Το βιβλίο των ηρώων του δρόμου

Slane

Μέλος
Περιοχή
Ηράκλειο Κρήτη
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BMW F 650 GS TWIN
Κι αυτό είναι ένα από τα σήματα κατατεθέντα της πόλης η Bridge of Lies. Πρόκειται για την πρώτη γέφυρα που κατασκευάστηκε από χυτοσίδηρο όπου και στη μια πλευρά της υπάρχει και το σαξονικό σήμα με τα δύο σπαθιά



Η μεγάλη πλατεία όπως φαίνεται πάνω από τη γέφυρα




Καθίσαμε στο πιο κεντρικό σημείο της πόλης για φαγητό σε ένα κυριλέ εστιατόριο. Τρία άτομα 24 €..



Για ποτάκι ούτε συζήτηση καθώς δεν είδαμε και τίποτα άξιο προσοχής αλλά και η επόμενη μέρα ήταν γεμάτη απολαυστικές διαδρομές. Με όμορφες εικόνες όπως αυτές πήραμε το δρόμο της επιστροφής



A domani..
 

Slane

Μέλος
Περιοχή
Ηράκλειο Κρήτη
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BMW F 650 GS TWIN
Τετάρτη 13.8.2014


Sibiu – Transfagarasan– Transalpina – Sibiu 444 km



Ξημέρωσε η πιο γεμάτη και κουραστική ημέρα του ταξιδιού. Μια μέρα που την περιμέναμε με ανυπομονησία καθώς τόσα είχαμε ακούσει και δει για τα δύο περίφημα περάσματα της Ρουμανίας.

Σηκωθήκαμε μεν νωρίς αλλά υποπέσαμε σε ένα πολύ μεγάλο σφάλμα. Ενώ γνωρίζαμε ότι η μέρα θα ήταν η πιο φορτωμένη από όλες ήμασταν άνετοι και αεράτοι. Αφού ετοιμαστήκαμε με την ησυχία μας και λαδώσαμε αλυσίδες κλπ βγήκαμε στη γύρα για να βρούμε κανένα φούρνο για πρωινό στο χέρι. Δυστυχώς στο Sibiu Pekara δεν πετύχαμε πουθενά. Μετά από πολλές βόλτες μπήκαμε μέσα σε ένα Carrefour όπου κι εκεί βρήκαμε να φάμε κάτι αλλά η ανετίλα μας συνεχιζόταν. Ξεκινήσαμε με το πάσο μας μετά τις 10. Κράτησέ το αυτό.

Μετά από λίγη ώρα μπήκαμε στον περίφημο 7c, τον δρόμο που οδηγεί στο πέρασμα του Transfagarasan. Στην αρχή περάσαμε μέσα από τα κλασσικά Ρουμάνικα, χωριουδάκια με τους φτωχούς και καλοσυνάτους ανθρώπους που σε χαιρετάνε με χειρονομίες χαμογελώντας. Έπειτα αρχίσαμε να ανεβαίνουμε υψόμετρο περνώντας μέσα από δάσος.

Ο ανεμοθώρακας καταμαρτυρεί ότι οι φωτογραφίες είναι onboard



Κάπου εκεί θυμάμαι ότι ένοιωθα μέσα στην τσέπη του μπουφάν μου το κινητό μου να δονείται. Από την επιμονή κατάλαβα ότι ήταν από τη δουλειά και μου χαλούσε την απόλαυση της διαδρομής



Φτάσαμε σε ένα σημείο όπου υπήρχαν πολλά λεωφορεία παρκαρισμένα οπότε είπαμε να ρίξουμε μια ματιά να δούμε τι παίζεται. Κάπου εκεί με ξανακάλεσαν από τη δουλειά για κάτι ερωτήσεις. Τι με ρωτάς ρε κοπελιά, να ξέρες από πού σου μιλάω τώρα..



Ήταν το σημείο που ξεκινούσε το τελεφερίκ και ανεβάζει τον κόσμο στο Transfagarasan και τη λίμνη Balea. Στο βάθος υπήρχε κι ένας καταρράκτης



Βουκόλικ..




Συνεχίσαμε τον 7c στον οποίο μετά από ένα σημείο η βλάστηση αρχίζει και αραιώνει λόγω υψομέτρου



Όπου και σταματήσαμε για φωτογραφίες


Πολλά δάση αυτή η Ρουμανία



 
Τελευταία επεξεργασία:

Slane

Μέλος
Περιοχή
Ηράκλειο Κρήτη
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BMW F 650 GS TWIN
Με αυτά και μ’ αυτά σε λιγότερο από ότι περιμέναμε φτάσαμε στο πέρασμα Transfagarasan. Πρέπει να πω ότι η κατάσταση της ασφάλτου είναι πολύ μέτρια κάτι που δεν μας εμπόδισε να τη δούμε οδηγοί του Isle of Man και να το πάμε τάπα

Οι πρώτες εικόνες



Κόσμος πάρα πολύς


Σαν εμποροπανήγυρη ένα πράμα



Για να δούμε όμως το πέρασμα από ψηλά και να φωτογραφίσουμε χρειαζόταν και λίγη ορειβασία


 
Τελευταία επεξεργασία:

Slane

Μέλος
Περιοχή
Ηράκλειο Κρήτη
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BMW F 650 GS TWIN
Τι είναι όμως αυτό το περίφημο Transfagarasan που για αρκετούς μοτοσικλετιστές είναι το δικό τους Holy Grail; Ο Jeremy Clarkson και οι λοιποί ξιπασμένοι συντελεστές του Top Gear το παρουσίαζαν με περίσσιο ενθουσιασμό σαν “the best road in the world”. Είναι όμως;



Το Transfagarasan είναι ο δεύτερος σε υψόμετρο ασφαλτοστρωμένος δρόμος της Ρουμανίας μετά από αυτόν της Transalpina. Κατασκευάστηκε μεταξύ του 1970 και του 1974 από τον Νικολάε Τσαουσέσκου και τη μεγαλομανία του. Ο δικτάτορας κατασκεύασε το δρόμο αυτό με το πρόσχημα ότι ήθελε να εξασφαλίσει γρήγορη στρατιωτική πρόσβαση σε όλα τα βουνά της ευρύτερης περιοχής καθώς οι Σοβιετικοί είχαν βλέψεις προς την τότε Ρουμανία η οποία είχε περάσματα στρατηγικής σημασίας μέσα από το Καρπάθια




Ο δρόμος αυτός κατασκευάστηκε κυρίως από στρατιωτικές δυνάμεις με πολύ υψηλό κόστος τόσο οικονομικό όσο και από ανθρώπινες ζωές. Χρησιμοποιήθηκαν περίπου 6 εκατομμύρια κιλά δυναμίτιδας (!!!) κυρίως στο βόρειο μέτωπο και οι ανθρώπινες απώλειες αναφέρονται στα 40 άτομα



Ωστόσο αυτός ο αριθμός είναι μάλλον αρκετά μεγαλύτερος καθώς το καθεστώς δεν παρουσίασε τα αληθινά δεδομένα αλλά και ούτε θα μπορούσε να παραδεχτεί την μη τήρηση των κανόνων εργασίας αλλά και τις ακραίες συνθήκες στο ορεινό κλίμα με το κατώτερο και εντελώς ανειδίκευτο στρατιωτικό προσωπικό.


Και για να μη σε κουράζω περισσότερο με πολλά μπλα μπλα


 
Τελευταία επεξεργασία:

Slane

Μέλος
Περιοχή
Ηράκλειο Κρήτη
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BMW F 650 GS TWIN
Η διαδρομή είναι ομορφότερη όταν την κάνεις από βορρά προς νότο, όπως την κάναμε εμείς και έχει πολύ στροφιλίκι, φουρκέτες, και πολλές ανηφοροκατηφόρες. Είναι πόλος έλξης για πεζοπόρους, ποδηλάτες αλλά και αμέτρητους μοτοσικλετιστές



Πάντως εμείς να πω την αλήθεια είχαμε ακούσει διάφορα, κρατούσαμε πολύ μεγάλο καλάθι και δεν ενθουσιαστήκαμε. Δε λέω πολύ όμορφο μέρος και διαδρομή αλλά δεν είναι και του θανατά συναρπαστικό..



Ο δρόμος συνήθως είναι κλειστός από τέλη Οκτωβρίου έως τέλη Ιουνίου λόγω του χιονιού, μερικές φορές παραμένει ανοικτός και το Νοέμβρη αν και έχουν σημειωθεί χιονοπτώσεις ακόμα και τον Αύγουστο. Έχει συνολικά 5 σήραγγες και εδώ στο βάθος φαίνεται αυτή της Balea η οποία έχει μήκος 884m, στάζει παντού και έχει υγρασία και στο εσωτερικό της έκανε ψόφο. Αυτή η σήραγγα βγάζει στη νότια πλευρά του περάσματος



Αφού χαζέψαμε λίγη ώρα και βγάλαμε τις φωτογραφίες μας κατηφορίσαμε προς τη λίμνη Balea που βρίσκεται στην κορυφή του περάσματος


Στη λίμνη αυτή βρίσκονται δύο σαλέ τα οποία είναι ανοικτά όλο το χρόνο, ένας μετεωρολογικός σταθμός και ένας σταθμός διάσωσης



Πολύ σας πάνε τα όρη ρε μάγκες..



2.044 μέτρα υψόμετρο

 
Τελευταία επεξεργασία:

Slane

Μέλος
Περιοχή
Ηράκλειο Κρήτη
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BMW F 650 GS TWIN
Αφού πήραμε τις φωτογραφίες μας, κάναμε τη βόλτα μας, πήραμε τα σουβενίρ μας περάσαμε την παγωμένη σήραγγα και βγήκαμε από τη νότια πλευρά η οποία αν και πολύ λιγότερο φωτογραφημένη είναι εξίσου η και περισσότερο όμορφη τολμώ να πω




Κι εκεί άρχισε η κατάβαση προς Curtea de Arges και Ramnicu Valcea



Σταματήσαμε για να ποτίσουμε μερικά δεντράκια σε ένα μέρος που μας ενέπνεε



Κι εκεί συναντήσαμε με μεγάλη παρέα Πολωνών, κάποιοι από αυτούς ήταν διπλοί



Ανταλλάξαμε μερικές κουβέντες μοτοσυκλετιστικού περιεχομένου. Τα παιδιά έκαναν την ίδια διαδρομή με εμάς, κι αυτοί τα δύο περάσματα







 
Τελευταία επεξεργασία:

Slane

Μέλος
Περιοχή
Ηράκλειο Κρήτη
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BMW F 650 GS TWIN
Κινιόμασταν παράλληλα με την όμορφη λίμνη Vidraru



Κάπου σε αυτό το σημείο πετάχτηκε μέσα από ένα χωματόδρομο ένα αμάξι μπροστά στον Παύλο αλλά ευτυχώς δεν είχαμε ευτράπελα



Με αυτά και με αυτά κάπου γύρω στις δύο φτάσαμε στο φράγμα της λίμνης Vidraru



Αν προσέξεις τους ανθρώπους στο πάνω μέρος της φωτογραφίας θα καταλάβεις για τι μέγεθος μιλάμε



Η λίμνη Vidraru είναι μια τεχνητή λίμνη που δημιουργήθηκε το 1965 με την κατασκευή του συγκεκριμένου φράγματος στον ποταμό Arges για την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας. Κάπου σε αυτή τη λίμνη κάνουν και bungee jumping όπως έμαθα αλλά δεν είδαμε κάτι τέτοιο



Όσο για το φράγμα, έχει 166 μέτρα στο ύψος, το μήκος του είναι 305 μέτρα και μπορεί να αποθηκεύσει 465 εκατομμύρια κυβικά μέτρα υδάτων. Είναι το 5ο μεγαλύτερο στην Ευρώπη και 9ο στον κόσμο σε μέγεθος. Εμείς για να πάμε προς Ramnicu Valcea έπρεπε να πάρουμε το αριστερό τούνελ από αυτά που φαίνονται




Ο μπάρμπας με το Skoda μας είχε κλείσει για αρκετή ώρα και δεν είχαμε κάνει ούτε το μισό της σημερινής διαδρομής ενώ η ώρα ήταν περασμένες δύο

 
Τελευταία επεξεργασία:

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Έχεις δίκιο για το τρανσφαγκαρασαν!!!
Ούτε και εμένα μου έκανε τόσο εντύπωση
Θεωρώ ότι εδώ στην ελλαδα έχουμε πολυ καλύτερα κομμάτια !!!
Ο πύργος του Δράκουλα !!!
Άξιζει!!!αν και μου έβγαλε το λάδι να αναιβω
Δωσε πραμα !!!!!!
 

Slane

Μέλος
Περιοχή
Ηράκλειο Κρήτη
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BMW F 650 GS TWIN
Μπραβο παλικαρια !! Περιμενουμε τη συνεχεια :ok:
είστε φοβεροί!:ok:
Ευχαριστούμε ρε μάγκες

Πολύ πράσινο ρε παιδί μου! Ομορφιές βλέπω εγώ.

Όμορφα ήταν φίλε Νίκο αλλά είχαμε ακούσει τόσα πολλά που καταλαβαίνεις είχαμε πλάσει στο μυαλό μας τον παράδεισο
 

Slane

Μέλος
Περιοχή
Ηράκλειο Κρήτη
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BMW F 650 GS TWIN
Συνεχίσαμε και περάσαμε την Curtea de Arges και κάπου λίγο μετά την Ramnicu Valcea ο Παύλος που πήγαινε μπροστά ξαφνικά σταματάει στα δεξιά του δρόμου.

“ Κάτι δεν πάει καλά με το gps, εδώ μου δείχνει αναστροφή..” Άντε βγάλε άκρη τώρα. Κάπου εδώ έβγαλα για πρώτη φορά τον κανονικό χάρτη από τη βαλίτσα μου αλλά πάλι δε βγάζαμε άκρη. Και ποιόν να ρωτήσεις; Γύρω μας Ρουμάνοι αγρότες που κανένας δε θα μιλούσε αγγλικά. Βλέπω στην απέναντι πλευρά του δρόμου ένα καλό ζαχαροπλαστείο οπότε κάνω μια μπούκα για βοήθεια. Βλέπω μια κοπέλα που φορούσε στολή οπότε λέω θα βγάλουμε άκρη.

