Bmw F650 GS Dakar

christoslazy

Bad habits die hard
Περιοχή
Larisa
Όνομα
Christos Lazidis
Μοτό
BMW F650GS DAKAR 2005
KAWASAKI ZZR 600 2006 Black UK edition
Μην δίνετε μια περιουσία για μηχανές 20 ετών. Ας είναι και μέσα στη ζελατίνα.

Παρωχημένη τεχνολογία σε πλαίσια, ηλεκτρονικά, αναρτήσεις. Αδυναμία εύρεσης ανταλλακτικών καινούργιων και ακριβών μεταχειρισμένων.

Για να γίνουν μηχανές με σωστές αναρτήσεις και φρένα θέλεις αλλα τόσα.

Κάντε το για συναισθηματικούς λόγους. Εϊχε ο μπαμπάς σας ένα R100GS Ξέρω γω και θέλετε να αναστήσετε ένα τέτοιο να το έχετε να το βλέπετε. Μην το κάνετε για να έχετε ένα όχημα που και καλά είναι και γαμώ και παλιά τα έφτιαχναν καλύτερα κλπ κλπ.

Εγώ το LC4 το πήρα καλή τιμή και έριξα πολύ προσωπική εργασία, ευτυχώς βρωμάει ο τόπος απο ανταλλακτικά και πράγματα επειδή κυκλοφόρησαν πολλά. Να ήταν ένα LC4 πιπίλα ξέρω γω και να ζήταγε 3500€ θα γέλαγα εγώ!! Και το LC4 είναι Η μηχανή. Σε αναρτήσεις, σε κινητήρα σε στήσιμο. Το Dakar τί ακριβώς είναι ή ένα tenere 660?? Αργά βαρετά κακοστημμένα μηχανάκια με φτωχά περιφερειακά! Για να γίνουν μηχανές θέλουν 2 χιλιάρικα! Σιγά τον πύραυλο!!

Δεν είναι αντίκα! Δεν έχει κάποια υπεραξία, μούφες είναι και μερικοί νομίζουν πως πουλάνε το πλευρό του Μέγα Αλέξανδρου. Βλέπεις κάτι αστείες τιμές.

το βρήκαμε μονοκύλινδρα τύπου 650 dakar, tenere, 650 africa κλπ να πουλήσουμε και ένα διαμέρισμα να τα πάρουμε! Σπάσανε το καλούπι μόλις τα έφτιαξαν και δεν θα ξαναβρείς μηχανή τέλος!
Το μέσο DAKAR, καλύτερο συνολικά από το μέσο 640, ειδικά αν δεν μιλάμε για το ADVENTURE! Είναι on-off μηχανάκια και πρέπει να αξιολογούνται συνολικά και όχι από τις ικανότητες τους σε κάποιο μεμονωμένο τομέα! Το 640 έχει περισσότερη ισχύ (όχι τεράστια διαφορά) και είναι καλύτερο στο χώμα..., όταν δουλεύει! Από εκεί και πέρα το Dakar είναι πιο μηχανή! Πιο ολοκληρωμένη, βάσει της κατηγορίας που ανήκει! Είναι αξιόπιστη, προκλητικά οικονομική, άνετη για κάθε μέρα, φορτώνεται σαν γαϊδούρι και ταξιδεύεις διπλός παντού (προσωπικά βγήκα τρεις φορές εξωτερικό, μια εκ των οποίων με τη γυναίκα μου και ένιωσα ότι κουράζομαι μόνο στις autostrada, βγήκα B roads και ηρέμησα), πάει και χώμα με χαρακτηριστική ευκολία!

Επίσης είναι τρομερά εξελίξιμη με έτοιμες λύσεις σε τροποποιήσεις που την απογειώνουν π.χ USD μπροστινό KYB από Yamaha YZ ή WP από διαφορά μοντέλα και με πολύ προσιτό κόστος! Έχει τεράστια απήχηση σε παγκόσμιο επίπεδο και με κοινότητα από χρήστες που την υποστηρίζουν με λύσεις και προτάσεις! Αλλά και από μοτέρ μπορεί να ενισχυθεί με χαμηλό κόστος και αξιόπιστα!

Τώρα αν θεωρείς το 640 εντουρο μηχανάκι (εγώ δεν θεωρώ ότι είναι, το εντάσσω στα on/off), τότε δεν υπάρχει κανένας λόγος να τα συγκρίνεις, γιατί το Dakar δεν είναι!

Το δικό μου, μοντέλο του 05, το πήρα το 11, 2500€ με 7500 χιλ, αλλά ήθελε αρκετή δουλειά γιατί ήταν παρατημένο! Αν και έχω και το zzr για γρήγορη μετακίνηση από σημείο σε σημείο, το οποίο επίσης μου αρέσει πάρα πολύ, αν έπρεπε να πουλήσω κάποιο, θα κρατούσα το Dakar γιατί το θεωρώ εργαλείο εντός και εκτός εισαγωγικών!

Χωρίς παρεξήγηση, ε!


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Το μέσο DAKAR, καλύτερο συνολικά από το μέσο 640, ειδικά αν δεν μιλάμε για το ADVENTURE! Είναι on-off μηχανάκια και πρέπει να αξιολογούνται συνολικά και όχι από τις ικανότητες τους σε κάποιο μεμονωμένο τομέα! Το 640 έχει περισσότερη ισχύ (όχι τεράστια διαφορά) και είναι καλύτερο στο χώμα..., όταν δουλεύει! Από εκεί και πέρα το Dakar είναι πιο μηχανή! Πιο ολοκληρωμένη, βάσει της κατηγορίας που ανήκει! Είναι αξιόπιστη, προκλητικά οικονομική, άνετη για κάθε μέρα, φορτώνεται σαν γαϊδούρι και ταξιδεύεις διπλός παντού (προσωπικά βγήκα τρεις φορές εξωτερικό, μια εκ των οποίων με τη γυναίκα μου και ένιωσα ότι κουράζομαι μόνο στις autostrada, βγήκα B roads και ηρέμησα), πάει και χώμα με χαρακτηριστική ευκολία!

Επίσης είναι τρομερά εξελίξιμη με έτοιμες λύσεις σε τροποποιήσεις που την απογειώνουν π.χ USD μπροστινό KYB από Yamaha YZ ή WP από διαφορά μοντέλα και με πολύ προσιτό κόστος! Έχει τεράστια απήχηση σε παγκόσμιο επίπεδο και με κοινότητα από χρήστες που την υποστηρίζουν με λύσεις και προτάσεις! Αλλά και από μοτέρ μπορεί να ενισχυθεί με χαμηλό κόστος και αξιόπιστα!

Τώρα αν θεωρείς το 640 εντουρο μηχανάκι (εγώ δεν θεωρώ ότι είναι, το εντάσσω στα on/off), τότε δεν υπάρχει κανένας λόγος να τα συγκρίνεις, γιατί το Dakar δεν είναι!

Το δικό μου, μοντέλο του 05, το πήρα το 11, 2500€ με 7500 χιλ, αλλά ήθελε αρκετή δουλειά γιατί ήταν παρατημένο! Αν και έχω και το zzr για γρήγορη μετακίνηση από σημείο σε σημείο, το οποίο επίσης μου αρέσει πάρα πολύ, αν έπρεπε να πουλήσω κάποιο, θα κρατούσα το Dakar γιατί το θεωρώ εργαλείο εντός και εκτός εισαγωγικών!

Χωρίς παρεξήγηση, ε!


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Παρασύρθηκες φίλε Χρηστο συναισθηματικά και έχασες την ουσία της κουβέντας. Και η ουσία είναι πως όσο συμπαθητικό και αν είναι ένα f650gs και all around εργαλείο δεν σημαίνει πως πρέπει να δώσει κάποιος 3500 και 4000 ευρό για να το αποκτήσει έχοντας ήδη 17 και 18 χρόνια στην πλάτη του.

Όσο παράλογο στα δικά μου μάτια είναι να πιάνουν τρελές τιμές αντίστοιχα τα tenere 660, τα 640 adventure κλπ.

Μονοκυλινδρα με αυξημένες δυνατότητες off γενικα πωλούνται σε τιμές πολυ υψηλές. Σαν να είναι ο χαμένος μονοκερος.

Αν θίχτηκες που είπα την γνώμη μου για το f650gs ως μέτριο είναι ξεκάθαρα η γνώμη μου απλά. Το θεωρώ μέτριο και χλιαρό. Ένα τίμιο και καλό all around commuter και on OFF. Αξίζει 3500 και 4000 ευρό να δώσεις να το πάρεις 17 και 18 χρόνων? Εσύ πες μας!

Αν έβρισκα ένα με 2 χιλιάρικα καλό μπορεί και να το παιρνα να βασιστώ σε ένα καλό και δοκιμασμένο μοτέρ και ένα συμπαθητικό πλαίσιο και να ρίξω κόπο και χρήμα να τιυ φτιάξω μια καλύτερη απόδοση στο μοτέρ, να το χτίσω με σωστές αναρτήσεις και να το αναβαθμίσω και αισθητικά. Αλλά με 3500 και 4000 ευρό αξίζει να ασχοληθώ?

Το 2011 πήρες μηχανή 6 ετών με 2500 ευρό και σήμερα συζητάμε εδώ πως θες 3500 ευρό να βρεις εν ετει 2020 καλό Dakar. Εσύ θα τα δινες?
 

g1ann1s

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Kawasaki Versys 650
Εσύ πόσες μοτοσυκλέτες έχεις αγοράσει (ακριβά) κ συντηρήσει άψογα για πάρτυ σου (με κόστος) τις οποίες μετά πούλησες σε τιμή χρεπιού ,επειδή είναι "μεταχειρισμένες"..?
Για πες...

Υπάρχουν πολλές μοτοσυκλέτες εκεί έξω.
Κοιτώντας το ίδιο ακριβώς μοντέλο ,μπορείς να βρείς μία με τιμή 1500 κι άλλη μία "ίδια" με 3500.
Πίστεψέ με ,ΔΕΝ είναι ίδιες!
Απλά θα καταλάβεις μετά την αγορά σου ότι ,συνήθως ,το φτηνό ,αποδεικνύεται ακριβό.

Επίσης ,κανένας δεν σε αναγκάζει να αγοράσεις κάποια με οποιοδήποτε αντίτιμο.
Οπότε γιατί να αισθανθείς λακαμάς?
Δεν θες ,δεν ψωνίζεις.

Από την άλλη ,σύμφωνα με το σκεπτικό σου ,θα ήθελες κάποιος που αγόρασε πρίν 2 χρόνια ένα Ντακάρ 3500 ,κι έχωσε κι άλλα 1000 για να το έχει σήμερα σε άψογη κατάσταση ώστε να αξίζει να το πάρεις ,να στο πουλήσει 1500 επειδή...
Δηλαδή δεν υπάρχει πρόβλημα να νιώσει εκείνος λακαμάς...?
Εγώ προσωπικα δεν εχω αγοράσει και πουλήσει μοτοσυκλέτα μεσαίου η μεγάλου κυβισμού.. ας ξεκινήσω απο εκει! Χεχε! Παρόλα αυτα έχω κανει πολλες αγοραπωλησίες σε αυτοκίνητα που ειναι κατι αντίστοιχο. Παντα χαμένος έβγαινα απλα το δικαιολογούσα ως λειτουργικό κόστος το τι έβαζα εγω στα αυτοκίνητα γιατι εγω ηθελα να ειναι κομπλε για να τα χαρώ.

