All about CRF1000 Africa Twin

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Αλλαζω θεμα σχετικα με auxiliary παροχη ρευματος στο CRF1000. Υπαρχει προβλεψη απο μαμα για συνδεση παροχης ρευματος στυλ αναπτηρα αυτοκινητου, την οποια ειχα παραγγειλει και εχει το δικο μου απο μαμα, δεστε καλωδιωση γνησιου ανταλλακτικου παρακατω.




Ψαχνοντας, βρηκα οτι υπαρχει επισης προσθετη μαμα καλωδιωση που κανει διακλαδωση και βγαζει ακομα ενα μπριζακι στο οποιο μπορει να συνδεσει κανεις κατι αλλο πχ GPS. Φυσικα μπορει να φτιαξει καποιος μια τετοια διακλαδωση μονος του αλλα υπαρχει και μαμα.




Αν βαλει κανεις και τα παραπανω δυο, εχει μια εξωτερικη παροχη τυπου αναπτηρα στην προβλεπομενη θεση και ενα εσωτερικο μπριζακι διαθεσιμο πισω/κατω απο το πλαστικο αριστερα των οργανων.
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Αλλαζω θεμα σχετικα με auxiliary παροχη ρευματος στο CRF1000. Υπαρχει προβλεψη απο μαμα για συνδεση παροχης ρευματος στυλ αναπτηρα αυτοκινητου, την οποια ειχα παραγγειλει και εχει το δικο μου απο μαμα, δεστε καλωδιωση γνησιου ανταλλακτικου παρακατω.




Ψαχνοντας, βρηκα οτι υπαρχει επισης προσθετη μαμα καλωδιωση που κανει διακλαδωση και βγαζει ακομα ενα μπριζακι στο οποιο μπορει να συνδεσει κανεις κατι αλλο πχ GPS. Φυσικα μπορει να φτιαξει καποιος μια τετοια διακλαδωση μονος του αλλα υπαρχει και μαμα.




Αν βαλει κανεις και τα παραπανω δυο, εχει μια εξωτερικη παροχη τυπου αναπτηρα στην προβλεπομενη θεση και ενα εσωτερικο μπριζακι διαθεσιμο πισω/κατω απο το πλαστικο αριστερα των οργανων.
:thinking: Μade in italy...!
:tzt:

:brr:

:roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao:
 

jon t

Μέλος
Όνομα
ΓΙΑΝΝΗΣ
Μοτό
Honda CRF1100L
Μία ίδια που είχα από το varadero έχω χρησιμοποιήσει και εγώ.
Είπαμε βέβαια και αλλού ότι ο χώρος εκεί μπροστά ελάχιστος. ..

Μπριζάκι να ταιριάζει στις αναμονές της καλωδίωσης για το gps και να γίνει πιο νοικοκυρεμένη δουλειά είχα βρει στον www.davidsilverspares.com
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
:thinking: Μade in italy...!
:tzt:

:brr:

:roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao:
Ωχ, τωρα το προσεξα! o_O Και εχω αντικαταστησει την ασφαλεια 7.5Α που ειχε με 10Α καθως μου τη ειχε καψει δουλευοντας για ωρα το κομπρεσερακι, θα τη γυρισω σε 5Α μου φαινεται να προστατεψω τα ιταλικα καλωδια :rolleyes: :D
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Για οσους θελουν να ενισχυσουν το μπαρακι πανω τα οργανα του Αφρικα για να βαλουν εκει το GPS, υπαρχει τωρα μια πιο κομψη και φτηνη λυση σε σχεση μ'αυτη της αμερικανικης Camel Adventure που την κατασκευαζει ενας Ρουμανος, ο Vlad Voiculescu. Το κοστος ειναι 54€ + 17€ μεταφορικα για χωρες της Ευρωπης, μπορει κανεις να στειλει email στον Vlad <vladwho@gmail.com> και πληρωνει μεσω paypal. Δεστε φωτο παρακατω, οι μπαρες εχουν το ιδιο fit & finish με τις μαμισιες και δειχνουν ομορφες και διακριτικες.


 

GGS

Μέλος
Όνομα
Γιωργος
Μοτό
Honda CRF 1000L-Africa Twin
Χελο γκαιζ:)

Ενημερωνω για θέμα που είχα με την μπαταρία η οποια πέθανε ξαφνικά ένα ανοιξιάτικο πρωινό στο άνθος της ηλικίας της (σχεδόν 1,5 χρόνο και 19000χλμ)

Αναλώσιμο θα μου πείτε ,ομως η μηχανή δουλεύει καθημερινά και δεν έχει τιποτε έξτρα ηλεκτρικά ,οποτε δεν θα έπρεπε να "αναλωθεί" τόσο γρήγορα.

Βραχυκύκλωμενο στοιχείο είπεν ο γιατρός, αλλάχτηκε στην εγγύηση.

Τα "συμπτώματα"

Δεν ζοριστηκε ποτέ να πάρει μέχρι την ωρα που έμεινε.

Μια βδομάδα πρίν, πολυ συχνα δεν έμπαινε η νεκρά όταν εβαζα μπρος και έβγαζε μια παύλα (-).
Άνοιγα- έκλεινα διακόπτη και οκ.
Δύο μέρες πριν δεν άναβε αμέσως η μεγάλη σκάλα . Έπρεπε να πατήσεις ξανά και ξανα τον διακόπτη.
Νόμιζα ότι ήταν θεμα διακόπτη, αλλά με την αλλαγή μπαταρίας,τσακμακι.

Υγ: η θέση της μπαταρίας έχει την πλάκα της. :laugh:

Αυτά προς ενημέρωση.

Φιλουμπες και καλούς δρομους:ok:
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Χελο γκαιζ:)

Ενημερωνω για θέμα που είχα με την μπαταρία η οποια πέθανε ξαφνικά ένα ανοιξιάτικο πρωινό στο άνθος της ηλικίας της (σχεδόν 1,5 χρόνο και 19000χλμ)

Αναλώσιμο θα μου πείτε ,ομως η μηχανή δουλεύει καθημερινά και δεν έχει τιποτε έξτρα ηλεκτρικά ,οποτε δεν θα έπρεπε να "αναλωθεί" τόσο γρήγορα.

Βραχυκύκλωμενο στοιχείο είπεν ο γιατρός, αλλάχτηκε στην εγγύηση.

Τα "συμπτώματα"

Δεν ζοριστηκε ποτέ να πάρει μέχρι την ωρα που έμεινε.

Μια βδομάδα πρίν, πολυ συχνα δεν έμπαινε η νεκρά όταν εβαζα μπρος και έβγαζε μια παύλα (-).
Άνοιγα- έκλεινα διακόπτη και οκ.
Δύο μέρες πριν δεν άναβε αμέσως η μεγάλη σκάλα . Έπρεπε να πατήσεις ξανά και ξανα τον διακόπτη.
Νόμιζα ότι ήταν θεμα διακόπτη, αλλά με την αλλαγή μπαταρίας,τσακμακι.

Υγ: η θέση της μπαταρίας έχει την πλάκα της. :laugh:

Αυτά προς ενημέρωση.

