rock n rolla_990
Κόπανος
Ουτε που θυμαμαι ποσες τσιμουχες και oring της ραβδου εχω αλλαξει, ποσες φορες λουστηκα με καυτο λαδι ενω οδηγουσα. Αλλαγμενη ραβδος, στραβωμενοι μεταλλικοι δισκοι, καλαθι, ρουλεμαν πλακας πιεσης και ο λογαριασμος συνεχιζεται... Το S4 παρολο που με ταλαιπωρησε με διαφορα χαζα προβληματα ηταν επικο μηχανακι. Το αγορασε φιλος με 51000 χλμ και 2 χιλιαδες χιλιομετρα μετα του βαρεσε ρουλεμαν και κατεβηκε μοτερ.. Λαδια full synth Silkolene καθε 3000 χιλιομετρα και σερβις παντα σε εξουσιοδοτημενο. Στο διβαλβιδο απο την αλλη χαλασαν τα παντα εκτος απο το μοτερ, σκυλι πραγματικο.Όντως έχεις δίκιο για το ότι το Multi 1100 ήταν υγρού συμπλέκτη. Στο Monster και στο Hyper τελικά το συγκεκριμένο μοτέρ συνέχισε ως ξηροκάμπανο... Όμως πέρα από τον ωραίο και καθαρά ντουκατίσιο ήχο, το επιπλέον έξοδο των δίσκων-καμπάνας δεν είναι συχνό. Την φροντίδα του (καθάρισμα) όμως την χρειάζεται ασφαλώς... Το σχόλιό μου δε για την αξιοπιστία του 1000 δεν στηρίζεται μόνο στη δική μου εμπειρία από το S2R αλλά και σε ότι έχω ακούσει - διαβάσει σχετικά.
Δε φαντάζομαι για λόγους κόστους-αξιοπιστίας να πήγες από Ducati σε BMW;
Φιλικά πάντα...
Αν πηγαινεις σε εξουσιοδοτημενο το Ducati ειναι φαρμακειο στο σερβις. Ειμαι σχεδον σιγουρος οτι δε ξεπερναει καμια μαρκα σε κοστος σερβις τα ducati. Να σημειωθει πως απο τα χερια μου εχουν περασει μονο Ευρωπαικα μηχανακια με τα πιο καυλερα να ειναι τα ΚΤΜ με διαφορά.
Τελευταία επεξεργασία: