CFMOTO 450MT

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Ε ναι γιατί άλλο 170 άλλο 180. Σοβαρό θέμα στον καφέ.

Το "σοβαρά θέμα" για συζήτηση είναι αυτό που έθιξε ο ΚΚ, ότι "για να ξεκινήσει καιρός στο χώμα καλό είναι να έχει μικρό ελαφρύ μηχανάκι".

Το 450 μικρό ακριβώς δεν είναι ούτε σε διαστάσεις ούτε σε κιλά, οπότε δεν καταλαβαίνω γιατί να τεθεί ως πλεονέκτημα του αυτό στο βίντεο.

Ναι σε σχέση με ένα 1200GSA είναι μικρό και ελαφρύ. Αλλά δεν είναι σε σχέση με ένα transalp 750, Tenere 700, Tuareg 660. Μικρό και ελαφρύ δεν είναι ούτε το βοτζ ράλι, είναι μόνο ελαφρύ..

Άστο, πες απλά ότι λόγω τιμής φέρνει τον πελάτη σε άλλη ψυχολογία.
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
147 άδειο 164 γεμάτο, ούτε αυτό είναι ελαφρύ.
Έπρεπε να είναι 15-20 λιγότερο.
35 κιλά κάτω από τα άλλα που γράφω είναι σοβαρή διαφορά.
 

KTiNoS

Μέλος
Όνομα
Athanassiou Nikos
Μοτό
XT 600 sm TDM 900

Γιώργος 1

Μέλος
Περιοχή
Καλαμάτα
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
YAMAHA XT 600e 02
BMW R80 GS 88
Για την ιστορία, η BMW R80 GS του 88, με άξονα Paralever, με σχάρα που αντέχει ότι θέλεις, με πλαϊνό και κεντρικό σταντ, με προστατευτικά κυλίνδρων, με μανιβέλα και μίζα, με μια τεράστια μπαταρία 24 Ah, ζυγίζει άδεια 190 κιλά.
 

akis69

Μέλος
Όνομα
ακης
Μοτό
F800gs
Δεν είναι θέμα τελικής καθεαυτής.
150 ή 170 είναι το θέμα που προέκυψε.
Είναι θέμα αν μπορεί να ταξιδέψει με μια ταχύτητα στα 120 περίπου ή όχι.
Σίγουρα θα βρεθεί τρόπος βέβαια,ειναι θέμα χρόνου.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Ε ναι γιατί άλλο 170 άλλο 180. Σοβαρό θέμα στον καφέ.

Το "σοβαρά θέμα" για συζήτηση είναι αυτό που έθιξε ο ΚΚ, ότι "για να ξεκινήσει καιρός στο χώμα καλό είναι να έχει μικρό ελαφρύ μηχανάκι".

Το 450 μικρό ακριβώς δεν είναι ούτε σε διαστάσεις ούτε σε κιλά, οπότε δεν καταλαβαίνω γιατί να τεθεί ως πλεονέκτημα του αυτό στο βίντεο.

Ναι σε σχέση με ένα 1200GSA είναι μικρό και ελαφρύ. Αλλά δεν είναι σε σχέση με ένα transalp 750, Tenere 700, Tuareg 660. Μικρό και ελαφρύ δεν είναι ούτε το βοτζ ράλι, είναι μόνο ελαφρύ..

Άστο, πες απλά ότι λόγω τιμής φέρνει τον πελάτη σε άλλη ψυχολογία.
Μια διόρθωση. Τα euro5 δεν θα πάνε 180 αλλά 150 όπως έγραψαν στο moto και αυτό ναι είναι σοβαρό για τις οποίες ταξιδιωτικές του ικανότητες ονειρεύονται κάποιοι
147 άδειο 164 γεμάτο, ούτε αυτό είναι ελαφρύ.
Έπρεπε να είναι 15-20 λιγότερο.
158 κιλά είναι γεμάτο μαζί με τα κάγκελα κινητήρα και τη σχάρα που έρχεται από το εργοστάσιο.

Αν κάποιος το έχει σκορδοκαιλα να το ελσφρωσει όσο πάει κάνει συγκεκριμένα βήματα.

Βγάζει τη σχάρα,βγάζει τα κάγκελα, βάζει μπαταρία λιθίου,βάζει εξατμιση afteemarket,αλλάζει μάρσπιε και λεβιεδες με αλουμινίου και τιμόνι και στη τρέλα επάνω και ένα πύργο αλουμινένιο που υπάρχει σε καλές τιμές από Κίνα.

