ουρα στα σκελια μεχρι ενα κοντινο συνεργειο οπου τα παιδια ταλαιπωρηθηκανε πανω απο μισαωρο να περασουνε το ελατηριο! Και μουπανε μετα οτι αν ξερανε οτι θαχει τοση ταλαιπωρια, δε θα το ακουμπαγανε!! :D

To come to the point που λεμε κι'εδω, επειδη δεν εχω πια προσβαση στο ιδιο κοντινο συνεργειο (ο τυπος που τοχε βγηκε στη συνταξη) ειπα αρχικα να μη βαλω κεντρικο σταντ στο καινουργιο/ελαφρα μεταχειρω CRF μεχρι να το φερω Ελλαδα. Αλλα ψαχνοντας να παρω/βαλω καγκελα Motech, επεσα πανω στο κεντρικο σταντ της Motech που το διαφημιζει οτι δεν εχει πια προβλημα με το να μπει το διπλο ελατηριο!! Αντιγραφω:
Thanks to new technology, the centerstand of the Honda Africa Twin / Adv Sports can be assembled without any effort at all: the spring that holds the stand on the bike when on the move is attached without tension and tightened with a screw.

Ε αφου ειναι ετσι, αν και λιγο ακριβοτερο απο το μαμα, ειπα να το προτιμησω. Και ειναι και λιγο ελαφροτερο, ακριβως στα 3.5 κιλα βαρος με ολα τα μπλιμπλικια που χρειαζονται (ενω βεβαια η Motech λεει 3.8 κιλα, οτι ναναι).




Αφου ταλαιπωρηθηκα για κανενα μισαωρο (σειρα που μπαινουν τα πραγματα που δεν αναφερεται στις οδηγιες αλλα τη βρισκεις μονος σου με trial and error, 19αρι κεφαλι βιδας που δε μπαινει καρυδακι ουτε πολυγωνο λογω χωρου αλλα μονο γερμανικο που δεν ειχα, κλπ), εβαλα το κεντρικο σταντ και παω να κανω την "ευκολη δουλεια", να μονταρω δηλ το ελατηριο. Καλα, π@π@ρια, η ειδικη ανθεκτικη βιδα που δινει η Motech για να τραβηξει το ελατηριο βιδωνοντας ειναι 0.5-1εκ πιο κοντη απ'οτι χρειαζεται!!! :mad: Πιθανα αν ειχα καποιον ακομη να τραβηξει λιγο το ελατηριο με καποιο ειδικο εργαλειο ωστε να κερδισει 0.5εκ ισως και να βιδωνε, αλλα με μονο δυο χερια με τιποτα. Και η Motech το διαφημιζει οτι μπαινει για πλακα, θα σταλει email τυπου &^(*%$. Πρεπει τωρα να βρω μια τετοια ανθεκτικη βιδα λιγο μακρυτερη για να το βαλω, που εδω δεν ειναι οτι πιο ευκολο.




German engineering :p
Στο transalp εντός Ελλάδας που βρήκες μεταλλική προστασία κινητήρα που είχες αναφέρει και παλιότερα;;θέλω να πάω καμία βολτουλα χαλαρά σε κάνα βουνό και μου έχει μπει φόβος για την αντλία νερού
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Στο transalp εντός Ελλάδας που βρήκες μεταλλική προστασία κινητήρα που είχες αναφέρει και παλιότερα;;θέλω να πάω καμία βολτουλα χαλαρά σε κάνα βουνό και μου έχει μπει φόβος για την αντλία νερού
Για χαλαρή βολτουλα, μην το σκέφτεσαι καν. Πήγαινε και κοίτα να το ευχαριστηθείς!!! Και όχι μόνο σε χαλαρη βόλτα!!! Μην φοβάσαι την αντλία!
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Στο transalp εντός Ελλάδας που βρήκες μεταλλική προστασία κινητήρα που είχες αναφέρει και παλιότερα;;θέλω να πάω καμία βολτουλα χαλαρά σε κάνα βουνό και μου έχει μπει φόβος για την αντλία νερού
Η πιο απλη λυση που ειχα κανει εγω (και αλλοι) ητανε να βιδωσω ενα κομματι αλουμινιο που να προεκτεινει την μαμισια ποδιά. Σαν πιο σωστη λυση, μπαινει επισης η ποδια απο XRV650 με λιγη πατεντα. Παντως μην τρελαινεσαι, πρεπει να το κυνηγησεις σε κανενα βραχοκηπο για να γινει στραβη, για χαλαρες (και πολυ περισοτερο) χωματοβολτες δεν υπαρχει προβλημα.
 

