CFMOTO 450MT

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Έχοντας καβαλήσει το nk είμαι περίεργος να δω αν αυτό το φούσκωμα στη ροπή στις χαμηλομεσαιες που φαίνεται στο διάγραμμα θα φανεί και στο δρόμο.
 

skritikos

Μέλος
Περιοχή
Dark side of the Moon
Όνομα
Stam
Μοτό
Honda CB500X '17
Δείχνει να έχει κάνει πολλή και σοβαρή δουλειά η CF-Moto στο συγκεκριμένο. Τόσο σε αναρτήσεις όσο και σε κινητήρα. Λέγονται αρκετά για τις διαφορές μεταξύ Ασιατικού και Ευρωπαϊκού μοντέλου όμως.
Για να δούμε στην πράξη!
 

skritikos

Μέλος
Περιοχή
Dark side of the Moon
Όνομα
Stam
Μοτό
Honda CB500X '17
Έχοντας καβαλήσει το nk είμαι περίεργος να δω αν αυτό το φούσκωμα στη ροπή στις χαμηλομεσαιες που φαίνεται στο διάγραμμα θα φανεί και στο δρόμο.
Πώς σου φάνηκε το 450 NK ;
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Πώς σου φάνηκε το 450 NK ;
Ωραίο μοτεράκι,πολυστροφο, εύστροφο,αρκετά πρόθυμο αλλά λίγο κούφιο χαμηλομεσαιες. Αν το φούσκωσαν όπως φαίνεται στο διάγραμμα στην έκδοση για mt και αυτό φανεί και στο δρόμο θα είναι λίρα εκατό στα κυβικά αυτά.
 

skritikos

Μέλος
Περιοχή
Dark side of the Moon
Όνομα
Stam
Μοτό
Honda CB500X '17
Ωραίο μοτεράκι,πολυστροφο, εύστροφο,αρκετά πρόθυμο αλλά λίγο κούφιο χαμηλομεσαιες. Αν το φούσκωσαν όπως φαίνεται στο διάγραμμα στην έκδοση για mt και αυτό φανεί και στο δρόμο θα είναι λίρα εκατό στα κυβικά αυτά.
Χαμηλά θα το μασκάρουν και με τις πολύ χαμηλές σχέσεις μετάδοσης. Συν τις αλλαγές στην χαρτογράφηση/αναπνοή.
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Υπάρχει το NC :ha
Το οποίο σχετίζεται με ον-οφ πως ακριβώς; Μην μου πείτε για το παλικάρι που έχει κάνει 800,000 χιλιόμετρα εκτός δρόμου με τα μάτια κλειστά και το ένα χέρι δεμένο πίσω από την πλάτη κλπ, είναι ένας χρήστης μόνο και δεν είναι αντιπροσωπευτικό δείγμα. Αντιλαμβάνομαι το αστείο (έχεις και το φατσάκι). Ξεκινήσαμε από "χαρά που βγαίνουν μικρά/φτηνά/με πλήρη εξοπλισμό" και καταλήξαμε στην υπερβολή "αν πρέπει να πάρεις το φεριμποτ στο καλαί σε 12 ώρες, δεν πάει 300 όπως η Hayabusa να προλάβεις".
 

Airhead

Μέλος
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
Daytona Maveric 500 2021
Ρε παιδιά... βγάλανε ένα μηχανάκι με σοβαρή σχεδιάση -και δε λέω για τη μόστρα- ακόμα και με dogbone για μεταβολή ύψους σέλας από μαμά κλπ κλπ με μοτέρ που εκτός ΕΕ περνάει τα 50 άλογα και παντού εμφανίζεται να πηγαίνει 150 το πολύ με 6η στα καρακόκκινα. Δεν μπορεί να είναι τόσο μαλάκες κάτι παίζει. 150 με εκτη στα κόκκινα με νορμά κλιμάκωση με ελαφρό φόρτωμα δεν ταξιδεύει με 120 και για να προσπεράσεις μια νταλίκα θα θες προσευχητάρι. WTF!?
 

