ΥΑΜΑΗΑ Tenere 700 World Raid

ChristosGR

Σκουριασμένο Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Χρηστος
Μοτό
V-Strom 800 DE - Husaberg FE-390
Επειδή έχουμε τραβήξει "απλό" σε καμία δεν θα ήθελα να τραβήξω, το "περιπετειώδες" :laugh:
Πήγα να σας γλυτώσω από περαιτέρω γυμνάσια αλλά δεν πρόλαβα...
 

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Αλλά και με 10κ το Γιαμάχα, πάλι το 90% των αγοραστών βρίζει. Για το υποπλαίσιο, για την εξάτμιση, για τα όργανα, για την σέλα, για για για...
Δεν νομίζω ότι οι αγοραστές του τ700 βρίζουν.
Πλέον με την πληροφορία που κυκλοφορεί αυτός που θα δώσει 10κ έχει την δυνατότητα να γνωρίζει αν του κάνει η όχι το μηχανακι και να αξιολογήσει αν αξίζει τα χρήματα που του ζητανε.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
tc-drift . Μην νομίζεις ότι αυτοί ζουν άλλο πακέτο. Μεγάλα καράβια, μεγάλες φουρτούνες. Και το λέω μετά λόγου γνώσεις γιατί μιλάω με ανθρώπους που είναι πολύ κοντά και στην Yamaha , Fantic και στην ΚΤΜ. Η τιμή, πχ. αν βγεί να πουληθεί 11.500, θα του βάλουν 1000 Ευρώ καπέλο στις μέρες που ζούμε, γιατί μετά απο δυο μηνες που θα μεταφερθούν, τα μεταφορικά θα έχουν πάρει τα πάνω τους. Δεν είναι να το βγάλω τόσο απο μέσα μου, όσο αυτά που ακούω κάθε μέρα απο πελάτες κι έχει καταντήσει αηδία.
Αν το raid αξίζει τα χρήματά του δεν μπορώ να γνωρίζω. Αυτό που ξέρω είναι ότι με την τιμή του, μπαίνει σε άλλη κατηγορία. Αλλά δεν δέχομαι να λέμε ρε φίλοι μεταξύ μας ότι η Yamaha μας κλέβει. Τι να πουμε δηλαδή ρε παιδιά για άλλες εταιρίες? Η κάθε εταιρία έχει την τιμολογιακή πολιτική της. Προσωπικά, εμένα το Τ700 μου φαίνεται το Transalp της δεκαετίας με λίγο παραπάνω συμβιβασμούς στην άσφαλτο (προστασία, άνεση - αν το συγκρίνω και με Vstorm που ήταν λεωφορείο...) . Το Raid μπήκε σε κατηγορία που προσωπικά με αφήνει αδιάφορο, οπότε δεν το βλέπω καν στον ορίζοντά μου.
lospsi - Ο μπαλαντέρ κινητήρας παιδιά, είναι λίγο το παραμύθι που ζούμε. Γι αυτό έφερα σαν παράδειγμα την Honda με το v2 της τότε. Τον είχε κάνει λάστιχο όσο δεν πάει. Μονο σε CBR δεν τον έβαλε τότε (μουχαχαχα). Ναι, οκ, έχει εναν κινητήρα. Αυτό είναι ακόμα χειρότερο σχεδιαστικά σας πληροφορώ. Να πρέπει να ''αγκαλιάσουμε'' χωρίς καμία σχεδιαστική ελευθερία πια, τον κινητήρα και να κάνουμε εντούρο, adventure, on-off, street, γυμνό, ημίγυμνο, κλπ. τουλάχιστον η Honda έβαλε ψύκτρες στο Steed/Shadow τότε... Εδώ είναι πολύ πιο δύσκολο να το κάνουν.

Θα ήταν η τιμή η ίδια αν δεν είχαμε το χάλι που έχουμε. Δεν μπαίνω σε υποθετικά σενάρια. Αυτό που γνωρίζω παιδιά είναι ότι έχει καταστραφεί ο παραγωγικός τομέας. Μιλάμε για καταστροφή ανεύ προηγουμένου. Έχω επαγγελματίες που εργάζονται σε R&D της Fox και της Specialized και τους έχει δώσει η Shimano, χρόνο παράδοσης (άκου τώρα...) 552 ημέρες. Έχει διπλασιαστεί η ζήτηση, έχει πακετωθεί η μεταφορά. Το κόστος σήμερα μιας μοτοσυκλέτας είναι μεγαλύτερο απο το 2020. Προσέξτε τι θα πω: όπου και να κατασκευάζεται. Ακόμα και Κίνα έχει αρχίσει και γίνεται ακριβή.