Με αυτά θα πέσει άνετα στα 145 κιλά γεμάτος. Που είναι αστεία κιλά. Ήδη είναι αστεία ελαφρυ σε αίσθηση χωρις να κάνεις κάτι με τα 158 κιλά. Αλλά αν θες να το εντουροποιησεις περισσότερο και να βγάλεις κάποια από τις ονοφφ ταξιδιωτικές του δυνατότητες το κάνεις και χωρίς μεγάλο κόστος κάπου 500-600€

Αν δεν έχεις δει σχετικά βίντεο που έχω ανεβάσει που δείχνουν τις δυνατότητες του σου βάζω ενδεικτικά ένα εδώ από την τελευταία μας βόλτα.

Ξεκολλατε από τα νούμερα και βγείτε στο δρόμο και στο βουνό

 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Αν το 150 ή 170 είναι θέμα αλλαγής ενός αριθμού στο πρόγραμμα της μοτοσυκλέτας δεν έχει διαφορά στο αν ταξιδεύει με 120. Ταξίδι με 180 μόνο στην Ελλάδα και αυτό πάλι ελέγχεται αν είναι όντως εφικτό.

Είναι "πολλά" κυβικά για να συζητάμε αν κινείται άνετα με τόσο χαμηλή ταχύτητα
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Αν το 150 ή 170 είναι θέμα αλλαγής ενός αριθμού στο πρόγραμμα της μοτοσυκλέτας δεν έχει διαφορά στο αν ταξιδεύει με 120. Ταξίδι με 180 μόνο στην Ελλάδα και αυτό πάλι ελέγχεται αν είναι όντως εφικτό.

Είναι "πολλά" κυβικά για να συζητάμε αν κινείται άνετα με τόσο χαμηλή ταχύτητα
Έχεις καιρό να καβαλήσεις 500αρι. Τα 120 βία 130 είναι σε όλα το όριο τους πριν αρχίσουν να σκουζουν στα 3/4 των στροφών τους. Μια χαρά θα είναι το μηχανάκι αρκεί κάποιος να το καταλαβαίνει αυτό.
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Όντως ισχύει. Με το X challenge δεν είναι έτσι.

Σε κάθε περίπτωση, αν σε όλα είναι όπως το λες κανείς δεν θα έπρεπε να ζητήσει ταξίδι με 180 και άνεση από την κατηγορία και θα έπρεπε να στραφεί σε περισσότερα κυβικά. Θα μου πεις μετά ότι κολλάμε στα λεφτά που είναι και λογικό και σεβαστό, αλλά δεν γίνεται πίτα ολόκληρη και σκύλος χορτατος.

Αλήθεια μοτέρ του 2024 "σκούζει" στα 3/4 της ωφέλιμης περιοχής του;

Αν κάποιος θέλει ξέρω γω 120 χιλιόμετρα την ώρα με 4000 στροφές, μόνο με 1000 κυβικά αυτό το γραναζωμα και όχι σε όλα τα μηχανάκια.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Όντως ισχύει. Με το X challenge δεν είναι έτσι.

Σε κάθε περίπτωση, αν σε όλα είναι όπως το λες κανείς δεν θα έπρεπε να ζητήσει ταξίδι με 180 και άνεση από την κατηγορία και θα έπρεπε να στραφεί σε περισσότερα κυβικά. Θα μου πεις μετά ότι κολλάμε στα λεφτά που είναι και λογικό και σεβαστό, αλλά δεν γίνεται πίτα ολόκληρη και σκύλος χορτατος.

Αλήθεια μοτέρ του 2024 "σκούζει" στα 3/4 της ωφέλιμης περιοχής του;

Αν κάποιος θέλει ξέρω γω 120 χιλιόμετρα την ώρα με 4000 στροφές, μόνο με 1000 κυβικά αυτό το γραναζωμα και όχι σε όλα τα μηχανάκια.
Ε ναι σκουζουν τι να κάνουν τα καημένα. Δε λέω ότι θα χαλάσουν αλλά όλα τα Ι2 της κατηγορίας είναι το σασμάν τους να σπάει 6η στα 180(θεωρητικά κοντέρ) και έχουν κόκκινα όλα κάπου 10.000rpm. που σημαίνει (130/180)*10.000= 7200rpm στα 130. Μέχρι εκεί ταξιδευεις μετά νιώθεις πως το βιάζεις.

Και μάλιστα το 450mt στο βίντεο φαίνεται πως στις 10000 έχει 170 σπασμένο δηλαδή και λίγο πιο πάνω στα 130 σε στροφές κινητήρα.

Μετά πολλοί παίζουν με κάνα γρανάζι να τα απλώσουν λίγο για ταξίδι αυτό βέβαια αφαιρεί από το χώμα.