giamar

Ming lee fu
Περιοχή
Πιερία
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
Vstroma -astrea c100 - voge 300 rally
Ρε παιδιά... βγάλανε ένα μηχανάκι με σοβαρή σχεδιάση -και δε λέω για τη μόστρα- ακόμα και με dogbone για μεταβολή ύψους σέλας από μαμά κλπ κλπ με μοτέρ που εκτός ΕΕ περνάει τα 50 άλογα και παντού εμφανίζεται να πηγαίνει 150 το πολύ με 6η στα καρακόκκινα. Δεν μπορεί να είναι τόσο μαλάκες κάτι παίζει. 150 με εκτη στα κόκκινα με νορμά κλιμάκωση με ελαφρό φόρτωμα δεν ταξιδεύει με 120 και για να προσπεράσεις μια νταλίκα θα θες προσευχητάρι. WTF!?
Εγώ περιμένω το τεστ Ραηντ .
Στατικά δεν με ενθουσίασε καθόλου παντως
 

skritikos

Μέλος
Περιοχή
Dark side of the Moon
Όνομα
Stam
Μοτό
Honda CB500X '17
Ρε παιδιά... βγάλανε ένα μηχανάκι με σοβαρή σχεδιάση -και δε λέω για τη μόστρα- ακόμα και με dogbone για μεταβολή ύψους σέλας από μαμά κλπ κλπ με μοτέρ που εκτός ΕΕ περνάει τα 50 άλογα και παντού εμφανίζεται να πηγαίνει 150 το πολύ με 6η στα καρακόκκινα. Δεν μπορεί να είναι τόσο μαλάκες κάτι παίζει. 150 με εκτη στα κόκκινα με νορμά κλιμάκωση με ελαφρό φόρτωμα δεν ταξιδεύει με 120 και για να προσπεράσεις μια νταλίκα θα θες προσευχητάρι. WTF!?
Πώς ξέρεις πως η κλιμάκωση είναι νορμάλ και όχι πολύ κοντή;
Το να πηγαίνει στην Κίνα 170+ και Ευρώπη 150 (αν είναι τόσα, ακόμη δεν έχει πατήσει Ευρωπαικό μοντέλο) δεν μπορεί να ωφείλεται σε 5 ίππους διαφορά.
 

skritikos

Μέλος
Περιοχή
Dark side of the Moon
Όνομα
Stam
Μοτό
Honda CB500X '17
Εγώ περιμένω το τεστ Ραηντ .
Στατικά δεν με ενθουσίασε καθόλου παντως
Επειδή ακόμη δεν το έχω δει, μπορείς να μοιραστείς εντυπώσεις;
 

giamar

Ming lee fu
Περιοχή
Πιερία
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
Vstroma -astrea c100 - voge 300 rally
Επειδή ακόμη δεν το έχω δει, μπορείς να μοιραστείς εντυπώσεις;
Αυτά που γράφω.
Κάθεσαι μέσα στο μηχανάκι ,όχι πάνω.
Το τιμόνι πέφτει λίγο μακρυά παρόλο που έχει καβαλετα απ' την μάνα του .
Αλλιώς είναι οκ .
Κάτσε να σε βάλω φωτό :
το μοντέλο είναι ενα85 ,καμία 100 κιλά και είναι όρθιος .
Για εμένα που είμαι σχεδόν ένα 90 δεν με άρεσε το" κατσιό" του .
Προτιμω το ράλακι μου στους 89 πόντους η σέλα.
 

vagg

Μέλος
Όνομα
vaggelis
Μοτό
crypton r 115
Ρε παιδιά... βγάλανε ένα μηχανάκι με σοβαρή σχεδιάση -και δε λέω για τη μόστρα- ακόμα και με dogbone για μεταβολή ύψους σέλας από μαμά κλπ κλπ με μοτέρ που εκτός ΕΕ περνάει τα 50 άλογα και παντού εμφανίζεται να πηγαίνει 150 το πολύ με 6η στα καρακόκκινα. Δεν μπορεί να είναι τόσο μαλάκες κάτι παίζει. 150 με εκτη στα κόκκινα με νορμά κλιμάκωση με ελαφρό φόρτωμα δεν ταξιδεύει με 120 και για να προσπεράσεις μια νταλίκα θα θες προσευχητάρι. WTF!?
Καλησπερα,

Διοτι ουτε γνωστης ειμαι, ουτε εχω εμπειρια με μηχανη (τοσα χρονια ειμαι με παπια βλεπετε), αναρωτιεμαι, ολοι συζητατε και σχολιαζετε οτι αυτη η μηχανη ειναι στα κοκκινα στα 150, εχει κοντο γραναζωμα (πραγμα που αν ειναι και για χωμα δεν ειναι λιγο λογικο ?! ?!), οτι δε θα μπορεις να κανεις προσπερασεις, κοντρες με χαγιαμπουσα και ο,τι αλλο μπορει να φανταστει ο καθενας. Προσωπικα, που ειμαι με παπια, δε καταλαβαινω πως γινεται να εχουμε απαιτησεις απο μια μηχανη των 6κ, 450cc, για ακραιες τελικες και παει λεγοντας. Πραγματικα δε καταλαβαινω γιατι σχολιαζουμε αυτα τα πραγματα και οχι ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ χαρακτηριστικα που θα βοηθησουν νεο κοσμο (οπως εμενα) που ισως θα μπορουσε δεδομενου της τιμης, να τη κανει δικη του. Ποια μηχανη on-off, με στοιχεια περισσοτερο off, εχει καλυτερες τελικες και ο,τι αλλο εχει ειπωθει εδω μεσα δηλαδη; (ρωταω πραγματικα να μαθω, να με βοηθησετε και μενα να βρω ισως μια μηχανη επιτελους)

Σας ευχαριστω
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Καλησπερα,

Διοτι ουτε γνωστης ειμαι, ουτε εχω εμπειρια με μηχανη (τοσα χρονια ειμαι με παπια βλεπετε), αναρωτιεμαι, ολοι συζητατε και σχολιαζετε οτι αυτη η μηχανη ειναι στα κοκκινα στα 150, εχει κοντο γραναζωμα (πραγμα που αν ειναι και για χωμα δεν ειναι λιγο λογικο ?! ?!), οτι δε θα μπορεις να κανεις προσπερασεις, κοντρες με χαγιαμπουσα και ο,τι αλλο μπορει να φανταστει ο καθενας. Προσωπικα, που ειμαι με παπια, δε καταλαβαινω πως γινεται να εχουμε απαιτησεις απο μια μηχανη των 6κ, 450cc, για ακραιες τελικες και παει λεγοντας. Πραγματικα δε καταλαβαινω γιατι σχολιαζουμε αυτα τα πραγματα και οχι ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ χαρακτηριστικα που θα βοηθησουν νεο κοσμο (οπως εμενα) που ισως θα μπορουσε δεδομενου της τιμης, να τη κανει δικη του. Ποια μηχανη on-off, με στοιχεια περισσοτερο off, εχει καλυτερες τελικες και ο,τι αλλο εχει ειπωθει εδω μεσα δηλαδη; (ρωταω πραγματικα να μαθω, να με βοηθησετε και μενα να βρω ισως μια μηχανη επιτελους)

Σας ευχαριστω
Όπως τα λες είναι Βαγγέλη
Μιλάμε για μεσαίου προς μικρού κυβισμού μηχανή και μια χαρά είναι τα specs που έχουν δώσει.
Και με τα 600 -650 που ταξιδεύουμε με χωμάτινα λάστιχα, μέχρι 120-130 παμε
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Καλησπερα,