Βλέπω μια ''εκδικητική'' συμπεριφορά απο αγοραστές, (και δεν εννοώ εδω μέσα), όπου σκέφτονται ''με κλέβει η Honda, τώρα θα δει τι εστί βερύκοκο...'' . Πάρε το φθηνό. Δεν λέω. Αλλά και με 10κ το Γιαμάχα, πάλι το 90% των αγοραστών βρίζει. Για το υποπλαίσιο, για την εξάτμιση, για τα όργανα, για την σέλα, για για για... ίσως είναι η φύση μας, δεν ξέρω, αλλά δεν είναι όμως καλό για τις εταιρίες.
Να σας πω κάτι? Αν ο Ιάπωνας δεν είχε R&D, για να αντιγράψει ο Κινέζος, να δω τι θα βγάζανε. Και (2), μόλις ο κινέζος πάρει ''λίγο'' τ' απάνω του, τότε θα δείτε τιμές κοντά σε Ευρωπαϊκά και παραπάνω (Huawei, Xiaomi κλπ είναι παράδειγμα, LG για τους πιο παλιούς κλπ). Αν δώσουν και την αντίστοιχη βέβαια ποιότητα, να κοντραριστούν στα ίσα, δεν λέω. Αλλά δεν μπορώ να συγκρίνω το Zontes με το ΜΤ. Οι εταιρίες αυτές θα έπρεπε να στηρίζονται απο αγοραστές. Ιδίως η Γιαμάχα που μιά ζωή με το TDM? με το GTS? με το TDR? με το R1? Mε το άλλο το τρίροδο τώρα? Πάντα συνεχίζει να βγάζει μοναδικές μοτοσυκλέτες. Θυμάστε τότε που ήταν να το κλείσουν η Σουζούκι και η Καβασάκι το μαγαζί και άρχισαν και είχαν κοινά μοντέλα για να την παλέψουν? Δεν είναι τα πράγματα μάυρα ή άσπρα.

Θα το ξαναπώ μια φορά, λόγω δουλειάς. Για να σχεδιαστεί μία μοτοσυκλέτα χρειάζονται άπειρα χρήματα. Αν θέλετε σε κάποιο καφέ, καθίστε με φίλους και βάλτε κάτω τα έξοδα πχ. της Γιαμάχα να ταξιδεύει απο δω κι απο κει για τεστ, σχεδιαστές, προμηθευτές, καλούπια, υλικά, ξανα μανά σχεδιαστές, πρωτότυπα, λάθη κλπ. Το κεφάλαιο που χρειάζεται για να τα έχεις έτοιμα κλπ κλπ. Και θα δείτε, όπως είπαν και παραπάνω ότι κανένας δεν γίνεται ζάμπλουτος στην πλάτη του άλλου. Μια χαρά τιμές έχει η Γιαμάχα κατά την γνώμη μου και με την Ιστορία της και την αξιοπιστία της θα έπρεπε να είναι πολύ παραπάνω. 10κ το Γιαμάχα, και 6-7 χιλίαρικα τα Ανατολής. Που δεν έχω απολύτως τίποτα με την Ανατολή, αλλά ο άλλος θα κυκλοφορεί με τα ίδια λάδια και κινητήρα μέχρι να βγει ο πραγματικός terminator.

Θέλετε να πούμε για το DesertX που κάνει κοντά στα 16? :D Και έχει και ωραία χρηματοδότηση?
Ρε συ έτσι όπως τα γράφεις πρέπει να ανοίξουμε ένα GoFund me για την Yamaha να πούμε να μην πέσει έξω το μαγαζί!

Πέρα από τη πλάκα η κουβέντα που ανοίγεις είναι μεγάλη και πολυδιάστατη. Καταρχήν ευτυχώς για την Yamaha το. 2021 πήγε καλά και είχε μεγάλη αύξηση και στα ακαθάριστα έσοδα της και στα κέρδη προ φόρων.

1800 δις γιεν τα ακαθάριστα έσοδα περίπου και 180 δις γιεν τα κέρδη προ φόρων.


Αυτο σημαίνει πως λειτουργεί με ένα 10% μικτό περιθώριο κέρδους

Σε αυτό να πω φυσικά σε όποιον δεν έχει σχέση με λογιστική πως εφόσον έχουν πληρωθεί όλα τα έξοδα της εταιρείας από πάγια, λειτουργικά, διοικητικά, παραγωγικά κλπ κλπ κλπ αφαιρώντας τα από τον ετήσιο τζίρο τα ακαθάριστα έσοδα όπως γράφω πιο πάνω έχουμε το κέρδος προ φόρων.

Η τιμή φυσικά που φτάνει στον καταναλωτή απέχει από την τιμή που πουλάει η yamaha στον κάθε εισαγωγέα χονδρεμπορο και σε αυτήν προστίθονται μεταφορικά, τελωνειακοι δασμοί, φορολογία κάθε χώρας, κόστος logistics και φυσικα τα κέρδη των ενδιάμεσων και τρίτων στην εμπορική αλυσίδα.

