CFMOTO 450MT

Datr

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Βαγγελης
Μοτό
KTM 660 SMC
KTM 625 SXC
KTM EXC 125
Voge 300
CCM 404
Όσο πιο πολύ βλέπω το μηχανάκι μου θυμίζει πολύ το kle500.ιδια άλογα ίδια κιλά,μικρός τουριστικό ασφάλτινο που πατάει και χώμα.δεν είναι τυχαίο ότι το kle στην εποχή του έκανε τρελές πωλήσεις.το ίδιο πιστεύω θα γίνει και τωρα
Γιατι το λες ασφαλτινο που παταει και χωμα? Δηλαδης?
Δεν το συμπαθω καθολου, και δεν πιστευω πως θα ειναι κατι ιδιαιτερο στο χωμα αλλα ποια η αποψη σου?
 

Doc.DD

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
r 1200gs 07/suzuki dr 350s 92
Γιατι το λες ασφαλτινο που παταει και χωμα? Δηλαδης?
Δεν το συμπαθω καθολου, και δεν πιστευω πως θα ειναι κατι ιδιαιτερο στο χωμα αλλα ποια η αποψη σου?
Με βάση αυτό που βλέπω θεωρώ ότι ναι μεν πουλάει το 21/18 αλλά πρώτα απ' όλα έχει δώσει έμφαση στο Τούρινγκ και τη καθημερινή χρήση.δεν λέω ότι δεν θα πηγαίνει καλά στο χώμα.αλλα από 190κιλα μηχανάκι με μια μέτρια ανάρτηση δεν μπορούμε να έχουμε απαιτήσεις χωμάτινες υψηλές!εγώ το βλέπω ένα πασπαρτου.ενα καλό συμβιβασμό για όλες τις χρήσεις.ακριβως ότι ήταν το kle 30 χρόνια πίσω.
Είναι ένα κενό σημαντικό που έρχεται να γεμίσει αυτό το μηχανάκι,κ γ αυτό πιστεύω θα πουλήσει
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
To KLE δεν είχε δεν έχει τίποτα από ανάρτηση εξοπλισμό φώτα κλπ. Οριακά passable για την εποχή του..
 

Doc.DD

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
r 1200gs 07/suzuki dr 350s 92
To KLE δεν είχε δεν έχει τίποτα από ανάρτηση εξοπλισμό φώτα κλπ. Οριακά passable για την εποχή του..
Δηλαδή τι εξοπλισμό είχαν το 92 τα μηχανάκια που δεν είχε το kle?ρε θα μας τρελάνεις τελείως?εκτός αν είσαι γνήσιος χονταδιστης και προτιμάς το πρώτο τίμιο ξύλο το ορθόδοξο που σαν εξοπλισμό είχε έξτρα 30 40 κιλά παραπάνω :friend:
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Τότε που βγήκε όντως όλα ήταν το ίδιο χρέπι στάιλ

Και όπως και το κουλούρι, δεν άλλαξε τίποτα μέχρι που κόπηκε η παραγωγή. Άλλαξε ένα φανάρι, οκ.
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Δηλαδή τι εξοπλισμό είχαν το 92 τα μηχανάκια που δεν είχε το kle?ρε θα μας τρελάνεις τελείως?εκτός αν είσαι γνήσιος χονταδιστης και προτιμάς το πρώτο τίμιο ξύλο το ορθόδοξο που σαν εξοπλισμό είχε έξτρα 30 40 κιλά παραπάνω :friend:
Το πρωτο τρανσαλπ ηταν στα 179 κιλα αν θυμαμαι καλα Το επομενο ηταν στα 183 οταν το κλε ηταν στα 179
Καμια σχεση λοιπον με τα 30 40 κιλα παραπανω που λες απο το κλε
Το κλε πουλησε τοτε πολυ στην Ελλαδα γιατι ηταν αξιοπιστο, αρκετα γρηγορο, εστριβε ωραια στην ασφαλτο (στο χωμα ηταν χαλια), ηταν ομορφο, αλλα κυριως γιατι τοτε μοτοσυκλετες πανω απο 500 κυβικα ειχαν τεκμηριο
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
179 κιλά χωρίς καν λοκταιτ στις βίδες από υγρά. Ίσως. Και με λίγη βοήθεια από ήλιο στα λάστιχα
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
179 κιλά χωρίς καν λοκταιτ στις βίδες από υγρά. Ίσως. Και με λίγη βοήθεια από ήλιο στα λάστιχα
Για να μην λεμε οτι ναναι
Και το κλε στα 179 χωρις λοκταιτ το ζυγιζαν Οπως τα περισσοτερα γιαπωνεζικα εκεινης της εποχης
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Για να μην λεμε οτι ναναι
Και το κλε στα 179 χωρις λοκταιτ το ζυγιζαν Οπως τα περισσοτερα γιαπωνεζικα εκεινης της εποχης
Η αντίρρηση είναι ότι έχουμε κρατήσει το dry weight ως "βάρος μοτοσυκλέτας" και τελικά το 1987 και το 2024 ζυγίζουν το ίδιο τα "500αρια" αλλά τώρα έχουν ένα κουβά εξοπλισμό επάνω.
 

