διαφορες παλιου νεου?Την πήγα για αυτο:
και γυρνούσα 2 μέρες με αυτό:
Σήμερα ήταν ημέρα ανταλλαγής και πάλι, με καλό καιρό να προσθέσω.
διαφορες παλιου νεου?
Οντως, πολύ ωραίο το 18αρι Tiger. Νίκο μπόρεσες να δεις διαφορές ;
Διαφορές πολλές δεν μπόρεσα να καταλάβω λόγο καιρού. Αυτά που μπόρεσα να καταλάβω είναι:
Το υπέροχο καντράν μαζί με το μενού που θα το ήθελα και εγώ χθες αν γινόταν, οι ρυθμίσεις για traction control και απόκριση που σε μένα δεν υπάρχουν καν, τα οποία πρέπει να βοηθάν πάρα πολύ στο χώμα αν κρίνω το πως πήγαινα μέσα στον πάγο. Η αναρτήσεις μου φάνηκαν προσανατολισμένες για πιο σπορ καταστάσεις αλλά όπως και η δικές μου μετά από 60000χλμ είναι ότι πιο ευχάριστο σε οδήγηση απορροφώντας τα πάντα αλλά στην γρήγορη οδήγηση είναι εκεί που της θέλεις, βέβαια σε μένα δεν έχει ρυθμιστές στις μπροστά αναρτήσεις. Η σέλα είναι πάρα μα πάρα πολύ καλύτερη από ότι είχε το δικό μου.
Δεν κατάλαβα διαφορά σε δύναμη στον κινητήρα που έτσι και αλλιώς δεν άλλαξε κάτι, βέβαια η νέα εξάτμιση δίνει πολύ ποιο ωραίο ήχο. Τα φρένα μου φάνηκαν ακριβώς τα ίδια χωρίς την παραμικρή διαφορά πουθενά πχ. το πόσο γρήγορα θα πιάσει το ABS και την δύναμη τους. Η ποιότητα μου φάνηκε ποιο καλή στο χρώμα του σκελετού μιας και το δικό μου έχει σκάσει σε πολλά σημεία λόγο κακής ποιότητας.
Δεν ξέρω αν σας κάλυψα αλλά ο καιρός δεν μου άφησε περιθώρια για πολλά, το αν θα επέλεγα το καινούργιο αν είχα τα χρήματα θα ήταν ένας πολύ μεγάλος προβληματισμός για εμένα αν ποτέ γινότανε.
Βαλε σελα απο 1000αρι και θα καθεσαι ακομη καλυτερα.μαζί με τον φίλο Βαγγέλη, την σηκώσαμε την πίσω όψη κατά 30mm, αλλάζοντας dog bones !! μπορεί να είναι και ψυχολογικό, αλλά στην μικρή βόλτα που έκανα μετά, ένιωθα ότι καθόμουν καλύτερα. Βέβαια, τώρα πρέπει να σηκώσουμε και το διπλό σταντ, γιατί δεν σηκώνει τη ρόδα.
Αλλάξαμε την σπασμένη μανέτα του συμπλέκτη και μη ξεχάσω και το πιο βασικό απ' όσα κάναμε....
έβαλα τουτουρόλαδο στο δοχειάκι που ακόμα δεν έχει σπάσει!!!!
σέλα έχω ανατομική από μοτο-κ. Κρίμα να την αλλάξω... όλα τα υπόλοιπα είναι μαμά και περιμενω το review του @sothrhs για να δω κι εγώ τι θα κάνω και μπρος και πίσω (αφού την κρατάω, ας της κάνω ένα καλό δωράκι...δεν το αξίζει???)Βαλε σελα απο 1000αρι και θα καθεσαι ακομη καλυτερα.
Υποψιν οτι τωρα θα στριβει καλυτερα "πεφτοντας" γρηγοροτερα στις στροφες, αλλα θα σου φαινεται πιο ασταθες στην ευθεια. Και οπωσδηποτε ρυθμισε σωστα προφορτιση ξανα στα καλαμια, αν δεν εχεις ηδη σκληροτερα ελατηρια θα τα χρειαστεις. Σηκωνοντας το πισω στο Στρομ μεταφερεται αρκετο βαρος μπροστα. Παθων και μαθων.
Respect για την πατέντα...!!!
Θα το έχω στα υπόψιν...Το ξέρω Θάνο @thenos αλλά τα φιλμάκια που έχω δε θέλω να τα θυσιάσω και όσο και να έψαξα δε βρήκα άλλο (χωρίς να αγοράσω). Πάντως το κεσεδάκι από το παιδικό γιαουρτάκι της Κρικρί είναι αρκετά λεπτό και κάνει ωραίο τύλιγμα γύρω από το καλάμι. Σου δίνει και καλή λαβή για περιστροφή!
Αλέξανδρε σκεφτόμουν σοβαρά να το αγοράσω αλλά στα βιντεάκια μου φάνηκε αρκετά χοντρό και φοβόμουν μήπως ξεχείλωνε τις τσιμούχες. Πάντως οι περισσότεροι πιστεύουν πως τα φιλμάκια κάνουν τη καλύτερη δουλειά!Εχω το μαραφετι το seal doctor αν θες να κανεις αλλη μια αποπειρα.
Παραδοξως, με αυτο δεν εχω καταφερει ποτε να σωσω τσιμουχα - 1 φορα πετυχε, και ηταν με πλαστικο συσκευασιας
Κώστα πήγα και πήρα νεοπρέν από τον Καρρέρ. Στο σέρβις θα τα περάσω! Γενικά από ότι έχω μάθει τα αντεστραμμένα είναι πιο ευαίσθητα από τα συμβατικά στις τσιμούχες.Τραπουλοχαρτο απο πλαστικη τραπουλα.
Επισης προστατευτικα πιρουνιου, τις κλασσικες φουσκες στα απλα και τα νεοπρεν στα ανεστραμμενα. Ποτε δεν ειχα διαρροη απο τσιμουχα σε μηχανακι που φοραγε φουσκες.