Φιλουμπες και καλούς δρομους:ok:

Για πες το μοντέλο που έχεις (έτος, με dct ή όχι) και ποια μπαταρία φοράς;;;
Τα 2018 φοράνε μια λιθιου 6HA 6ΑΗ . Tην ίδια έχεις;
 
Τελευταία επεξεργασία:

GGS

Μέλος
Όνομα
Γιωργος
Μοτό
Honda CRF 1000L-Africa Twin
Για πες το μοντέλο που έχεις (έτος, με dct ή όχι) και ποια μπαταρία φοράς;;;
Τα 2018 φοράνε μια λιθιου 6HA. Tην ίδια έχεις;
2016- dct

Φοράει gel yuasa (δεν θυμάμαι τον κωδικό).
Από το 18 φοράνε λιθίου τα ATAS ,δεν ξέρω αν έχουν και τα απλα
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
2016- dct

Φοράει gel yuasa (δεν θυμάμαι τον κωδικό).
Από το 18 φοράνε λιθίου τα ATAS ,δεν ξέρω αν έχουν και τα απλα
ΟΚ φίλος!
6ΑΗ ήθελα να γράψω, αναγραμματισμό έκανα. Δεν είναι κωδικός, αλλά τα αμπέρ της μπαταρίας.
 
Reactions: GGS

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
@GGS: ελα ρε Γιωργο, πολυ νωρις παρεδωσε πνευμα η μπαταρια σου, συνηθως οι μαμισιες Yuasa Japan που βαζει η Χονδα κρατανε πολλα χρονια - για παραδειγμα αυτη στο στο VFR εβγαλε 8 χρονια με σποραδικη χρηση και χωρις ποτε να τη φορτισω. Φανταζομαι δεν επιαξε να ζητησεις μια λιθιου απο τα μοντελα του 2018.. :rolleyes: :D
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Λοιπον, μετα απο 32+Κ χμ τα λαδια του πηρουνιου ητανε για αλλαγη, ειχα ηδη σηκωσει τελευταια - πριν το ταξιδι στο Μαροκο - την αποσβεση επαναφορας, σημαδι οτι τα λαδια την ειχανε ακουσει πια. Και ηθελα να δω και τι παιζει με τη φθορα της ανοδιωσης που εχει αναφερθει εσωτερικα. Να πω οτι δεν ειχα κανενα φαινομενο stiction, δηλ. τριβης που εμποδιζει τις επιφανειες να ξεκινησουν να κινουνται οταν ειναι να δουλεψει το πηρουνι, δινοντας την εντυπωση παραφουσκωμενων ελαστικων ή ψιλο-τερματισμου της αναρτησης πριν αρχισει αυτη να δουλευει σε καποια ανωμαλια.

Ελυσα λοιπον τα πηρουνια εχοντα αγορασει εδω και καιρο ενα ειδικο εργαλειο που χρειαζεται οπωσδηποτε για να συμπιεσει κανεις τον "κολαρο/αποστατη του ελατηριου" (spring collar Αγγλιστι) - κοστος 20 λιρες Αγγλιας. Να αναφερω επισης οτι χρειαζονται οπωσ-και-δηποτε 4 χερια για να γινει η δουλεια του λυσιματος, tnx again Κριστιν! :cool: Εχοντας λοιπον αδιασει λαδια και βγαλει κολαρο και ελατηριο, σκουπισα προσεκτικα το εσωτερικο του πανω σταθερου μερους του πηρουνιου και το κοιταξα προσεκτικα. Ειδα λοιπον οτι στο πισω μερος του, ακριβως στο σημειο που πιανουν οι κατω βιδες της τιμονοπλακας (ειχα σημαδεψει το εμπρος μερος τους πριν βγαλω τα πηρουνια), ειχε εσωτερικη φθορα σε οβαλ σχημα παρομοια μ'αυτη στην επομενη φωτογραφια αλλα λιγοτερο καθως με φαινοτανε με πολυ προσοχη και δυσκολια.




Οσο κι'αν προσπαθησα, δεν μπορεσα να φωτογραφισω τη φθορα του δικου μου εσωτερικου που ητανε λιγοτερη με γυμνο ματι απο αυτη την αντιπροσωπευτικη της πανω φωτο.





Αφου αλλαξα λαδια και εδεσα τα πηρουνια, τα εβαλα πανω με διαφορα 120 μοιρες απο την αρχικη τοποθετηση ωστε να φαγωθει αλλο κομματι/σημειο της εσωτερικης ανοδιωσης στα επομενα 30Κ χμ. (Θα μπορουσα να το γυρισω και κατα 90 μοιρες μονο αλλα ετσι υπαρχει κινδυνος να υπαρξει διπλοφαγωμα στην "τομη" των δυο σημειων και να δημιουργηθει stiction.) Και στην επομενη αλλαγη λαδιων, πχ στα 60Κ χμ, θα υπαρχει ακομα μια "παρθενα" θεση με διαφορα 120 μοιρες απο την τωρινη τοποθετηση. Δεστε το κολπο με τις 120 μοιρες διαφορα στην παρακατω φωτο - δηλ. τα σημαδια με μαρκαδορο.




Κατι αλλο που διαβασα στο advrider.com και που επαληθευεται απο το σημειο στο οποιο τρωγεται η εσωτερικη ανοδιωση που ειναι εκει που σφιγγουν το πηρουνι οι βιδες της κατω τιμονοπλακας, ειναι οτι η ροπη 25Nm που δινει η Χονδα γι'αυτες της βιδες ειναι μεγαλουτσικη, η ΚΤΜ σε παρομοια μοντελα δινει μονο 15Nm δηλ. πολυ λιγοτερη ροπη γι'αυτες της βιδες. Οποτε μειωσα τη ροπη στα 16Nm ενω κρατησα τη ροπη στα 22Nm για τις βιδες της πανω τιμονοπλακας. Επομενη αναφορα μετα απο αλλα 32Κ χμ.

Να πω επισης οτι με τα καινουργια λαδια - εβαλα Eurol με ιξωδες 10w οπως απαιτει το Honda workshop manual - το πηρουνι εχει σαφως καλυτερη συμπεριφορα απο αποψη αποσβεσης και, οσο θυμαμαι, καλυτερη απ'οταν ητανε καινουργιο. Και κατι αλλο: το manual δινει ογκο 721cm3 (+-2.5cm3) και σταθμη 95mm, εβαλα αρχικα 720cm3 αλλα αναγκαστηκα να βγαλω περιπου 20cm3 για να πετυχω τη σταθμη των 95mm.
 
Τελευταία επεξεργασία:

christof40

Μέλος
Όνομα
χριστοφορος
Μοτό
cbr r1 gsxr το γνωστο ninja
απ οτι θυμαμαι στα κτμ και στις περισσοτερες μοτοσυκλετες η κατω τιμονοπλακα εχει 24nm σφιξιμο και η πανω 12nm.
στα κτμ το γραφουν και πανω στις τιμονοπλακες.
 

desert fox

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονικη
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
Σε αναμονη......
Χελο γκαιζ:)

Ενημερωνω για θέμα που είχα με την μπαταρία η οποια πέθανε ξαφνικά ένα ανοιξιάτικο πρωινό στο άνθος της ηλικίας της (σχεδόν 1,5 χρόνο και 19000χλμ)

Αναλώσιμο θα μου πείτε ,ομως η μηχανή δουλεύει καθημερινά και δεν έχει τιποτε έξτρα ηλεκτρικά ,οποτε δεν θα έπρεπε να "αναλωθεί" τόσο γρήγορα.

Βραχυκύκλωμενο στοιχείο είπεν ο γιατρός, αλλάχτηκε στην εγγύηση.

Τα "συμπτώματα"

Δεν ζοριστηκε ποτέ να πάρει μέχρι την ωρα που έμεινε.

Μια βδομάδα πρίν, πολυ συχνα δεν έμπαινε η νεκρά όταν εβαζα μπρος και έβγαζε μια παύλα (-).
Άνοιγα- έκλεινα διακόπτη και οκ.
Δύο μέρες πριν δεν άναβε αμέσως η μεγάλη σκάλα . Έπρεπε να πατήσεις ξανά και ξανα τον διακόπτη.
Νόμιζα ότι ήταν θεμα διακόπτη, αλλά με την αλλαγή μπαταρίας,τσακμακι.

Υγ: η θέση της μπαταρίας έχει την πλάκα της. :laugh:

Αυτά προς ενημέρωση.

Φιλουμπες και καλούς δρομους:ok:
Διαφωτιστικο Γιωργο ειδικα τα συμπτωματα! Οσο για την ζωη της μαμα μπαταριας οπως ειπε και ο @XLGeorge καποτε κρατουσαν πενταετια..
Αληθεια πως δεν ζητησες την καινουρια που ειναι και πιο ελαφρια? Εκτος και η εγγυηση καλυπτει αυτον τον τυπο.
 
Reactions: GGS

GGS

Μέλος
Όνομα
Γιωργος
Μοτό
Honda CRF 1000L-Africa Twin
Διαφωτιστικο Γιωργο ειδικα τα συμπτωματα! Οσο για την ζωη της μαμα μπαταριας οπως ειπε και ο @XLGeorge καποτε κρατουσαν πενταετια..
Αληθεια πως δεν ζητησες την καινουρια που ειναι και πιο ελαφρια? Εκτος και η εγγυηση καλυπτει αυτον τον τυπο.
καλα, προφανώς δεν θα με χαλαγε να παρω μια λιθιου:yew:

ομως,
α. δεν ηξερα τοτε οτι τα νεα ΑΤΑS εχουν λιθιου.
β. ελπιζω πραγματικα να ηταν ελαττωματική μπαταρια (οπως μου είπαν) και οχι απλως να πεθανε γιατι ειναι κακης ποιοτητας.gel yuasa ειναι ρε γμτ...τουλαχιστον 5 χρονια πρέπει να τα βγαλει με την χρηση που κανω.σε καμια μηχανη μου μεχρι τωρα δεν εχω αλλαξει μπαταρια νωριτερα απο 3 χρονια τουλαχιστον.

θα δειξει...αλλωστε, η εγγυηση στην μπαταρια ξεκίνησε ξανα;)
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
απ οτι θυμαμαι στα κτμ και στις περισσοτερες μοτοσυκλετες η κατω τιμονοπλακα εχει 24nm σφιξιμο και η πανω 12nm.
στα κτμ το γραφουν και πανω στις τιμονοπλακες.
Ελα Χριστοφ, ψαχνοντας λιγο βρηκα οτι στο ΚΤΜ990 οι βιδες της κατω τιμονοπλακας θελουν 15Nm και της πανω 20Nm, δες KTM 990 ADVENTURE Owner's Manual (Page 93 of 102), διορθωσα και το πανω ποστ.
 
Τελευταία επεξεργασία:

christof40

Μέλος
Όνομα
χριστοφορος
Μοτό
cbr r1 gsxr το γνωστο ninja
παντως μεγαλο σφαλμα αυτο με τις μπουκαλες στο crf1000,για να γλυτωσουν βαρος μαλλον φτιαξαν τις μποτες με παλιοκραμα
ελπιζω στο καινουργιο να το εχουνε διορθωσει το προβλημα
 

jon t

Μέλος
Όνομα
ΓΙΑΝΝΗΣ
Μοτό
Honda CRF1100L
Την κόρνα στους καινούργιους διακόπτες της Honda που έχει το Africa αν και την ψιλοέμαθα, με λίγο χοντρά γάντια καμιά φορά την έχανα.
Οπότε κόλλησα στην άκρη του button της κόρνας ένα κομμάτι πλαστικού ύψους 2 -3 χιλιοστά.
Δεν ξέρω αν το έχει δοκιμάσει άλλος αλλά εγώ ενθουσιάστηκα ...:)
https://ibb.co/mXpm6T
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Κι εγω τη "χανω" την κορνα. Και τα φλας δυσκολευουν λιγο. Θελει συνηθεια.
 
Top Bottom