Doc.DD

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
r 1200gs 07/suzuki dr 350s 92
Το πρωτο τρανσαλπ ηταν στα 179 κιλα αν θυμαμαι καλα Το επομενο ηταν στα 183 οταν το κλε ηταν στα 179
Καμια σχεση λοιπον με τα 30 40 κιλα παραπανω που λες απο το κλε
Το κλε πουλησε τοτε πολυ στην Ελλαδα γιατι ηταν αξιοπιστο, αρκετα γρηγορο, εστριβε ωραια στην ασφαλτο (στο χωμα ηταν χαλια), ηταν ομορφο, αλλα κυριως γιατι τοτε μοτοσυκλετες πανω απο 500 κυβικα ειχαν τεκμηριο
Το σχόλιο είχε να κάνει με το να κοροϊδέψω λίγο το Γιάννη φιλικά,όχι να κοροϊδέψω το τρανσαλπ,αυτό το κανω σε άλλα νήματα :yew::p
Πάραυτα τα μοντέλα του 93 γιατί τότε εμφανίστηκε το kle είχαν μεταξύ του κάτι λιγότερο από 15 κιλά διαφορά γεμάτα με βαρύτερο το τρανσαλπ
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Πάραυτα τα μοντέλα του 93 γιατί τότε εμφανίστηκε το kle είχαν μεταξύ του κάτι λιγότερο από 15 κιλά διαφορά γεμάτα με βαρύτερο το τρανσαλπ
To kle πρωτοκυκλοφορησε το 91 και ειχε περι τα 10 κιλα διαφορα με το τρανσαλπ Φουλ γεματα και τα δυο με υγρα
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Τα kle εξ ορισμού να το δεις και με το μάτι ένας I2 κινητήρας σε σχέση με ενα βαρύ V2 πάντα θα είναι πολύ ελαφρύτερος. Φαινόταν και στη καβάλα τους τα kle με τα transalp τα kawasaki είχαν πολύ πιο ελαφριά αίσθηση
 
Περιοχή
Πλαταιές Κιθαιρωνας
Όνομα
ΛΕΩΝΙΔΑΣ.
Μοτό
GS 1150 ADV
Το στυψε ο Κιμωνας...
Τομοναρα ο τύπος.
Αν κ μου φάνηκε σε κάποιες φάσεις από την κάμερα του κράνους κ όχι μονο ότι το παραεκαναν με το φαστ forward.
Δεν μιλάω για τα γρήγορα κ τα σλοου εφέ.
 

KO$74S81

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
. KTM 950 ADV 2004
.TM 250 2T 2010
Τομοναρα ο τύπος.
Αν κ μου φάνηκε σε κάποιες φάσεις από την κάμερα του κράνους κ όχι μονο ότι το παραεκαναν με το φαστ forward.
Δεν μιλάω για τα γρήγορα κ τα σλοου εφέ.
Δεν μπορώ να το καταλαβω αν ειναι τσιμπημενες οι ταχύτητες Λεω, εχει παρει και κάποια πρωταθλήματα εντουρο ο Κιμωνας, ειναι γρηγορος οδηγός.
 
Τελευταία επεξεργασία:
Περιοχή
Πλαταιές Κιθαιρωνας
Όνομα
ΛΕΩΝΙΔΑΣ.
Μοτό
GS 1150 ADV
Δεν μπορώ να το καταλαβω αν ειναι τσιμπημενες οι ταχύτητες Λεω, εχει παρει και κάποια πρωταθλήματα εντουρο ο Κιμωνας, ειναι γρηγορος οδηγός.
Φαίνεται ότι είναι τιμόνι Κώστα ,δεν είναι τυχαίος κ δεν έχει να κάνει το αν το έχουν παρακάνει στο πείραγμα το βίντεο με τις δυνατότητες του αναβάτη.
Ετσι νομίζω βλέποντας κάποια στιγμιότυπα ίσως κάνω κ λάθος ,άνευ σημασίας παρατήρηση έτσι κ αλλιώς.
 

KO$74S81

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
. KTM 950 ADV 2004
.TM 250 2T 2010
Φαίνεται ότι είναι τιμόνι Κώστα ,δεν είναι τυχαίος κ δεν έχει να κάνει το αν το έχουν παρακάνει στο πείραγμα το βίντεο με τις δυνατότητες του αναβάτη.
Ετσι νομίζω βλέποντας κάποια στιγμιότυπα ίσως κάνω κ λάθος ,άνευ σημασίας παρατήρηση έτσι κ αλλιώς.
Το σίγουρο είναι ότι το μηχανάκι δείχνει ικανοτατο στο χώμα κ με το παραπάνω.... Σε γρηγορους ρυθμους οπως του Κιμωνα δείχνει οτι δουλευει σωστά και ειναι καλοστημενο...
 

ParisAdv

Μέλος
Όνομα
Paris
Μοτό
VOGE300RALLY
YZF-R6
Tα τελευταια δευτερα του βιντεο για μενα ειναι ιδιαιτερα προκλητικα με τη καλη εννοια.. το Time τι ρόλο παίζει εκεί; ξερουμε;
 
Top Bottom