XLGeorge
Μέλος
- Όνομα
- George
- Μοτό
- αργά τζαμπανέζικα
Ετσι ακριβως, θελει αλλαγη με την πρωτη ευκαιρια, αναιμικος ηχοςΕιναι θεμα συνηθειας..αν και αποφευγω να την παταω..σαν παπι κανει...
Θα αντικατασταθει με την πρωτη ευκαιρια..
Ετσι ακριβως, θελει αλλαγη με την πρωτη ευκαιρια, αναιμικος ηχοςΕιναι θεμα συνηθειας..αν και αποφευγω να την παταω..σαν παπι κανει...
Θα αντικατασταθει με την πρωτη ευκαιρια..
Η λυση - EDIT: στο manual μοντελο - για τα φλας ειναι γυρισμα του διακοπτη προς τα πανω/μπρος - αφου πρωτα βγει το τσουτσουνι που τον σταθεροποιει απο την τρυπα του τιμονιου - ωστε να ερθουν τα φλας στο ιδιο υψος με τον αντιχειρα οπως ητανε στα παλιοτερα χονδα Απο τις πρωτες μοντες που εκανα, καθως πηγαινα να βγαλω φλας και παταγα κορνα..Κι εγω τη "χανω" την κορνα. Και τα φλας δυσκολευουν λιγο. Θελει συνηθεια.
Στο μοδέλο με dct αν κάνεις κάτι τέτοιο, χάνεται η εργονομία των διακοπτών για τις αλλαγές ταχυτήτων, που είναι απείρως πιο σημαντικό (έμαθες τώρα και για το λάθος της Χόντα...)Η λυση για τα φλας ειναι γυρισμα του διακοπτη προς τα πανω/μπρος - αφου πρωτα βγει το τσουτσουνι που τον σταθεροποιει απο την τρυπα του τιμονιου - ωστε να ερθουν τα φλας στο ιδιο υψος με τον αντιχειρα οπως ητανε στα παλιοτερα χονδα Απο τις πρωτες μοντες που εκανα, καθως πηγαινα να βγαλω φλας και παταγα κορνα..
Διαφορετικο σχεδιασμο για τους διακοπτες? Θα εκτιναζε την τιμη στα υψη!!!Στο μοδέλο με dct αν κάνεις κάτι τέτοιο, χάνεται η εργονομία των διακοπτών για τις αλλαγές ταχυτήτων, που είναι απείρως πιο σημαντικό (έμαθες τώρα και για το λάθος της Χόντα...)
Αντί να σχεδιάσει άλλο σύστημα διακοπτών για τα μοντέλα με manual σαζμάν, έκανε οικονομία, διατηρώντας την εργονομία του DCT
Τώρα σωστό 100%Η λυση - EDIT: στο manual μοντελο - για τα φλας ειναι γυρισμα του διακοπτη προς τα πανω/μπρος - αφου πρωτα βγει το τσουτσουνι που τον σταθεροποιει απο την τρυπα του τιμονιου - ωστε να ερθουν τα φλας στο ιδιο υψος με τον αντιχειρα οπως ητανε στα παλιοτερα χονδα Απο τις πρωτες μοντες που εκανα, καθως πηγαινα να βγαλω φλας και παταγα κορνα..
Το γράφω ότι στο καινούργιο υπήρξε βελτίωση (υπάρχει αναφορά σε αυτό μαζί με τις άλλες αλλαγές στο αγγλόφωνο βίντεο που είχε μπει στο σχετικό ποστ του adv) και αυτό έγινε μετά από τα παράπονα που έγιναν όταν βγήκε το CRF1000.Αντανάκλαση έχει η κεντρική οθόνη κι αντανακλά το κράνος και μόνο, όχι τιμόνι κλπ...
Αυτό βέβαια δεν ενοχλεί ιδιαίτερα (δεν γίνεται δυσανάγνωστο και ποτέ δεν κατέφυγα στην αύξηση φωτεινότητας που έχει) και το πρόσεξα μόνο όταν το ανέφερε ο Γιάννης ο @amyroukai . Επίσης, πρόσεξα ότι ΚΑΙ το gs έχει αντίστοιχες αντανακλάσεις στα όργανά του!!! Τις οποίες ΔΕΝ είχα προσέξει ως τώρα, μετά από 7 χρόνια και 115000!!!!!
Όπως το βλέπω εγώ, πολλά από όσα "μας πειράζουν", είναι γιατί ψειρίζουμε τη μαϊμού, και όχι γιατί πραγματικά ενοχλούν.
Δεν έχω βεβαίως αποψη για το προηγούμενο μοντέλο! Μιλάω για τα όργανα του 2018, που γνωρίζω.
Στην αρχη με ενοχλουσε, καθως ειδικα το χρυσαφι τιμονι αντανακλαται στα οργανα και σκεφτομουνα να κανω ακριβως αυτο που λες οτι εχουν κανει καποιοι, δηλ. να κολησω μαυρη ταινια στο τιμονι απο την μερια των οργανων. Αυτο οταν ειχα πρωτοπαρει το μηχανακι, στην πορεια οπως το συνηθισα και δεν ασχοληθηκα.Το μεγάλο πρόβλημα το δημιουργεί το τιμόνι καθώς η αντανάκλαση του πέφτει πολύ έντονη στο κέντρο των οργάνων. Μερικοί στο εξωτερικό βάζουν αυτοκόλλητη μαύρη ματ ταινία στην πλευρά του προς τα όργανα και γράφουν επίσης για βελτίωση της ευκρίνειας.
Έχει να κάνει και με το ύψος του αναβάτη και υπό τι γωνία τα κοιτάει γιατί άλλοι το θεωρούν εντάξει, άλλοι όχι. Υποτίθεται ότι η μετάβαση σε πιο ψηλά/πιο κατακόρυφα/σκιάδιο έγινε για να μετριαστούν οι γκρίνιες μερίδας ιδιοκτητών.Αντανάκλαση έχει η κεντρική οθόνη κι αντανακλά το κράνος και μόνο, όχι τιμόνι κλπ...
Αυτό βέβαια δεν ενοχλεί ιδιαίτερα (δεν γίνεται δυσανάγνωστο και ποτέ δεν κατέφυγα στην αύξηση φωτεινότητας που έχει) και το πρόσεξα μόνο όταν το ανέφερε ο Γιάννης ο @amyroukai . Επίσης, πρόσεξα ότι ΚΑΙ το gs έχει αντίστοιχες αντανακλάσεις στα όργανά του!!! Τις οποίες ΔΕΝ είχα προσέξει ως τώρα, μετά από 7 χρόνια και 115000!!!!!
Έχει να κάνει και με το ύψος του αναβάτη και υπό τι γωνία τα κοιτάει γιατί άλλοι το θεωρούν εντάξει, άλλοι όχι. Υποτίθεται ότι η μετάβαση σε πιο ψηλά/πιο κατακόρυφα/σκιάδιο έγινε για να μετριαστούν οι γκρίνιεςμερίδαςΚοντών ιδιοκτητών.
ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ παει να πουλησει η Honda και κανει σε αυτη την εκπομπη διαφημιση??????????????????????????????????????????
Στους "πεινασμένους" υποθέτω...ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ παει να πουλησει η Honda και κανει σε αυτη την εκπομπη διαφημιση??????????????????????????????????????????