Bmw F650 GS Dakar

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
εδω φτασανε οι βεσπες οι px που δεν ειναι καν κλασσικες τα 3,5κ τι να λεμε.
τα astrea και τα glx στο 1500αρικο+ ,παπια 30 χρονωνε.

edit : τα glx φτασανε τα 3κ (και ενα με 8,5κ)....
:wacky:
Ξέχασες να αναφέρεις τις γνωστές φράσεις...... «μόνο για γνωστές», «συλλεκτικό», «κλασικό» κτλ κτλ!!! :happy:

Όσο πιο πολλές από αυτές σε μια αγγελία, τόσο ανεβαίνει η τιμή :wacky:
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Για να τα λέμε αυτά, δεν είναι πως δεν υπάρχουν μονοκύλινδρα στο μέγεθος και στην τιμή που είχε το F650 τότε, απλά δεν είναι πενφέ και είναι SWM, Fantic, KTM, Royal Enfield.

Η αγορά μετά από χρόνια "ανομβρίας" γεμίζει. Το κοινό παραμένει σταθερό στις επιλογές του στις παλιές δόξες όμως χωρίς να κρίνω καλό η κακό. Το αν έχει λογική 2500 ευρώ για ένα F650 του 2003 ας πούμε αντί για 6000 για ένα 390 κούτα (ή 6400 πόσο έχει πλέον) ή dakar ίδιας ηλικίας στα 3500 αντί για 7500 για SWM Superdual κούτα το αποφασίζει αυτός που έχει τα λεφτά στην τσέπη. Όσο επιλέγει τα 00ς τόσο τα 00σ θα κρατάνε τιμή.

Αυτό με τις βέσπες είναι τραγικό, δεν αξίζει να αγοράσεις παρά μόνο καινούρια. Εξίσου τραγική ήταν η επέλαση των κοπτοραπτούδων εμαρσιτζαίων στο car και η αλλαγή της αγοράς σε βαθμό που έφτασε να τους κράξει και ο δημιουργός του γκρουπ, βέβαια ότι έσπειρε θέρισε και αυτός.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Για να τα λέμε αυτά, δεν είναι πως δεν υπάρχουν μονοκύλινδρα στο μέγεθος και στην τιμή που είχε το F650 τότε, απλά δεν είναι πενφέ και είναι SWM, Fantic, KTM, Royal Enfield.

Η αγορά μετά από χρόνια "ανομβρίας" γεμίζει. Το κοινό παραμένει σταθερό στις επιλογές του στις παλιές δόξες όμως χωρίς να κρίνω καλό η κακό. Το αν έχει λογική 2500 ευρώ για ένα F650 του 2003 ας πούμε αντί για 6000 για ένα 390 κούτα (ή 6400 πόσο έχει πλέον) ή dakar ίδιας ηλικίας στα 3500 αντί για 7500 για SWM Superdual κούτα το αποφασίζει αυτός που έχει τα λεφτά στην τσέπη. Όσο επιλέγει τα 00ς τόσο τα 00σ θα κρατάνε τιμή.

Αυτό με τις βέσπες είναι τραγικό, δεν αξίζει να αγοράσεις παρά μόνο καινούρια. Εξίσου τραγική ήταν η επέλαση των κοπτοραπτούδων εμαρσιτζαίων στο car και η αλλαγή της αγοράς σε βαθμό που έφτασε να τους κράξει και ο δημιουργός του γκρουπ, βέβαια ότι έσπειρε θέρισε και αυτός.
Αν ναι ρε συ, το καινούργιο 390 Adventure το οποίο μπορείς να το παραγγείλεις απ ότι είδα σε ένα βιντεο και με ακτινωτούς τροχούς ενδεχομένως.

160 κιλά 45 άλογα(?), WP ρυθμιθζόμενες, full ηλεκτρονικά και καινουργιο με εγγύηση λίγο πάνω απο 6 χιλιάρικα. Ντάξει δεν είναι το καθαρόαιμο χωμάτινο αλλά είναι ένα καλό 50/50.
 

g1ann1s

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Kawasaki Versys 650
Το Superdual θα με υπερκάλυπτε προσωπικά και ίσα ίσα που το μηχανάκι που κρύβεται από πίσω του είναι εφηβικός έρωτας.. Τα 7500 είναι δύσκολα στην σημερινή Ελλάδα για τον μέσο Έλληνα μιλώντας πάντα που αν θεωρήσουμε ότι έχει 3000 τσέπη τα υπόλοιπα 4500 θα μαζευτούν με πολύ κόπο και πολλές στερήσεις και σε μεγάλο χρονικό διάστημα και δύσκολα θα τα αποχωριστείς σε λίγα λεπτά. Χρηματοδότηση επίσης πάντα μιλώντας για την μέση οικονομική κατάσταση του Έλληνα είναι άγνωστη ακόμη. Οπότε ξαφνικά γίνεται μεγάλο ένα ποσό που αν δεις τι έπαιρνες πριν από μερικά χρόνια με αυτά τα λεφτά και τα συγκρίνεις είναι η μέρα με τη νύχτα.

Από την άλλη θα δώσεις 7500 σήμερα και σε 15 χρόνια θα πάρεις 4500.. που τότε δεν θα υπάρχει πάλι κάτι αξιόλογο από ΚινεζοΙταλό κατασκευαστή..

Νομίζω ότι απλά ο κόσμος έχει αλλάξει μέσα στην κρίση των 10 ετών και έχει δώσει υπέρογκη αξία σε πράγματα που προσβάλει η κατάστασή τους. Δεν είναι μόνο οι μοτοσυκλέτες έτσι. Είναι και τα αυτοκίνητα τα σπίτια τα ενοίκια. αλλά όσο αυτά ανεβαίνουν οι μισθοί μειώθηκαν οι επιχειρήσεις μειώθηκαν και γενικότερα ψάχνουμε όλοι έναν ανάμεσα στους 1000 που θα μας κάνει την καλή.

Μακάρι να συνεχίσει για αυτούς που το κάνουν να πηγαίνει καλά τι να πω. Εγώ δεν κόπτομαι ούτε καίγομαι .. Την δουλειά μου και το χαβαλέ μου θα βρω να τον κάνω και ας μην είναι με Ντακάρ. Όπως είπε και ο φίλος πιο πάνω σiγά το Άγιο Δισκοπότηρο.

Υ.Γ. Με 3500 παίρνω δύο ΚtΜ να τα δουλεύω εναλλάξ ??? :omg2:
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Για το "παίρνω δύο ΚΤΜ" ας μιλήσει ο todor και να μας πει πόσο λογικό είναι σαν σκέψη. Αν επιζήσει από το σοκ.

Με 3500 είχα δει αγγελία πρόσφατα ένα κουκλάκι εμφανισιακά R1150GS για το οποίο είπα "βρε λες" για μερικά δευτερόλεπτα. Και έχει πολλά που ξεκινούν από τα 2500 περίπου, είναι ΠΟΛΥ μηχανάκι για αυτά τα λεφτά.

Συμφωνώ 100% με αυτό που λες για τα λεφτά, το έχω πει πολλάκις με αντίλογο το "οι ορέξεις πλερώ και μην γίνεσαι μαντζίρης" ή κάτι τέτοιο παρόμοιο. Το καινούριο θέλει λεφτά στην άκρη ή μιά σταθερότητα στο εισόδημα για χρηματοδοτικό. Αν δεν έχεις παίρνεις ό,τι μπορείς και εκεί η συζήτηση γυρίζει στην αρχή της.

Καλώς η κακώς, ο πελάτης καθορίζει την αγορά.
 

todor

在中國,我們信任
Περιοχή
ΒΟΛΟΣ
Όνομα
ΘΟΔΩΡΗΣ
Μοτό
Τίμιος Κινέζος
Για το "παίρνω δύο ΚΤΜ" ας μιλήσει ο todor και να μας πει πόσο λογικό είναι σαν σκέψη.
Χαλαρά!!! Έχει στο car 8 (ναι, 8 ολόκληρα) lc4 με τιμή το μέγιστο 1000€....

Παίρνει τα 3 φθηνότερα, σου περισσεύουν σίγουρα 500€ σαν πρώτα έξοδα και φτιάχνεις ένα ολόκληρο λειτουργικό και σου μένουν και ανταλλακτικά....

Όταν πας να το πουλήσεις όμως, όση δουλειά δικιά σου έχεις ρίξει, όσα έξτρα έξοδα που έχεις πληρώσει, την τιμή που σκέφτεσαι, θα την διαιρέσεις με το 3, όσα και τα μηχανάκια που πήρες... Και φυσικά, η τελική τιμή θα είναι μικρότερη από το σύνολο που έδωσες για τα 3 μηχανάκια μαζί (αφού δεν το χαρίζεις κι όλας....)