- ”Hello there. Do you speak English?”

- “Α little” αποκρίθηκε

- “ From which direction should we go for Novaci and Transfagarasan?”

Έμεινε να με κοιτάει σαν τον ΕΤ τον εξωγήινο και όταν τη ρώτησα δεύτερη φορά με ένα νεύμα της μου έδωσε να καταλάβω ότι ούτε αγγλικά μιλούσε αλλά και δεν είχε ιδέα που ήταν το Novaci και το Transfagarasan.

- “Μας μάμησες κοπελιά” της είπα μες τα νεύρα σε άπταιστα ελληνικά.

Πήρα από ένα νεράκι για τον καθένα μας αφού πλέον είχαμε κατέβει στα πεδινά και οι θερμοκρασίες ήταν πάλι 35-36 οC να μην ξεχνιόμαστε. Σε αυτές τις περιπτώσεις που χρειάζεσαι πληροφόρηση στο εξωτερικό – γιατί μόνο στην Ελλάδα μιλάνε οι περισσότεροι αγγλικά – ψάχνεις ένα νέο, καλοντυμένο άνθρωπο αν θες να έχεις πιθανότητες να συνεννοηθείς. Ευτυχώς βρέθηκε κάποιος και μας είπε ότι πρέπει να ακολουθούμε τις πινακίδες για Targu Jiu. Τελικά το gps δεν λάθευε, σε εκείνο το σημείο όντως έπρεπε να κάνουμε αναστροφή και να περάσουμε πάνω από μια γέφυρα.

Μετά από λίγο βρίσκουμε και ένα πρατήριο για καύσιμο αλλά λέμε να μην κάτσουμε να φάμε εκεί. Το Novaci που ήταν να περάσουμε μετά φαινόταν μεγάλο οπότε κάτι θα βρίσκαμε να τσιμπήσουμε εκεί σαν άνθρωποι. Τα νεύρα ήταν πραγματικά τεντωμένα κυρίως λόγω της ζέστης αλλά και της ταλαιπωρίας.

Κάπου εκεί κατάλαβα γιατί κάποιοι προτιμούν να ταξιδεύουν μόνοι. Σε ένα τέτοιο ταξίδι ακόμα και η πιο δυνατή φιλία δοκιμάζεται. Ο Μάνος και ο Παύλος ήταν η καλύτερη δυνατή παρέα που θα μπορούσα να έχω, αστέρια χαρακτήρες και αγαπημένοι φίλοι. Όμως σε τέτοιες καταστάσεις, ότι σχέση και να έχεις με τον άλλο μια σπίθα μπορεί να φέρει την καταστροφή που με τη σειρά της μπορεί να φέρει από ένα φραστικό επεισόδιο έως ακόμα και να χαλάσει εντελώς το ταξίδι.




Φτάσαμε στο Novaci και τα παιδιά σταμάτησαν για νερό ενώ εγώ έκανα μια γύρα της κωμόπολης για να βρω κάπου να τσιμπήσουμε



Τζίφος, μηδέν εις το πηλίκο το μόνο που βρήκα ήταν αυτό το café που φυσικά δεν είχε τίποτα απολύτως φαγώσιμο αν και είχε τη δική του πατέντα προηγμένης τεχνολογίας για να έχει δροσιά



Σταματήσαμε σε ένα άλλο βενζινάδικο μπας και βρούμε τίποτα φαγώσιμο αλλά είχε μόνο φιστίκια οπότε αρκεστήκαμε σε αυτά αν και τα στομάχια μας από την πείνα χόρευαν χουλα-χουπ



Πήραμε πάλι τον ανήφορο για την Τransalpina. Κι εκεί αρχίσαμε να το πηγαίνουμε πάλι τάπα αλλά καταλάβαμε ότι αυτό δεν ήταν και ότι εξυπνότερο μπορούσαμε να κάνουμε. Εκεί η ποιότητα της ασφάλτου ήταν πολύ καλύτερη και το επέτρεπε αν ήθελες να παίξεις αλλά να τρέχεις σαν παλαβός και να χάνεις την τόση ομορφιά τριγύρω σου..