Διοτι ουτε γνωστης ειμαι, ουτε εχω εμπειρια με μηχανη (τοσα χρονια ειμαι με παπια βλεπετε), αναρωτιεμαι, ολοι συζητατε και σχολιαζετε οτι αυτη η μηχανη ειναι στα κοκκινα στα 150, εχει κοντο γραναζωμα (πραγμα που αν ειναι και για χωμα δεν ειναι λιγο λογικο ?! ?!), οτι δε θα μπορεις να κανεις προσπερασεις, κοντρες με χαγιαμπουσα και ο,τι αλλο μπορει να φανταστει ο καθενας. Προσωπικα, που ειμαι με παπια, δε καταλαβαινω πως γινεται να εχουμε απαιτησεις απο μια μηχανη των 6κ, 450cc, για ακραιες τελικες και παει λεγοντας. Πραγματικα δε καταλαβαινω γιατι σχολιαζουμε αυτα τα πραγματα και οχι ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ χαρακτηριστικα που θα βοηθησουν νεο κοσμο (οπως εμενα) που ισως θα μπορουσε δεδομενου της τιμης, να τη κανει δικη του. Ποια μηχανη on-off, με στοιχεια περισσοτερο off, εχει καλυτερες τελικες και ο,τι αλλο εχει ειπωθει εδω μεσα δηλαδη; (ρωταω πραγματικα να μαθω, να με βοηθησετε και μενα να βρω ισως μια μηχανη επιτελους)

Σας ευχαριστω
Γειά σου Βαγγέλη. ¨Οτι είναι να συζητηθεί έχει συζητηθεί. Το επόμενο βήμα είναι να έρθουν κομμάτια και να τα οδηγήσουμε.

Όσο για την τελική ο λόγος που συζητιέται είναι πώς της κατηγορίας οι μοτοσυκλέτες όπως Kove 500X, Voge 525DSX, Honda CB500X, Benelli TRK 502 κλπ κοντέρ κατεβάζουν 170+. Συνεπώς στο CFmoto είτε έκαναν πάρα πολύ κοντή μετάδοση είτε κάτι άλλο παίζει και όλα αυτά πλέον θα φανουν στη πράξη.
 

bmw320is

Μέλος
Όνομα
ALEX
Μοτό
XLV650
990 ADVENTURE
TENERE 700
HUSKY 701 ENDURO
Επειδή μοιάζει με ΤΕΝΕΡΕ νομίζουν οτι είναι μεγάλη μηχανή......μιλάμε για μηχανάκι επιπέδου ΗΙΜΑΛΑΥΑΝ, CRF300L , κλπ.........δηλαδή παω δεν παω μεχρι 130...........εντωμεταξυ τι μας νοιάζει η τελική σε ένα χωμάτινο μηχανάκι δεν έχω ιδέα γιατί το συζητάμε ??? Δηλ γιατι ΤΕΝΕΡΕ ασχολείται κανένας αν τελικίαζει στα 200 ή στα 220 ???
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Νομίζω πώς ο ευσεβής πόθος για αυτά τα κυβικά είναι μπορεί να ταξιδευει σχετικα΄άνετα στα 130. η τελική καθεαυτή δε λεει τίποτα. Αλλά σου λέει αν σπάει στα 150 με πόσα ταξιδεύει με 110?!
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
#team130 όλοι σας κρυφογυαλισμένες. Τώρα χιλιόμετρα, μίλια, μετράει κανείς και δίνει σημασία, 130 να'ναι...


Βαγγέλη εξαρτάται από το μοτέρ. Το XCh υποτίθεται τελικιάζει 165 και στα 140+ δεν το νιώθεις να "σπάει", κάθε άλλο.
 

giamar

Ming lee fu
Περιοχή
Πιερία
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
Vstroma -astrea c100 - voge 300 rally
Ο αεροκεφαλος είπε ότι θαθελε για δικαβαλο να κρατάει τα 120
 
Top Bottom