CFMOTO 450MT

akis69

Μέλος
Όνομα
ακης
Μοτό
F800gs
Δε θυμάμαι αν μου το είπαν τηλεφωνικά ή το διάβασα στη σελίδα τους. Μπορεί και σε αγγελία της muvus στο car. Πάρε να ρωτήσεις, νομίζω ισχύει.
Αν ισχύει είναι δυνατή πρόταση!
Θα μάθω αύριο από τον τοπικό αντιπρόσωπο, έχουμε ειδωματα με το μηχανάκι κατ απταυλακ :yew:
 

dorso

Μέλος
Όνομα
Nikos
Μοτό
990 adventure s
Πολύ ωραία aftermarket πραγματικά...

Βέβαια 175 κιλά άδειο, βάλε γεματο περίπου 190 κιλά. Βάλε κάτω κάγκελα, πάνω κάγκελα μπροστά, μια ποδιά αλουμινένια 4mm, ένα σετ χούφτες με αλουμινένια μπάρα, κεντρικό σταντ, ένα σετ προβολάκια, πίσω κάγκελα για σαμάρια προστίθενται περίπου 13 κιλά πάμε στα 204 κιλά γεμάτο!

Ίσως με μια εξάτμιση και μια μπαταρία λιθίου να ρίξεις το βάρος περίπου 6 κιλά συνεπώς με σωστό ταξιδιωτικό και adventure εξοπλισμό πρέπει κάποιος να υπολογίζει ένα βάρος περίπου 198-200 κιλά.

Στο 800GS το δικό μου με βάρος σε εργοστασιακή μορφή 207 κιλά με κάγκελα προστασίας Heed, αλουμινένια ποδιά, χούφτες με αλουμίνιο μπάρα, πίσω κάγκελα και κεντρικό σταντ (στάνταρ υπολογισμένο εδώ στο βάρος) και μια μπαταρία λιθίου είμαι κάπου στα 215 κιλά. Αν υπολογίσω και μια εξάτμιση (που δεν φοράω) πάω στα 212 κιλά.

Συνεπώς το 450ΜΤ έτοιμο ταξιδιάρικο για να έχει εικόνα κάποιος είναι περίπου 12-14 κιλά κάτω απο ένα 800GS. Tα νούμερα αυτά είναι προφανώς παρόμοια με ένα Tuareg, Transalp, Tenere.

12-14 κιλά λιγότερα απο ένα αντίστοιχο On-Off μεγαλύτερης κατηγορίας δεν είναι εντυπωσιακό νούμερο που να κάνει την διαφορά είναι όμως κάτι αξιο προσοχής. Ειδικά επειδή έχει και χαμηλό πατημα το μηχανάκι. Enduro πάντως δεν το λες ούτε πολύ ελαφρύ.
Καλά όλα αυτά που λες αλλά ο κόσμος ψωνίζει με το μάτι για αυτό όλος αυτός ο ντόρος.. Δείχνει ένα καθαρό αιμο ον οφ, κάτι που έλειπε από την συγκεκριμένη κατηγορία,βάλε κ την χαμηλή τιμή κ έτοιμο.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Unpopular opinion

Παρακολουθώντας τις εξελίξεις στην κατηγορία των Α2 on off και την πορεία της KOVE θα πω πως ο Γκοργκολης έχει στα χέρια του ένα χαρτί που δεν το έχει εκμεταλλευτεί ακόμα όπως πρέπει. Αυτή τη στιγμή την παράσταση έχει κλέψει το cfmoto 450mt και ο κύριος λόγος είναι οι 21/18 τροχοί που υποσχονται αυξημένες δυνατότητες στο χώμα. Η Kove όμως με το 500Χ η Maverick έχει ένα μοντέλο στην κατηγορία που ζυγίζει το ίδιο,μάλιστα επειδή τα έχω καβαλήσει και τα δύο στατικά το 500Χ έχει πιο ελαφριά αίσθηση σίγουρα. Έχουν παρόμοιες αν όχι τις ίδιες αναρτήσεις της kayaba ρυθμιζόμενες και με ίδιες διαδρομές. Το 450mt είναι πιο ψηλοβαρο σαν το tenere 700. Σε αυτά αν προσθέσουμε πως αυτή τη στιγμή το 500Χ είναι 300€ φτηνοτερο,έχει στον στάνταρ εξοπλισμό μια πόδια κίνητηρα που δεν θέλει αλλαγή όπως το cf, έχει κάγκελα σωστά κινητήρα από το εργοστάσιο ενώ το cf όχι,έχει πιο σωστές χούφτες ελαστικές σε σχέση με τις άκαμπτες πλαστικές του 450 που θα σπάσουν γρήγορα. κερδίζει στο επίπεδο του εξοπλισμού και έχει να ζηλέψει μόνο την tablet οθόνη του cf που κακώς δεν έχει μπει ήδη στο 500Χ αν και έχω δει στη Κινα ήδη έκδοση με tablet απλά δεν ξέρω αν έχει έρθει Ελλάδα. Εν ολίγοις αν υπολογίσουμε τον έξτρα εξοπλισμο το 500X είναι κάπου 500€ φτηνότερο και έχει μόνο θεωρητικά να χάνει από τον 19 τροχό μπροστά λιγότερες επιλογές σε χωμάτινα λάστιχα και θεωρητικά λίγο υποδεέστερη συμπεριφορά στο χώμα που εγώ προσωπικά δεν θεωρώ πως θα κάνει τόση διαφορά. Σε αυτά να προσθέσουμε πως η KOVE έχει επενδύσει στο χώμα και έχει ήδη μεγαλώσει το όνομα της με το dakar. Δε ξέρω,προσωπικά νομίζω πως το 500Χ δικαιούται περισσότερα στην αγορά των adventure και το 450mt αυτή τη στιγμή εξαργυρώνει περισσότερο τον παροξυσμό του 21/18






 
Τελευταία επεξεργασία:

Augotaraxos

Μέλος
Περιοχή
Κως
Όνομα
Κώστας
Μοτό
Γκόλφω
CRF 300L
Unpopular opinion

Παρακολουθώντας τις εξελίξεις στην κατηγορία των Α2 on off και την πορεία της KOVE θα πω πως ο Γκοργκολης έχει στα χέρια του ένα χαρτί που δεν το έχει εκμεταλλευτεί ακόμα όπως πρέπει. Αυτή τη στιγμή την παράσταση έχει κλέψει το cfmoto 450mt και ο κύριος λόγος είναι οι 21/18 τροχοί που υποσχονται αυξημένες δυνατότητες στο χώμα. Η Kove όμως με το 500Χ η Maverick έχει ένα μοντέλο στην κατηγορία που ζυγίζει το ίδιο,μάλιστα επειδή τα έχω καβαλήσει και τα δύο στατικά το 500Χ έχει πιο ελαφριά αίσθηση σίγουρα. Έχουν παρόμοιες αν όχι τις ίδιες αναρτήσεις της kayaba ρυθμιζόμενες και με ίδιες διαδρομές. Το 450mt είναι πιο ψηλοβαρο σαν το tenere 700. Σε αυτά αν προσθέσουμε πως αυτή τη στιγμή το 500Χ είναι 300€ φτηνοτερο,έχει στον στάνταρ εξοπλισμό μια πόδια κίνητηρα που δεν θέλει αλλαγή όπως το cf, έχει κάγκελα σωστά κινητήρα από το εργοστάσιο ενώ το cf όχι,έχει πιο σωστές χούφτες ελαστικές σε σχέση με τις άκαμπτες πλαστικές του 450 που θα σπάσουν γρήγορα. κερδίζει στο επίπεδο του εξοπλισμού και έχει να ζηλέψει μόνο την tablet οθόνη του cf που κακώς δεν έχει μπει ήδη στο 500Χ αν και έχω δει στη Κινα ήδη έκδοση με tablet απλά δεν ξέρω αν έχει έρθει Ελλάδα. Εν ολίγοις αν υπολογίσουμε τον έξτρα εξοπλισμο το 500X είναι κάπου 500€ φτηνότερο και έχει μόνο θεωρητικά να χάνει από τον 19 τροχό μπροστά λιγότερες επιλογές σε χωμάτινα λάστιχα και θεωρητικά λίγο υποδεέστερη συμπεριφορά στο χώμα που εγώ προσωπικά δεν θεωρώ πως θα κάνει τόση διαφορά. Σε αυτά να προσθέσουμε πως η KOVE έχει επενδύσει στο χώμα και έχει ήδη μεγαλώσει το όνομα της με το dakar. Δε ξέρω,προσωπικά νομίζω πως το 500Χ δικαιούται περισσότερα στην αγορά των adventure και το 450mt αυτή τη στιγμή εξαργυρώνει περισσότερο τον παροξυσμό του 21/18






Αυτό είναι που το πουλάει με την επωνυμία Daytona;
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Αυτό είναι που το πουλάει με την επωνυμία Daytona;
Ναι και πλέον σταδιακά με το κανονικό του ονόματος να προέλευσης καθώς daytona είναι σαν να λέμε μαρατα

 

kaf

Μέλος
Όνομα
Κων/νος
Μοτό
Voge 300 Rally
Ήδη από την τελευταία φουρνιά που είχε έρθει έχουν πουληθεί σαν kove.δεν ξέρω αν έχει μείνει κανένα πουθενα
 

akis69

Μέλος
Όνομα
ακης
Μοτό
F800gs
Το έχει πάρει φίλος το Μάβερικ 500Χ η όπως θέλετε πείτε το.
Ακόμα το στρώνει οπότε,παρότι το έχω κάνει βόλτα δεν έχω ολοκληρωμένη εικόνα.
Γράφει μπροστά kove,έχει και ωραίο μεγάλο αυτοκόλλητο 500x και έχει στα πίσω πλαστικά ένα μικρό αυτοκόλλητο αφτερ που λέει Μάβερικ,με αλλη εντελώς γραμματοσειρά , κλωτσαει λίγο.
Τεσπά.
Μια μικρή βόλτα το έχω κάνει ,ο κινητήρας δείχνει να είναι πολύ ελαστικός, ανεβηκα λίγο στους πρόποδες του Παναχαϊκού,σε διάφορους οικισμούς, σκεφτόμουν ότι θα σκορτσαρει με 3000 στροφές αλλά ήταν υπερκομπλε!
Οι αναρτήσεις φάνηκαν λίγο ξερές αλλά δεν είχε ασχοληθεί να τις ρυθμίσει ο φίλος,είχε μόλις 120 χλμ το κοντέρ.
Τα φρένα μου φάνηκαν χωρίς δάγκωμα και όχι με τόσο καλή αίσθηση,ήταν λίγο σφουγγάρι η μανέτα,αλλά είχαν αποτελεσματικότητα.
Αυτά ίσως στρώσουν,απλά λέω τι είδα.
Είναι πολύ ευκίνητο,έχει πολύ μέσα την θέση οδήγησης, παράλογα πολύ.
Έχει κανονίσει ραντεβού να την σηκώσει 3-4 εκατοστά.
Μια χαρά μηχανάκι μου φαίνεται εμένα.
Στα συν ότι έρχεται με εμπρός κάγκελα και ποδιά,η οποία όμως δεν προστατεύει πολύ στο εμπρός μέρος, έπρεπε να είναι πιο ψηλή,το φίλτρο λαδιού πχ είναι εκτεθειμένο.
Αυτά.
 

akis69

Μέλος
Όνομα
ακης
Μοτό
F800gs
Α και επειδή λέμε για το 450μτ εδώ.
Πήγα και το είδα σήμερα.
Είναι μικρομεγαλο θα έλεγα.
Όχι πολύ μικρό, όχι όσο τα μεγάλα 650+.
Χαμηλή σέλα,είμαι 1.79 και θα σκεφτόμουν την ψηλότερη σέλα πιθανόν.
Χώρο για ζεύγος έχει.
Η ζελατίνα παρότι ρυθμίζεται σε 7 νομίζω θέσεις,ακόμα και τέρμα πάνω δεν φτάνει για πλήρη κάλυψη,έχει γαμω τους ήχους,η οθόνη ευανάγνωστη,το μέγεθος κομπλέ.
Είχε κάποια θέματα φινιρίσματος, λεπτομέρειες που ελπίζω στα μηχανάκια παραγωγής να είναι οκ.
Κάτι κολλησεις που δεν ήταν τέλειες,τα εμπρός πλαϊνά πλαστικά στο ντεπόζιτο (όπου εκεί είχε αρκετό όγκο το μηχανάκι,δεν το περίμενα τόσο) δεν μου άρεσαν τόσο ποιοτικά.
Γενικά είναι θετικη η πρώτη εικόνα.
Είπαν ότι θα έρθουν και μηχανάκια τεστ μαζί με την πρώτη φουρνιά.
Οπότε αναμονή 1.5 μήνα περίπου.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
καλησπερα και καλη εβδομαδα,

αυτο τελικα ισχυει; και αν ισχυει μπορουμε να μαθουμε απο που;

ευχαριστω πολυ
Δεν κάνεις ένα τηλ στον Πέτσα στη Καλλιθέα. Προσωπικά δεν έχω ιδέα αν ισχύει και αν είναι της αντιπροσωπείας απο τα κεντρικά ή αν ακουστηκε απο κάποιον αντιπρόσωπο/έμπορο.
 

akis69

Μέλος
Όνομα
ακης
Μοτό
F800gs
καλησπερα και καλη εβδομαδα,

αυτο τελικα ισχυει; και αν ισχυει μπορουμε να μαθουμε απο που;

ευχαριστω πολυ
Ρώτησα τον τοπικό αντιπρόσωπο και μου είπε πως για κάποια μοντέλα, λογικά θα είναι και το 450 μέσα σε αυτά, γίνεται αυτή η χρηματοδότηση μέσω πιστωτικής κάρτας.
 

vagg

Μέλος
Όνομα
vaggelis
Μοτό
crypton r 115
Ρώτησα τον τοπικό αντιπρόσωπο και μου είπε πως για κάποια μοντέλα, λογικά θα είναι και το 450 μέσα σε αυτά, γίνεται αυτή η χρηματοδότηση μέσω πιστωτικής κάρτας.
απο το muvus?
 
Top Bottom