Μετά το Novaci περάσαμε από το θέρετρο Ranca και όπως το είδα το χειμώνα εκεί πρέπει να είναι πανέμορφα. Η ώρα πλέον ήταν περασμένες έξι, είχαμε ανέβει υψόμετρο και είχε αρχίσει να κάνει ψύχρα



Η Ranca είναι ένα θέρετρο που έχει πρόσφατα αναπτυχθεί και βρίσκεται στα 1600 μέτρα στους πρόποδες της κορυφής Papusa στα όρη Parang. Κατά τη διάρκεια του χειμώνα υπάρχουν περισσότερες από 6 πίστες σκι με όλα τα επίπεδα δυσκολίας. Υπάρχουν διάφορα καταλύματα από ξενοδοχεία έως μικρές οικογενειακές επιχειρήσεις. Τα καταστήματα που έχει η Ranca μπορούν να παρέχουν ότι μπορεί να χρειαστεί κάθε λογής επισκέπτης.



Ωραία φωτογραφία. Μόλις έκανα το κλικ στη φωτογραφική παρατήρησα ότι παραλίγο να επέστρεφα χωρίς μοτοσικλέτα. Παρατήρησε πόσο απέχει ο πίσω τροχός από τον γκρεμό



Πολύ βολική αυτή η μπροστινή θήκη του NC, χωράει μέχρι και ένα full-face κράνος

 
Τελευταία επεξεργασία:

Slane

Μέλος
Περιοχή
Ηράκλειο Κρήτη
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BMW F 650 GS TWIN
Συνεχίσαμε την άνοδο ώσπου πέσαμε και σε ομίχλη



Πωρωθήκαμε δε λέω και χαιρόμασταν σαν μικρά παιδιά



Αλλά όταν περάσαμε τα 2000m και δε βλέπαμε τίποτα απολύτως και η ώρα ήταν 7 παρά πήγε λίγο η καρδιά μας στον κwλο μας..



Μετά από λίγο και αφού είχαμε ανέβει ψηλότερα η ομίχλη είχε διαλυθεί και μπροστά στα μάτια μας είχαμε την άγρια ομορφιά του τοπίου



Ώσπου φτάσαμε στην κορυφή του περάσματος Transaplina.

Ο Transalpinaή DN67C βρίσκεται στη συστάδα των ορέων Parangτων νοτίων Καρπαθίων και συνδέει το Novaci στα νότια με το Sebes στο βορρά. Λέγεται πως ο δρόμος κατασκευάστηκε από τον βασιλιά Κάρολο τον δεύτερο για αυτό και οι ντόπιοι τον αποκαλούν και δρόμο του βασιλιά και ξαναφτιάχτηκε κατά τη διάρκεια του δεύτερου παγκοσμίου πολέμου από τα γερμανικά στρατεύματα. Επίσης λέγεται ότι ο Νικολάε Τσαουσέσκου έφτιαξε τον Transfagarasan 7C για να ξεπεράσει τον Transalpina.

Εδώ βρισκόμαστε στο λεγόμενο Urdele pass όπου και το υψόμετρο είναι στα 2145m. Ο δρόμος το χειμώνα παραμένει κλειστός




 
Τελευταία επεξεργασία:

Slane

Μέλος
Περιοχή
Ηράκλειο Κρήτη
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BMW F 650 GS TWIN
Οι εργασίες ανακατασκευής αυτού του δρόμου ξεκίνησαν το 2007. Στο σημείο έχει διάφορα παραπήγματα


Αλλά τα σουβενίρ που πουλάνε δεν έχουν το παραμικρό ενδιαφέρον




Οι καλές μας ποζάρουν στην κορυφή περήφανες


Το ίδιο και οι κατακτητές της κορυφής


Το θέαμα από κάτω ήταν μοναδικό



Και οι λίμνες είχαν υπέροχα γκριζοπράσινα χρώματα

 
Τελευταία επεξεργασία:

Slane

Μέλος
Περιοχή
Ηράκλειο Κρήτη
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BMW F 650 GS TWIN
Η ώρα είχε πάει 7 οπότε δεν είχαμε και πολλά περιθώρια να καθίσουμε όσο θέλαμε και είπαμε να αρχίσουμε την κάθοδο προς το Sibiu υπολογίζοντας ότι σε κανένα δίωρο θα φτάναμε. Ναι καλά..

Κατεβήκαμε υψόμετρο μέσα από φανταστική διαδρομή και πυκνό δάσος



Και λίγο πριν πέσει ο ήλιος φτάσαμε στην πανέμορφη λίμνη Vidra



Είναι κι αυτή μια τεχνητή λίμνη στα βουνά Parang και τα νερά της προέρχονται από τον ποταμό Lotru. Το δικό της φράγμα και η υδροηλεκτρική μονάδα κατασκευάστηκαν μεταξύ του 1965 και του 1972 και είναι η δεύτερη μονάδα παραγωγής ρεύματος σε ολόκληρη τη Ρουμανία



Τα χρώματα της την ώρα που σουρούπωνε ήταν φανταστικά. Όπως φαίνεται στην απέναντι όχθη τα δέντρα φτάνουν μέχρι το νερό



