ΥΑΜΑΗΑ Tenere 700 World Raid

bmw320is

Μέλος
Όνομα
ALEX
Μοτό
XLV650
990 ADVENTURE
TENERE 700
HUSKY 701 ENDURO
Ας μην ήτανε ο POL TARES να σου πω εγω πόσο θα πούλαγε.......Άγαλμα πρέπει να του κάνουνε τα έχω ξαναπεί.......Η πλάκα είναι ότι το έκανε άθελά του με το πρώτο SEEKER, δεν τον πλήρωνε η YAMAHA.....Πρίν από το βιντέακι αυτό πήγαινες στην αντιπροωπεία και σε παρακαλάγανε να πάρεις ΤΕΝΕΡΕ, φοβόντουσαν ότι θα τους μείνουν στην βίτρίνα γιατί όποιος ανέβαινε επάνω, ξανακατέβαινε....Οι περισσότεροι πελάτες ήταν πρωην SUPERTENERE750 ή ΧΤ600 ή XLV650.....και αυτό που βλέπανε ήταν ένα χοντρό enduro.......Είναι όπως όταν πρωτοβγήκε το 950 που το παίρνανε μόνο κανίβαλοι εντουράδες........Απλά σε αυτό άργησε πολύ να αλλάξει γνώμη ο κόσμος γιατί δεν υπήρχε το youtube τότε......
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Πέρα τα όσα γράφουμε εδώ μέσα, το έχουμε δει τι κάνει στις δικές μας βόλτες το τ700 και είναι ένα ικανότατο μεγάλο ον οφ
Μην βγάλουμε το μηχανάκι σκάρτο κιόλας.
 

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Πέρα τα όσα γράφουμε εδώ μέσα, το έχουμε δει τι κάνει στις δικές μας βόλτες το τ700 και είναι ένα ικανότατο μεγάλο ον οφ
Μην βγάλουμε το μηχανάκι σκάρτο κιόλας.
Πεταμένα λεφτά φίλος. Εγώ το έβαλα στο γκαράζ και κάνω ότι δεν υπάρχει. :friend:
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Πουλήστε τα όσο είναι καιρός.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Πάρτε 1190.
Οσο είναι καιρός.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Ας μην ήτανε ο POL TARES να σου πω εγω πόσο θα πούλαγε.......Άγαλμα πρέπει να του κάνουνε τα έχω ξαναπεί.......Η πλάκα είναι ότι το έκανε άθελά του με το πρώτο SEEKER, δεν τον πλήρωνε η YAMAHA.....Πρίν από το βιντέακι αυτό πήγαινες στην αντιπροωπεία και σε παρακαλάγανε να πάρεις ΤΕΝΕΡΕ, φοβόντουσαν ότι θα τους μείνουν στην βίτρίνα γιατί όποιος ανέβαινε επάνω, ξανακατέβαινε....Οι περισσότεροι πελάτες ήταν πρωην SUPERTENERE750 ή ΧΤ600 ή XLV650.....και αυτό που βλέπανε ήταν ένα χοντρό enduro.......Είναι όπως όταν πρωτοβγήκε το 950 που το παίρνανε μόνο κανίβαλοι εντουράδες........Απλά σε αυτό άργησε πολύ να αλλάξει γνώμη ο κόσμος γιατί δεν υπήρχε το youtube τότε......
Να θυμηθούμε κάπου εδώ ότι το t700 είχε ξεπουλήσει και ήταν σε διαρκή έλλειψη πριν βγει έστω το πρώτο βίντεο του tarres
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Υψηλό ρελαντί μυρίζω εδώ...
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Το προβλημα με το τ7 ειναι οτι εχει φτασει την premium τιμη, χωρις να ειναι premium μηχανακι, και χωρις ο εξοπλισμος να δικαιολογει κατι τετοιο, χωρις τα περιφεριακα να ειναι εκει. Για τα 9-10κ που κοστιζουν τα απλα μτ7, ειναι τελειο, για τα 14+ με τα διπλα σταντ και τα ψιψιψινια, οχι τοσο. Απο την αλλη, οι καταναλωτες αγοραζουν, οποτε οι εταιρειες εχουν το πρασινο φως για να συνεχισουν.
 