Είναι συμβιβασμός αυτά τα κυβικά στην αίσθηση ροπής και στις μουαγιεν και καλό είναι άμα κάποιος έχει μάθει σε 7-8 κιλά ροπής και πάνω να μην περιμένει εκεί να βρει το λιμανάκι του.

Για τους υπόλοιπους που καλύπτονται μια χαρά και ξέρουν τι αγοράζουν. Πάντως το car έχει μπόλικες αγγελίες από κάτι Α2 που δεν ήξεραν μάλλον τι αγοράζουν καινούργια μηνών.

Άμα κάνεις μια βόλτα ένα τέτοιο 500αρι σε σύγκριση με το xchallenge σου που είναι και μονοκύλινδρο θα καταλάβεις αυτό το κούφιο στη ροπή που λέω. Μεγάλη διαφορά.
 

KTiNoS

Μέλος
Όνομα
Athanassiou Nikos
Μοτό
XT 600 sm TDM 900
Ε ναι σκουζουν τι να κάνουν τα καημένα. Δε λέω ότι θα χαλάσουν αλλά όλα τα Ι2 της κατηγορίας είναι το σασμάν τους να σπάει 6η στα 180(θεωρητικά κοντέρ) και έχουν κόκκινα όλα κάπου 10.000rpm. που σημαίνει (130/180)*10.000= 7200rpm στα 130. Μέχρι εκεί ταξιδευεις μετά νιώθεις πως το βιάζεις.
To να ταξιδεύεις με μικρό θέλει χρόνο υπομονή και αυτοσυγκράτηση. Χωρίς να θέλω να σου τη σπασω αν το πας τέρμα γκάζι για πολλές ώρες θα τα πάρεις στη μασχάλη
Όλοι όσοι ταξιδεύουν με μικρά θα σου το πουν αυτό
70% των στροφών σταθερά και όσο πάει (ανηφόρες ίσως κατεβάσεις και2 μάλιστα)
:)
 

mikechios

Μέλος
Όνομα
mikechios
Μοτό
Bmw f650gs Dakar
Όντως ισχύει. Με το X challenge δεν είναι έτσι.

Σε κάθε περίπτωση, αν σε όλα είναι όπως το λες κανείς δεν θα έπρεπε να ζητήσει ταξίδι με 180 και άνεση από την κατηγορία και θα έπρεπε να στραφεί σε περισσότερα κυβικά. Θα μου πεις μετά ότι κολλάμε στα λεφτά που είναι και λογικό και σεβαστό, αλλά δεν γίνεται πίτα ολόκληρη και σκύλος χορτατος.

Αλήθεια μοτέρ του 2024 "σκούζει" στα 3/4 της ωφέλιμης περιοχής του;

Αν κάποιος θέλει ξέρω γω 120 χιλιόμετρα την ώρα με 4000 στροφές, μόνο με 1000 κυβικά αυτό το γραναζωμα και όχι σε όλα τα μηχανάκια.
Πόσα κιλά είναι το X challenge? Θέλω να δω αν αξίζει να διώξω το Ντακάρ και να πάρω ενα
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Πόσα κιλά είναι το X challenge? Θέλω να δω αν αξίζει να διώξω το Ντακάρ και να πάρω ενα
165 αν θυμάμαι καλά, στοκ.


Το θέμα πάντως είναι ότι με μηχανές 40 ίππων η απαίτηση για χαλαρές 180αρες είναι αστεία.

Αν ο χρήστης ζητάει επιδόσεις 1200αριού με κιλά μονοκύλινδρου εντουρο κάτι έχει πολύ λάθος στο μυαλό του και σίγουρα δεν φταίει το CF Moto
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
30 κιλά περίπου διαφορα
Ναι αλλά μηχανή 15 ετών και με ελλείψεις σε ανταλλακτικά που καλύπτονται (κάποιες) από τους Κινέζους που συνεχίζουν την χρήση του πρώην rotax νυν loncin
 

mikechios

Μέλος
Όνομα
mikechios
Μοτό
Bmw f650gs Dakar
Ναι αλλά μηχανή 15 ετών και με ελλείψεις σε ανταλλακτικά που καλύπτονται (κάποιες) από τους Κινέζους που συνεχίζουν την χρήση του πρώην rotax νυν loncin
Αυτό με αποτρέπει..αλλά εμφανισιακά, μονοκύλινδρο σε αυτά τα κιλά,αυτό και το 690
 

KTiNoS

Μέλος
Όνομα
Athanassiou Nikos
Μοτό
XT 600 sm TDM 900
έχει και τρόμπα για το πίσω αμορτισέρ χαχαχαχαχα

 
Top Bottom