black sheep
Μέλος
Δε θα χεις πρόβλημα να τα εχεις μονιμα επάνω τα χωμάτινα. Προσοχή σε βρεγμένη άσφαλτο όπως ειπώθηκε και στροφές. Αν είσαι όπως λες και ήρεμος οδηγός δε θα χεις κανένα θέμα για καθημερινή μετακίνηση.
οχιερώτηση .... βλέπω προσφορά τα michelin Anakee wild σε διαστάσεις 120/70-19 & 170/60-17
τα δικά μου είναι 110/80/19 & 150/70/17...
ταιριάζουν ή θα έχω θέμα???
γενικά ρωτάω, αν οι 2 διαστασεις των ελαστικών είναι διαφορετικές, αλλά η βασική (διάμετρος) είναι η σωστή έχεις θέμα ή ισχύει ότι και στα αυτοκίνητα (πάνω κάτω) ??
βγαίνουν, ίδια διάσταση με τα GS έχειΘοδωρή δες και τα anlas capraX αν βγαίνουν στις διαστάσεις που θέλεις είναι αξιοπρεπεστατο λάστιχο και είμαι υπερ ευχαριστημενος σε ότι terrain έχω οδηγήσει!
Στάλθηκε από το LG-D620 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Η αλήθεια είναι ότι είναι λίγο μαλακό...με όποιες συνέπειες...είτε θετικές είτε αρνητικές είναι αυτές!βγαίνουν, ίδια διάσταση με τα GS έχει
Καλό το Ανλας, αλλά λιώνει για πλάκα! 1200 χλμ μου βγάλανε....
να βάλω αυτά???? είναι καλά???Άσε που το χώμα θέλει καλύτερα λεπτά ελαστικά..
Σεντ φρομ ΚαΤεΜόφωνο
ερώτηση .... βλέπω προσφορά τα michelin Anakee wild σε διαστάσεις 120/70-19 & 170/60-17
τα δικά μου είναι 110/80/19 & 150/70/17...
ταιριάζουν ή θα έχω θέμα???
γενικά ρωτάω, αν οι 2 διαστασεις των ελαστικών είναι διαφορετικές, αλλά η βασική (διάμετρος) είναι η σωστή έχεις θέμα ή ισχύει ότι και στα αυτοκίνητα (πάνω κάτω) ??
Το μπροστινό μπαίνει απροβλημάτιστα (εγγυημένα) γιατί το 120/70-19 είναι σχεδόν αντίστοιχο με το 110/80-19 (απειροελάχιστη διαφορά).Νομίζω θα έχεις θέμα με το μπροστινό φτερό (κοιτούσα μήπως έβαζα στο vstrom του πατέρα μου 120άρι μπροστινό).
το 160αρι από όσο ξέρω, πάει... Τα ακρίβυναν, μπορεί και να κάνω λάθος.Αλλά εγώ τα είχα βάλει 160€ και για τον Θοδωρή που θέλει να κάνει 3-4 χωματαδες και μετά να τα βγάλει για να ξαναβάλει τα A40 είναι μια καλή πρόταση θεωρώ!
Στάλθηκε από το LG-D620 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Αλέξανδρε, ειδικά στα τακουνάτα δεν έχεις θέμα. Όταν αυξάνεις το φάρδος ένα νούμερο αλλά μικραίνεις το προφίλ ένα νούμερο (και τούμπαλιν) το συνολικό σχήμα του ελαστικού έρχεται σχεδόν στα ίδια. Κάποιες μηχανές -όπως και η δική μου- που φοράνε μπροστινό 80/100-21 καταλήγουν στο 90/90-21 λόγω πληθώρας επιλογών.Για ποιό λάστιχο Στέφανε @STF ισχύουν ακριβώς αυτά; Γιατί όπως θα ξέρεις, φάρδος με φάρδος διαφέρει.. Ειδικά αν μπλέξουμε και με τακούνια.