christoslazy
Bad habits die hard
- Περιοχή
- Larisa
- Όνομα
- Christos Lazidis
- Μοτό
-
BMW F650GS DAKAR 2005
KAWASAKI ZZR 600 2006 Black UK edition
Το μέσο DAKAR, καλύτερο συνολικά από το μέσο 640, ειδικά αν δεν μιλάμε για το ADVENTURE! Είναι on-off μηχανάκια και πρέπει να αξιολογούνται συνολικά και όχι από τις ικανότητες τους σε κάποιο μεμονωμένο τομέα! Το 640 έχει περισσότερη ισχύ (όχι τεράστια διαφορά) και είναι καλύτερο στο χώμα..., όταν δουλεύει! Από εκεί και πέρα το Dakar είναι πιο μηχανή! Πιο ολοκληρωμένη, βάσει της κατηγορίας που ανήκει! Είναι αξιόπιστη, προκλητικά οικονομική, άνετη για κάθε μέρα, φορτώνεται σαν γαϊδούρι και ταξιδεύεις διπλός παντού (προσωπικά βγήκα τρεις φορές εξωτερικό, μια εκ των οποίων με τη γυναίκα μου και ένιωσα ότι κουράζομαι μόνο στις autostrada, βγήκα B roads και ηρέμησα), πάει και χώμα με χαρακτηριστική ευκολία!Μην δίνετε μια περιουσία για μηχανές 20 ετών. Ας είναι και μέσα στη ζελατίνα.
Παρωχημένη τεχνολογία σε πλαίσια, ηλεκτρονικά, αναρτήσεις. Αδυναμία εύρεσης ανταλλακτικών καινούργιων και ακριβών μεταχειρισμένων.
Για να γίνουν μηχανές με σωστές αναρτήσεις και φρένα θέλεις αλλα τόσα.
Κάντε το για συναισθηματικούς λόγους. Εϊχε ο μπαμπάς σας ένα R100GS Ξέρω γω και θέλετε να αναστήσετε ένα τέτοιο να το έχετε να το βλέπετε. Μην το κάνετε για να έχετε ένα όχημα που και καλά είναι και γαμώ και παλιά τα έφτιαχναν καλύτερα κλπ κλπ.
Εγώ το LC4 το πήρα καλή τιμή και έριξα πολύ προσωπική εργασία, ευτυχώς βρωμάει ο τόπος απο ανταλλακτικά και πράγματα επειδή κυκλοφόρησαν πολλά. Να ήταν ένα LC4 πιπίλα ξέρω γω και να ζήταγε 3500€ θα γέλαγα εγώ!! Και το LC4 είναι Η μηχανή. Σε αναρτήσεις, σε κινητήρα σε στήσιμο. Το Dakar τί ακριβώς είναι ή ένα tenere 660?? Αργά βαρετά κακοστημμένα μηχανάκια με φτωχά περιφερειακά! Για να γίνουν μηχανές θέλουν 2 χιλιάρικα! Σιγά τον πύραυλο!!
Δεν είναι αντίκα! Δεν έχει κάποια υπεραξία, μούφες είναι και μερικοί νομίζουν πως πουλάνε το πλευρό του Μέγα Αλέξανδρου. Βλέπεις κάτι αστείες τιμές.
το βρήκαμε μονοκύλινδρα τύπου 650 dakar, tenere, 650 africa κλπ να πουλήσουμε και ένα διαμέρισμα να τα πάρουμε! Σπάσανε το καλούπι μόλις τα έφτιαξαν και δεν θα ξαναβρείς μηχανή τέλος!
Επίσης είναι τρομερά εξελίξιμη με έτοιμες λύσεις σε τροποποιήσεις που την απογειώνουν π.χ USD μπροστινό KYB από Yamaha YZ ή WP από διαφορά μοντέλα και με πολύ προσιτό κόστος! Έχει τεράστια απήχηση σε παγκόσμιο επίπεδο και με κοινότητα από χρήστες που την υποστηρίζουν με λύσεις και προτάσεις! Αλλά και από μοτέρ μπορεί να ενισχυθεί με χαμηλό κόστος και αξιόπιστα!
Τώρα αν θεωρείς το 640 εντουρο μηχανάκι (εγώ δεν θεωρώ ότι είναι, το εντάσσω στα on/off), τότε δεν υπάρχει κανένας λόγος να τα συγκρίνεις, γιατί το Dakar δεν είναι!
Το δικό μου, μοντέλο του 05, το πήρα το 11, 2500€ με 7500 χιλ, αλλά ήθελε αρκετή δουλειά γιατί ήταν παρατημένο! Αν και έχω και το zzr για γρήγορη μετακίνηση από σημείο σε σημείο, το οποίο επίσης μου αρέσει πάρα πολύ, αν έπρεπε να πουλήσω κάποιο, θα κρατούσα το Dakar γιατί το θεωρώ εργαλείο εντός και εκτός εισαγωγικών!
Χωρίς παρεξήγηση, ε!
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro