Απλά πριν είχαμε ακόμη μεγαλύτερο διάκενο!ΌΧΙ! Γιατί πάντα υπάρχει διάκενο
Και μετά την τελική ρύθμιση που θα κάνουμε!
Απλά πριν είχαμε ακόμη μεγαλύτερο διάκενο!ΌΧΙ! Γιατί πάντα υπάρχει διάκενο
Και μετά την τελική ρύθμιση που θα κάνουμε!
Ωωω γαμωωωτ δεν το σκεφτηκα..εχεις δικιο...Ρώτα στην Aprillia Ακη.(δηλ Piagio εδώ)
Λογικά πρέπει να είναι ίδια με του Pegaso 2001-2004 (βλ. ROTAX)
Τι εννοεις;με φιλερ μετρησα το διακενο...Τον έλεγχο με τη εργαλείο τον έκανες;
Μην ξεχνάς ,οτι το διάκενο που μετράμε ,υπάρχει όταν ο χρονισμος βρίσκεται στο ΑΝΣ κ ο εκκεντροφόρος στο φλάτ.ΌΧΙ! Γιατί πάντα υπάρχει διάκενο
Και μετά την τελική ρύθμιση που θα κάνουμε!
Καλησπέρα.Καλησπέρα...ερωτηση...μετα απο καποιες βολτες με το f 650 εχω παρατηρησει αυξημενη καταναλωση...6-6,5 με πολυ χαλαρες διαδρομες και ταχυτητες μεχρι 110-120 και στο μεγαλύτερο μερος πιο αργα.εχοντας συμβιωσει με αυτα τα μοτερ και παλιοτερα αλλα οχι το μονομπουζο μου φαινεται υπερβολικη...εχω κανει σχεδον τα παντα.αλλαγη μπουζι φιλτρο βενζινης βαλβιδες.το μονο που δεν εκανα ηταν να καθαρισω το φιλτρο αερα γιατι δεν ειχα καθαριστικο για φιλτρο ελευθερας..αλλα δεν φαινοταν και χαλια οταν το βγαλα.εχετε ιδεα που αλλου μπορεί να οφείλεται;θα μου πειτε δεν γίνεται διαγνωση απο δω κτλ.προφανως...απλα να χω κατι να χρησιμοποιησω και το μυαλο μου μεσω καραντινας.
Στάλθηκε από το Mi A3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ευκολο ειναι...χωνευτο ειναι με το αλλο και λυνεις 2-3 βιδες.. απλα μετα πολυ φασαρίαΚαλησπέρα! Χτες σταμάτησε στο φανάρι μαζί μου αδερφάκι με την πατέντα στην εξάτμιση που αφαιρούμε το δεξί τελικό.. Τι χρειάζεται για να το κάνουμε?
Εάν την κλείσεις η ποσότητα των καυσαερίων μπορεί να βγει από την αριστερή...?Ναι το άκουσα... Και την σύνδεση με τι την κλείνουμε, καμία ιδέα?
Ότι περιγράφει και το faq.f650.Για πες κάποιες λεπτομέρειες τι έκανες
Να αλλαξεις και το υγρο του ψυγειου αλλα επισης και τα υγρα των φρενων Καλο θα ηταν να αλλαχτουν και καποια στιγμη τα λαδια στο μπροστινο Επισης πιθανοτατα τα λαστιχα πλεον μετα απο 3 χρονια ακινησια και ειδικα αν ηταν ξεφουσκωτα να εχουν προβλημα Εχε το νου σου σε αυτο οταν θα την πρωτοκυκλοφορησειςΚαλησπέρα,είμαι νέος κατοχής της έκδοσης dakar ,2004 μοντέλο,το οποίο βρισκόταν 3.χρονια σε ακινησία κλεισμένο σε γκαράζ,κάτοχος ναυτικός.απο το συνεργείο που το παρέλαβα έχουν γίνει αλλαγές σε λάδια φίλτρα,αντλία βενζίνης και σκέφτομαι να κάνω και σε υγρά ψυγείων,πρέπει να προσέξω κάτι;να αλλάξω φλάντζες και επί ευκαιρίας;
Επίσης ενδιαφέρομαι για πλαϊνές βαλίτσες,τι θα προτείνατε;
Ευχαριστώ