Και μαραθωνομαχος.....να τα λέμε αυτάΓυμνασμενος , μούσκουλα ,μπράτσα , δικέφαλοι τετρακέφαλοι ....μονοκεφαλοι.....
ΟυιιιιιιιιιιιιιιιΚαι μαραθωνομαχος.....να τα λέμε αυτά
Όχι ρε φουστη μου ...την πατήσαμε ....BMW Motorrad - Η αντικατάσταση του άξονα περνά στις τακτικές εργασίες συντήρησης!
Μετά από 100 χρόνια χρήσης του άξονα τελικής μετάδοσης στις μοτοσυκλέτες της, με κύριο πλεονέκτημα της συγκεκριμένης λύσης τις ελάχιστες ανάγκες συντήρησης, σε μια δραματική αλλαγή πλεύσης στην πολιτκή της, η BMW προτίθεται να βάλει και την αντικατάσταση τους στις προγραμματισμένες εργασίες service.www.motomag.gr
Η BMW προχώρησε σε μία αλλαγή πολιτικής την οποία δεν κοινοποίησε με σχετικό δελτίου τύπου, κι έτσι χρειάστηκε χρόνος για την διασπορά της πληροφορίας και κυρίως την επιβεβαίωσή της, ακόμη και στον γερμανικό τύπο. Η προγραμματισμένη αντικατάσταση του άξονα θα αφορά και τα προηγούμενα R μοντέλα της βαυαρικής εταιρείας, από το 2013 μέχρι σήμερα. Οι πρώτες πληροφορίες κάνουν λόγο για αντικατάσταση του άξονα των R 1200 και R 1250 κάθε 60.000 χιλιόμετρα, ενώ για το νέο R 1300 GS και κατ' επέκταση όλων των R 1300 μοντέλων, η αντικατάσταση θα πρέπει να γίνεται κάθε 80.000 χλμ.
Για εμένα αυτό είναι εξωφρενικό!BMW Motorrad - Η αντικατάσταση του άξονα περνά στις τακτικές εργασίες συντήρησης!
Μετά από 100 χρόνια χρήσης του άξονα τελικής μετάδοσης στις μοτοσυκλέτες της, με κύριο πλεονέκτημα της συγκεκριμένης λύσης τις ελάχιστες ανάγκες συντήρησης, σε μια δραματική αλλαγή πλεύσης στην πολιτκή της, η BMW προτίθεται να βάλει και την αντικατάσταση τους στις προγραμματισμένες εργασίες service.www.motomag.gr
Η BMW προχώρησε σε μία αλλαγή πολιτικής την οποία δεν κοινοποίησε με σχετικό δελτίου τύπου, κι έτσι χρειάστηκε χρόνος για την διασπορά της πληροφορίας και κυρίως την επιβεβαίωσή της, ακόμη και στον γερμανικό τύπο. Η προγραμματισμένη αντικατάσταση του άξονα θα αφορά και τα προηγούμενα R μοντέλα της βαυαρικής εταιρείας, από το 2013 μέχρι σήμερα. Οι πρώτες πληροφορίες κάνουν λόγο για αντικατάσταση του άξονα των R 1200 και R 1250 κάθε 60.000 χιλιόμετρα, ενώ για το νέο R 1300 GS και κατ' επέκταση όλων των R 1300 μοντέλων, η αντικατάσταση θα πρέπει να γίνεται κάθε 80.000 χλμ.
Είχα σώσει προκαταβολή… Θα την ζητήσω πίσω…Αρχίσαμε…
και όμως σε κάποιους τους αρέσει, οπότε βρίσκει και κάνει!!!Για εμένα αυτό είναι εξωφρενικό!
Τέτοιο φτύσιμο σε πελάτες δεν έχω ξαναδεί (ειδικά σε όσους αγόρασαν από 2013 μοντέλο μέχρι 2023, άντε οι 1300αρηδες το ξέρουν από πριν) και μην μου πείτε ότι σιγά θα δίνω χ ευρώ που κάνει ο άξονας κάθε 60.000 χλμ, αν είχα αλυσίδα πάλι θα έδινα κτλ. γιατί όταν αγοράστηκε η μοτο, υποτίθεται ότι ο άξονας ήταν αθάνατος…
Ευθεία παραδοχή ότι 1. βαρεθήκαμε να πληρώνουμε ανακλήσεις και εγγυήσεις (γιατί δεν επενδύουμε να φτιάξουμε κάτι σωστά) και τώρα είτε θα τα πληρώνετε προκαταβολικά σε πακέτα συντήρησης-εγγύησης με την αγορά της μοτοσυκλετας (η οποία ήδη πωλείται σε εξωφρενική τιμή) , είτε από την τσέπη σας όταν έρθει η ώρα και 2. Στις ανακλήσεις-εγγυήσεις που έχουμε ήδη κάνει μέχρι και τα μοντέλα 2013, το πρόβλημα δεν λύθηκε ουσιαστικά.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Απλα βάζει εναν εξτρα φοβο και βλεπω να αλλαζουν αξονες ανα 20.000 για να ειναι καλλυμενοι ψυχολογικά.και όμως σε κάποιους τους αρέσει, οπότε βρίσκει και κάνει!!!
πολυκεφαλοι, πονοκεφαλοι και λεονταροκεφαλοιΓυμνασμενος , μούσκουλα ,μπράτσα , δικέφαλοι τετρακέφαλοι ....μονοκεφαλοι.....
Το ότι ο άξονας είναι wear item το ξέρουν όλοι και οι περισσότεροι (και εδώ μέσα) τους έχουν πάει για επισκευή κάποια στιγμή. Θυμάμαι ότι γράφουν πως καθυστερεί η φθορά με συχνό έλεγχο στα ρουλεμάν και λίπανση στα splines της εξόδου από το κιβώτιο, αλλά θα χρειαστεί. Περισσότερο στα ADV/ψηλά μοντέλα παρά στα χαμηλά και στα street της εταιρείας, περισσότερο αν γίνεται "έντονη" χρήση.Απλα βάζει εναν εξτρα φοβο και βλεπω να αλλαζουν αξονες ανα 20.000 για να ειναι καλλυμενοι ψυχολογικά.
γελάνε και οι πέτρες γιατί ΟΛΟΙ οι άξονες θέλουν μαζέματα επισκευές αντικατάσταση, από το 1100 ξεκινώντας.Και κάπως έτσι γίνεται πιο αξιόπιστο το μοντέλο...