sugariasgeorge
οδηγος της γλυκοΓιωργαινας
καθοσουν επανω ή οχι ???Και όμως είμαι πολύ τακτική με το λάδωμα και η ρύθμιση της και τις δυο φορές εχει γίνει στην Triumph...
την επομενη φορα να καθεσαι επανω ....
καθοσουν επανω ή οχι ???Και όμως είμαι πολύ τακτική με το λάδωμα και η ρύθμιση της και τις δυο φορές εχει γίνει στην Triumph...
Για συμπλήρωση όσο αναφορά το quick shifter, πιστεύω ότι όπως κάποτε κάθε σαζμαν είχε διαφορετική συμπεριφορά στις καρφωτές αλλαγές έτσι και με αυτό το αξεσουάρ δεν μπορεί να δουλεύει το ίδιο σε όλα τα κιβώτια...Θέλω να ρωτήσω κάτι και ζητάω προκαταβολικά συγγνώμη για την ασχετοσύνη μου
Με κακό χειρισμό του quick shifter μπορεί να κάνω ζημιά στο κιβώτιο?
και με τον ίδιο κακό χειρισμό, ποια η επίπτωση στην αλυσίδα?
Υπήρξα (πολύ) άγαρμπη 3-4 φορές σε ανεβάσματα (με προφανώς λιγότερες στροφές ο κινητήρας απο αυτό που χρειαζεται για να είναι βουτυρένιες οι αλλαγές) με αποτέλεσμα να ακούσω κάτι γκραπ γκρουπ - λέω θα μου μείνει στο χέρι - μου πέταξε την ταχύτητα τελείως κτλ...
Και η επόμενη ερώτηση, είναι νορμαλ σε 5000 χλμ που εχω κάνει μόλις, η αλυσίδα να θέλει 3η (ναι, τρίτη) φορά ρύθμισμα (τέντωμα);;;;
Με γεια σου και με γεια της!Το πριν και το μετά...
Στάλθηκε από το 2201117TY μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ακομα δεν το πηρες ρε φιλε...γκαντεμια...anyway...με γεια και καλα χιλιομετρα!!Το πριν και το μετά...
Στάλθηκε από το 2201117TY μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ευχαριστώ!Με γεια σου και με γεια της!
Αν επιτρέπεται, που έγινε η δουλεία και με τι κόστος?
Και πολύ καλά έκανεςΕυχαριστώ!
Στην Πάτρα έγινε,σε ένα εργαστήριο που συνεργάζεται ο μηχανικός μου ,αλλά ξέρω ότι στέλνουν και από άλλες πόλεις σε αυτόν,γιατί κάνει καλή δουλειά και είναι οικονομικός.
Στέλνουν σίγουρα από στρώμ και από Αθήνα πχ.
Το κόστος ήταν 70€.
Αν θές όνομα τηλέφωνο,να σου πω.
Pektis , ευχαριστώ!
Έγινε έλεγχος προληπτικά γιατί τα χλμ είναι στο φάσμα που μπορεί να βγάλει πηνία,και όπως φάνηκε καλά κάναμε και τα τσεκαραμε γιατί αλλιώς κάποια στιγμή θα τα έκαιγε.
Σε ευχαριστώ για την πληροφορία, θα το έχω στα υπόψη όταν χρειαστεί. Μου ακούγεται πολύ καλή η τιμή της επισκευής.Ευχαριστώ!
Στην Πάτρα έγινε,σε ένα εργαστήριο που συνεργάζεται ο μηχανικός μου ,αλλά ξέρω ότι στέλνουν και από άλλες πόλεις σε αυτόν,γιατί κάνει καλή δουλειά και είναι οικονομικός.
Στέλνουν σίγουρα από στρώμ και από Αθήνα πχ.
Το κόστος ήταν 70€.
Αν θές όνομα τηλέφωνο,να σου πω.
Pektis , ευχαριστώ!
Έγινε έλεγχος προληπτικά γιατί τα χλμ είναι στο φάσμα που μπορεί να βγάλει πηνία,και όπως φάνηκε καλά κάναμε και τα τσεκαραμε γιατί αλλιώς κάποια στιγμή θα τα έκαιγε.
Η φωτό αυτή είναι τα ορίτζιναλ πηνεία ?
στα ποσα χλμ έχουμε αυτή την εικόνα?Το πριν και το μετά...
Στάλθηκε από το 2201117TY μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Το έχω ήδη αγοράσει,θα τοποθετηθεί τις επόμενες ημέρες.Σε ευχαριστώ για την πληροφορία, θα το έχω στα υπόψη όταν χρειαστεί. Μου ακούγεται πολύ καλή η τιμή της επισκευής.
Αν δεν έχεις βάλει ήδη βολτόμετρο να βάλεις οπωσδήποτε! Το βολτόμετρο έπιασε αμέσως το κλατάρισμα του ανορθωτή στο δικό μου 800αρι που έγινε στα 30,000 χιλ.
Μπορείς μήπως να μου πείς αν ο ρότορας σου μοιάζει με αυτον?
Δεν τον πήρα στα χέρια μου,έκανα μόνο τη μεταφορά από το συνεργείο στον ηλεκτρολόγο και το αντίστροφο.Μπορείς μήπως να μου πείς αν ο ρότορας σου μοιάζει με αυτον?
ή έχει περισσότερες τρύπες σαν αυτόν?
Νομίζω στα μετεγανέστερα μοντέλα άνοιξαν τρύπες στο βολάν για να ρέει καλύτερα το λάδι και να ψύχονται τα πηνία περισσότερο. Ήθελα να δω αν το δικό σου είναι σε αυτή την περίπτωση.Όμως νομίζω ότι είναι σαν της πρώτης φωτογραφίας.
Το δεύτερο βολάν είναι από το 12-13 και μετά μοντέλο.
Σωστά.Νομίζω στα μετεγανέστερα μοντέλα άνοιξαν τρύπες στο βολάν για να ρέει καλύτερα το λάδι και να ψύχονται τα πηνία περισσότερο. Ήθελα να δω αν το δικό σου είναι σε αυτή την περίπτωση.
Για το ψάρι, το κοτόπουλο και.... ήξερα ότι θέλουν χέρι!!!!Μόνο αγάπη για τα περτελί! Ο μπακλαβάς και τα κατέμια θέλουν χέρι. Είναι για μερακλίδες!