bmw320is

Μέλος
Όνομα
ALEX
Μοτό
XLV650
990 ADVENTURE
TENERE 700
HUSKY 701 ENDURO
Να θυμηθούμε κάπου εδώ ότι το t700 είχε ξεπουλήσει και ήταν σε διαρκή έλλειψη πριν βγει έστω το πρώτο βίντεο του tarres
Σε έλλειψη ήτανε....δεν είχε ξεπουλήσει όμως.....είχανε πάρει οι αντιπρόσωποι την προπαραγγελία του Αυγούστου με τα 9.999€ και μέχρι το Νοέμβρη που το πήρα εγώ τα κοιτάγανε να τα σπρώξουνε στα 10.500€ και δεν φεύγανε..........Λίγα ήταν όμως....ίσως και αυτό να δημιούργησε την μεγάλη ζήτηση......ότι δεν είχανε..........
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Ρε αφήστε τον κόσμο να ψωνίσει, πρέπει να γυρνάει το χρήματα... ο, τι είναι στάσιμο πεθαίνει..
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Πέρα από την πλάκα που κάνουμε, γιατί περνάει ευχάριστα η ώρα τρολάροντας, πόσοι είναι όντως έτοιμοι με λεφτά στο χέρι ή έστω κοντά;

Η δική τους άποψη θα με ενδιέφερε περισσότερο να ακουστεί.

Οι υπόλοιποι έχουμε κάποια αξία στην συζήτηση, περίπου ίση με την συμμετοχή στην συζήτηση για τα διεθνή δρώμενα στα βορειοανατολικά μας.
 

Doc.DD

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
r 1200gs 07/suzuki dr 350s 92
Πέρα από την πλάκα που κάνουμε, γιατί περνάει ευχάριστα η ώρα τρολάροντας, πόσοι είναι όντως έτοιμοι με λεφτά στο χέρι ή έστω κοντά;

Η δική τους άποψη θα με ενδιέφερε περισσότερο να ακουστεί.

Οι υπόλοιποι έχουμε κάποια αξία στην συζήτηση, περίπου ίση με την συμμετοχή στην συζήτηση για τα διεθνή δρώμενα στα βορειοανατολικά μας.
Εμενα μ έβαλε ο onroad στη πριζα που εψαχνε μηχανάκι, και τώρα σκέφτομαι σοβαρά να δώσω το gs και να παω σε μεσαίο. Το Aprilia μ έχει κερδίσει σε σχέση με το τενερε. Το παραπανω χιλιάρικο το καλυπτει πληρως από τα ηλεκτρονικά, την καλύτερη σέλα που δεν χρειάζεται να αλλάξεις αν ταξιδεύεις όπως στο γιαμάχα και το σημαντικότερο για έναν καταναλωτή, μ αρέσει στο μάτι πολυ περισσότερο
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Πέρα από την πλάκα που κάνουμε, γιατί περνάει ευχάριστα η ώρα τρολάροντας, πόσοι είναι όντως έτοιμοι με λεφτά στο χέρι ή έστω κοντά;

Η δική τους άποψη θα με ενδιέφερε περισσότερο να ακουστεί.

Οι υπόλοιποι έχουμε κάποια αξία στην συζήτηση, περίπου ίση με την συμμετοχή στην συζήτηση για τα διεθνή δρώμενα στα βορειοανατολικά μας.
αν δεν έχει αξία σε τέτοια κουβέντα κάποιος που έχει κάνει πάνω ή δίπλα σε ένα τέτοιο 10 βόλτες στο χώμα....τι να πω?

Κλείσε την τηλεοραση
 

640 Armageddon

Μέλος
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
640 Adventure, Angry Berg 450
Ας μην ήτανε ο POL TARES να σου πω εγω πόσο θα πούλαγε.......Άγαλμα πρέπει να του κάνουνε τα έχω ξαναπεί.......Η πλάκα είναι ότι το έκανε άθελά του με το πρώτο SEEKER, δεν τον πλήρωνε η YAMAHA.....Πρίν από το βιντέακι αυτό πήγαινες στην αντιπροωπεία και σε παρακαλάγανε να πάρεις ΤΕΝΕΡΕ, φοβόντουσαν ότι θα τους μείνουν στην βίτρίνα γιατί όποιος ανέβαινε επάνω, ξανακατέβαινε....Οι περισσότεροι πελάτες ήταν πρωην SUPERTENERE750 ή ΧΤ600 ή XLV650.....και αυτό που βλέπανε ήταν ένα χοντρό enduro.......Είναι όπως όταν πρωτοβγήκε το 950 που το παίρνανε μόνο κανίβαλοι εντουράδες........Απλά σε αυτό άργησε πολύ να αλλάξει γνώμη ο κόσμος γιατί δεν υπήρχε το youtube τότε......
Δεν είναι ακριβώς έτσι, ούτε το Video του Pol ¨εγινε ποτέ ''κατα λάθος'' . Ούτε άθελα κλπ. Απλά το πρώτο δεν το έκανε με την Yamaha 100%, ¨ομως ήταν ήδη σε ομιλίες για να οδηγήσει με Γιαμάχα οπότε το τι έγινε πίσω απο τις κουρτίνες, ας το αφήσουμε.

Δεν είναι σωστό παιδιά, και το έχουν αναφέρει πολλές φορές εδω, να κρίνετε εξ ιδίων τα αλλότρια. Το Τ700 πουλούσε μια χαρά, και χωρίς τον Pol. Μια χαρά. Αστρονομικά νούμερα σε Ευρώπη σε σχέση με 790 και 890. Δεν αγοράζει κανένας σοβαρός άνθρωπος (σοβαρός λέω...) επειδή ο Pol πήγε Romaniacs με την αρκούδα, ούτε Peugeot 3008 επειδή κέρδισε (και καλά ...) με αυτό το Dakar Η εταιρία. Το αγοράζει γιατί (1) του αρέσει εμφανισιακώς, και πράγματι είναι αντικειμενικά μια ιδιαίτερα όμορφη μοτοσυκλέτα, (2) γιατί είναι οικονομική (όχι φθηνή, οικονομική.) και (3) γιατί είναι αξιόπιστη.

Το Τενερέ με τον κινητήρα που έχει, θα μας θάψει όλους. , το απλό έκανε 10k και έχει διακόπτη που τον έχει πατήσει Ιαπωνικό robot 4 εκκατομύρια κλίκ για να δει αν αντέχει.

Αυτό που λέμε για το υποπλαίσιο, ναι, οκ . Αν το έβγαζε όπως το θέλαμε όλοι, θα ήταν στα 14 και θα τους βρίζαμε πάλι. Είναι παντόφλα να μην είμαστε ευχαριστημένοι σαν κοινό με τίποτα. Δεν βάζουν ABS? Μα ο άλλος έχει και εγώ αν πέσω θα σκοτωθώ. Βάζουν? Μα γιατί να το βάλουν εγώ είμαι Price. Βάζουν διακόπτη να βγαίνει το πίσω? Δεν είναι σωστό, θέλω να βγαίνει και το μπροστά. Μπείτε λίγο στην θέση του εργοστασίου. Πόσα χρόνια είναι το Τ7 στην αγορά? Και ξαφνικά απο το πουθενά, μέσα σ'ένα χρόνο σκάει ενα face λιΦτ που είναι στην ουσία η μισή άλλη μοτοσυκλέτα με άλλα ηλεκτρονικά. Δεν μιλάω για ομορφιά, σε αλλους αρέσει ο καινούργιος βρυκόλακας που βγάζει η Bimota. Και προσοχή. Στις εποχές που ζούμε έτσι? Θα μπορούσε ο κάθε κατασκευαστής να πει ''COVID? Σιγά μην αλλάξω γραμμές παραγωγής, με το παλτό που έχω φάει απο προμηθευτές'' .

Για τα failure points του υποπλαισίου, είναι άκυρο να νομίζει κάποιος ότι υπάρχουν. Δεν μιλάμε για ''ειδικές'' κατασκευές (aftermarket) ούτε για αυτοκινητοβιομηχανία που κάνει crash test. Έπεφτες με Bros και τα όργανα πήγαιναν στον παράδεισο, το τεπόζιτο το ίδιο και το ψυγείο άντε γεια. (790 πλαίσιο βάσεις φαναριού? Θυμίζει κάτι?) . Απο την στιγμή που τράκαρες, ο θεός μαζί σου.
Αν θέλουμε και failure point όταν πέφτουμε να μην γίνεται το άλφα, αλλά το βήτα κλπ, τότε θα κάνουμε να δούμε καινούργια μοτό κάθε 10 χρόνια και θα κάνει 20 χιλιάρικα. Αυτά τα failure points τα έχουν (1) αγωνιστικές κατασκευές, (2) εύκολα εξαρτήματα (πχ. μανέτες, βάσεις ψυγείου κλπ.) αλλά όχι ψαλίδι, μοχλικό, λαιμός, πλαίσια κλπ. Τουλάχιστον εγώ στην 20αετή καριέρα μου και ενασχόληση με τα motorsports δεν βρήκα κανέναν OEM να το σκέφτεται και να το βάζει ως κριτήριο. Μάλλον θα έλεγα το ανάποδο ίσως να συμβαίνει (ας πάρει άλλο ο ιδιοκτήτης, να του πληρώσει άλλο η ασφάλεια κλπ).
 

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Αυτά τα failure points τα έχουν (1) αγωνιστικές κατασκευές, (2) εύκολα εξαρτήματα (πχ. μανέτες, βάσεις ψυγείου κλπ.) αλλά όχι ψαλίδι, μοχλικό, λαιμός, πλαίσια κλπ.
Δεν ειχαν failure points στο πλαίσο καποια στριτάδικα παλιότερα?
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Εγώ για την ιστορία να θυμίσω πώς η πλατφόρμα MT φτιάχτηκε απο την Yamaha και λανσαρίστηκε ως budget πλατφόρμα (με ότι αυτό συνεπάγεται κοστολογικά και κατασκευαστικά)

Το 2015 το MT07 εκανε 5.990€

Απο εκεί φτάσαμε το 2022 στο Tenere RAID να πωλείται 12.700€

Ας κρίνει ο καθένας αν η Yamaha στα 5.990€ έμπαινε μέσα (Lol) και πώς φτάσαμε απο την ίδια πλατφόρμα στο 150% επάνω σήμερα σε τιμή λιανικής για το Tenere Raid. Είναι άραγε κατασκευαστικά 150% πιο ακριβό (φυσικά όχι).

Πουλάνε πολλά φύκια για μεταξωτές κορδέλες οι εταιρείες. Δεν είναι γκρίνια να λες πώς δεν έχει αφαιρούμενο πλαίσιο. Είναι υπενθύμιση πώς η πλατφόρμα MT είναι μια φτηνή πλατφόρμα, μια budget πλατφόρμα και όταν στην πλασσάρουν με όμορφα περιτυλίγματα σε τιμή τέτοια εμενα προσωπικά μου θυμίζει λίγο τους Ιθαγενείς με τις χάντρες..

Προσωπική άποψη.



 

bmw320is

Μέλος
Όνομα
ALEX
Μοτό
XLV650
990 ADVENTURE
TENERE 700
HUSKY 701 ENDURO
Εγώ για την ιστορία να θυμίσω πώς η πλατφόρμα MT φτιάχτηκε απο την Yamaha και λανσαρίστηκε ως budget πλατφόρμα (με ότι αυτό συνεπάγεται κοστολογικά και κατασκευαστικά)

Το 2015 το MT07 εκανε 5.990€

Απο εκεί φτάσαμε το 2022 στο Tenere RAID να πωλείται 12.700€

Ας κρίνει ο καθένας αν η Yamaha στα 5.990€ έμπαινε μέσα (Lol) και πώς φτάσαμε απο την ίδια πλατφόρμα στο 150% επάνω σήμερα σε τιμή λιανικής για το Tenere Raid. Είναι άραγε κατασκευαστικά 150% πιο ακριβό (φυσικά όχι).

Πουλάνε πολλά φύκια για μεταξωτές κορδέλες οι εταιρείες. Δεν είναι γκρίνια να λες πώς δεν έχει αφαιρούμενο πλαίσιο. Είναι υπενθύμιση πώς η πλατφόρμα MT είναι μια φτηνή πλατφόρμα, μια budget πλατφόρμα και όταν στην πλασσάρουν με όμορφα περιτυλίγματα σε τιμή τέτοια εμενα προσωπικά μου θυμίζει λίγο τους Ιθαγενείς με τις χάντρες..

Προσωπική άποψη.



Καλά το παρατραβάς τώρα....δεν σου πουλάει το ΜΤ07 ψηλωμένο......άλλο μηχανάκι είναι......μόνο το μοτερ είναι ίδιο.......
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Καλά το παρατραβάς τώρα....δεν σου πουλάει το ΜΤ07 ψηλωμένο......άλλο μηχανάκι είναι......μόνο το μοτερ είναι ίδιο.......
¨Ενα Daytona Maverick 500 έχει 6,5 χιλιάρικα και ένα Guzzi V85TT έχει 12,200. Εγώ δεν βλέπω προσωπικά κοστολογικά το χάσμα που καλύπτει αυτά τα 2 να καλύπτει και το MT07 του 15' απο το tenere του 2022 όσο και να έχουν ακριβύνει τα μηχανάκια. Η Yamaha το έπαιξε καλά το παιχνίσι. Πήρε μια φτηνή πλατφόρμα, την έντυσε με μπόλικο marketing και βγάζει χρήμα, μαγκιά της.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
αν δεν έχει αξία σε τέτοια κουβέντα κάποιος που έχει κάνει πάνω ή δίπλα σε ένα τέτοιο 10 βόλτες στο χώμα....τι να πω?

Κλείσε την τηλεοραση
Ζουζουνάκι αν δεν σκοπεύεις να αγοράσεις, εννοείται ότι πάνω στην συζήτηση μπορείς να πεις οτιδήποτε θες. Θα το διαβάσω και αυτό με προσοχή αλλά δεν θα δώσω πολλή σημασία. Αυτόν που είναι σε φάση αγοράς σε σχετικά άμεσο χρόνο θα τον προσέξω παραπάνω γιατί κοιτάζει με άλλο μάτι από τον κοινό σπάμερ.

Την εταιρεία δεν την ενδιαφέρει αυτό που έχεις να πεις σε πολύ μεγάλο βαθμό, αν είναι εκτός οικονομοτεχνικού σχεδιασμού του μοντέλου. Ευτυχώς για όλους μας υπάρχουν πολλές επιλογές και όλες αξιόλογες, δεν σου κάνει αυτό πας στο άλλο και είσαι χαρούμενος.

Οι βελτιώσεις που έγιναν ήταν μέσα στα πλαίσια της λογικής εξέλιξης και των απαιτήσεων του κοινού. Και βλέπουμε ότι για να πλησιάσει το 890 σε εξοπλισμό και φιλοσοφία κατασκευής, το πλησίασε και σε κιλά. Κάποιοι θα είναι χαρούμενοι, κάποιοι όχι.
 
Top Bottom