Συνεπώς όταν λέμε Yamaha και τιμές και όταν υπάρχει γκρίνια για τις τιμές αυτό αφορά όλη την αλυσίδα αυτή και ενδεχομένως πολύ περισσότερο την πολιτική κάθε εισαγωγικής εταιρείας έναντι της μητρικής της.

Για παράδειγμα το cfmoto clx 700 πωλείται στην Ελλάδα 6 χιλιαρικα και στην Ιταλία 6.5

Το tenere 700 πωλειταΙ στην Ελλάδα 11 χιλιάρικα και στην Ιταλία 10 χιλιάρικα.

Βλέπουμε λοιπόν πως μετά από την μητρικη εταιρεία, τα μεταφορικά, τα logistics, τους φόρους, ο Έλληνας εισαγωγέας της cfmoto καταφέρνει να εναι 500 ευρό πιο φτηνός από τον Ιταλό στη λιανική τιμή και ο αντίστοιχος Έλληνας εισαγωγέας της Yamaha καταφέρνει να μας τα πουλάει 1000 ευρό ακριβότερα τα tenere από την Ιταλία.

Συνεπώς για να θέσω σε καλύτερη βάση και λογιστικά την τοποθέτηση μου, η Yamaha hellas σε αυτή τη δύσκολη συγκυρία παγκοσμίως και εγχώρια φροντίζει να μας ξεκωλιαζει με τα περιθώρια κέρδους με τα οποία δουλευει.

Άρα κι εμείς σαν καταναλωτές να φροντίσουμε να υποστηρίξουμε εταιρείες οι οποίες σέβονται τον πελάτη τους ειδικά αυτά τα χρόνια.

Ναι στην Ελλάδα το tenere είναι πανάκριβο και αυτό οφείλεται κατά βάση στον εισαγωγέα για να λέμε τα πράγματα με το όνομα τους.
 

NitroArgi

Μέλος
Όνομα
Αργύρης
Μοτό
1998 APRILIA RSV MILLE
KTM 890 ADVENTURE
HONDA MONKEY 125
tc-drift θα μου επιτρέψεις ένα σχόλιο σχετικά με το παράδειγμα με την CF MOTO.
Σε διαβεβαιώνω ότι η Yamaha Ελλάδος δεν τα βάζει στην τσέπη αυτά τα €1.000 διαφοράς σε σχέση με την Ιταλία αλλά είναι φυσιολογική διαφορά που προκύπτει από τους Ελληνικούς φόρους (διαφορά στο ΦΠΑ και τέλος ταξινόμησης).
Στην περίπτωση της Ελληνικής αντιπροσωπείας της CFMOTO οι τιμές είναι κάτω σε σχέση με την υπόλοιπη Ευρώπη για να πάρει μερίδιο αγοράς η εταιρία. Ο συγκεκριμένος εισαγωγέας έχει εξειδίκευση στα ATV και ποτέ δεν μπόρεσε να πουλήσει σε αντίστοιχα νούμερα μοτοσυκλέτες. Ενδεικτικά να σου πω ότι από τις 850 περίπου ταξινομήσεις το 2021 η CFMOTO πούλησε μόλις 170 μοτοσυκλέτες (τα υπόλοιπα ήταν ATV) και μάλιστα σε τιμές πολύ κάτω σε σχέση με τον προηγούμενο εισαγωγέα.
 

blast

Μέλος
Περιοχή
Βολος
Όνομα
Άκης
Μοτό
Ténéré 700
Drz 400
tc-drift τι μηχανάκι έχει ; Να υποθέσω εάν όχι τενερε σίγουρα καβαλας γιαμαχα σωστά η κάνω λάθος ;
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Ρε συ έτσι όπως τα γράφεις πρέπει να ανοίξουμε ένα GoFund me για την Yamaha να πούμε να μην πέσει έξω το μαγαζί!

Πέρα από τη πλάκα η κουβέντα που ανοίγεις είναι μεγάλη και πολυδιάστατη. Καταρχήν ευτυχώς για την Yamaha το. 2021 πήγε καλά και είχε μεγάλη αύξηση και στα ακαθάριστα έσοδα της και στα κέρδη προ φόρων.

1800 δις γιεν τα ακαθάριστα έσοδα περίπου και 180 δις γιεν τα κέρδη προ φόρων.


Αυτο σημαίνει πως λειτουργεί με ένα 10% μικτό περιθώριο κέρδους

Σε αυτό να πω φυσικά σε όποιον δεν έχει σχέση με λογιστική πως εφόσον έχουν πληρωθεί όλα τα έξοδα της εταιρείας από πάγια, λειτουργικά, διοικητικά, παραγωγικά κλπ κλπ κλπ αφαιρώντας τα από τον ετήσιο τζίρο τα ακαθάριστα έσοδα όπως γράφω πιο πάνω έχουμε το κέρδος προ φόρων.

Η τιμή φυσικά που φτάνει στον καταναλωτή απέχει από την τιμή που πουλάει η yamaha στον κάθε εισαγωγέα χονδρεμπορο και σε αυτήν προστίθονται μεταφορικά, τελωνειακοι δασμοί, φορολογία κάθε χώρας, κόστος logistics και φυσικα τα κέρδη των ενδιάμεσων και τρίτων στην εμπορική αλυσίδα.

Συνεπώς όταν λέμε Yamaha και τιμές και όταν υπάρχει γκρίνια για τις τιμές αυτό αφορά όλη την αλυσίδα αυτή και ενδεχομένως πολύ περισσότερο την πολιτική κάθε εισαγωγικής εταιρείας έναντι της μητρικής της.

Για παράδειγμα το cfmoto clx 700 πωλείται στην Ελλάδα 6 χιλιαρικα και στην Ιταλία 6.5

Το tenere 700 πωλειταΙ στην Ελλάδα 11 χιλιάρικα και στην Ιταλία 10 χιλιάρικα.

Βλέπουμε λοιπόν πως μετά από την μητρικη εταιρεία, τα μεταφορικά, τα logistics, τους φόρους, ο Έλληνας εισαγωγέας της cfmoto καταφέρνει να εναι 500 ευρό πιο φτηνός από τον Ιταλό στη λιανική τιμή και ο αντίστοιχος Έλληνας εισαγωγέας της Yamaha καταφέρνει να μας τα πουλάει 1000 ευρό ακριβότερα τα tenere από την Ιταλία.

Συνεπώς για να θέσω σε καλύτερη βάση και λογιστικά την τοποθέτηση μου, η Yamaha hellas σε αυτή τη δύσκολη συγκυρία παγκοσμίως και εγχώρια φροντίζει να μας ξεκωλιαζει με τα περιθώρια κέρδους με τα οποία δουλευει.

Άρα κι εμείς σαν καταναλωτές να φροντίσουμε να υποστηρίξουμε εταιρείες οι οποίες σέβονται τον πελάτη τους ειδικά αυτά τα χρόνια.

Ναι στην Ελλάδα το tenere είναι πανάκριβο και αυτό οφείλεται κατά βάση στον εισαγωγέα για να λέμε τα πράγματα με το όνομα τους.
Τώρα μας πετσοκοψες...πέφτω για ύπνο.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Αν το raid αξίζει τα χρήματά του δεν μπορώ να γνωρίζω. Αυτό που ξέρω είναι ότι με την τιμή του, μπαίνει σε άλλη κατηγορία.
Πέρα από το φτηνό και ακριβό που ως ένα βαθμό είναι μετρήσιμο, η παράμετρος αξίζει/δεν αξίζει που είναι υποκειμενική του κάθε ενός. Εκεί δεν χωράει κριτική, όσο δεν προσπαθεί ο κάθε ένας να πείσει ότι έχει το απόλυτο κριτήριο.

Βλέπω ότι αρκετοί βρίσκουν ότι το Τ7 raid ίσως δάγκωσε μεγάλη μπουκιά. Από την άλλη όποιος δεν έχει 26 για gs adv, τα μισά για το Raid ίσως τα δει ευκαιρία. Έχει πολλή "μούρη" για τα μισά χρήματα, σίγουρα δεν είναι "μισό" σε ικανότητες.



Αλλά και με 10κ το Γιαμάχα, πάλι το 90% των αγοραστών βρίζει.
Δες τώρα που μπερδευόμαστε.

"Αγοραστές" ποιοί είναι; Εξ ορισμού αυτοί που το αγόρασαν. Τι παράπονα έχουν αυτοί; Βασικά και κύρια ένα, αυτό το θέμα με την εξάτμιση που γρατσουνάει το ψαλίδι. Τι έκανε η Yam για αυτό; Τίποτα.

Οι άλλοι είναι "υποψήφιοι αγοραστές" αν έχουν λεφτά να το πάρουν (αυτό ρώτησα πιο πίσω) και "εν δυνάμει αγοραστές" που το θέλουν, δεν έχουν λεφτά και ίσως βρεθούν σε θέση που να μπορούν να το πάρουν, μιλάμε πάντα για καινούριο γιατί από εκεί κερδίζει το εργοστάσιο.

Όλοι αυτοί οι τύποι ζητάνε το κατιτίς και φωνάζουν δυνατά. Άλλα πράγματα είναι λογικά, άλλα όχι. Τι έκανε η Yam για αυτό; Έδωσε πραγματάκια για να μην νιώθεις σαν να φοράς Casio των 80s (που ξαναείναι μόδα, άλλο θέμα) με απλή LCD οθόνη όταν όλοι οι άλλοι φοράνε smartwatch. Είδε και αντέγραψε το σχέδιο του 790/890 στα ντεπόζιτα με ό,τι όφελος δίνει αυτό, έκανε την σιλουέτα πιο "εντουράδικη" με ό,τι όφελος δίνει αυτό. Αναβάθμισε αναρτήσεις, ABS, ανεμοκάλυψη, άνεση.

Το T7 πλασάρεται ως ένα "φτηνό" μεγάλο εντουράκι με πολύ μεγάλη διαφορά τιμής από τον επόμενο, το Raid έχει άλλη φιλοσοφία που θυμίζει την τακτική της BMW με το ADV, ίδια βάση αλλά πιο βαρύ, πιο ογκώδες, πιο ψηλό και δεν ξεχνάμε ότι για την BMW το ADV πουλάει περισσότερο από το απλό, γιατί όχι και για την Yam.

Στα 13500 είναι κατά 1000 ευρώ φτηνότερο από το αμέσως επόμενο της κατηγορίας των "μικρών", το Tiger 900 Rally στην βασική του έκδοση των 14490 (το οποίο έχει παραπάνω εξοπλισμό για να δικαιολογήσει τα παραπάνω χρήματα που ζητάει). Θέση στην αγορά έχει καλοδιαλεγμένη το Raid.

Το ερώτημα που καίει την εταιρεία είναι το αν ο υποψήφιος αγοραστής, ο έχων τα 13500 (ή και τα 16500 του Duc που αναφέρθηκε) θα πάει ταμείο με το δικό της προϊόν. Από τους αγοραστές τα πήρε ήδη και θα τα ξαναπάρει από τους ευχαριστημένους, από τους εν δυνάμει το πιθανότερο είναι ότι δεν θα τα πάρει ποτέ.


Τα παράπονα των εν δυνάμει θεωρώ ότι περισσότερο γίνονται για να δικαιολογήσουν στον εαυτό τους την έλλειψη δυνατότητας αγοράς. Φταίνε οι πολιτικοί μας διαχρονικά για την κατάντια "μισθοί Βουλγαρίας και τιμές κέντρου Λονδίνου" στην χώρα μας, όχι οι εταιρείες παραγωγής.


Το μηχανάκι στο χαρτί είναι πολύ καλό. Ας περιμένουμε και τα πρώτα τεστ και τα συγκριτικά να δούμε στην πράξη. Αν δεν μας γυρίσει στον μεσαίωνα η διένεξη των μεγάλων παικτών του πλανήτη.
 

blast

Μέλος
Περιοχή
Βολος
Όνομα
Άκης
Μοτό
Ténéré 700
Drz 400
Ένα f800gs έχω και ένα ktm lc4 640 Enduro.

Σε Yamaha παλιότερα tt600r
<<Συνεπώς για να θέσω σε καλύτερη βάση και λογιστικά την τοποθέτηση μου, η Yamaha hellas σε αυτή τη δύσκολη συγκυρία παγκοσμίως και εγχώρια φροντίζει να μας ξεκωλιαζει με τα περιθώρια κέρδους με τα οποία δουλευει.>>

<<Φτάσαμε να πληρώνουμε Nc750 10 χιλιάρικα και tenere 13.5>>

θα ήθελα να μου εξηγήσεις ποτε πλήρωσες για τενερε 13.5 και πως σε ξεκωλιασε η yamaha hellas ?

όλα τα σχολια δεχτά αλλά τα παραπάνω αστα να τα κάνουμε εμείς που πληρώσαμε την γιαμαχα και που γουστάρουμε να μας ξεκωλιαζει κ για αυτό τον λογο δεν σχολιάζουμε το τι τραβάμε.

ηρεμα μιλάω
 

Doc.DD

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
r 1200gs 07/suzuki dr 350s 92
Εγώ βλέπω ότι η γιαμάχα τελικά πουλησε ελλειψη άλλης λύσης στα 11κ.εδωσε ένα άδειο αλλά σχετικά ικανό μηχανάκι, οχι φθηνά, αλλά πιο φθηνά από οτιδήποτε άλλο κυκλοφορουσε.
Απλά τώρα το παιχνίδι αλλάζει και δεν θα είναι πια μονοπώλιο στα λεφτά αυτά. Με 1350 ακόμα υπάρχει το Aprilia, και πιθανολογω ότι σιγά σιγά έρχονται κ άλλες εταιρείες στη κατηγορία αυτή με παρεμφερείς τιμές. Όταν θα γίνει αυτό, λογικά η πιτα θα μοιραστεί σε όλους και εννοείται ότι εκεί θα φανεί πιο έντονα ότι το τ700 είναι λίγο για να καλύψει τις μοντέρνες απαιτήσεις που έχει η πλειοψηφία των καταναλωτών
 

ibar

Μέλος
Περιοχή
Αρτεμιδα
Όνομα
Ηλιας
Μοτό
r1200gs
Εγώ βλέπω ότι η γιαμάχα τελικά πουλησε ελλειψη άλλης λύσης στα 11κ.εδωσε ένα άδειο αλλά σχετικά ικανό μηχανάκι, οχι φθηνά, αλλά πιο φθηνά από οτιδήποτε άλλο κυκλοφορουσε.
Απλά τώρα το παιχνίδι αλλάζει και δεν θα είναι πια μονοπώλιο στα λεφτά αυτά. Με 1350 ακόμα υπάρχει το Aprilia, και πιθανολογω ότι σιγά σιγά έρχονται κ άλλες εταιρείες στη κατηγορία αυτή με παρεμφερείς τιμές. Όταν θα γίνει αυτό, λογικά η πιτα θα μοιραστεί σε όλους και εννοείται ότι εκεί θα φανεί πιο έντονα ότι το τ700 είναι λίγο για να καλύψει τις μοντέρνες απαιτήσεις που έχει η πλειοψηφία των καταναλωτών
γιατί άδειο? καμιά μηχανή δεν πωλιέται με κάγκελα και κεντρικο σταντ
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
γιατί άδειο? καμιά μηχανή δεν πωλιέται με κάγκελα και κεντρικο σταντ
Ε τώρα, όχι, λυπάμαι, δεν τα λες καλά και κόβεσαι από τον επόμενο γύρο.

Η μόδα του χωρίς κεντρικό σταντ σε μοντέλα πενταψήφιας τιμής είναι σχετικά πρόσφατη, για να κλείσουν μερικά στόματα για το βάρος και... αν μπορείς να πάρεις ακόμα 300-500 ευρώ γιατί να μην το κάνεις, win win για την εταιρεία.

Νομίζω το πιο αστείο παράδειγμα γδυσίματος για να βγουν τα κουκιά στα σπεκς είναι το Τ1200 στην βασική του έκδοση που δεν έχει καν χειρολαβές για τον πίσω, έχει το κλασικό λουρί των 80ς μόνο. Και η βασική Άφρικα ήταν έτσι από όσο θυμάμαι (βαριέμαι να ψάξω, βγήκε Star Trek Picard χτες, αντίο κόΖμε για μία ώρα χάρηκα που τα είπαμε).
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
<<Συνεπώς για να θέσω σε καλύτερη βάση και λογιστικά την τοποθέτηση μου, η Yamaha hellas σε αυτή τη δύσκολη συγκυρία παγκοσμίως και εγχώρια φροντίζει να μας ξεκωλιαζει με τα περιθώρια κέρδους με τα οποία δουλευει.>>

<<Φτάσαμε να πληρώνουμε Nc750 10 χιλιάρικα και tenere 13.5>>

θα ήθελα να μου εξηγήσεις ποτε πλήρωσες για τενερε 13.5 και πως σε ξεκωλιασε η yamaha hellas ?

όλα τα σχολια δεχτά αλλά τα παραπάνω αστα να τα κάνουμε εμείς που πληρώσαμε την γιαμαχα και που γουστάρουμε να μας ξεκωλιαζει κ για αυτό τον λογο δεν σχολιάζουμε το τι τραβάμε.

ηρεμα μιλάω
Αν ήταν να μιλάνε μόνο οι κάτοχοι τ700 , θα ήμασταν ομάδα στο φατσομπουκι;)
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
<<Συνεπώς για να θέσω σε καλύτερη βάση και λογιστικά την τοποθέτηση μου, η Yamaha hellas σε αυτή τη δύσκολη συγκυρία παγκοσμίως και εγχώρια φροντίζει να μας ξεκωλιαζει με τα περιθώρια κέρδους με τα οποία δουλευει.>>

<<Φτάσαμε να πληρώνουμε Nc750 10 χιλιάρικα και tenere 13.5>>

θα ήθελα να μου εξηγήσεις ποτε πλήρωσες για τενερε 13.5 και πως σε ξεκωλιασε η yamaha hellas ?

όλα τα σχολια δεχτά αλλά τα παραπάνω αστα να τα κάνουμε εμείς που πληρώσαμε την γιαμαχα και που γουστάρουμε να μας ξεκωλιαζει κ για αυτό τον λογο δεν σχολιάζουμε το τι τραβάμε.

ηρεμα μιλάω
O Έλληνας δεν είχε κατα πλειοψηφία ποτέ του ούτε αγοραστική συνείδηση, ούτε ιδιαίτερη γνώση και κρίση του πώς λειτουργεί η αγορά και πώς μπορεί ο καταναλωτής να αξιοποιήσει την ισχυρή θέση που έχει.

Και ξέρεις ποια είναι η λέξη κλειδί? Μαζικότητα. Ο Ελληνας λοιπόν είτε του αρέσει να τον ξεκωλιάζουν, είτε συνειδητά αγοράζει επιδεικτικά το ακριβό για να μπει στο μάτι του γείτονα. Έχει περιέργως μεγάλο ποσοστό fashion byuers για το μέσο κατα κεφαλή εισόδημα.

Απο τις μέρες έτσι πρόχειρα θυμάμαι που φύτεψαν ιδιώτες με διόδια σε όλη την επικράτεια και oi αντιδράσεις του κόσμου βρήκαν ισχυρή αντίδραση στους ιδιους τους συμπολίτες μας που επιδεικτικά πλήρωναν ότι ζητούσε ο Μπόμπολας, μέχρι την βενζίνη που σήμερα έχει φτάσει στις πιο υψηλές του κόσμου, μέχρι το κάθε προϊόν που μπορεί και υπερτιμολογείται στην υγειά του κορόιδου κουτόφραγκου. Αντίδραση μαζική και ουσιαστική καμία ποτέ.

Πριν απο πολλά χρόνια στην Γαλλία αν θυμάμαι καλά ακρίβυναν τον καπνό ένα μεγάλο ποσοστό πάνω. Ξέρεις τί έκαναν οι Γάλλοι? Μαζεύτηκαν στις πλατείες και πέταξαν επιδεικτικά τις πίπες τους (τις κανονικές όχι αυτές που πετάμε εμείς) στη μέση της πλατείας. Το αποτέλεσμα ήταν το επόμενο διάστημα η τιμή του καπνού να πάει πιο φτηνά και απ όσο ήταν πριν την αύξηση.

Μη μου κάνεις λοιπόν λογοκρισία σε ένα φόρουμ ανταλλαγής απόψεων για μοτοσυκλέτες αν θα έχω άποψη και την εκφράζω για την τιμολογιακή πολιτική μιας εταιρείας ή μιας εισαγωγικής εταιρείας. Εκτός αν είσαι μέτοχος της Μοτοδυναμικής και έχεις αντικρουόμενα συμφέροντα.
 
Τελευταία επεξεργασία:

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Αν ήταν να μιλάνε μόνο οι κάτοχοι τ700 , θα ήμασταν ομάδα στο φατσομπουκι;)
Ισχύει αλλά η γνώμη των κατόχων, γενικά και όχι μόνο για το τ700, από ότι φαίνεται δεν έχει βαρύτητα διότι χαλάει το αφήγημα της γκρίνιας και φυσικά τον χαβαλέ.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Πραγματικά κάποια πράγματα που διαβάζω δε μπορώ να τα καταλάβω. Λες και κάποιοι ζούσατε στον καταναλωτικό κόσμο των πρωτόπλαστων και ξαφνικά βρίσκεστε για πρώτη φορά μπροστά στο σκληρό κόσμο του εμπορίου. Ένα βασικό στοιχείο που πρέπει πάντα να εξετάζετε είναι ποιο είναι το περιβάλλον στο οποίο κινείται ένα προϊόν και δεν εννοώ το οικονομικό περιβάλλον αλλά τον ανταγωνισμό. Οπότε ας αντιληφθούμε ότι μας αρέσει δε μας αρέσει στη σημερινή συνολική αγορά οι τιμές προϊόντων όπως είναι τα MT-07, Tenere 700, Tuareg 660, NC750DCT δεν έχουν καμία απολύτως σχέση με αυτό που λέμε Premium, ούτε
στα 13500 ευρώ. Θυμηθείτε ξανά ποιο είναι το "περιβάλλον" της αγοράς.

Λοιπόν, το Tenere 700 μεταξύ των προϊόντων των "μεγάλων" εταιρειών παραμένει σταθερά η φθηνότερη επιλογή. Δεν έχει καμία ελπίδα η CFmoto απέναντι σε εταιρείες όπως η Yamaha και οποιαδήποτε άλλη τέτοια εταιρεία. Ο στόχος της CFmoto σε αυτή τη φάση δε μπορεί να είναι τίποτα άλλο παρά μόνο να κλέψει τα μερίδια πωλήσεων όλων των μικρών εταιρειών. Και είμαι σίγουρος πως αυτός είναι ο στόχος που έχουν βάλει ως εταιρεία. Αφού κατακτήσει αυτήν την κορυφή τότε θα αρχίσει να χτυπάει σιγά-σιγά και μεγαλύτερα brand name. Το ότι βλέπουμε στο σωλήνα κάποια βίντεο για τα ATV της CFmoto δε λέει τίποτα. Κάποτε ήταν η Kymco στη θέση της CFmoto (αυτή είναι η πραγματική της θέση). Bombardier (Can-Am) και Polaris συνεχίζουν να είναι η πραγματικοί βασιλιάδες της κατηγορίας και ακολουθούν Yamaha και Kawasaki. Το αφήνω εδώ γιατί έτσι και αλλιώς λίγο μας ενδιαφέρουν τα ATV και ως φόρουμ και ως Ελλάδα και ως Ευρώπη στη τελική.

Τα χρήματα που δαπανούν εταιρείες όπως η Yamaha (και πολλές άλλες μεγάλες με πρωταγωνιστή τη BMW) μόνο και μόνο για να επικοινωνήσουν τα προϊόντα τους σε παγκόσμιο επίπεδο, είναι πολύ περισσότερα από όσα ξοδεύει η CFmoto για τις πρώτες ύλες των μοτοσυκλετών της. Έτσι δουλεύουν οι πωλήσεις είτε θέλουμε να το δεχθούμε είτε όχι. Μπορεί η CFmoto να κάνει το παγκόσμιο λανσάρισμα που έκανε η Yamaha για το Tenere 700; Με τίποτα.
Δε μπορώ να προβλέψω τι θα συμβαίνει και τι θέση θα έχει η CFmoto σε δέκα χρόνια και άρα και ποια θα είναι η δύναμη τότε, σήμερα όμως... δε μπορεί να παίξει μπάλα σε αυτό το επίπεδο λανσαρίσματος. Προσοχή για να μην παρεξηγηθώ, δεν την υποτιμώ καθόλου ως εταιρεία, έχω γράψει και ξαναγράψει πως είναι ξεκάθαρο ότι είναι η σοβαρότερη προσπάθεια στο κόσμο της μοτοσυκλέτας από πλευράς Κίνας. Τα θέτω όμως στη πραγματική τους διάσταση. Παρασυρόμαστε ως συνήθως από τον μικρόκοσμο μας που τα σκαλίζουμε και τα ψάχνουμε με αποτέλεσμα να ενθουσιαζόμαστε και επειδή ξέρουμε εμείς 5 πραγματάκια νομίζουμε πως για αυτό το λόγο "έκλεισε" το θέμα με τη παγκόσμια αγορά. Είναι σχεδόν αστείο και να το σκεφτόμαστε. Η πραγματικότητα όμως είναι πως αν πω στην άσχετη 74χρονη μάνα μου τη λέξη Yamaha ξέρει και μοτοσυκλέτες και μουσικά όργανα (προφανώς όπου Yamaha βάλτε όποια άλλη εταιρεία από τις συνήθεις γνωστές). Αν της πω CFmoto θα με κοιτάει σα χάνος. Μέχρι να φθάσει λοιπόν η μάνα μου να ξέρει τη CFmoto έχει να κάνει ακόμη πολύ δρόμο. Τα μερίδια που παίρνουν εταιρείες σαν την CFmoto έρχονται από ένα ειδικό κοινό που δε θέλει να σπαταλήσει πολλά χρήματα και κυρίως δε φοβάται να πειραματιστεί. Μέσα από τέτοιο καταναλωτικό κοινό θα κάνει την αρχή της και θα αρχίσει να κερδίζει την εμπιστοσύνη της αγοράς. Είναι μια καλή αρχή αλλά μη νομίζει κανείς ότι τέτοιες εταιρείες μπορούν να κάνουν το μπαμ και με ένα προϊόν π.χ. σαν το 800ΜΤ ξαφνικά να πάρουν σοβαρά μερίδια από τις μεγάλες. Τίποτα δεν είναι αδύνατο αλλά είναι πολύ σπάνιο να συμβεί.

Συμφωνώ με 640 Armageddon κατά γράμμα, προσυπογράφω κάθε του σχόλιο που είναι ξεκάθαρο πως πηγάζει από την επαγγελματική του αλλά και την γενικότερη ενασχόληση του με το χώρο. Δεν θέλω να επαναλάβω τίποτα αλλά αξίζει να ξαναδιαβαστούν όλα.
 
Τελευταία επεξεργασία:

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Ισχύει αλλά η γνώμη των κατόχων, γενικά και όχι μόνο για το τ700, από ότι φαίνεται δεν έχει βαρύτητα διότι χαλάει το αφήγημα της γκρίνιας και φυσικά τον χαβαλέ.
Τον χαβαλέ δεν θα τον χαλάτε, τον χαβαλέ.
 
Top Bottom