CFMOTO 450MT

vagg

Μέλος
Όνομα
vaggelis
Μοτό
crypton r 115
Γειά σου Βαγγέλη. ¨Οτι είναι να συζητηθεί έχει συζητηθεί. Το επόμενο βήμα είναι να έρθουν κομμάτια και να τα οδηγήσουμε.

Όσο για την τελική ο λόγος που συζητιέται είναι πώς της κατηγορίας οι μοτοσυκλέτες όπως Kove 500X, Voge 525DSX, Honda CB500X, Benelli TRK 502 κλπ κοντέρ κατεβάζουν 170+. Συνεπώς στο CFmoto είτε έκαναν πάρα πολύ κοντή μετάδοση είτε κάτι άλλο παίζει και όλα αυτά πλέον θα φανουν στη πράξη.
καλησπερα,
σιγουρα ειναι πιο κοντη η μεταδοση, ξεκαθαρα αυτο γιατι παρουσιαζεται και ως πιο χωματινη μηχαη απο τις παραπανω και λιγοτερα κυβικα. δε νομιζω οτι καποιος που θα επιλεξει αυτη τη μηχανη με αυτες τις αναρτησεις (που στο μυαλο του θα την εχει ως λιγο πιο δρομισια απο τη crf rally) θα κοιταξει να παει με 170+ στην εθνικη οδο. ο λογος;! αν καποιος θα ηθελε τελικες σε ασφαλτο, καλο δε θα ηταν να επιλεξει κατι αλλο;;
ξαναλεω, δεν ειμαι κανενας γνωστης η ο,τι. κουβεντα κανω.
 

vagg

Μέλος
Όνομα
vaggelis
Μοτό
crypton r 115
Νομίζω πώς ο ευσεβής πόθος για αυτά τα κυβικά είναι μπορεί να ταξιδευει σχετικα΄άνετα στα 130. η τελική καθεαυτή δε λεει τίποτα. Αλλά σου λέει αν σπάει στα 150 με πόσα ταξιδεύει με 110?!
ισως μειωνοντας κανα δοντακι απο πισω;
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
ισως μειωνοντας κανα δοντακι απο πισω;
Αυτά οι ιδιοκτήτες όποιος το πάρει θα παίξει με αυτά κλασσικά. Και στα 525DSX πολλοι ήδη έχουν βάλει να το μακρύνουν λίγο. Σε κάθε περίπτωση δεν κολλάμε σε ένα βιντεάκι. Και το Voge 300 Rally που έχω εγώ απο το εργοστάσιο έρχεται απίστευτα κοντό. Αλλάζεις ένα γρανάζι αλλάζει το μηχανακι.
 

Thanpen

Μέλος
Περιοχή
Κορινθος
Όνομα
Θάνος
Μοτό
Africa twin
Tuareg 660
καλησπερα,
σιγουρα ειναι πιο κοντη η μεταδοση, ξεκαθαρα αυτο γιατι παρουσιαζεται και ως πιο χωματινη μηχαη απο τις παραπανω και λιγοτερα κυβικα. δε νομιζω οτι καποιος που θα επιλεξει αυτη τη μηχανη με αυτες τις αναρτησεις (που στο μυαλο του θα την εχει ως λιγο πιο δρομισια απο τη crf rally) θα κοιταξει να παει με 170+ στην εθνικη οδο. ο λογος;! αν καποιος θα ηθελε τελικες σε ασφαλτο, καλο δε θα ηταν να επιλεξει κατι αλλο;;
ξαναλεω, δεν ειμαι κανενας γνωστης η ο,τι. κουβεντα κανω.
Δεν νοιάζει κάποιον η τελική σαν τελική κάθε αυτού , ούτε κάποιος θέλει να πάει με 170 με 450 κυβικά , απλά θες να κρατάς μια ταχύτητα ταξιδιού στα 120-130 σχετικά άνετα , αυτό θες , κανέναν δεν νοιάζει η τελική , αλλά αν η τελική είναι 200 πχ τότε τα 120 είναι χαλαρά για την μοτοσυκλέτα , αυτό είναι το point , από την άλλη 450 κυβικά είναι ποσό τελική να εχρι ;; Αλλά και από την άλλη ένα adv 350 σκούτερ έχει πάλι μια τέτοια τελική
 

Airhead

Μέλος
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
Daytona Maveric 500 2021
150 τελική στα κόκκινα είναι 120 με το ζόρι για ταξίδι οπότε την νταλίκα από πίσω γιατί για να προσπεράσεις θα χεστείς απάνω σου. Ε, σε αυτά τα σπεκια μια χαρά και το CRF που είναι και ελαφρύτερο και πιο ανθεκτικό για πτώσεις.
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Και το οποίο CRF δεν έχει ρυθμιζόμενες αναρτήσεις και δεν έχει την ίδια δύναμη, άρα τα σπέκια δεν είναι τα ίδια και για να έρθει στα ίδια θέλει κάμποσα παραπάνω από τα παραπάνω που στοιχίζει. Αφήνω απ' έξω τις λοιπές ηλεκτρονικές ευκολίες της οθόνης γιατί δεν ενδιαφέρουν πολύ κόσμο. Θα μου πεις δεν ξέρεις αν είναι τα ελατήρια του CF βγαλμένα από Κινέζικο στυλό διαρκείας, δεν φαίνεται τόσο σούπα στα βίδεοζ.

Το μηχανάκι δεν είναι ίδιου προσανατολισμού με το Χόνδα πάντως έστω και μόνο λόγω κιλών. Είναι κατηγορία Χιμάλιαν (έτσι το προφέρουν οι Ινδοί στα βίντεο όπως το ακούω) από το οποίο ξεχωρίζει επίσης λόγω αναρτήσεων ενώ τα κιλά είναι παρόμοια και η τιμή πολύ κοντινή.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Πάντως αυτό που θεωρείτε deal braker το αν ένα χωμάτινο μηχανάκι προσπερνάει νταλίκες να το κοιτάξετε παίδες :p
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Χωμάτινο μηχανάκι 200 κιλά μην τα λες έτσι αψηφιστα αυτά, εκτός αν έγινες καπτεν pr manager
Έλα ρε, και εγώ που νόμιζα ότι είναι πιο ελαφρύ.
 

Airhead

Μέλος
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
Daytona Maveric 500 2021
Καλά για το μουχαμπετι είμαστε. Δεν το πλερωκαμε κιόλας. Αν και θαυμάζω τον κόσμο που το έκλεισε πριν το δει.
 

Augotaraxos

Μέλος
Περιοχή
Κως
Όνομα
Κώστας
Μοτό
Γκόλφω
CRF 300L
Έτσι απο περιέργεια ποια είναι η τελικη του crf 300 ;
:friendship:
Περίπου 125 (στο κοντέρ 135). Κάποιοι με ούριο άνεμο και κατηφόρα βλέπουν και 135. Αλλά τρίζει ολόκληρο. Ρεαλιστικά ταξιδεύεις με 80 χλμ.
 

NitroArgi

Μέλος
Όνομα
Αργύρης
Μοτό
1998 APRILIA RSV MILLE
KTM 890 ADVENTURE
HONDA MONKEY 125
Η ΜΤ450 των ευρωπαϊκών προδιαγραφών θα έχει ηλεκτρονικό κόφτη στα 150 και δεν είναι θέμα γραναζωματος
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Περίπου 125 (στο κοντέρ 135). Κάποιοι με ούριο άνεμο και κατηφόρα βλέπουν και 135. Αλλά τρίζει ολόκληρο. Ρεαλιστικά ταξιδεύεις με 80 χλμ.
What? Δε παίζει αυτό ρε συ. 80? 100 ταξιδεύει άνετα (πραγματικά gps) το voge( ok με 45 γρανάζι πίσω όχι μαμά)
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Έτσι απο περιέργεια ποια είναι η τελικη του crf 300 ;
:friendship:
140κατι εχω δει εγω στο κοντερ με τα μαμα λαστιχα και ναι μαλλον δεν του αρεσε καθολου
Περίπου 125 (στο κοντέρ 135). Κάποιοι με ούριο άνεμο και κατηφόρα βλέπουν και 135. Αλλά τρίζει ολόκληρο. Ρεαλιστικά ταξιδεύεις με 80 χλμ.
Τα 110 εως120 κοντερ τα βλεπω σχεδον καθε μερα σε καποιο κομματι της Λ. Βουλιαγμενης (βουτα συνηθως) Και με δεδομενο των τακουνατων λαστιχων πρεπει να κλεβει καπου 5-6 χλμ
What? Δε παίζει αυτό ρε συ. 80? 100 ταξιδεύει άνετα (πραγματικά gps) το voge( ok με 45 γρανάζι πίσω όχι μαμά)
Ταξιδι το crf 110-120 κοντερ αρα περιπου 105-115 πραγματικα
 
Τελευταία επεξεργασία:

Augotaraxos

Μέλος
Περιοχή
Κως
Όνομα
Κώστας
Μοτό
Γκόλφω
CRF 300L
What? Δε παίζει αυτό ρε συ. 80? 100 ταξιδεύει άνετα (πραγματικά gps) το voge( ok με 45 γρανάζι πίσω όχι μαμά)
Εννοώ ότι, αν ταξιδεύεις για πολύ ώρα και θες να είναι οι στροφές γύρω στις 5000, δεν μπορώ να φανταστώ πάνω από 80χλμ (90 στο κοντέρ). Προφανώς και γίνεται με περισσότερα, απλά κουράζεσαι πιο εύκολα μετά, συνυπολογισμένης και της απουσίας ανεμοκάλυψης (αναφέρομαι στο εντελώς στοκ μηχανάκι όπως έχω το δικό μου).
 

skritikos

Μέλος
Περιοχή
Dark side of the Moon
Όνομα
Stam
Μοτό
Honda CB500X '17
Η ΜΤ450 των ευρωπαϊκών προδιαγραφών θα έχει ηλεκτρονικό κόφτη στα 150 και δεν είναι θέμα γραναζωματος
Γιατί όμως άραγε; Θέμα κάποιου EU homologation δεν είναι.
 
Top Bottom