Αυτή η κουβέντα δεν έχει νόημα.... Ο πωλητής θέλει να πουλήσει στο μέγιστο που μπορεί, ο αγοραστής θέλει να πάρει με τα ελάχιστα που μπορεί.... Αν δει αγγελία με πολλά, θα την πει ακριβή, αν δει με λίγα, θα πει ότι έχει πρόβλημα (κρυφό)....

Χαλάμε και το θέμα του παιδιού!!!! Έτσι κι αλλιώς, το δικό μου 640 θα πάρει και δεν το ξέρει
 
Τελευταία επεξεργασία:

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Χαλαρά!!! Έχει στο car 8 (ναι, 8 ολόκληρα) lc4 με τιμή το μέγιστο 1000€....

Παίρνει τα 3 φθηνότερα, σου περισσεύουν σίγουρα 500€ σαν πρώτα έξοδα και φτιάχνεις ένα ολόκληρο λειτουργικό και σου μένουν και ανταλλακτικά....

Όταν πας να το πουλήσεις όμως, όση δουλειά δικιά σου έχεις ρίξει, όσα έξτρα έξοδα που έχεις πληρώσει, την τιμή που σκέφτεσαι, θα την διαιρέσεις με το 3, όσα και τα μηχανάκια που πήρες... Και φυσικά, η τελική τιμή θα είναι μικρότερη από το σύνολο που έδωσες για τα 3 μηχανάκια μαζί (αφού δεν το χαρίζεις κι όλας....)
Μας γ@μησες πρωι πρωί βρε κιορατά
 

Chester24

Fatus Olus
Περιοχή
Πατρα - Σαμος
Όνομα
Κωστας
Μοτό
Yamaha XT660z
Κι όμως ,το όντως μέτριο σε όλα ,Τενερέ ,έχει πολλά να δώσει σε επίπεδο πολυχρηστικότητας ,τα οποία έχω αναφέρει στο σχετικό νήμα.
Οντως είναι βαρύ ,κ μάλιστα ψηλόβαρο ,κ θέλει ψάξιμο με αναρτήσεις για να μπορεσεις να το χαρείς.
Από την άλλη ,είναι το τελευταίο κ μοναδικό σύγχρονο μονοκύλινδρο ,που μπορεί να γυρίσει τον κόσμο 2κάβαλο τριβάλιτσο από άσφαλτο κ χώμα ,να ταξιδεύει σε ΕΟ 140-150 πραγματικά όλη μέρα ,κ την επόμενη Κυριακή να παίρνει μέρος σε TrailRide.
Kι όλα αυτά χωρίς να φτύνει κοκκοράκια ,να καίει 1 λτ λάδι στα 1000 χλμ ,κ ταυτόχρονα να έχει τις επιδόσεις των 2κύλινδρων V650 της HRC με αποδεδειγμένη μακροζωϊα κ αξιοπιστία κινητήρα.

Παρεπιπτώντως
Αν θέλεις σφυροκάλεμο για να σφίξεις την ανάρτηση του Τενερε΄,αυτό σημαίνει ότι είναι after-market κ πιθανά καλύτερης ποιότητας απο την "μάπα" δικιά του.
Η μαμά σφίγγει σε επίπεδα με γατζόκλειδο.
Σαφως και ειναι πολυχρηστικο και ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ δεν το εχω μετανοιωσει απο την μερα που το αγορασα. Συμφωνω και ειμαι μαζι σου. Κανει τα παντα ολα.

Καταλαβαινεις ομως και ξερεις καλυτερα απο ολους μας, οτι μιλαμε για μια "συγχρονη" μοτοσυκλετα (διοτι συγχρονη την κανει μονο το ετος κατασκευης, αντε και ο ψεκασμος) που ειναι ικανη να ταξιδευει παντου και ασταματητα, αλλα δεν εχει τιποτα ομως, απο τα ουσιωδη συγχρονα.

Ουτε νομιζω πως, αν οι Γιαμαχαιοι εβαζαν εστω μιας καλυτερης ποιοτητας αναρτηση (αν οχι καλυτερης, να σου εδινε ΕΣΤΩ με περισσοτερη ευκολια ενα ευρος ρυθμισεων και περισσοτερο για την πισω αναρτηση)-, η ενα απενεργοποιουμενο abs, η ενα παλιοδιπλό σταντ απο την μανουλα του, θα αλλαζε την ικανοτητα ταξιδιου του.
Ουτε θα το εκανε περιπλοκο για τους RTW ταξιδιωτες... Και παλι θα εκοβε χιλιομετρο ακαταπαυστα.

Ισα ισα, ολα τα παραπανω θα το εκαναν ακομη πιο απλο.

Από την άλλη ,είναι το τελευταίο κ μοναδικό σύγχρονο μονοκύλινδρο ,που μπορεί να γυρίσει τον κόσμο 2κάβαλο τριβάλιτσο από άσφαλτο κ χώμα ,να ταξιδεύει σε ΕΟ 140-150 πραγματικά όλη μέρα ,κ την επόμενη Κυριακή να παίρνει μέρος σε TrailRide.
Kι όλα αυτά χωρίς να φτύνει κοκκοράκια ,να καίει 1 λτ λάδι στα 1000 χλμ ,κ ταυτόχρονα να έχει τις επιδόσεις των 2κύλινδρων V650 της HRC με αποδεδειγμένη μακροζωϊα κ αξιοπιστία κινητήρα.


Εσυ για να την φερεις στα μετρα σου και να τα κανει ολα αυτα ποσα εψαξες και τι μαρουλι εριξες;
Δεν θα μιλησω για τον προσωπικο σου χρονο, διοτι ειναι το μερακι σου και το ξερουμε ολοι


Αν θέλεις σφυροκάλεμο για να σφίξεις την ανάρτηση του Τενερε΄,αυτό σημαίνει ότι είναι after-market κ πιθανά καλύτερης ποιότητας απο την "μάπα" δικιά του.
Η μαμά σφίγγει σε επίπεδα με γατζόκλειδο.


Το γνωριζω πολυ καλα αυτο που λες και το ανεφερα απλα για να γελασουμε λιγο. Την μαμα φοραει και το γαντζοκλειδο ειναι το "σφυροκαλεμο" :p


Επειδη ειμαι ανθρωπος που δεν ανηκω σε μοτοσυκλετιστικα στρατοπεδα, ΕΥΤΥΧΩΣ βλεπω και τα καλα και τα κακα σε οτι μηχανακι ειχα μεχρι στιγμης.

Το Τενεκεδακι ειναι ειναι πολυχρηστικο -οπως λεμε- μηχανακι που κανει τα παντα ολα χωρις να κανει κιχ. Αυτο ηθελα και εγω. ΑΠο τα ψωνια που θα με στειλει η κυρα Γιωργια, απο την βολτα που θα την παω να πιει το καφεδακι της σε μια εκδρομουλα, μεχρι και την βολτα μου στο βουνο η και σε μια υποθετικα σβελτη ασφαλτινη. Και δεν θα ζητησει τιποτα.

Οφειλω να ομολογησω οτι το εχω αγαπησει. ΑΛλα πρεπει να λεμε και τα πραγματα με το ονομα τους.


:friendship:
 

Μητσάρας

Μέλος
Περιοχή
Αιτωλικό
Όνομα
Μητσος
Μοτό
Ténéré XT660z

piaggio PX200
Για να τα λέμε αυτά, δεν είναι πως δεν υπάρχουν μονοκύλινδρα στο μέγεθος και στην τιμή που είχε το F650 τότε, απλά δεν είναι πενφέ και είναι SWM, Fantic, KTM, Royal Enfield.

Η αγορά μετά από χρόνια "ανομβρίας" γεμίζει. Το κοινό παραμένει σταθερό στις επιλογές του στις παλιές δόξες όμως χωρίς να κρίνω καλό η κακό. Το αν έχει λογική 2500 ευρώ για ένα F650 του 2003 ας πούμε αντί για 6000 για ένα 390 κούτα (ή 6400 πόσο έχει πλέον) ή dakar ίδιας ηλικίας στα 3500 αντί για 7500 για SWM Superdual κούτα το αποφασίζει αυτός που έχει τα λεφτά στην τσέπη. Όσο επιλέγει τα 00ς τόσο τα 00σ θα κρατάνε τιμή.

Αυτό με τις βέσπες είναι τραγικό, δεν αξίζει να αγοράσεις παρά μόνο καινούρια. Εξίσου τραγική ήταν η επέλαση των κοπτοραπτούδων εμαρσιτζαίων στο car και η αλλαγή της αγοράς σε βαθμό που έφτασε να τους κράξει και ο δημιουργός του γκρουπ, βέβαια ότι έσπειρε θέρισε και αυτός.
Σκέψου έγινε και με τα βιραγκο πρόσφατα...
Ποια;τα βιραγκο...που δε γυρναγες ν τα κοιτάξεις κι σηκώσανε τιμές λόγω γνωστού γκρουπ και του Σαματα που έγινε γύρω απ' αυτά.
Δυστυχώς αυτή είναι η αγορά μας.
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Για να τα λέμε αυτά, δεν είναι πως δεν υπάρχουν μονοκύλινδρα στο μέγεθος και στην τιμή που είχε το F650 τότε, απλά δεν είναι πενφέ και είναι SWM, Fantic, KTM, Royal Enfield.

Η αγορά μετά από χρόνια "ανομβρίας" γεμίζει. Το κοινό παραμένει σταθερό στις επιλογές του στις παλιές δόξες όμως χωρίς να κρίνω καλό η κακό. Το αν έχει λογική 2500 ευρώ για ένα F650 του 2003 ας πούμε αντί για 6000 για ένα 390 κούτα (ή 6400 πόσο έχει πλέον) ή dakar ίδιας ηλικίας στα 3500 αντί για 7500 για SWM Superdual κούτα το αποφασίζει αυτός που έχει τα λεφτά στην τσέπη. Όσο επιλέγει τα 00ς τόσο τα 00σ θα κρατάνε τιμή.

Αυτό με τις βέσπες είναι τραγικό, δεν αξίζει να αγοράσεις παρά μόνο καινούρια. Εξίσου τραγική ήταν η επέλαση των κοπτοραπτούδων εμαρσιτζαίων στο car και η αλλαγή της αγοράς σε βαθμό που έφτασε να τους κράξει και ο δημιουργός του γκρουπ, βέβαια ότι έσπειρε θέρισε και αυτός.
Φίλε ,άλλο 3500 για ΟνΟφφ με ανεμοκάλυψη ,δυνατότητα ασφάλτινου ταξιδιού δικάβαλου κ φορτίου ,αποδεδειγμένη αξιοπιστία κ εύκολη μεταπώληση
κι άλλο 7500 για Κινέζο ,χωρίς ανεμοκάλυψη ,με σέλα για έναν σαν κ μας (ΟΚ για 2 φιτ 25-35 χρονΩνε) με αμφισβητούμενο μέλλον κ πιθανά δύσκολη μεταπώληση

Δεν καταλαβαίνω γιατί δεν βλέπετε το αυτονόητο.
Οταν ένα περιποιημένο gs650 ή 660 Τενερε κοστίζουν τα μισά από έναν Κινέζο που δεν έχει το εύρος χρήσης του GS ή του ΧΤΖ ,αναρωτιέστε ακόμα γιατί είναι "ακριβά" κ γιατί έχουν ζήτηση.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Δυστυχώς αυτή είναι η αγορά μας.
Αυτή είναι η αγορά πάντα. Δες τι έγινε με τις μάσκες και τα αντισηπτικά φέτος. Οτιδήποτε έχει ζήτηση, ειδικά αν δεν υπάρχει απόθεμα, ανεβαίνει στο ταμείο.


Τώρα που το ξαναλέμε, συνονόματε αντί να κοιτάζεις τα μονοκύλινδρα δεν το πας στο μονοκύλινδρο επί δύο και λίγο πιο ξαπλωτό, στα ίδια λεφτά θα είσαι με πιο πολλές και πιο καλοσυντηρημένες (εμφανισιακά τουλάχιστον όσο είδα) επιλογές. Λειτουργικά κόστη δεν είναι τραγικά διαφορετικά.
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Αν ναι ρε συ, το καινούργιο 390 Adventure το οποίο μπορείς να το παραγγείλεις απ ότι είδα σε ένα βιντεο και με ακτινωτούς τροχούς ενδεχομένως.

160 κιλά 45 άλογα(?), WP ρυθμιθζόμενες, full ηλεκτρονικά και καινουργιο με εγγύηση λίγο πάνω απο 6 χιλιάρικα. Ντάξει δεν είναι το καθαρόαιμο χωμάτινο αλλά είναι ένα καλό 50/50.
Βάγγο το είδα ,ΩΡΑΙΟ.
Το καβάλησα ,Παιχνίδι.
Εχει 6500 γυμνό ,φτιάχνεται στην Ινδία ,οι αναρτήσεις του είναι Γιαπανέζικης φιλοσοφίας ,το μπροστινό δεν έχει ρυθμίσεις ,το πίσω δεν το κοίταξα ,κ σίγουρα δεν κάνει για 2κάβαλο τούρινγ Ωριμων ζευγαριών κ Ελληνικών κιλών.
Επίσης ,εσύ ο ίδιος το κραζες μόλις εμφανίστηκε ,οτι ειδικά για χώμα δεν κάνει ,με χυτές 17-19 κ αναρτήσεις σουμιέ κτλ ,δεν εχει νόημα να ψάξω να βρώ τα ποστς σου.

Ούτε αυτό συγκρίνεται οικονομικά ή χρηστικά με τα "ακριβά" μεταχειρισμένα που συζητάμε.
 

Pikinos

Ο Φαρμακοποιος
Περιοχή
Αγια παρασκευη -Αθηνα
Όνομα
Πανος
Μοτό
BMW f800gsa
Για μένα τα πράγματα είναι απλά θες ένα καθημερινό μηχανάκι που μπορείς άνετα (με τις οποίες υποχωρήσεις) να κάνεις και ταξίδι δικάβαλος με μπαγκάζια και καθημερινές δουλειές μέσα στην πολύ και λίγο αξιοπρεπές χώμα χωρίς να είσαι απαραίτητα Ντακάρισιος. Παίρνεις ένα dakar.

Τωρα αν σου φαίνονται πολλά τα 3.000 για την απόκτηση του; βάζεις άλλο ένα και παίρνεις το f 650 gs twin.
Έχεις ένα 800 με λιγότερη δύναμη στον τροχό,αναρτήσεις και τροχό από το μονοκύλινδρο gs το απλό. Τα ίδια όμως έξοδα με το 800 λάστιχα, σέρβις, πλαστικά κτλ
(ένα ντεμεκ 800 με τα ίδια πάγια έξοδα δλδ)

Τωρα για το ποιος πουλάει φθηνά ή ακριβά αυτό είναι άλλο θέμα
Έρχεται να ισορροπήσει τη φάση αυτός που θα το αγοράσει. Αν θα το αγοράσει.

Και εδώ έρχεται η ανάγκη χρήσης.
Αν λοιπόν έχω σκοπό να στησω καπως το μηχανάκι και έβρισκα ένα ήδη στημένο στα μέτρα μου, θα το προτιμούσα. Μόνο τον χρόνο αναζητήσεις των έξτρα να αναλογιστεί κάνεις θα καταλάβει.

Αν όμως δεν σου λέει τπτ ένα στημένο μηχανάκι πάει να πει ότι δεν έχεις σκοπό να το στήσεις οπότε δεν εκτιμάς και δεν πληρώνεις αυτό που πουλάει ο άλλος.



Να δώσω ένα παράδειγμα για να το καταλάβουμε καλύτερα.
Ψάχνω ένα wr 250r

Βρίσκω ένα μαμά και ένα wr 250r αλa STF

Αν έχω στο μυαλό μου να κάνω εκδρομενες προφανώς και θα προτιμούσα του Στεφάνου. Και ας μου έβγαινε πιο ακριβά από το να το έστηνα μόνος μου.
Μα καλά μλκς είσαι;
Δεν ξέρετε γιατί ε;
Να ρωτήσουμε τον Στέφανο λοιπόν πόσο χρόνο έκανε να το στήσει έτσι;
Πόσο περίμενε ντεπόζιτο από Αυστραλία. Πόσο έψαξε για τα συγκεκριμένα κάγκελα, Χούφτες, τιμόνι, προστατευτικα σκελετού, ψαλιδιου, πόδια, σχάρα.
Η ας μας πει ο el-Gatto για το τενερε η για το xr του Κώστα του onroad.

Δεν είναι λοιπόν μόνο τα λεφτά. Είναι και ο χρονος, η αναμονή και το ψάξιμο για το στήσιμο του καθενός.
Το εκτιμάς; Το χρειάζεσαι; Το θες;
Το πληρώνεις.


Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Αυτή είναι η αγορά πάντα. Δες τι έγινε με τις μάσκες και τα αντισηπτικά φέτος. Οτιδήποτε έχει ζήτηση, ειδικά αν δεν υπάρχει απόθεμα, ανεβαίνει στο ταμείο.


Τώρα που το ξαναλέμε, συνονόματε αντί να κοιτάζεις τα μονοκύλινδρα δεν το πας στο μονοκύλινδρο επί δύο και λίγο πιο ξαπλωτό, στα ίδια λεφτά θα είσαι με πιο πολλές και πιο καλοσυντηρημένες (εμφανισιακά τουλάχιστον όσο είδα) επιλογές. Λειτουργικά κόστη δεν είναι τραγικά διαφορετικά.
Βρε Γιάννη ,η αγορά πάντα αυτο-ρυθμιζόταν κ πάντα θα αυτο-ρυθμίζεται.
Η προσφορά κ η ζήτηση είναι ο ορισμός της υπεραξίας στα πάντα.
Εσύ σαν επαγγελματίας μηχανικός αλλά κ ο Βαγγέλης σαν επαγγελματίας οικονομκών ,θα έπρεπε να είστε οι τελευταίοι που θα αναρωτιώσασταν για όλα αυτά.

Διαμέρισμα που το 2009 είχε 200χιλιάρικα κι άμα θες ,το 2014 είχε 85 στο παρακάλι κι είναι ακόμα απούλητο
Αδεια ΤΑΞΙ που το 2007 είχε 200χιλιάρικα μετρητά κ μαύρα κι άμα θες ,το 2014 είχε 70 στο παρακάλι κ δεν άξιζε να πληρωθεί παρά μονον από απελπισμένους που δεν μπορούσαν να κάνουν κάτι άλλο.
Το αργό Πετρέλαιο από αιώνιος Βασιλιάς του κόσμου κ υγρός χρυσός ,έφτασε να πληρώνει κόσμο 35 $ το βαρέλι για να το πάρουν(βλ.αποθήκευση)
Επώνυμο Κατάστημα εστίασης που τον Φλεβάρη είχε 500χιλιάρικα τζίρο ο μήνα κ που οι ιδιοκτήτες δεν το πούλαγαν ούτε 1μύριο ευρώ ,τον Μάη είναι μέσα 500χιλιάρικα κ δεν υπάρχει κανείς ενδιαφερόμενος που να το πλησιάσει επενδυτικά.
Μπορώ να γράφω ώρες παραδείγματα ,αλλά δεν νομίζω ότι χρειάζεται.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Φίλε ,άλλο 3500 για ΟνΟφφ με ανεμοκάλυψη ,δυνατότητα ασφάλτινου ταξιδιού δικάβαλου κ φορτίου ,αποδεδειγμένη αξιοπιστία κ εύκολη μεταπώληση
κι άλλο 7500 για Κινέζο ,χωρίς ανεμοκάλυψη ,με σέλα για έναν σαν κ μας (ΟΚ για 2 φιτ 25-35 χρονΩνε) με αμφισβητούμενο μέλλον κ πιθανά δύσκολη μεταπώληση

Δεν καταλαβαίνω γιατί δεν βλέπετε το αυτονόητο.
Οταν ένα περιποιημένο gs650 ή 660 Τενερε κοστίζουν τα μισά από έναν Κινέζο που δεν έχει το εύρος χρήσης του GS ή του ΧΤΖ ,αναρωτιέστε ακόμα γιατί είναι "ακριβά" κ γιατί έχουν ζήτηση.
Κώστα δεν αναρωτιέμαι τίποτα πλέον, κάνει ο κάθε ένας αυτό που νομίζει και καλά το κάνει. Βρέθηκαν και τώρα αστείοι που λένε κορονοϊός, άρα τα ακίνητα μισή τιμή γιατί έτσι ΜΟΥΑΧΑΧΑ.


Αυτονόητο δεν είναι αυτό που λες, είναι η κατάντια μιάς χώρας όπου πολύς κόσμος για πολλά χρόνια παλεύει να ζήσει με ψίχουλα και μέρος της ζωής είναι να την χαίρεσαι και λίγο, γιατί όχι με ένα μηχανάκι. Οπότε το μετά 20 χρόνια ένα dakar στα 3500 και με άγνωστα χιλιόμετρα μου φαίνεται ακριβό, μπορεί να κάνω λάθος μπορεί και όχι, δεν πειράζει, είναι ακριβό γιατί ο πολύς κόσμος που θέλει ένα μονοκύλινδρο για να βγαίνει κάθε μέρα δουλειά και λίγο χώμα τα ΣΚ δεν μπορεί να πάει ταμείο σε καινούριο. Το τούρατεκ 650 που είδαμε πιο πίσω πες αξίζει γιατί έχει πολύ πράγμα επάνω, αν κάποιος θέλει να κάνει αυτό που υπόσχεται το μηχανάκι (ή να ποζάρει στο καφέ). Ένα στοκ μηχανάκι, έστω και καλοσυντηρημένο στα ίδια λεφτά δεν έχει νόημα (για εμένα πάντα).