Foris 1993

Μέλος
Όνομα
chris
Μοτό
XLV
Για χαλαρή βολτουλα, μην το σκέφτεσαι καν. Πήγαινε και κοίτα να το ευχαριστηθείς!!! Και όχι μόνο σε χαλαρη βόλτα!!! Μην φοβάσαι την αντλία!
Σκέψου ήθελα να πάω σε χωματόδρομο που οδηγούν σε κάτι αμπέλια να βοηθήσω σε κλαδεμα(Τρίκαλα Κορινθίας) και λέω έχε γούστο να είμαι τόσο γκαντεμης σαν τον άλλον που ανέφερε ο XLGeorge
 

nick_89

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Νίκος
Μοτό
Honda XL650V Transalp
Εάν περιμένεις λίγο, χθες το πρωί μιλούσα με τον Πολωνό και αγόρασα -->Αυτό :woot:
Γράφει delivery από 13 - 27 Μάρτη, αλλά θα έρθει πιο σύντομα. Θα πάρω και μέσα στην μέρα φίλη μου τελώνισα, να έχει τον νού της.

Για να είμαι ειλικρινής ήθελα να την φτιάξω μόνος μου, όπως κάναμε στα τζιπ, αλλά είμαι ανυπόμονος και μάλλον ψιλοβαριέμαι κιόλας :wacky:
Είχα σκοπό έτσι και αλλιώς, με το που την πάρω, να την πατρονάρω για να υπάρχει, οπότε αν θες σου δείνω τα σχέδια, να πας για κόψιμο.
 

Natassa

patara_power
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Νατάσσα
Μοτό
Suzuki SV650 ‘17
Triumph Trident 660 ‘22
Πες μας την προϋπηρεσία σου με τα τζιπ. Να ξέρουμε από που κρατάει η σκούφια σου δηλαδή :p
 

nick_89

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Νίκος
Μοτό
Honda XL650V Transalp
Vitaraclub.gr since 2008 :ok:
Να κάτσουμε σε μια ωραία ταβερνούλα με τσιπουράκι, να τα πούμε. Έτσι ξερά δεν βγαίνουν τα feelings;)



 
Τελευταία επεξεργασία:

Juohmaru!

Μέλος
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
S2R1000
Meoni
Τι δεν εκανα για τη μοτό, ή μαλλον τι δεν τελειωσα και την αφησα σε κατασταση που δε μπορει να κυκλοφορησει :(

Οποιος εχει μονταρει κεντρικο σταντ μονος του ξερει τι μανικι ειναι να περασεις τα δυο ομοκεντρικα ελατηρια. Γι'αυτον ακριβως το λογο οταν παιρνω καινουργιο μηχανακι, παραγγελνω και το κεντρικο σταντ σαν αξεσουαρ ωστε να το περασουν αυτοι ;) Σε ενα προηγουμενο μηχανακι ελαφρα μεταχειρω που πηρα το σταντ εκ των υστερων, αφου παλεψα με ολων των ειδων τις πατεντες να το βαλω (μεχρι μακρυ σκουποξυλο επιστρατευσα για να κανω μοχλο που βαζει πολλη ροπη o_O), το πηγα μισοβαλμενο με την ουρα στα σκελια μεχρι ενα κοντινο συνεργειο οπου τα παιδια ταλαιπωρηθηκανε πανω απο μισαωρο να περασουνε το ελατηριο! Και μουπανε μετα οτι αν ξερανε οτι θαχει τοση ταλαιπωρια, δε θα το ακουμπαγανε!! :D

To come to the point που λεμε κι'εδω, επειδη δεν εχω πια προσβαση στο ιδιο κοντινο συνεργειο (ο τυπος που τοχε βγηκε στη συνταξη) ειπα αρχικα να μη βαλω κεντρικο σταντ στο καινουργιο/ελαφρα μεταχειρω CRF μεχρι να το φερω Ελλαδα. Αλλα ψαχνοντας να παρω/βαλω καγκελα Motech, επεσα πανω στο κεντρικο σταντ της Motech που το διαφημιζει οτι δεν εχει πια προβλημα με το να μπει το διπλο ελατηριο!! Αντιγραφω:
Thanks to new technology, the centerstand of the Honda Africa Twin / Adv Sports can be assembled without any effort at all: the spring that holds the stand on the bike when on the move is attached without tension and tightened with a screw.

Ε αφου ειναι ετσι, αν και λιγο ακριβοτερο απο το μαμα, ειπα να το προτιμησω. Και ειναι και λιγο ελαφροτερο, ακριβως στα 3.5 κιλα βαρος με ολα τα μπλιμπλικια που χρειαζονται (ενω βεβαια η Motech λεει 3.8 κιλα, οτι ναναι).




Αφου ταλαιπωρηθηκα για κανενα μισαωρο (σειρα που μπαινουν τα πραγματα που δεν αναφερεται στις οδηγιες αλλα τη βρισκεις μονος σου με trial and error, 19αρι κεφαλι βιδας που δε μπαινει καρυδακι ουτε πολυγωνο λογω χωρου αλλα μονο γερμανικο που δεν ειχα, κλπ), εβαλα το κεντρικο σταντ και παω να κανω την "ευκολη δουλεια", να μονταρω δηλ το ελατηριο. Καλα, π@π@ρια, η ειδικη ανθεκτικη βιδα που δινει η Motech για να τραβηξει το ελατηριο βιδωνοντας ειναι 0.5-1εκ πιο κοντη απ'οτι χρειαζεται!!! :mad: Πιθανα αν ειχα καποιον ακομη να τραβηξει λιγο το ελατηριο με καποιο ειδικο εργαλειο ωστε να κερδισει 0.5εκ ισως και να βιδωνε, αλλα με μονο δυο χερια με τιποτα. Και η Motech το διαφημιζει οτι μπαινει για πλακα, θα σταλει email τυπου &^(*%$. Πρεπει τωρα να βρω μια τετοια ανθεκτικη βιδα λιγο μακρυτερη για να το βαλω, που εδω δεν ειναι οτι πιο ευκολο.




German engineering :p
Γιώργο άλλαξες το 1000 με το 1100; Σου έλειπε κάτι ή είχες κάποιο πρόβλημα με το προηγούμενο ή απλά ανανέωση του "στόλου";
 

Γιώργος 1

Μέλος
Περιοχή
Καλαμάτα
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
YAMAHA XT 600e 02
BMW R80 GS 88
Πιθανα αν ειχα καποιον ακομη να τραβηξει λιγο το ελατηριο με καποιο ειδικο εργαλειο
Εγώ για να βάζω ελατήρια έχω αγοράσει δύο φτηνά εργαλεία από τους Κινέζους. Τα πήρα 3 και 8 ευρώ αντίστοιχα πριν 2 χρόνια.
Έχω ταμπούρο πίσω. :)




 
Τελευταία επεξεργασία:

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Γιώργο άλλαξες το 1000 με το 1100; Σου έλειπε κάτι ή είχες κάποιο πρόβλημα με το προηγούμενο ή απλά ανανέωση του "στόλου";
Δεν μου ελειπε κατι Αλεξανδρε αλλα εχω φορτωσει χιλιομετρα το 1000 και αν δεν το δωσω, θα το παντρευτω ΚΑΙ αυτο. Και βρηκα το συγκεκριμενο 1100 ελαχιστα μεταχειρισμενο σε εξαιρετικη τιμη, οποτε το χτυπησα. Το 1000 θα φυγει εν καιρω αλλα πρεπει πρωτα να φτιαξω το 1100 το ιδιο ανετο για μακρινα ταξιδια (ζελατινα/σχαρα και, κυριως, σελα). Θα γραψω συγκριτικο των δυο εν καιρω καθως ειναι ακομη early days.
 
Top Bottom