CCM 404 ds (dual sport)

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Να σε ρωτησω,σχετικα με το πισω αμορτισερ...πως το βλεπεις τοσα χρονια που το εχεις συγκριτικα με τα παραδοσιακα "καθετα" ? Στο ccm σου ,οπως και σε φιλου το 644, ειναι πλαγιαστο. Ρωταω γιατι η φιλοσοφια αυτη ειναι πιο streetαδικη αν δν κανω λαθος..

Sent from my Mi A3 using Tapatalk
Δεν εχει να κανει με στρηταδικο η οχι. Το πλαγιαστο σου δινει καλλιτερη προσομειωση της λειτουργιας ενος μοχλικου, δηλαδη να σκληραινει οσο περισσοτερο συμπιεζεται.
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Να σε ρωτησω,σχετικα με το πισω αμορτισερ...πως το βλεπεις τοσα χρονια που το εχεις συγκριτικα με τα παραδοσιακα "καθετα" ? Στο ccm σου ,οπως και σε φιλου το 644, ειναι πλαγιαστο. Ρωταω γιατι η φιλοσοφια αυτη ειναι πιο streetαδικη αν δν κανω λαθος..

Sent from my Mi A3 using Tapatalk
Το συγκεκριμένο μηχανάκι έχει πολύ μακρύ ψαλίδι και το pds αμορτισέρ σε μεγάλη κλίση και μπορώ να σου πω πως δουλεύει υποδειγματικά, δεν έχω κανένα παράπονο.
Εννοείται πως κάνω και συντήρηση στο αμορτισέρ κατά καιρούς.

Όμως έχει να κάνει και με το πλαίσιο που είναι νταμάρι όπως και με το μπροστινό που είναι το wp48 που φοράνε τα ΚΤΜ.

Στα ψιλά είναι λίγο πιο αδρή η λειτουργία του σε σχέση με κάποιο που έχει μοχλικό αλλά είναι μικρη η διαφορά. Όσο το γκαζωνω τόσο καλύτερα δουλεύει και εδώ βοηθάει το μοτέρ μου είναι γραμμικό και με μεγάλη διάρκεια.

Το μειονέκτημα της κατασκευής ειναι το μεγάλο μεταξόνιο που σε χρήση ον ΟΦ δεν είναι απαραίτητα κακό γιατί είναι σταθερό παντού. Στα κλειστά μονοπάτια όμως σε χρήση enduro θέλει τον τρόπο του. Έχω βάλει αλυσίδα 114 δόντια αντί για 116 και έτσι έχω φέρει τον άξονα του πίσω τροχού σχεδόν 2 πόντους προς τα μπρος μειώνοντας έτσι το μεταξόνιο. Και στην πράξη φαίνεται πολύ αυτή η διαφορά.
 

mitsosdom

GOA
Περιοχή
Patras
Όνομα
Dimitris
Μοτό
KLE 500
Δεν εχει να κανει με στρηταδικο η οχι. Το πλαγιαστο σου δινει καλλιτερη προσομειωση της λειτουργιας ενος μοχλικου, δηλαδη να σκληραινει οσο περισσοτερο συμπιεζεται.
Το συγκεκριμένο μηχανάκι έχει πολύ μακρύ ψαλίδι και το pds αμορτισέρ σε μεγάλη κλίση και μπορώ να σου πω πως δουλεύει υποδειγματικά, δεν έχω κανένα παράπονο.
Εννοείται πως κάνω και συντήρηση στο αμορτισέρ κατά καιρούς.

Όμως έχει να κάνει και με το πλαίσιο που είναι νταμάρι όπως και με το μπροστινό που είναι το wp48 που φοράνε τα ΚΤΜ.

Στα ψιλά είναι λίγο πιο αδρή η λειτουργία του σε σχέση με κάποιο που έχει μοχλικό αλλά είναι μικρη η διαφορά. Όσο το γκαζωνω τόσο καλύτερα δουλεύει και εδώ βοηθάει το μοτέρ μου είναι γραμμικό και με μεγάλη διάρκεια.

Το μειονέκτημα της κατασκευής ειναι το μεγάλο μεταξόνιο που σε χρήση ον ΟΦ δεν είναι απαραίτητα κακό γιατί είναι σταθερό παντού. Στα κλειστά μονοπάτια όμως σε χρήση enduro θέλει τον τρόπο του. Έχω βάλει αλυσίδα 114 δόντια αντί για 116 και έτσι έχω φέρει τον άξονα του πίσω τροχού σχεδόν 2 πόντους προς τα μπρος μειώνοντας έτσι το μεταξόνιο. Και στην πράξη φαίνεται πολύ αυτή η διαφορά.
Μαλιστα. Το παρατηρουσα σε ενα ccm προχθες και το καβαλησα , αλλα ηταν τοσο λιγο που δεν καταφερα να καταλαβω διαφορα στη λειτουργια. Αυτο με το μακρυ ψαλιδι παντως, φαινεται και με το ματι αμεσως.
Θενκς! :friendship:
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Μαλιστα. Το παρατηρουσα σε ενα ccm προχθες και το καβαλησα , αλλα ηταν τοσο λιγο που δεν καταφερα να καταλαβω διαφορα στη λειτουργια. Αυτο με το μακρυ ψαλιδι παντως, φαινεται και με το ματι αμεσως.
Θενκς! :friendship:
Nα σαι καλά. Το πρώτο μου CCM 404 το ψηλό σε ασημί χρώμα το είχα πουλήσει το 2007 σε κάποιον στην Πάτρα και είχε 14.000 αλλά τα περισσότερα χωμάτινα. Ήταν σε πολύ καλή μηχανολογική και εμφανισιακή κατάσταση γιατί τα μαμά πλαστικά τα είχα στην άκρη και είχα βάλει after market. Και για αυτό έχω μετανιώσει που το έδωσα μεταξύ άλλων.
 

mitsosdom

GOA
Περιοχή
Patras
Όνομα
Dimitris
Μοτό
KLE 500
Mε τα μαμά πλαστικά και με τα πρόχειρα after.


Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk
Ειναι πολυ ωραια ,και εμφανησιακα , αυτα τα μηχανακια.
Ασε γιατι ειμαι στη ΚΛΑΣΙΚΗ φαση ,που ολοι εχετε περασει ,να αλαφρυνω λιγο και δεν κανει να ζαχαρωνω αλλα μηχανακια ,με ελαφρωμενη τη τσεπη μου!!
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Trofi 2021 update

Στο περσινό τρόφι είχα θέμα με το fcr. Eνω το είχα κάνει γενικό rebuilt δεν δούλευε σωστά χαμηλα και μπουκωνε από χαμηλά σε μεσαίες κάτι πολυ ενοχλητικό που μου χαλαγε τη ροή στην οδήγηση.


Φέτος στο Τρόφι 2021 το ρύθμισα σωστά προς το πιο φτωχό και το μηχανάκι κενταγε στο βουνό... Όταν έχει καλή απόκριση τότε όλα δουλεύουν καλύτερα.

Επιτέλους ατελείωτα drift. Εγινε ξανά το μηχανάκι που ηξερα.

Bye bye rear MT21, ήσουν ένα καλό λάστιχο:ag2:
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Trofi 2021 update

Στο περσινό τρόφι είχα θέμα με το fcr. Eνω το είχα κάνει γενικό rebuilt δεν δούλευε σωστά χαμηλα και μπουκωνε από χαμηλά σε μεσαίες κάτι πολυ ενοχλητικό που μου χαλαγε τη ροή στην οδήγηση.


Φέτος στο Τρόφι 2021 το ρύθμισα σωστά προς το πιο φτωχό και το μηχανάκι κενταγε στο βουνό... Όταν έχει καλή απόκριση τότε όλα δουλεύουν καλύτερα.

Επιτέλους ατελείωτα drift. Εγινε ξανά το μηχανάκι που ηξερα.

Bye bye rear MT21, ήσουν ένα καλό λάστιχο:ag2:
Καταρχήν να πω πως συμπάσχω και σήμερα κηδευω κι εγώ το συγχωρεμένο Mt21 που αποδήμησε εις κύριον στο troffy. . Πόση κροκαλα να αντέξει το καψερο και στο καπάκι κυνήγια και στην άσφαλτο!

Θα βάλεις ίδιο πάλι πίσω Κώστα? Γιατί εμένα να σου πω ένα mc360 mid hard που είχα πίσω προηγουμένως παραπάνω χιλιόμετρα μου έβγαλε από το Mt21. Δε ξέρω δε κρατάει και πολύ πίσω

Επίσης αν έχεις κανένα να ρυθμίσει σωστά το drz του Shogun νομίζω τον ενδιαφέρει!
 

apos.zeitou

Μέλος
Περιοχή
ATHENS
Όνομα
ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ
Μοτό
Αναποφασιστος!!!
Καλησπέρα παιδιά, επειδή το ζαχαρώνω καιρό το mt21 ήρθατε με καινούργιο μετα από όλη την βόλτα τελείωσε;;; η είχατε και άλλα χλμ πριν;;; α

Στάλθηκε από το Redmi Note 6 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Καταρχήν να πω πως συμπάσχω και σήμερα κηδευω κι εγώ το συγχωρεμένο Mt21 που αποδήμησε εις κύριον στο troffy. . Πόση κροκαλα να αντέξει το καψερο και στο καπάκι κυνήγια και στην άσφαλτο!

Θα βάλεις ίδιο πάλι πίσω Κώστα? Γιατί εμένα να σου πω ένα mc360 mid hard που είχα πίσω προηγουμένως παραπάνω χιλιόμετρα μου έβγαλε από το Mt21. Δε ξέρω δε κρατάει και πολύ πίσω

Επίσης αν έχεις κανένα να ρυθμίσει σωστά το drz του Shogun νομίζω τον ενδιαφέρει!
Βάγγο το μόνο καλό που έχει τελικα το ΜΤ21 είναι πως ξεζαντάρει εύκολα με λεβιεδες.

Το έβαλα 100 ευρώ (μόνο το πίσω) και δεν αξίζει, τελείωσε πολυ γρήγορα και κούρεψε και καμμία 10ρια τακούνια.

Θα βάλω μάλλον πάλι d 952 που έχει την διπλάσια και βάλε αντοχή ή κάποιο επώνυμο μοτοκροσαδικο όπως το bridgestone X30 κτλ.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Βάγγο το μόνο καλό που έχει τελικα το ΜΤ21 είναι πως ξεζαντάρει εύκολα με λεβιεδες.

Το έβαλα 100 ευρώ (μόνο το πίσω) και δεν αξίζει, τελείωσε πολυ γρήγορα και κούρεψε και καμμία 10ρια τακούνια.

Θα βάλω μάλλον πάλι d 952 που έχει την διπλάσια και βάλε αντοχή ή κάποιο επώνυμο μοτοκροσαδικο όπως το bridgestone X30 κτλ.
Προσυπογράφω πώς το MT21 πίσω είναι αποτυχία. Εμένα έβγαλε 2.000km περίπου χωρίς να το βασανίσω και ιδιαίτερα. Πριν φόραγα ένα Metzeler MC360 mid-hard και έβγαλε άνετα 3500km και πήγαινε για 4.000 απλά διέλυσε το μπροστά και τα άλλαξα σετ.

Για μένα μπροστά MT21 Που είναι τίμιο και ανθεκτικό, ξεζαντάρει εύκολα, δεν είναι τέλειο στο χώμα σε σύγκριση με ένα Enduro Λάστιχο αλλά μπορεί και κάνει άνετα και ασφάλτινα χιλιόμετρα χωρίς να διαλύεται και κράταει άριστα στην άσφαλτο.

Πίσω ή θα ξαναβάλω MC360 ή κάνα D952 που λες κι εσύ αν και με 75€ το Metzeler είναι μια χαρούλα. Βγαίνει με DOT για δρόμο, είναι πιο ανθεκτικό απο τύπου FIM ή MX λάστιχα και έχει διπλό συνεχόμενο τακούνι στο πλάι και αντέχει.

Δες το πίσω, ωραίο λαστιχο και δεμένο. Το έχω δοκιμάσει και σε καλά λασπωμένο Καντήλι, με έβγαλε παντού.

 
Τελευταία επεξεργασία:

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Προσυπογράφω πώς το MT21 πίσω είναι αποτυχία. Εμένα έβγαλε 2.000km περίπου χωρίς να το βασανίσω και ιδιαίτερα. Πριν φόραγα ένα Metzeler MC360 mid-hard και έβγαλε άνετα 3500km και πήγαινε για 4.000 απλά διέλυσε το μπροστά και τα άλλαξα σετ.

Για μένα μπροστά MT21 Που είναι τίμιο και ανθεκτικό, δεν είναι τέλειο στο χώμα σε σύγκριση με ένα Enduro Λάστιχο αλλά μπορεί και κάνει άνετα και ασφάλτινα χιλιόμετρα χωρίς να διαλύεται και κράταει άριστα στην άσφαλτο.

Πίσω ή θα ξαναβάλω MC360 ή κάνα D952 που λες κι εσύ αν και με 75€ το Metzeler είναι μια χαρούλα. Βγαίνει με DOT για δρόμο, είναι πιο ανθεκτικό απο τύπου FIM ή MX λάστιχα και έχει διπλό συνεχόμενο τακούνι στο πλάι και αντέχει.
Και το d 952 έχει έγκριση για δρόμο και είναι φτηνό επίσης.

Νομίζω πως το ΜΤ21 είναι μια καλή επιλογή για ον οφ με 17ρι πίσω τροχό.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Και το d 952 έχει έγκριση για δρόμο και είναι φτηνό επίσης.

Νομίζω πως το ΜΤ21 είναι μια καλή επιλογή για ον οφ με 17ρι πίσω τροχό.
Θα αναγκαστούμε να το αλλάξουμε και αυτο
Γάτος ακούει?? :D
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Το CCM μου κάνει νάζια.

Το έπλυνα πριν μια βδομάδα, το έβαλα μπροστά, πήρε αμέσως, το έκανα βόλτα όλα οκ. Είχε να δουλέψει από το τρόφι αλλά το βάζω στο συντηρητή μπαταρίας οπότε το θυμηθώ.


Σήμερα δεν πήρε, δεν μιζαρει καθόλου, ακούγεται μόνο το ρελέ της μίζας και άλλο ένα που είναι κάτω από τη σέλα.

Όταν πατάω μίζα σβήνει το όργανο vapor και δεν ανάβουν καθόλου τα φώτα. Έχει μηδενιστεί και ο μερικός χιλιομετρητής.

Το βολτόμετρο δείχνει 12.4 με κλειστό διακόπτη. Με ανοιχτό διακόπτη πέφτει στα 9-10 v.

Δοκίμασα με καλώδια από αμάξι και τιποτα, δεν ακούγεται η μίζα.

Σπρωχτό δεν δοκίμασα.


Τι στο καλό το έπιασε?
 
Reactions: kyo

kyo

Μέλος
Περιοχή
ΛΑΜΙΑ
Όνομα
κωστας
Μοτό
honda c 90
transalp 600
Το CCM μου κάνει νάζια.

Το έπλυνα πριν μια βδομάδα, το έβαλα μπροστά, πήρε αμέσως, το έκανα βόλτα όλα οκ. Είχε να δουλέψει από το τρόφι αλλά το βάζω στο συντηρητή μπαταρίας οπότε το θυμηθώ.


Σήμερα δεν πήρε, δεν μιζαρει καθόλου, ακούγεται μόνο το ρελέ της μίζας και άλλο ένα που είναι κάτω από τη σέλα.

Όταν πατάω μίζα σβήνει το όργανο vapor και δεν ανάβουν καθόλου τα φώτα. Έχει μηδενιστεί και ο μερικός χιλιομετρητής.

Το βολτόμετρο δείχνει 12.4 με κλειστό διακόπτη. Με ανοιχτό διακόπτη πέφτει στα 9-10 v.

Δοκίμασα με καλώδια από αμάξι και τιποτα, δεν ακούγεται η μίζα.

Σπρωχτό δεν δοκίμασα.


Τι στο καλό το έπιασε?
Μήπως βραχυκυκλωσε καμία μπαταρία Κώστα.
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Μήπως βραχυκυκλωσε καμία μπαταρία Κώστα.
Και γω αυτό σκέφτομαι Κωστή. Θα το τσεκαρω αύριο που θα ζω χρόνο.

Δείχνει ότι φορτίζει στον συντηρητή αλλά καμμιά φορά τα παίζουνε ακόμα κι αν δείχνουν ότι φορτίζει.
 
Reactions: kyo

Diam

Μέλος
Όνομα
Διαμαντής
Μοτό
YAMAHA XT 600E
Λογικά θα είναι βραχυκυκλωμένη η μπαταρία σου.
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Το CCM μου κάνει νάζια.

Το έπλυνα πριν μια βδομάδα, το έβαλα μπροστά, πήρε αμέσως, το έκανα βόλτα όλα οκ. Είχε να δουλέψει από το τρόφι αλλά το βάζω στο συντηρητή μπαταρίας οπότε το θυμηθώ.


Σήμερα δεν πήρε, δεν μιζαρει καθόλου, ακούγεται μόνο το ρελέ της μίζας και άλλο ένα που είναι κάτω από τη σέλα.

Όταν πατάω μίζα σβήνει το όργανο vapor και δεν ανάβουν καθόλου τα φώτα. Έχει μηδενιστεί και ο μερικός χιλιομετρητής.

Το βολτόμετρο δείχνει 12.4 με κλειστό διακόπτη. Με ανοιχτό διακόπτη πέφτει στα 9-10 v.

Δοκίμασα με καλώδια από αμάξι και τιποτα, δεν ακούγεται η μίζα.

Σπρωχτό δεν δοκίμασα.


Τι στο καλό το έπιασε?
Κοίτα να δεις που δεν το παθαίνουν μόνο τα KTM... :p
 
Top Bottom