Αναφορικά με το θέμα αναρτήσεις κλπ, το Τ660, το dakar, το απλό gs κλπ, δεν θέλουν λεφτά και χέρι; Για τα κιλά μου, προφανώς και θέλουν, ακριβώς όπως θέλει οποιοδήποτε καινούριο. Το θέμα "μοτέρ/περιφερειακά" του 2003 και του 2020 είναι υπαρκτό, το 17 έτη χρήσης και το φρέσκα όλα και δύο έτη εγγύηση είναι υπαρκτό. Ξαναλέω ότι αυτό έχει νόημα ΜΟΝΟ αν έχεις λεφτά να πάρεις και καινούριο αν το επιλέξεις, θέλεις "κάτι" στην κατηγορία και κοιτάς τι σου κάνει.
 

todor

在中國,我們信任
Περιοχή
ΒΟΛΟΣ
Όνομα
ΘΟΔΩΡΗΣ
Μοτό
Τίμιος Κινέζος
Γιατί άραγε...:thinking:
Μα, γιατί είναι μηχανάκια 20ετιας και με περιορισμενο κοινό..... Αν είναι χρεπια είναι λεπτομέρειες...
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Συμφωνω Κωστή για τα 640. Αντίστοιχα μεγάλα ποσά στις αγγελίες.

Απλά αυτό τονίζω πως η μικρή ενδεχομένως ποικιλία σε μηχανές αυτού του σκοπού κρατάει τις τιμές στο Θεό.

Εγώ προσωπικά δεν είχα σκοπό να πάρω 640 επειδή όπως λες συνήθως τα έχουν μακελαρηδες. Έτυχε και βρήκα σωστή μηχανή και σε λίγα λεφτά.

Δηλαδή να σου πω με πιο σκεπτικό φρικάρω. Παίρνεις σήμερα bandit 1250, cbf 1000, fazer 1000 κλπ με 3 χιλιάρικα. Μηχαναρες με 100+ άλογα. Τι να δώσω τώρα 3500 για ένα μονοκυλινδρακι με καμιά 40αρια άλογα και 15 χρόνων. Σε μένα στη λογική μου δεν κάθεται. Κατά τα άλλα ελεύθερη αγορά έχουμε!!
Βαγγέλη ,κι εγώ άμα εύρισκα αυτό που πήρες ,στην κατάσταση που το πήρες ,θα το παιρνα
Ενα άγνωστο lc4 ίδιο μοντέλο με το δικό σου όμως ,δεν το πλήρωνα ούτε 500 ευρώ ,γιατί κατα 95% θα είχα σκράπ αξίας 50 € ,ή επιδοτούμενο πρότζεκτ 2000 €

Οσο για την σύγκριση 650 vs 1000άρια ,στην Ελλάδα της 10ετούς οικονομικής χρήσης ,με τους μισθούς των 400-650 € ,είναι σα να αναρωτιέσαι γιατί τα 2λιτρα SUV που κάνανε 35-40 χιλιάρικα καινούργια πουλιώνται 5Κ κ σαπίζουν στις μάντρες ,ενώ τα 1000αράκια αυτοκίνητα πόλης που κάνανε 10Κ καινούργια ,πουλιώνται 5Κ σε μιά βδομάδα.

Υπάρχει εναλλακτική πάντως. Με 7500 ευρό παίρνεις ένα ζουμερό καινούργιο κούτα SWM SUPERDUAL 650 με γονίδια husqvarna. Από το να δώσω 3500 να πάρω ένα Dakar 15ετιας και άλλα 1500 ευρό να το κάνω μηχανάκι και να έχω πάλι ένα παλιό μηχανάκι βάζω λίγα παραπάνω και παίρνω ένα καινούργιο στημμενο και πλήρες εργαλείο. Ναι προς το παρόν άγνωστο στην Ελλάδα σίγουρα και ενέχει ρίσκο! Αλλά εν τέλει ρίσκο έχει και να πάρεις μια παλιά μηχανή τι θα σου βγει στη πορεία.
Περι τούτου απάντησα παραπάν.
 
Τελευταία επεξεργασία:

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Με ζμπαθάτε αλλά ως κάτοχος μεγάλου και μικρού, δεν έχουν διαφορά στην χρήση. Το fazer και ο πήγασος στοιχίζουν το ίδιο, το fazer είναι πιο οικονομικό σε λάστιχα. Δεκτό ότι αν κάποιος συγκρίνει με το NC750 που καίει 4λ/100 αντί για 7, εκεί σε μιά χρήση 15000 χιλιόμετρα τον χρόνο βγαίνει νουμεράκι.
 
Top Bottom