Και για τους λάτρεις του βίντεο




Βγάλαμε και μερικές φωτογραφίες στις αγαπημένες μας​




Και οι τρεις μας έχουμε έντονες οικολογικές ανησυχίες. Ακούμε συνέχεια για την υπερθέρμανση του πλανήτη και για την πτώση της στάθμης των υδάτων οπότε επειδή είμαστε ιδιαίτερα ευαισθητοποιημένοι κάτι έπρεπε να κάνουμε για αυτό



Η νύχτα μας βρήκε μέσα στο δάσος. Κάθε φορά και όσο βράδιαζε τόσο μέσα στο Μάνο ξυπνούσε ο οδηγός motogp που επιμελώς κρύβει μέσα του και εμείς κυνηγούσαμε να τον πιάσουμε. Περνούσαμε μέσα από χωριουδάκια σε πυκνό σκοτάδι με υψηλές ταχύτητες και τελευταία στιγμή βλέπαμε από πεζούς που ήθελαν να διασχίσουν το δρόμο μέχρι λυτά μουλαρογαϊδουρα.

Το τελευταίο κομμάτι της ημέρας ήταν επίσης παραλίμνιο αλλά δεν βλέπαμε τίποτα πέρα από μερικούς ψαράδες που ψάρευαν εκείνη την ώρα στις βάρκες τους. Είχε έρθει η ώρα να πληρώσουμε το τίμημα της αδικαιολόγητης πρωινής καθυστέρησης που λέγαμε. Μετά τις δέκα και με αφού η πείνα μας χτυπούσε κόκκινα λίγο έξω από το Sibiu βλέπουμε ένα Subway και με στροφή που θα τη ζήλευε κι ο Valentino Rossi μπαίνουμε στο παρκινγκ. Τσακίσαμε από ένα σάντουιτς-υπερπαραγωγή ο καθένας και κατά τις 11 παρά φτάσαμε στο κατάλυμα μας. Ρίξαμε ένα ντους και αποκαμωμένοι από την κούραση αλλά με ένα χαμόγελο ως τα αυτιά πέσαμε για ύπνο. Αν και περάσαμε από τα δύο φημισμένα πάσα της Ρουμανίας η μέρα αυτή δεν ήταν η ομορφότερη του ταξιδιού. Υπήρχε ακόμα ομορφότερη..

Συνεχίζεται guys..
 
Τελευταία επεξεργασία:

Slane

Μέλος
Περιοχή
Ηράκλειο Κρήτη
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BMW F 650 GS TWIN
Πέμπτη 14.8.2014

Sibiu – Sighisoara – Lacu Rosu – Bicaz gorge – Brasov km ~ 476


Όπως έγραψα το προηγούμενο βράδυ ήμασταν πτώματα και οι τρεις. Κάναμε ένα ψιλοψάξιμο για ξενοδοχείο στην περιοχή της σημερινής μέρας για 15’ περίπου αλλά δεν αντέξαμε παραπάνω. Επομένως αυτή η δουλειά έγινε με το εγερτήριο της σημερινής μέρας. Ψάχναμε και οι τρεις μας για κατάλυμα αλλά τζίφος. Πουθενά, ούτε στην Piatra Neamt που ήταν ο αρχικός σχεδιασμός, ούτε στο Bicaz, ούτε στη Lacu Rosu ούτε στη Sighisoara. Ζητείτο λύση. Στην αρχή λέγαμε να παραλείψουμε την κόκκινη λίμνη και το φαράγγι του Bicaz και να συνεχίσουμε παρακάτω μια που δε βρίσκαμε που να μείνουμε. Εκεί ο Παύλος είχε μια εξαιρετική ιδέα και χάρη σε αυτή θα ζούσαμε όλα όσα ζήσαμε εκείνη τη μέρα. Είπε να κάνουμε τη μέρα hardcore (λες και οι άλλες δεν ήταν..), να μην αφήσουμε τα δύο μέρη που είπαμε, να κάνουμε μια μεγάλη γύρα και να μείνουμε το βράδυ στο Brasov.
Φίλε Παύλο να σαι καλά..

Το κατάλυμα στο Sibiu. Συμπαθητικό αν και ο ιδιοκτήτης του κάθε άλλο παρά συμπαθητικός ήταν



Είπαμε Pekara γιοκ στο Sibiu οπότε ξεκινήσαμε για τη Sighisoara κατά τι ελαφρύτεροι. Τρελή κίνηση, πολλά φορτηγά και σε μια ώρα και κάτι ήμασταν στη μεσαιωνική αυτή πόλη που τόσα είχαμε ακούσει

Ξενοδοχείο “λεωφόρος“ για τους φίλους του Παναθηναϊκού



Πολύβουή και με πολύ κίνηση. Η πιτσαρία που βλέπεις δεξιά πουλούσε πίτσα στο χέρι οπότε εκεί πήραμε τις πρώτες θερμίδες της μέρας. Η πίτσα δε διέφερε και πολύ από τους πάτους στις μπότες μας σε ελαστικότητα και γεύση



Η Σιγκισοάρα σαν μια πόλη που σέβεται τον εαυτό της έχει κι αυτή το δικό της ποτάμι τον Tarnava Mare. Βρίσκεται στην επαρχία Mures της Transylvania και έχει πληθυσμό γύρω στους 28.000 κάτοικους σύμφωνα με την απογραφή του 2011



Κατά τη διάρκεια του 12ου αιώνα γερμανοί τεχνίτες και έμποροι γνωστοί και ως Σάξονες της Τρανσυλβανίας είχαν προσκληθεί από το βασιλιά της Ουγγαρίας να εγκατασταθούν εκεί ώστε να προστατεύουν το σύνορο του βασιλείου. Σύντομα η πόλη έγινε από της σημαντικότερες πόλεις της Τρανσυλβανίας που την επισκέπτονταν πολλοί τεχνίτες της Ρωμαϊκής αυτοκρατορίας οι οποίοι και επικράτησαν στην οικονομία της περιοχής



Βρήκαμε ένα δημοτικό παρκινγκ και παρκάραμε



Θυμάσαι που το πρώτο βράδυ στο καράβι που προσπαθούσαμε και οι τρεις μας να ανοίξουμε την πόρτα της καμπίνας μας και δε τα καταφέρναμε ώσπου ήρθε ένας καμαρότος και την άνοιξε με την πρώτη κίνηση; Déjà vu, η ιστορία επαναλαμβάνεται. Προσπαθούσαμε για περισσότερα από 5’ να κόψουμε εισιτήρια του παρκινγκ από μια συσκευή (που έγραφε αγγλικά) αλλά εις μάτην. Μέχρι που ήρθε ένα δημοτικός υπάλληλος και σε 5 sec είχε βγάλει και τις 3 μοτοσικλέτες.
Μια σύμπτωση που επαναλαμβάνεται παύει να είναι σύμπτωση..

Αντίθεση : Δορυφορικό πιάτο σε κτίριο του περασμένου αιώνα



Πολλά καλντερίμια




Οι Ρουμάνες ήταν παντού μια απογοήτευση. Ειδικά όταν έρχεσαι από τον παράδεισο του Βελιγραδίου

 
Τελευταία επεξεργασία:

Slane

Μέλος
Περιοχή
Ηράκλειο Κρήτη
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BMW F 650 GS TWIN
H Ρουμανία πάντως ιστορία ως γνωστό δεν έχει καθόλου




Και για αυτό τα περισσότερα μέρη της έχουν και το δικό τους μερίδιο σε όλη αυτή την παπαριά με το Δράκουλα



Η Σιγκισοάρα λοιπόν πουλάει το γεγονός ότι εκεί γεννήθηκε ο Vlad Dracula και όπως μπορείς να δεις αυτό έχει μεγάλη επιτυχία



Σε αυτό το σημείο σε πλησιάζουν διάφοροι “my friend σε 5’ ξεκινάει το τρενάκι για το σπίτι του Δράκουλα” κλπ κλπ



Για την ιστορία, ο Vlad Dracula η Vlad the Ιmpaler ήταν ο ηγεμόνας της Βλαχίας περίπου στα μέσα του 15ου αιώνα, έμεινε στην ιστορία με το παρατσούκλι Impaler (ανασκολοπιστής) επειδή το παλούκωμα ήταν μια συνήθης πρακτική που εφάρμοζε στους εχθρούς του και έγινε γνωστός για την σκληρότητά του στη Γερμανία αλλά και στην υπόλοιπη Ευρώπη. Το όνομα Βαμπίρ Κόμης Δράκουλας προέκυψε από το γκοθ μυθιστόρημα Dracula του Bram Stroker το 1897




Φτάνοντας στην κορυφή του υψώματος ευχαριστηθήκαμε τη θέα



Μετά από λίγο πήραμε το δρόμο της επιστροφής προς το κέντρο. Σας το χω πει, οι τράπεζες μας πίνουν το αίμα



Ήπιαμε καφεδάκι ένα σκάρτο μισάωρο και συνεχίσαμε. Βασικά έχουμε μια απορία. Μαζί με τον καφέ μας έφεραν δύο ποτήρια νερό ένα μικρό και ένα μεγάλο αλλά ποτέ δεν καταλάβαμε γιατί. Επίσης στο αριστερό άκρο της φωτογραφίας είναι το πρώτο σουβενίρ που αγόρασα σε αυτό τα ταξίδι, ένα δωράκι για την αδερφή μου, μια κούπα με τα δόντια του Δράκουλα που έσταζαν αίμα. Ποία σύμπτωση, το ξέχασα εκεί..

 
Τελευταία επεξεργασία:

Slane

Μέλος
Περιοχή
Ηράκλειο Κρήτη
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BMW F 650 GS TWIN
Μέσα στην ανυπόφορη σημερινή ζέστη (+ 35 οC) συνεχίσαμε την πορεία μας προς ανατολικά



Το να περνάς από αυτά τα χωριουδάκια της Ρουμανίας είναι μια πολύ μεγάλη εμπειρία. Φτώχεια καταραμένη. Αγρότες που ακόμα κάνουν χωράφι με αγελάδες ή μουλάρια. Τα παιδάκια μας χαιρετούσαν, παιδάκια ξυπόλητα που πάλευαν στα χώματα και στα χωράφια. Kαι κάπου εδώ αναρωτιέμαι, αυτά τα παιδάκια είναι πιο φτωχά ή μήπως τα δικά μας που στην ίδια ηλικία έχει το καθένα το δικό του gadget και ψάχνει για wi-fi; Food for thought..



Περάσαμε από πολλές και διαφορετικές κατοικημένες περιοχές, κυρίως χωριουδάκια όπως το παραπάνω και αρχίσαμε να ανηφορίζουμε προς τη Lacu Rosu μέσα από τα συνήθη, όμορφα Ρουμάνικα δάση



Από ένα σημείο και μετά η κίνηση είχε αυξηθεί αρκετά και αργότερα θα διαπιστώναμε πως κατευθυνόμασταν σε αγαπημένο μέρος διακοπών όχι μόνο των Ρουμάνων αλλά και των όμορων κρατών.

Το μνημείο των απανταχού απατημένων συζύγων



Μετά από λίγα km είχαμε φτάσει λοιπόν στον παράδεισο της Lacu Rosu ή ελληνιστί κόκκινης λίμνης (αν και είναι καταπράσινη). Στο κατέβασμα της πλαγιάς προτού φτάσουμε είχαμε δει μερικά πανέμορφα κάμπινγκ με τα γραφικά, μικροσκοπικά, κόκκινα σπιτάκια τους. Προσωπικά το μόνο πράγμα που λυπάμαι για αυτό το ταξίδι ήταν που δεν μείναμε ένα βράδυ εκεί. Φαντάσου καλή παρέα σε μικρό ξύλινο σπίτι χωρίς τεχνολογία, μέσα στο πυκνό δάσος χωρίς να ακούς σχεδόν τίποτα. Τι καλύτερο μπορείς να ζήσεις;



Παρκάραμε με δυσκολία αφού είχε πολλά αυτοκίνητα δίπλα σε μια αστυνομικό που περιφρουρούσε την περιοχή



Εκεί παραδίπλα είχαν παρκάρει και κάτι παιδιά από τη Γερμανία με τις δικές τους μοτοσικλέτες

 
Τελευταία επεξεργασία:

Slane

Μέλος
Περιοχή
Ηράκλειο Κρήτη
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BMW F 650 GS TWIN
Βλέποντας με τι παράδεισο είχαμε να κάνουμε σύντομα καταλάβαμε γιατί δεν μπορούσαμε επ’ ουδενί να βρούμε κατάλυμα σε αυτό το μέρος δεκαπενταύγουστο.
Η Lacu Rosu βρίσκεται στην επαρχία Harghita και σχηματίστηκε το 1837 όταν ένα μέρος του όρους Ghilcos κατέρρευσε κατά τη διάρκεια μιας σφοδρής καταιγίδας και είχε σαν αποτέλεσμα να μπλοκαριστούν τα τρία ρέματα της κοιλάδας και να σχηματιστεί ένα φυσικό φράγμα



Το όνομα της έχει προκύψει από τα ρέματα που καταλήγουν σε αυτήν και διασχίζουν εδάφη πλούσια σε οξείδια του σιδήρου που έχουν κοκκινωπό χρώμα



Οι τουρίστες απολαμβάνουν τη γαλήνη της περιοχής κάνοντας βαρκάδα



Το δάσος φτάνει ως τις όχθες της λίμνης



Πολλές οικογένειες και αυτοκίνητα



Αλλά και αρκετές μοτοσικλέτες



Η ώρα είχε πάει όμως 15.30 και μας είχε πιάσει δυνατή πείνα. Την αράξαμε σε ένα παραλίμνιο ρεστοράν και χτυπήσαμε από μια σούπα ο καθένας. Η δική μου ήταν μια φασολάδα με λουκάνικα αλλά καμία μα καμία σχέση με τη δική μας. Το χουμε πει, σαν το φαγητό της Ελλάδας μας πουθενά

 
Τελευταία επεξεργασία:
Top Bottom