Μπα δε νομίζω πως είναι τα euro απλά έχει γίνει suv-ο ποίηση και στις μηχανές. Δες τα αμάξια. Κάτι quasqai και tuscon και puma και άμα θες γνήσιο 4x4 να πας σε wrangler, land cruiser κλπ μια περιουσία.Τους έφαγαν τα euro νομίζω, ή έτσι λένε όλοι οι του ειδικού τύπου.
ΕΝ ΤΩ ΜΕΤΑΞΥ το αίνιγμα 690/701 παραμένει άλυτο. Πως γίνεται ένα Tenere των 45 μουλαριών στο στρόφαλο να αποσύρθηκε λόγω προδιαγραφών και ρύπων και τα 690/701 με 70+ άλογα να στέκουν εκεί αγέρωχα... (πάλι καλά να λέμε βέβαια).
Αυτο αποδείχτηκε μουφα η φώτο μια Ι δική εταιρεία ήταν που δοκίμαζε κιτ rally για το 390.Η KTM με αυτό το 390 που είδαμε σε κατασκοπευτικές, αν βγει πριν απαγορεύεται η πώληση βενζίνης
Τα εφαγε το euroX γιατί dr650, xr650l και klr650 (το κουλουρι μεχρι του '18) κυκλοφορούνε καινουργια us και aus .Μπα δε νομίζω πως είναι τα euro απλά έχει γίνει suv-ο ποίηση και στις μηχανές. Δες τα αμάξια. Κάτι quasqai και tuscon και puma και άμα θες γνήσιο 4x4 να πας σε wrangler, land cruiser κλπ μια περιουσία.
Δεν ξέρω ίσως εμείς να είμαστε λάθος εδώ και να έχουμε δει τη φάση travel χωμάτινο λάθος δε ξέρω. Σου λέει άμα θες επιδόσεις και διασκέδαση και παντιλικια πάρε ένα καθαρό enduro γιατί μας τα πρήζεις?!
Θες ταξίδια με φορτωματα και γρήγορες μουαγιεν γιατί έχεις ένα σκ ελεύθερο? Πάρε tenere.
Θες να γυρίσεις το κοσμο άρα θες και οικονομία δε λέει. Πάρε ένα Himalayan η ένα crf300
Τωρα αν θες ένα τύπου 640 adventure σύγχρονο rally μονοκυλινδρο σε ανθρώπινα κιλά στα παπαρια μας δεν έχουμε. Είστε λίγοι μάλλον αυτοί που τα θέλετε αυτά ειδικά στην Ευρώπη οπότε αντε γειά!
Πάντως αποδείχτηκε πολλάκις πώς τα μοτέρ μπορούν να προσαρμοστούν στις προδιαγραφές αρκεί να ασχοληθεί ο κατασκευαστής και να τον ενδιαφέρει το project να επενδύσει χρήματα. ή εναλλακτικά να βάλει ένα νέο μοτέρ και να εξελίξει μια νέα πλάτφόρμα.Τα εφαγε το euroX γιατί dr650, xr650l και klr650 (το κουλουρι μεχρι του '18) κυκλοφορούνε καινουργια us και aus .
Επίσης η ευρωπη ειναι μεγαλυτερη αγορά απο την αμερική και εχει την ταση και τα λεφτά να αγοράζει κατεξοχήν high end μηχανάκια.
Όλα αυτά μάλλον μαζί. Συν το 500ρικο για μεγάλο tank και το υποτυπώδες υποπλαίσιο.Oλοι λίγο πολύ συμφωνείτε ότι ένα καθαρό enduro απορρίπτεται!
Προσπαθώ να καταλάβω τους λόγους.
Είναι η σέλα, η κλιμάκωση, το γρανάζωμα, οι αναρτήσεις, η θέση της οδήγησης, ο τρόπος λειτουργίας του κινητήρα ;
Αναρωτιέμαι εάν ένα καθαρόαιμο 4χρονο 250άρι, αφού περάσει την πρώτη περίοδο γνωριμίας στα πέριξ μπορεί να γίνει ένα travel enduro μηχανάκι.
Κοίτα όλα σχετικά είναι...Αναρωτιέμαι εάν ένα καθαρόαιμο 4χρονο 250άρι, αφού περάσει την πρώτη περίοδο γνωριμίας στα πέριξ μπορεί να γίνει ένα travel enduro μηχανάκι.
Πως το ειπες ετσι αυτο............ ;;;;;;;Κοίτα όλα σχετικά είναι...
Εάν βολεύεσαι με την υπάρχουσα σέλα,εάν σου φτάνει το ανύπαρκτο υποπλαίσιο για να βολέψεις στο σάκο που θες, εάν κάθε δύο ή τρεις βόλτες θα κάθεσαι να ρυθμίζεις βαλβίδες και να αλλάζεις λάδια τότε πάρτο...
Καλημέρες...
Ε ναι ρε Νίκο...Πως το ειπες ετσι αυτο............ ;;;;;;;
Ξαπλωσα στον καναπε και μονο που το διαβασα!!!!!!!!!!!!
Καλά τα λες, και συμφωνώ απόλυτα, και τα γνωρίζω!!!!!Ε ναι ρε Νίκο...
Άλλαξα λάδια στο δικό μου και ρύθμισα βαλβίδες πριν το λασποθέραπυ τουρ...
Έκανα μια αναγνωριστική βόλτα και όχι όλη η διαδρομή...
Έκανα επίσης και την βόλτα τις δύο μέρες...
Άντε και κάνα δυο εντουράδες εδώ γύρω με καμιά 80αρια χιλιόμετρα max και οι δύο...
Αργούν νομίζεις να μαζευτούν οι 15 - 20 ώρες αλλαγής του λαδιού...?
Ενα καθαροαιμο τετραχρονο ειναι πιο ειδικο μηχανακι. Κινητηρες υψηλης αποδοσης που χρειαζονται αρκετα συχνη συντηρηση,ελαφρυ βολαν και αγριος εκκεντροφορος που δεν βοηθαει σε ξεκινηματα με χαμηλες στροφες κτλ. Απο προσωπικη μου εμπειρια θα σου ελεγα να ξεκινησει κανεις με 250 on-off το οποιο θα ειναι ενας καλος δασκαλος για αρχη με μαλακες αναρτησεις και κινητηρα που δεν παθαινει τιποτα με το οποιο μπορεις να κανεις ακομα και κανονικο enduro αν το θες αλλα σε πιο αργους ρυθμους απο τα καθαροαιμα. Το καθαροαιμο μπορει να ερθει αργοτερα οταν εχεις φτασει σε τετοιο επιπεδο που νιωσεις οτι σου λειπει η ταχυτητα το γκαζι κτλ.Oλοι λίγο πολύ συμφωνείτε ότι ένα καθαρό enduro απορρίπτεται!
Προσπαθώ να καταλάβω τους λόγους.
Είναι η σέλα, η κλιμάκωση, το γρανάζωμα, οι αναρτήσεις, η θέση της οδήγησης, ο τρόπος λειτουργίας του κινητήρα ;
Αναρωτιέμαι εάν ένα καθαρόαιμο 4χρονο 250άρι, αφού περάσει την πρώτη περίοδο γνωριμίας στα πέριξ μπορεί να γίνει ένα travel enduro μηχανάκι.
Έτσι μου έρχεται να πάρω πίσω το XT600E που είχα δώσει πριν 14 χρόνια στον ξάδερφο και να το ξαναπουλήσω!υγ. Μη πάρεις XT600E γιατι ψάχνει ο κουμπάρος μου και δεν εχουν μείνει πολλά στο car
Η ελπίδα μας είναι οι Κινέζοι έτσι όπως πάει το πράμα..Κοιτα και εδω : Voge 300GY Rally Pro: Μικρός ραλίστας εν δράσει
Θα ερθει κατα την ανοιξη. Πιθανον να αξιζει τον κοπο.
ΥΓ: Ο κουμπαρος που ψαχνει ΧΤ600Ε ειμαι εγω.