Νομίζω παρεξηγήθηκαν λιγο αυτα που έγραψα γιατι δεν διαφωνώ καπου με αυτα που λες απλά προσθέτω..
Η απάντηση δεν ειναι σε έντονο ύφος να διευκρινήσω επίσης γιατι ο γραπτός λόγος συχνα παρεξηγειται.

Δεν ειπα σε καμία περίπτωση οτι καποιος που περιποιείται την μοτοσυκλέτα του θα έπρεπε να την πουλήσει σε τιμη χρεπιού. Απλά οτι πρεπει να υπαρχει και μια αντιστοιχία σε σχέση τιμής ηλικίας χλμ τεχνολογίας και κατάστασης. Επισης οτι συμβαίνει το αντίθετο. Επειδη υπάρχουν 5 μηχανάκια που πουλιούνται σε καλη κατασταση η προσφορά ειναι μικρη και η τιμη ψιλό τσιμπημένη. Εκει έρχεται και καποιος που εχει ενα χρεπι και λεει ποσο πουλιούνται στο καρ; Και εγω τοσο. Εγω αυτο κατηγόρησα.. Το οτι θα βρεις το ίδιο μηχανάκι απο 1500 έως 3500 πιθανόν ειναι το 3500 να ειναι καλυτερο. Σύμφωνω.. η διαφωνία μου ειναι οτι ίσως δεν θα έπρεπε να καποια μηχανάκια να κάνουν οσο κάνουν.. δεν αναφέρομαι σε κάποιο απο αυτα που εχουμε αναφέρει απο τις αγγελιες.. γενικα το λεω..

Επίσης αν καποιος πηρε πριν 2 χρονια ενα μηχανάκι 3500 που ουτε τοτε τα άξιζε τόσα και έχωσε και αλλα 1000 νομίζω εκείνος πρεπει να αισθάνεται καπως.. εγω προτιμω να μην κοιτάξω προς τα εκει για αγορα. Βλέπουμε τη ζωή διαφορετικα με αυτον τον άνθρωπο.

Για να μην μακρηγορώ άλλο, δεν ζητάω να μου χαρίσουν κατι. Ζητάω κατι με βαση αυτα που διαθέτω και σε μια τιμη που θεωρω δίκαιη. ωστε να μπορω να ανταποκριθώ σε αυτα που θα ερθουν. Αν δεν υπαρχει κατι θα βρω κατι αλλο.
 

christoslazy

Bad habits die hard
Περιοχή
Larisa
Όνομα
Christos Lazidis
Μοτό
BMW F650GS DAKAR 2005
KAWASAKI ZZR 600 2006 Black UK edition
Παρασύρθηκες φίλε Χρηστο συναισθηματικά και έχασες την ουσία της κουβέντας. Και η ουσία είναι πως όσο συμπαθητικό και αν είναι ένα f650gs και all around εργαλείο δεν σημαίνει πως πρέπει να δώσει κάποιος 3500 και 4000 ευρό για να το αποκτήσει έχοντας ήδη 17 και 18 χρόνια στην πλάτη του.

Όσο παράλογο στα δικά μου μάτια είναι να πιάνουν τρελές τιμές αντίστοιχα τα tenere 660, τα 640 adventure κλπ.

Μονοκυλινδρα με αυξημένες δυνατότητες off γενικα πωλούνται σε τιμές πολυ υψηλές. Σαν να είναι ο χαμένος μονοκερος.

Αν θίχτηκες που είπα την γνώμη μου για το f650gs ως μέτριο είναι ξεκάθαρα η γνώμη μου απλά. Το θεωρώ μέτριο και χλιαρό. Ένα τίμιο και καλό all around commuter και on OFF. Αξίζει 3500 και 4000 ευρό να δώσεις να το πάρεις 17 και 18 χρόνων? Εσύ πες μας!

Αν έβρισκα ένα με 2 χιλιάρικα καλό μπορεί και να το παιρνα να βασιστώ σε ένα καλό και δοκιμασμένο μοτέρ και ένα συμπαθητικό πλαίσιο και να ρίξω κόπο και χρήμα να τιυ φτιάξω μια καλύτερη απόδοση στο μοτέρ, να το χτίσω με σωστές αναρτήσεις και να το αναβαθμίσω και αισθητικά. Αλλά με 3500 και 4000 ευρό αξίζει να ασχοληθώ?

Το 2011 πήρες μηχανή 6 ετών με 2500 ευρό και σήμερα συζητάμε εδώ πως θες 3500 ευρό να βρεις εν ετει 2020 καλό Dakar. Εσύ θα τα δινες?
Όχι ρε συ! Σιγά μη θιχτώ ή παρεξηγηθώ γιατί είπες άσχημα λόγια για το μηχανάκι μου! Κι εγώ την άποψη μου είπα! Σωστά λες ότι μάλλον δεν αξίζει να δώσεις 4000€ για νορμαλ Dakar, αλλά αυτές οι τιμές είναι η εξαίρεση και όχι ο κανόνας (και αφορά κυρίως τα τελευταία διμπουζα μοντέλα που έβγαιναν μέχρι το 07)! Όσο για τη σύγκριση με το 640, εσύ έδωσες την πάσα, εγώ απλά έπαιξα τη μπάλα (ελπίζω ότι ούτε εσύ θίχτηκες για τη γνώμη που εξέφρασα)!

Το δικό μου ήταν περίπτωση και μοναδική ευκαιρία, όποτε δεν το σκέφτηκα καν (τότε μάλιστα έπαιζαν στα 5-5.5 χιλιάρικα, όποτε πάντα είχαν τσιμπημένη τιμή, γιατί άραγε;)!

Κατά τα αλλά, όπως είπε και ο el-Gatto, η ζήτηση καθορίζει την αγορά και αφού υπάρχουν άτομα που τα ζητάνε και τα δίνουν (τα χρήματα), υπάρχουν και άτομα που τα πουλάνε (σε αυτά τα χρήματα)!


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
 

Takisg

Μέλος
Περιοχή
Κόρινθος
Όνομα
Τακης
Μοτό
Husaberg fe 550 2006
Ψάχνουμε να βρούμε δίκαιη τιμή σε μια αγοραπωλησία...
Και όχι μόνο αυτό , αλλά κρίνουμε την τιμή ζήτησης αγγελίας (με χιλιάδες views και κάτι μήνες παραμονής) χωρίς να ξέρουμε το τελικό ποσό της συναλλαγής (Αν και όταν).
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Παρασύρθηκες φίλε Χρηστο συναισθηματικά και έχασες την ουσία της κουβέντας. Και η ουσία είναι πως όσο συμπαθητικό και αν είναι ένα f650gs και all around εργαλείο δεν σημαίνει πως πρέπει να δώσει κάποιος 3500 και 4000 ευρό για να το αποκτήσει έχοντας ήδη 17 και 18 χρόνια στην πλάτη του.

Όσο παράλογο στα δικά μου μάτια είναι να πιάνουν τρελές τιμές αντίστοιχα τα tenere 660, τα 640 adventure κλπ.

Μονοκυλινδρα με αυξημένες δυνατότητες off γενικα πωλούνται σε τιμές πολυ υψηλές. Σαν να είναι ο χαμένος μονοκερος.

Αν θίχτηκες που είπα την γνώμη μου για το f650gs ως μέτριο είναι ξεκάθαρα η γνώμη μου απλά. Το θεωρώ μέτριο και χλιαρό. Ένα τίμιο και καλό all around commuter και on OFF. Αξίζει 3500 και 4000 ευρό να δώσεις να το πάρεις 17 και 18 χρόνων? Εσύ πες μας!

Αν έβρισκα ένα με 2 χιλιάρικα καλό μπορεί και να το παιρνα να βασιστώ σε ένα καλό και δοκιμασμένο μοτέρ και ένα συμπαθητικό πλαίσιο και να ρίξω κόπο και χρήμα να τιυ φτιάξω μια καλύτερη απόδοση στο μοτέρ, να το χτίσω με σωστές αναρτήσεις και να το αναβαθμίσω και αισθητικά. Αλλά με 3500 και 4000 ευρό αξίζει να ασχοληθώ?

Το 2011 πήρες μηχανή 6 ετών με 2500 ευρό και σήμερα συζητάμε εδώ πως θες 3500 ευρό να βρεις εν ετει 2020 καλό Dakar. Εσύ θα τα δινες?
Βαγγέλη ,δεν έχεις άδικο σε κάποια πράγματα ,αλλά νομίζω οτι είσαι πολύ απόλυτος ,κ δεν λαμβάνεις υπ όψιν σου τα δεδομένα.

3500-4000 € (αναλόγως κατάστασης κ χλμ) έχουν τα τελευταία (2μπουζα) Dakar (2005-2007) κ ναι συμφωνώ ότι είναι ακριβά μέτρια κ χλιαρά ,αλλά όπως είπες κι εσύ είναι ένα πολύ καλό ΟνΟφφ παντός χρήσης κ αποδεδειγμένης αξιοπιστίας ,κ συνήθως είναι αβασάνιστα κ σε καλή κατάσταση μια κ οι ιδιοκτήτες τους τα χρησιμοποιούν χλιαρά κ τα σερβισάρουν πιό φτηνά..
Στα ίδια λ7 κ φιλοσοφία χρήσης κ συνήθη κατάσταση είναι κ τα ΧΤ660Ζ Τενερε ,τα οποία είναι 2008-2010 (τα περισσότερα) ,άρα μιλάμε για 10-12 χρόνια κ όχι για 17-18.

3500-4000 € έχουν κ τα LC4 ADV RR μοντ.2005 ,τα οποία είναι πολεμικά καλοστημένα κ καυλόγκαζα ,αλλά πολύ περιορισμένης χρήσης (δεν κάνουν για δικάβαλο-δεν κάνουν για ασφάλτινο ταξίδι-καίνε τον πάτο τους-ξηλώνουν σφραγγίσματα) είναι επιβεβαιωμένης μηχανολογικής αναξιοπιστίας ,κ τα περισσότερα είναι κακοποιημένα χρηστικά κ κακοσυντηρημένα από άσχετους μαστόρους ή από άφραγκους ιδιοκτήτες κ έτοιμα να ανατιναχτούν λίγο μετά την πώληση..

Και τα τρία μοντέλα ,έχουν το κοινό τους ,την ζήτηση κ τις τιμές τους ,γιατί δεν υπάρχει κάτι ανάλογο αυτή τη στιγμή στην αγορά των καινούργιων ,με λιγότερα από την τιμή των υπερεκτιμημένων που συζητάμε Χ 3.

Αυτό ,απλά ,κ τέλος.
Εδώ έρχεται η λογική κ η απόφαση-επιλογή του όποιου συνειδητοποιημένου ,για το τι θέλει σε αυτή τη φάση της ζωής του ,κ μέχρι ποιό ποσό είναι διατεθιμένος να φτάσει για να ικανοποιήσει τη γκavla του.

Δεν υπάρχει αξίζει δεν αξίζει ,πρέπει δεν πρέπει ,εκμετάλλευση κλπ

Αν υπήρχε κάτι ανάλογο σήμερα που να πωλείται καινούργιο 7500 € ,τα μοδέλα που συζητάμε θα είχαν μεταχειρισμένα 2000-2500.
Αλλά με το ΑΝ ,λογαριασμοί δεν γίνονται.

Μιλώντας προσωπικά δε ,κι επειδή ξέρω την αρρώστια μου περί τελειότητας ,συνήθως πληρώνω κ παίρνω τα ακριβότερα ,γιατί έχω πληρώσει πολλά φτηνά ακριβότερα από αυτά που θεωρούσα ακριβά.
Πλήρωσα κι έμαθα.
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Όχι ρε συ! Σιγά μη θιχτώ ή παρεξηγηθώ γιατί είπες άσχημα λόγια για το μηχανάκι μου! Κι εγώ την άποψη μου είπα! Σωστά λες ότι μάλλον δεν αξίζει να δώσεις 4000€ για νορμαλ Dakar, αλλά αυτές οι τιμές είναι η εξαίρεση και όχι ο κανόνας (και αφορά κυρίως τα τελευταία διμπουζα μοντέλα που έβγαιναν μέχρι το 07)! Όσο για τη σύγκριση με το 640, εσύ έδωσες την πάσα, εγώ απλά έπαιξα τη μπάλα (ελπίζω ότι ούτε εσύ θίχτηκες για τη γνώμη που εξέφρασα)!

Το δικό μου ήταν περίπτωση και μοναδική ευκαιρία, όποτε δεν το σκέφτηκα καν (τότε μάλιστα έπαιζαν στα 5-5.5 χιλιάρικα, όποτε πάντα είχαν τσιμπημένη τιμή, γιατί άραγε;)!

Κατά τα αλλά, όπως είπε και ο el-Gatto, η ζήτηση καθορίζει την αγορά και αφού υπάρχουν άτομα που τα ζητάνε και τα δίνουν (τα χρήματα), υπάρχουν και άτομα που τα πουλάνε (σε αυτά τα χρήματα)!


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Σωστός.
Σιγά να μην παρεξηγηθούμε μεταξύ μας για τα σίδερα.
Αμα ήταν έτσι ,εγώ με τόσα ΚΤΜ που καβάλαγα όλη μου τη ζωή ,που ρδέλα μου τ'ανεβάζανε ,χρέπια τα κατεβάζανε ,θα'πρεπε να έχω κόψει καλημέρα σ'όλο τον κόσμο.

Οι ευκαιρίες (χαμηλή τιμή πώλησης) πάντα υπάρχουν ,αλλά είναι η εξαίρεση κ όχι ο κανόνας.
Συνήθως δε δεν βγαίνουν σε καρ κτλ ,αλλά πουλιώνται στόμα με στόμα.

Ενα Dakar(05) ή ένα Τενερε ,ή ένα LC4-RR αν μπεί αγγελία στα 2500 ,πουλιέται στο πρώτο μισάωρο μετά το κλίκ.
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Ψάχνουμε να βρούμε δίκαιη τιμή σε μια αγοραπωλησία...
Και όχι μόνο αυτό , αλλά κρίνουμε την τιμή ζήτησης αγγελίας (με χιλιάδες views και κάτι μήνες παραμονής) χωρίς να ξέρουμε το τελικό ποσό της συναλλαγής (Αν και όταν).
Σωστό κι αυτό.
Ειδικά όταν κάποιο μένει καιρό απούλητο ,αυτός που θέλει να πουλήσει ,αν έχει λόγο βιασύνης ,κατεβάζει γενναία ,κάτι που φυσικά δεν γνωρίζει ο πολύς ο κόσμος μετά το σβήσιμο της αγγελίας.
 

christoslazy

Bad habits die hard
Περιοχή
Larisa
Όνομα
Christos Lazidis
Μοτό
BMW F650GS DAKAR 2005
KAWASAKI ZZR 600 2006 Black UK edition
Βαγγέλη ,δεν έχεις άδικο σε κάποια πράγματα ,αλλά νομίζω οτι είσαι πολύ απόλυτος ,κ δεν λαμβάνεις υπ όψιν σου τα δεδομένα.

3500-4000 € (αναλόγως κατάστασης κ χλμ) έχουν τα τελευταία (2μπουζα) Dakar (2005-2007) κ ναι συμφωνώ ότι είναι ακριβά μέτρια κ χλιαρά ,αλλά όπως είπες κι εσύ είναι ένα πολύ καλό ΟνΟφφ παντός χρήσης κ αποδεδειγμένης αξιοπιστίας ,κ συνήθως είναι αβασάνιστα κ σε καλή κατάσταση μια κ οι ιδιοκτήτες τους τα χρησιμοποιούν χλιαρά κ τα σερβισάρουν πιό φτηνά..
Στα ίδια λ7 κ φιλοσοφία χρήσης κ συνήθη κατάσταση είναι κ τα ΧΤ660Ζ Τενερε ,τα οποία είναι 2008-2010 (τα περισσότερα) ,άρα μιλάμε για 10-12 χρόνια κ όχι για 17-18.

3500-4000 € έχουν κ τα LC4 ADV RR μοντ.2005 ,τα οποία είναι πολεμικά καλοστημένα κ καυλόγκαζα ,αλλά πολύ περιορισμένης χρήσης (δεν κάνουν για δικάβαλο-δεν κάνουν για ασφάλτινο ταξίδι-καίνε τον πάτο τους-ξηλώνουν σφραγγίσματα) είναι επιβεβαιωμένης μηχανολογικής αναξιοπιστίας ,κ τα περισσότερα είναι κακοποιημένα χρηστικά κ κακοσυντηρημένα από άσχετους μαστόρους ή από άφραγκους ιδιοκτήτες κ έτοιμα να ανατιναχτούν λίγο μετά την πώληση..

Και τα τρία μοντέλα ,έχουν το κοινό τους ,την ζήτηση κ τις τιμές τους ,γιατί δεν υπάρχει κάτι ανάλογο αυτή τη στιγμή στην αγορά των καινούργιων ,με λιγότερα από την τιμή των υπερεκτιμημένων που συζητάμε Χ 3.

Αυτό ,απλά ,κ τέλος.
Εδώ έρχεται η λογική κ η απόφαση-επιλογή του όποιου συνειδητοποιημένου ,για το τι θέλει σε αυτή τη φάση της ζωής του ,κ μέχρι ποιό ποσό είναι διατεθιμένος να φτάσει για να ικανοποιήσει τη γκavla του.

Δεν υπάρχει αξίζει δεν αξίζει ,πρέπει δεν πρέπει ,εκμετάλλευση κλπ

Αν υπήρχε κάτι ανάλογο σήμερα που να πωλείται καινούργιο 7500 € ,τα μοδέλα που συζητάμε θα είχαν μεταχειρισμένα 2000-2500.
Αλλά με το ΑΝ ,λογαριασμοί δεν γίνονται.

Μιλώντας προσωπικά δε ,κι επειδή ξέρω την αρρώστια μου περί τελειότητας ,συνήθως πληρώνω κ παίρνω τα ακριβότερα ,γιατί έχω πληρώσει πολλά φτηνά ακριβότερα από αυτά που θεωρούσα ακριβά.
Πλήρωσα κι έμαθα.
Σωστός.
Σιγά να μην παρεξηγηθούμε μεταξύ μας για τα σίδερα.
Αμα ήταν έτσι ,εγώ με τόσα ΚΤΜ που καβάλαγα όλη μου τη ζωή ,που ρδέλα μου τ'ανεβάζανε ,χρέπια τα κατεβάζανε ,θα'πρεπε να έχω κόψει καλημέρα σ'όλο τον κόσμο.

Οι ευκαιρίες (χαμηλή τιμή πώλησης) πάντα υπάρχουν ,αλλά είναι η εξαίρεση κ όχι ο κανόνας.
Συνήθως δε δεν βγαίνουν σε καρ κτλ ,αλλά πουλιώνται στόμα με στόμα.

Ενα Dakar(05) ή ένα Τενερε ,ή ένα LC4-RR αν μπεί αγγελία στα 2500 ,πουλιέται στο πρώτο μισάωρο μετά το κλίκ.


Συμφωνώ απόλυτα και θέλω μόνο να προσθέσω κάτι που παρέλειψα να γράψω στο προηγούμενο ποστ! Ότι δηλαδή, συνήθως δεν υπάρχουν καλά και κακά μηχανάκια, σκέτο! Υπάρχουν καλά ή κακά για τη χρήση που τα θες και για τα χρήματα που είσαι διατεθειμένος να διαθέσεις! Άρα όταν συγκρίνεις δυο ή περισσότερα, πρέπει να ορίζεις και το πεδίο σύγκρισης τους, όπως και ένα περιορισμένο εύρος κόστους απόκτησης! Εγώ ποτέ δεν είπα ότι το Dakar είναι εξαιρετικό σε όλα! Ίσως να μην είναι εξαιρετικό σε τίποτα! Είναι όμως από καλό έως πολύ καλό σε πολλούς (μέχρι και αντιδιαμετρικά αντίθετους) τομείς, γεγονος που κατά τη δίκη μου γνώμη το καθιστά εξαιρετική επιλογή, λαμβάνοντας υπόψη και το τίμημα για την απόκτηση του, σε σύγκριση πάντα με το απαιτούμενο τίμημα για άλλες επιλογές! Γι’αυτό και στα ξένα φόρουμ το χαρακτηρίζουν ως τον ελβετικό σουγιά των μοτοσικλετών!


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro[/QUOTE]
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Συμφωνώ απόλυτα και θέλω μόνο να προσθέσω κάτι που παρέλειψα να γράψω στο προηγούμενο ποστ! Ότι δηλαδή, συνήθως δεν υπάρχουν καλά και κακά μηχανάκια, σκέτο! Υπάρχουν καλά ή κακά για τη χρήση που τα θες και για τα χρήματα που είσαι διατεθειμένος να διαθέσεις! Άρα όταν συγκρίνεις δυο ή περισσότερα, πρέπει να ορίζεις και το πεδίο σύγκρισης τους, όπως και ένα περιορισμένο εύρος κόστους απόκτησης! Εγώ ποτέ δεν είπα ότι το Dakar είναι εξαιρετικό σε όλα! Ίσως να μην είναι εξαιρετικό σε τίποτα! Είναι όμως από καλό έως πολύ καλό σε πολλούς (μέχρι και αντιδιαμετρικά αντίθετους) τομείς, γεγονος που κατά τη δίκη μου γνώμη το καθιστά εξαιρετική επιλογή, λαμβάνοντας υπόψη και το τίμημα για την απόκτηση του, σε σύγκριση πάντα με το απαιτούμενο τίμημα για άλλες επιλογές! Γι’αυτό και στα ξένα φόρουμ το χαρακτηρίζουν ως τον ελβετικό σουγιά των μοτοσικλετών!
Αν δε βαριέσαι ,κ όποτε βρείς χρόνο ,γραψε κάποιες λεπτομέρειες χρήσης-εμπειρίας του συγκεκριμένου.
Σε φάση απάντηση αν σε ρώταγα: Γιατί να δώκω 3500 € κ να το πάρω ;
Και ρωτώ γιατί το σκέφτομαι κ το ψάχνω.
 

Takisg

Μέλος
Περιοχή
Κόρινθος
Όνομα
Τακης
Μοτό
Husaberg fe 550 2006
Η καψούρα και η μαστούρα πλερώνονται λέει το μάγκικο απόφθεγμα. Όπως (σωστά) αναφέρεις , η έλλειψη ενός single OFF on έχει κρατήσει τις τιμές των συγκεκριμένων μοτοσυκλετών. Όμως δεν είναι μόνο αυτό. Το adv (για αυτό έχω κάποιες ενδείξεις από λεγόμενα ιδιοκτητών πωλητών) έχει αρχίσει να πλασάρεται σαν future classic. Αυτό , σε συνδυασμό με τα λίγα που έχουν μείνει ολόκληρα δημιουργούν ίσως συνθήκες φούσκας. Ψάχνοντας για 640 , στο βάθος του λογαριασμού μου έχω 1000 ευρώ για rebuilt και 500 για πρώτο κεφάλαιο κίνησης + φυσικά την αγορά. Ο ορθολογισμός εδώ λέει μακρυά , που πας να μπλέξεις , όμως ορθολογισμός και μοτοσυκλέτα έννοιες ασύμβατες ειδικά για τους 50+ , 60-
 

ibar

Μέλος
Περιοχή
Αρτεμιδα
Όνομα
Ηλιας
Μοτό
r1200gs
Αν δε βαριέσαι ,κ όποτε βρείς χρόνο ,γραψε κάποιες λεπτομέρειες χρήσης-εμπειρίας του συγκεκριμένου.
Σε φάση απάντηση αν σε ρώταγα: Γιατί να δώκω 3500 € κ να το πάρω ;
Και ρωτώ γιατί το σκέφτομαι κ το ψάχνω.
και αμα ειναι να δωσεις τοσα γιατι δεν περνεις ενα τενερε...?
 

Takisg

Μέλος
Περιοχή
Κόρινθος
Όνομα
Τακης
Μοτό
Husaberg fe 550 2006
Αν δε βαριέσαι ,κ όποτε βρείς χρόνο ,γραψε κάποιες λεπτομέρειες χρήσης-εμπειρίας του συγκεκριμένου.
Σε φάση απάντηση αν σε ρώταγα: Γιατί να δώκω 3500 € κ να το πάρω ;
Και ρωτώ γιατί το σκέφτομαι κ το ψάχνω.
Σε έπιασα !
Επειδή σκέφτομαι και ψάχνω
Γιατί να δώσω 3500 4000 για single ; KTM
Σημειωτέον έχω sbk και enduro, δεν έχω μηχανάκι βόλτας (ασφάλτινη , χωμάτινη)
Μήπως να βάλω κάτι παραπάνω για 950 - 990;
 

sothrhs

Ο demek
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Σωτήρης
Μοτό
ΤΡΑΚΤΕΡ 06
Σε έπιασα !
Επειδή σκέφτομαι και ψάχνω
Γιατί να δώσω 3500 4000 για single ; KTM
Σημειωτέον έχω sbk και enduro, δεν έχω μηχανάκι βόλτας (ασφάλτινη , χωμάτινη)
Μήπως να βάλω κάτι παραπάνω για 950 - 990;
640 δεν είχα δε ξέρω..
Πόσα παραπάνω για 990 ας πούμε
Χάριν της συζητήσεως η ερώτηση ως πρώην κάτοχος 990 και έχοντας λύσει όλα τα κουσούρια με προσωπική εργασία, και ατελείωτο ψάξιμο, διάβασμα και ρώτημα :)
 

Takisg

Μέλος
Περιοχή
Κόρινθος
Όνομα
Τακης
Μοτό
Husaberg fe 550 2006
640 δεν είχα δε ξέρω..
Πόσα παραπάνω για 990 ας πούμε
Χάριν της συζητήσεως η ερώτηση ως πρώην κάτοχος 990 και έχοντας λύσει όλα τα κουσούρια με προσωπική εργασία, και ατελείωτο ψάξιμο, διάβασμα και ρώτημα :)
Νομίζω με 6000 6500 βρίσκεις καλό 990 . Με 4500 5000 950.
Η ένσταση μου είναι κατά πόσο θα μπορέσω να ευχαριστηθώ τα μαμούθ στα χώματα και την αυξημένη πιθανότητα (Σε σχέση με ελαφρύτερο single) τραυματισμού σε πτώση
 

sothrhs

Ο demek
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Σωτήρης
Μοτό
ΤΡΑΚΤΕΡ 06
Ως προς το πρωτο σκέλος της απάντησης σου επίτρεψέ μου να πω ότι όλα είναι σχετικά, αν ο υποψήφιος αγοραστής δεν μπορεί να τσεκάρει κάποια πράματα
Τώρα ως προς το 2ον αυτό αν δε δοκιμάσεις κάποιο, δε θα μάθεις ανώδυνα τουλάχιστον :)
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Τάκη έχεις χρόνο να ασχοληθείς με το μηχανάκι?
Αν επιλέξεις τους Αυστριακούς τότε η προσωπική ασχολία είναι προαπαιτουμενο.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Βαγγέλη ,δεν έχεις άδικο σε κάποια πράγματα ,αλλά νομίζω οτι είσαι πολύ απόλυτος ,κ δεν λαμβάνεις υπ όψιν σου τα δεδομένα.

3500-4000 € (αναλόγως κατάστασης κ χλμ) έχουν τα τελευταία (2μπουζα) Dakar (2005-2007) κ ναι συμφωνώ ότι είναι ακριβά μέτρια κ χλιαρά ,αλλά όπως είπες κι εσύ είναι ένα πολύ καλό ΟνΟφφ παντός χρήσης κ αποδεδειγμένης αξιοπιστίας ,κ συνήθως είναι αβασάνιστα κ σε καλή κατάσταση μια κ οι ιδιοκτήτες τους τα χρησιμοποιούν χλιαρά κ τα σερβισάρουν πιό φτηνά..
Στα ίδια λ7 κ φιλοσοφία χρήσης κ συνήθη κατάσταση είναι κ τα ΧΤ660Ζ Τενερε ,τα οποία είναι 2008-2010 (τα περισσότερα) ,άρα μιλάμε για 10-12 χρόνια κ όχι για 17-18.

3500-4000 € έχουν κ τα LC4 ADV RR μοντ.2005 ,τα οποία είναι πολεμικά καλοστημένα κ καυλόγκαζα ,αλλά πολύ περιορισμένης χρήσης (δεν κάνουν για δικάβαλο-δεν κάνουν για ασφάλτινο ταξίδι-καίνε τον πάτο τους-ξηλώνουν σφραγγίσματα) είναι επιβεβαιωμένης μηχανολογικής αναξιοπιστίας ,κ τα περισσότερα είναι κακοποιημένα χρηστικά κ κακοσυντηρημένα από άσχετους μαστόρους ή από άφραγκους ιδιοκτήτες κ έτοιμα να ανατιναχτούν λίγο μετά την πώληση..

Και τα τρία μοντέλα ,έχουν το κοινό τους ,την ζήτηση κ τις τιμές τους ,γιατί δεν υπάρχει κάτι ανάλογο αυτή τη στιγμή στην αγορά των καινούργιων ,με λιγότερα από την τιμή των υπερεκτιμημένων που συζητάμε Χ 3.

Αυτό ,απλά ,κ τέλος.
Εδώ έρχεται η λογική κ η απόφαση-επιλογή του όποιου συνειδητοποιημένου ,για το τι θέλει σε αυτή τη φάση της ζωής του ,κ μέχρι ποιό ποσό είναι διατεθιμένος να φτάσει για να ικανοποιήσει τη γκavla του.

Δεν υπάρχει αξίζει δεν αξίζει ,πρέπει δεν πρέπει ,εκμετάλλευση κλπ

Αν υπήρχε κάτι ανάλογο σήμερα που να πωλείται καινούργιο 7500 € ,τα μοδέλα που συζητάμε θα είχαν μεταχειρισμένα 2000-2500.
Αλλά με το ΑΝ ,λογαριασμοί δεν γίνονται.

Μιλώντας προσωπικά δε ,κι επειδή ξέρω την αρρώστια μου περί τελειότητας ,συνήθως πληρώνω κ παίρνω τα ακριβότερα ,γιατί έχω πληρώσει πολλά φτηνά ακριβότερα από αυτά που θεωρούσα ακριβά.
Πλήρωσα κι έμαθα.
Συμφωνω Κωστή για τα 640. Αντίστοιχα μεγάλα ποσά στις αγγελίες.

Απλά αυτό τονίζω πως η μικρή ενδεχομένως ποικιλία σε μηχανές αυτού του σκοπού κρατάει τις τιμές στο Θεό.

Εγώ προσωπικά δεν είχα σκοπό να πάρω 640 επειδή όπως λες συνήθως τα έχουν μακελαρηδες. Έτυχε και βρήκα σωστή μηχανή και σε λίγα λεφτά.

Δηλαδή να σου πω με πιο σκεπτικό φρικάρω. Παίρνεις σήμερα bandit 1250, cbf 1000, fazer 1000 κλπ με 3 χιλιάρικα. Μηχαναρες με 100+ άλογα. Τι να δώσω τώρα 3500 για ένα μονοκυλινδρακι με καμιά 40αρια άλογα και 15 χρόνων. Σε μένα στη λογική μου δεν κάθεται. Κατά τα άλλα ελεύθερη αγορά έχουμε!!

Υπάρχει εναλλακτική πάντως. Με 7500 ευρό παίρνεις ένα ζουμερό καινούργιο κούτα SWM SUPERDUAL 650 με γονίδια husqvarna. Από το να δώσω 3500 να πάρω ένα Dakar 15ετιας και άλλα 1500 ευρό να το κάνω μηχανάκι και να έχω πάλι ένα παλιό μηχανάκι βάζω λίγα παραπάνω και παίρνω ένα καινούργιο στημμενο και πλήρες εργαλείο. Ναι προς το παρόν άγνωστο στην Ελλάδα σίγουρα και ενέχει ρίσκο! Αλλά εν τέλει ρίσκο έχει και να πάρεις μια παλιά μηχανή τι θα σου βγει στη πορεία.
 

Μητσάρας

Μέλος
Περιοχή
Αιτωλικό
Όνομα
Μητσος
Μοτό
Ténéré XT660z

piaggio PX200
εδω φτασανε οι βεσπες οι px που δεν ειναι καν κλασσικες τα 3,5κ τι να λεμε.
τα astrea και τα glx στο 1500αρικο+ ,παπια 30 χρονωνε.

αυτες τις τιμες οριζει η αγορα.
δε μπορουμε να κανουμε και πολλα δυστυχως.

take it or leave it.

edit : τα glx φτασανε τα 3κ (και ενα με 8,5κ)....
:wacky:
 
Τελευταία επεξεργασία:
Top Bottom