Μπορείς να βρεις 1000 ή 1100 με λίγα χρήματα.το είδα (σε φώτο βέβαια) αλλά για κάποιο λόγο με άρεσε πολύ!!!!
τι λέει???
(Ducati Multistrada 620 DARK )
Μπορείς να βρεις 1000 ή 1100 με λίγα χρήματα.το είδα (σε φώτο βέβαια) αλλά για κάποιο λόγο με άρεσε πολύ!!!!
τι λέει???
(Ducati Multistrada 620 DARK )
Συμφωνώ με 1000 για το 1000 !!! (1100 ακόμα καλύτερα)Θόδωρα προχώρα, σε θέλει όλη η χώρα...
Το 1000 ακόμη καλύτερο λόγω δύναμης μοτέρ, αναρτήσεων, μονόμπρατσου..
Και για ένα Servise ,θα σου πιάνουν κ τον *Βόλο.Ωραία τα άτιμα, αλλά και για αυτό θα ψάχνω συνεργείο στον Βόλο...
Δε μου λες για teaser τις βάζεις τις φωτογραφίες ....; Αφού την απάντηση την ξέρεις ήδη....Ωραία τα άτιμα, αλλά και για αυτό θα ψάχνω συνεργείο στον Βόλο...
Σωστός... Νομίζω είναι το καλύτερο για τον μαλλιά.Ducati για σχέση διαρκείας;
Να πω μια πρόταση; Γιατί δεν κοιτάς για v-strom 1000- klv 1000? Ανοίξαμε με τον μάστορα ένα με 102-103.000χμ πρώτη φορά για βαλβίδες και ήταν όλες οριακά εκτός ορίων, έγινε bypass στην αντλία γιατί έκανε κοψίματα, αλλάχθηκε και ένα φίλτρο αέρος και πάει για άλλα τόσα....
Διαφωνώ κάθετα για την αξιοπιστία του 1000 Desmodue....! Επιπλέον και το Multi 1100 ξηροκάμπανο ήταν (ευτυχώς!), μόνο στο Monster και όχι αρχικά αλλά όταν βγήκε η έκδοση 1100Evo, το συγκεκριμένο μοτέρ απέκτησε υγρό συμπλέκτη...Ημουν για χρονια Ducati fanboy και εχει περασει απο τα χερια μου και monster 620πριν 12 χρονια. Τα μικρα αεροψυκτα μοτερ ειναι τερατα αξιοπιστιας αν εχουν συντηρηθει σωστα. Λαδια αλλαζεις μονος σου σε 15 λεπτα κυριολεκτικα, πιο ευκολα κι απο παπι. Ιμαντες χρονισμου με λιγο ψαξιμο αλλαζεις και μονος σου. Το desmo ειναι λιγο μανουρα και πρεπει να πας σε μαστορα.
Multi 1000 δε θα σου προτεινα για πολλους και διαφορους λογους κυριως αξιοπιστιας αλλα και ξηροκαμπανου. Αν βρεις σε 1100 πας με κλειστα ματια.
Το Multi 1100 δε βγηκε ποτε ξηροκαμπανο. Ο ξηρος συμπλεκτης ειναι οτι πιο αχρηστο στο Multi και γενικα σε οτιδηποτε που δεν ειναι SBK για αγωνιστικη χρηση. Το μονο που προσφερει ειναι αυξημενη φθορα και εξοδα! Το ποσα λεφτα μου ειχε φαει ο ξηρος συμπλεκτης στο S4 ουτε να θυμαμαι δε θελω. Θα επιμεινω επισης και στη μετρια αξιοπιστια του διβαλβιδου 1000 στο συγκεκριμενο μηχανακι!Διαφωνώ κάθετα για την αξιοπιστία του 1000 Desmodue....! Επιπλέον και το Multi 1100 ξηροκάμπανο ήταν (ευτυχώς!), μόνο στο Monster και όχι αρχικά αλλά όταν βγήκε η έκδοση 1100Evo, το συγκεκριμένο μοτέρ απέκτησε υγρό συμπλέκτη...
Άμα σπέρνεις κοκοράκια και εκκεντροφόρους θερίζεις θύελλες...Θα περάσουμε ωραίο χειμώνα...αρχίσαμε...
μέχρι που μπήκε το άλλο το παλικάρι και έγραψε ότι του έκαιγε ασφάλειες, το 9Χ0 ήταν στο πολύ πίσω μέρος του μυαλού. Μετά είδα την 15Α δίπλα μου που από ξενέρα δεν έχω πάει να πάρω άλλη, γέλασα δυνατά και συνέχισα να παρακολουθώ τον Srider γιατί προς τα εκεί με βλέπω κάποια στιγμή...Θοδωρή μετά το 640 ειναι το 9Χ0 μην ψαχνεσαι.....
Όντως έχεις δίκιο για το ότι το Multi 1100 ήταν υγρού συμπλέκτη. Στο Monster και στο Hyper τελικά το συγκεκριμένο μοτέρ συνέχισε ως ξηροκάμπανο... Όμως πέρα από τον ωραίο και καθαρά ντουκατίσιο ήχο, το επιπλέον έξοδο των δίσκων-καμπάνας δεν είναι συχνό. Την φροντίδα του (καθάρισμα) όμως την χρειάζεται ασφαλώς... Το σχόλιό μου δε για την αξιοπιστία του 1000 δεν στηρίζεται μόνο στη δική μου εμπειρία από το S2R αλλά και σε ότι έχω ακούσει - διαβάσει σχετικά.Το Multi 1100 δε βγηκε ποτε ξηροκαμπανο. Ο ξηρος συμπλεκτης ειναι οτι πιο αχρηστο στο Multi και γενικα σε οτιδηποτε που δεν ειναι SBK για αγωνιστικη χρηση. Το μονο που προσφερει ειναι αυξημενη φθορα και εξοδα! Το ποσα λεφτα μου ειχε φαει ο ξηρος συμπλεκτης στο S4 ουτε να θυμαμαι δε θελω. Θα επιμεινω επισης και στη μετρια αξιοπιστια του διβαλβιδου 1000 στο συγκεκριμενο μηχανακι!
Να του κάνεις προξενιό και με κόρη βενζινά αμα είναι και με κουμπάρο που να έχει οδική βοήθειαΘοδωρή μετά το 640 ειναι το 9Χ0 μην ψαχνεσαι.....
Πέρασε από ΚΤΜ πρώτα ο άνθρωπος.Όντως έχεις δίκιο για το ότι το Multi 1100 ήταν υγρού συμπλέκτη. Στο Monster και στο Hyper τελικά το συγκεκριμένο μοτέρ συνέχισε ως ξηροκάμπανο... Όμως πέρα από τον ωραίο και καθαρά ντουκατίσιο ήχο, το επιπλέον έξοδο των δίσκων-καμπάνας δεν είναι συχνό. Την φροντίδα του (καθάρισμα) όμως την χρειάζεται ασφαλώς... Το σχόλιό μου δε για την αξιοπιστία του 1000 δεν στηρίζεται μόνο στη δική μου εμπειρία από το S2R αλλά και σε ότι έχω ακούσει - διαβάσει σχετικά.
Δε φαντάζομαι για λόγους κόστους-αξιοπιστίας να πήγες από Ducati σε BMW;
Φιλικά πάντα...
Το ταμείο φτάνει τα 3000€ στις μύτες των ποδιών και τεντωμένα χέρια & γόνατα....μέχρι που μπήκε το άλλο το παλικάρι και έγραψε ότι του έκαιγε ασφάλειες, το 9Χ0 ήταν στο πολύ πίσω μέρος του μυαλού. Μετά είδα την 15Α δίπλα μου που από ξενέρα δεν έχω πάει να πάρω άλλη, γέλασα δυνατά και συνέχισα να παρακολουθώ τον Srider γιατί προς τα εκεί με βλέπω κάποια στιγμή...
Θοδωρή τέκνον δεν ξέρω το μπάτζετ σου βέβαια, αλλά το λευκό CBF1000 που ανέβασε ο Σωτήρης είναι "ταμάμ" για σύζυγος. Τα 1000άρια vstrom/KLV αν δεν βρεις κάτι που να ξέρεις το ιστορικό, μάλλον για ταλαιπώρια τα βλέπω. Όπως και τα Duc. Όμορφα, να είναι αλλουνού όμως και απλά να τα βλέπουμε.
Εσύ ειδικά θα υποφέρεις....Θα περάσουμε ωραίο χειμώνα...αρχίσαμε...
Θα σου πάρω δώρο τσάντα με το νέο κουρδιστήρι που θα πάρειςΕσύ ειδικά θα υποφέρεις....