Καλημέρα,
Λοιπόν αποφάσισα να σας παρουσιάζω τη πορεία του φρεσκαρίσματος ενός XRV 750, βασικά του δικού μου.
Έχουμε και λέμε, (δε θα μπω σε λεπτομέρειες για τα νούμερα του μοτέρ και τα λοιπά, απλά θα σας αναφέρω ότι έχω ήδη τσεκάρει όλα τα νούμερα της Africa ταιριάζουν μεταξύ τους),
το μοτέρ δεν έχει ανοιχτεί ποτέ και τα χιλιόμετρά της είναι άγνωστα, όταν τη πήρα είχε 60,000χλμ και μέσα σε δύο σεζόν, δλδ 14μήνες τα έκανα 80,000.
Η τιμή που την πήρα ήταν γύρω στο χιλιάρικο και αυτό διότι είχε το σχετικά γνωστό θέμα με το άτιμο το γρανάζι της δευτέρας..
Ο πρώην της είναι πολύ καλός φίλος και την είχε χρόνια, με το ίδιο πρόβλημα και απλά αγνοούσε τον θόρυβο. Να σημειωθεί εδώ ότι στο μηχανάκι πέρα από τις παρεμβάσεις της φύσης και του χρόνου δεν είχε καμία άλλη παρέμβαση, πουθενά, όλο εργοστασιακό.
Εκτός το γρανάζι λοιπόν, όταν κατάλαβα ότι έπρεπε να αλλάξω αλυσιδογράναζα είδα και το καρέ του άξονα να έχει πάρει λίγο.
Κατά τύχη εκείνο το διάστημα είχα μια πρώτη "γνωριμία" με τα παιδιά του ΚΚbike
από την Ιταλία και είχα παραγγείλει ένα σετ αλυσίδα DID γρανάζι Supersprox και το πατεντιάρικο το μπροστά τους γρανάζι, οπότε όταν είδα το φάγωμα δεν μου πέσανε τελείως τα δόντια, αλλά μου μπήκαν οι σκέψεις στο μυαλό για άνοιγμα του μοτέρ, βασικά άρχισαν να χτυπούν καμπάνες στο μυαλό μου.
Όταν μου μπήκε η σκέψη αυτή ο μηχανικός που εμπιστεύομαι προσπάθησε, (και ακόμα προσπαθεί), να με συνετίσει και να το αφήσω ήσυχο το μηχανάκι όπως ήταν, αφού έχει χρόνους ακόμα αλλά εγώ κάθε φορά
που έβαζα δευτέρα κάτι έσπαγε στη καρδούλα μου. Επίσης τα οικονομικά μου είναι σε πολύ κακή κατάσταση και δεν υπάρχει δυνατότητα να αγοράσω ένα πιο φρέσκο μηχανάκι για τα επόμενα
2-4 χρόνια.
Σε λίγο συνέχεια με φωτό και τηη μέχρι τώρα πορεία.
Λοιπόν αποφάσισα να σας παρουσιάζω τη πορεία του φρεσκαρίσματος ενός XRV 750, βασικά του δικού μου.
Έχουμε και λέμε, (δε θα μπω σε λεπτομέρειες για τα νούμερα του μοτέρ και τα λοιπά, απλά θα σας αναφέρω ότι έχω ήδη τσεκάρει όλα τα νούμερα της Africa ταιριάζουν μεταξύ τους),
το μοτέρ δεν έχει ανοιχτεί ποτέ και τα χιλιόμετρά της είναι άγνωστα, όταν τη πήρα είχε 60,000χλμ και μέσα σε δύο σεζόν, δλδ 14μήνες τα έκανα 80,000.
Η τιμή που την πήρα ήταν γύρω στο χιλιάρικο και αυτό διότι είχε το σχετικά γνωστό θέμα με το άτιμο το γρανάζι της δευτέρας..
Ο πρώην της είναι πολύ καλός φίλος και την είχε χρόνια, με το ίδιο πρόβλημα και απλά αγνοούσε τον θόρυβο. Να σημειωθεί εδώ ότι στο μηχανάκι πέρα από τις παρεμβάσεις της φύσης και του χρόνου δεν είχε καμία άλλη παρέμβαση, πουθενά, όλο εργοστασιακό.
Εκτός το γρανάζι λοιπόν, όταν κατάλαβα ότι έπρεπε να αλλάξω αλυσιδογράναζα είδα και το καρέ του άξονα να έχει πάρει λίγο.
Κατά τύχη εκείνο το διάστημα είχα μια πρώτη "γνωριμία" με τα παιδιά του ΚΚbike
από την Ιταλία και είχα παραγγείλει ένα σετ αλυσίδα DID γρανάζι Supersprox και το πατεντιάρικο το μπροστά τους γρανάζι, οπότε όταν είδα το φάγωμα δεν μου πέσανε τελείως τα δόντια, αλλά μου μπήκαν οι σκέψεις στο μυαλό για άνοιγμα του μοτέρ, βασικά άρχισαν να χτυπούν καμπάνες στο μυαλό μου.
Όταν μου μπήκε η σκέψη αυτή ο μηχανικός που εμπιστεύομαι προσπάθησε, (και ακόμα προσπαθεί), να με συνετίσει και να το αφήσω ήσυχο το μηχανάκι όπως ήταν, αφού έχει χρόνους ακόμα αλλά εγώ κάθε φορά
που έβαζα δευτέρα κάτι έσπαγε στη καρδούλα μου. Επίσης τα οικονομικά μου είναι σε πολύ κακή κατάσταση και δεν υπάρχει δυνατότητα να αγοράσω ένα πιο φρέσκο μηχανάκι για τα επόμενα
2-4 χρόνια.
Σε λίγο συνέχεια με φωτό και τηη μέχρι τώρα πορεία.
Τελευταία επεξεργασία: