To παρακάτω ξεφεύγει από το budget σου, αλλά θεωρώ αξίζει εφόσον υπάρχει η δυνατότητα για υπέρβαση:
Bmw F 650 GS Dakar Abs '02 - 3.700 € - Car.gr
Aυτό βγήκε από το εργοστάσιο κ μπήκε στη βιτρίνα απλό(17''-19'')
Είναι όλο μετατροπή ,σωστή ,μελετημένη ,με ακριβά κ ικανά περιφεριακά ,αλλά είναι πιό ψηλό κι από 990R ,οπότε το νου τους οι Χόμπιτς.
Σαν δουλειά-περιφερειακά-στήσιμο-λειτουργικότητα ,ΑΞΙΖΕΙ ,αν κ εφόσον όλα δουλεύουν ακόμα σωστά κ ο κινητήρς δεν είναι στα πρόθυρα επισκευής.
Το αντίτιμο είναι ρεαλιστικό ,αλλά κ υψηλό όσον αφορά την ηλικία (μοντ.2002) κ μόνο της μοτό.
Ρε Βαγγο σκληρός...
Βαρβατίλα σκέτη..
Ελα μου ντέ.
Ντροπή σου κι εσύ που το πήρες το 15άχρονο μοτόρι σου €ΧΧΧ κ σου'χει φτάσει €ΧΧΧΧΧΧ + 640 εργατώρες
Είναι σα να σε λέει μλκ....αν ήσουνα Χονδαίος θα του'κοβες κ την καλημέρα.
Αλλά οι ΚαΤεΜαίοι είναι συνηθισμένοι σ'αυτά...απαντάνε στο δρόμο.
Δε μπήκε η σκάστρα εγκαίρως και ανέβασα πίεση..
Μα ρε φίλε βλέπεις τωρα ζητάνε για Tenere 660 12 χρονών με 1.000.000 χιλιόμετρα 4 και 5 χιλιάρικα. Και είχε καινούργιο 7,5. Και είναι όχι μέτριο, πολύ κάτω του μετρίου. ΘΑ μου πεις άμα τα δίνουν κάποιοι μαγκιά τους.
Αντίστοιχα, ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ! βρέθηκε πιπίλα 650 Dakar!! Ω μαλάκα κλείστε τα σύνορα μη μας το πάρουν οι ξένοι!! Πουλάω την αδερφή μου και ένα εξοχικό στο Ζούμπερι και κάνουμε χαρτιά τώρα!!
Αυτό το Τενερέ το 660 ρε Βάγγο σου'χει μείνει απωθημένο.
Δεν μπορείς να ξεπεράσεις που δεν το πήρες καινούργιο ,αλλά ακόμα περισσότερο ,δεν μπορείς να ξεπεράσεις ότι θα το πούλαγες μετά από 4 χρόνια 1000 ευρά κάτω από την αγορά σου.
Ελα...τσώπα...τσώπα
...........:crs:
Μα αληθειες λεει..
Ομως ολα αυτα ειναι συμβατικα μονοκυλινδρα(Τενερε, Ντακαρ κλπ) και θεωρουνται δυσευρετα. Κακως η υψηλη τιμη, αλλα ετσι ειναι. Γιουζερ φρεντλυ, δεν σπανε δεν χαλανε. Μεχρι εκει.
ΟΜΩΣ, το ντακαρ εχει και κατι να δωσει.. ABS, Θερμαινομενα γκριπ, αναρτηση πισω με τηλεπροφορτιση κλπ κλπ.
Οτι δηλαδη χρειαζεται ενα μηχανακι, με ικανοτητα φορτωσης και ταξιδιου.
Κι όμως ,όλα αυτά που αναφέρεις ,είναι δυνατότητες που ψάχνουν πολλοί αναβάτες ,σε συνδιασμό με την μη πολυπλοκότητα κατασκευής κ ηλεκτρονικών.
Κι όταν ένα σύγχρονο 250άρι ΟνΟφφ κάνει το λιγότερο 7500 € ,κ θέλει κι αυτό με το καλημέρα αναρτήσεις ,κ δεν έχει καμία σχέση η ευρύτητα χρήσης του με όλα αυτά τα 650άρια ΟνΟφφ που θεωρούμε ακριβά στα 3000 € ,εσείς ψάχνετε ακόμα το λόγο που είναι δυσεύρετα ,έχουν ζήτηση ,κ κρατάνε τιμές.
Αναρωτιέστε για το αυτονόητο ,ή τα'χετε πάρει κράνα επειδή δεν είναι φτηνά ,κ για να πάρετε ένα θα πρέπει να το πληρώσετε ?
Κι εγώ ψάχνω αυτή την περίοδο διάφορα ,ένα από αυτά το Ντακάρ του νήματος ,βλέπω τις τιμές ,αλλά σε καμία περίπτωση δεν μπορώ να κατακρίνω τον πωλητή ,αφού
α) Οι τιμές στην αγορά ΓΕΝΙΚΑ είναι θέμα προσφοράς κ ζήτησης
β) Μπαίνω στη διαδικασία να σκεφτώ πόσο το πλήρωσε κι εκεινος κ πόσα έχει σκάσει πάνω του για να το φέρει σε κατάσταση να γουσταρω να το πάρω εγώ τώρα.
Ας μην είμαστε απόλυτοι κ ισοπεδωτικοί.
Το τενερε δεν εχει απολυτως τιποτα και για να το φερεις πρεπει να δωσεις 1000 ευρω ξεκινωντας απο την αναρτηση. Για να σφιξω την αναρτηση πρεπει να το κανω με το σφυροκαλεμο. Ειμαι κατοχος και το γνωριζω.
Κι όμως ,το όντως μέτριο σε όλα ,Τενερέ ,έχει πολλά να δώσει σε επίπεδο πολυχρηστικότητας ,τα οποία έχω αναφέρει στο σχετικό νήμα.
Οντως είναι βαρύ ,κ μάλιστα ψηλόβαρο ,κ θέλει ψάξιμο με αναρτήσεις για να μπορεσεις να το χαρείς.
Από την άλλη ,είναι το τελευταίο κ μοναδικό σύγχρονο μονοκύλινδρο ,που μπορεί να γυρίσει τον κόσμο 2κάβαλο τριβάλιτσο από άσφαλτο κ χώμα ,να ταξιδεύει σε ΕΟ 140-150 πραγματικά όλη μέρα ,κ την επόμενη Κυριακή να παίρνει μέρος σε TrailRide.
Kι όλα αυτά χωρίς να φτύνει κοκκοράκια ,να καίει 1 λτ λάδι στα 1000 χλμ ,κ ταυτόχρονα να έχει τις επιδόσεις των 2κύλινδρων V650 της HRC με αποδεδειγμένη μακροζωϊα κ αξιοπιστία κινητήρα.
Παρεπιπτώντως
Αν θέλεις σφυροκάλεμο για να σφίξεις την ανάρτηση του Τενερε΄,αυτό σημαίνει ότι είναι after-market κ πιθανά καλύτερης ποιότητας απο την "μάπα" δικιά του.
Η μαμά σφίγγει σε επίπεδα με γατζόκλειδο.