Τι δεν εκανα για τη μοτό, ή μαλλον τι δεν τελειωσα και την αφησα σε κατασταση που δε μπορει να κυκλοφορησει
Οποιος εχει μονταρει κεντρικο σταντ μονος του ξερει τι μανικι ειναι να περασεις τα δυο ομοκεντρικα ελατηρια. Γι'αυτον ακριβως το λογο οταν παιρνω καινουργιο μηχανακι, παραγγελνω και το κεντρικο σταντ σαν αξεσουαρ ωστε να το περασουν αυτοι
Σε ενα προηγουμενο μηχανακι ελαφρα μεταχειρω που πηρα το σταντ εκ των υστερων, αφου παλεψα με ολων των ειδων τις πατεντες να το βαλω (μεχρι μακρυ σκουποξυλο επιστρατευσα για να κανω μοχλο που βαζει πολλη ροπη
), το πηγα μισοβαλμενο με την ουρα στα σκελια μεχρι ενα κοντινο συνεργειο οπου τα παιδια ταλαιπωρηθηκανε πανω απο μισαωρο να περασουνε το ελατηριο! Και μουπανε μετα οτι αν ξερανε οτι θαχει τοση ταλαιπωρια, δε θα το ακουμπαγανε!!
To come to the point που λεμε κι'εδω, επειδη δεν εχω πια προσβαση στο ιδιο κοντινο συνεργειο (ο τυπος που τοχε βγηκε στη συνταξη) ειπα αρχικα να μη βαλω κεντρικο σταντ στο καινουργιο/ελαφρα μεταχειρω CRF μεχρι να το φερω Ελλαδα. Αλλα ψαχνοντας να παρω/βαλω καγκελα Motech, επεσα πανω στο κεντρικο σταντ της Motech που το διαφημιζει οτι δεν εχει πια προβλημα με το να μπει το διπλο ελατηριο!! Αντιγραφω:
Thanks to new technology, the centerstand of the Honda Africa Twin / Adv Sports can be assembled without any effort at all: the spring that holds the stand on the bike when on the move is attached without tension and tightened with a screw.
Ε αφου ειναι ετσι, αν και λιγο ακριβοτερο απο το μαμα, ειπα να το προτιμησω. Και ειναι και λιγο ελαφροτερο, ακριβως στα 3.5 κιλα βαρος με ολα τα μπλιμπλικια που χρειαζονται (ενω βεβαια
η Motech λεει 3.8 κιλα, οτι ναναι).
Αφου ταλαιπωρηθηκα για κανενα μισαωρο (σειρα που μπαινουν τα πραγματα που δεν αναφερεται στις οδηγιες αλλα τη βρισκεις μονος σου με trial and error, 19αρι κεφαλι βιδας που δε μπαινει καρυδακι ουτε πολυγωνο λογω χωρου αλλα μονο γερμανικο που δεν ειχα, κλπ), εβαλα το κεντρικο σταντ και παω να κανω την "ευκολη δουλεια", να μονταρω δηλ το ελατηριο. Καλα, π@π@ρια, η ειδικη ανθεκτικη βιδα που δινει η Motech για να τραβηξει το ελατηριο βιδωνοντας ειναι 0.5-1εκ πιο κοντη απ'οτι χρειαζεται!!!
Πιθανα αν ειχα καποιον ακομη να τραβηξει λιγο το ελατηριο με καποιο ειδικο εργαλειο ωστε να κερδισει 0.5εκ ισως και να βιδωνε, αλλα με μονο δυο χερια με τιποτα. Και η Motech το διαφημιζει οτι μπαινει για πλακα, θα σταλει email τυπου &^(*%$. Πρεπει τωρα να βρω μια τετοια ανθεκτικη βιδα λιγο μακρυτερη για να το βαλω, που εδω δεν ειναι οτι πιο ευκολο.
German engineering