CFMOTO 450MT

Japanofilos

Μέλος
Περιοχή
Ιωάννινα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
Kawasaki klx 250s 2010
Kawasaki ninja 650 2019
Η ΜΤ450 των ευρωπαϊκών προδιαγραφών θα έχει ηλεκτρονικό κόφτη στα 150 και δεν είναι θέμα γραναζωματος
Δεν μπορεί θα υπάρχει κάποια πατέντα να παρακαμφθεί αυτός ο κόφτης.....και αν δεν υπάρχει τώρα....θα υπάρξει στο μέλλον σίγουρα....
 

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
Στο βίντεο του ΜΟΤΟ που παρατέθηκε νωρίτερα, δείχνει 170χλμ/ω.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
450 κυβικά, κάτω από 40 άλογα τροχο, γύρω στα 200 κιλά...ξεκάθαρα χωμάτινος προσανατολισμός
Και θετε τελικές και άνετα ταξιδια
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Στο βίντεο του ΜΟΤΟ που παρατέθηκε νωρίτερα, δείχνει 170χλμ/ω.
¨Εβγαλαν σχόλιο/ανακοίνωση πώς η έκδοση που δοκιμάζουν αυτή τη στιγμή είναι η Ασιατική (το ένα κομμάτι που έχει φέρει η Muvus για επίδειξη-δοκιμές). Και στο Euro 5 υποθέτω θα πεφτει η τελική στα 150 λόγω προδιαγραφών και μειωμένης απόδοσης (?). Δεν ξέρω. Ας έρθουν κομμάτια να τα οδηγήσουμε να δούμε στη πράξη τί παίζει.
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Τα πάντα παρακάμπτονται!!!!! :ok:
Δεν σας βλέπω να τα λέτε αυτά στις Άφρικα των 199 κόφτη όμως
 

akis69

Μέλος
Όνομα
ακης
Μοτό
F800gs
Σίγουρα θα βγει αντικοφτης.
Με την εγγύηση τι γίνεται όμως;
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Δεν σας βλέπω να τα λέτε αυτά στις Άφρικα των 199 κόφτη όμως
Μα δεν είναι θέμα μάρκας ή μοντέλου!
Οποιαδήποτε δικλείδα ασφαλείας και αν υπάρχει, παρακάμπτεται!!!
Ο κατάλληλος άνθρωπος με γνώσεις και "εξοπλισμό" χρειάζεται!
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Πέθανα με το εφέ στο 5:52. Ούτε η ξανθιά ντίβα τέτοια καινοτομία.
Η ξανθιά ντίβα έχει το χόμπιτ για βοήθεια. "Πώς σου φαίνεται" άσε μας ρε Ιαν, την βάζω στην τσέπη αυτήν και πάμε βόλτα σιγά το κριτήριο τώρα.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Παρατήρησα κάτι στα specs του μοτέρ που δεν το είχα δει και πιστεύω θα είναι η αχίλλειος πτέρνα στο μηχανάκι. Και ήταν και ο λόγος ο βασικός που μου είχε φανεί αρκετά κούφιο σε ροπές χαμηλομεσαιες όταν είχα καβαλήσει το 450nk της εταιρείας.

Αναλογία bore x stroke 72x55.2

Αυτό σημαίνει ένα εξαιρετικά υπερτετραγωνο μοτέρ (λόγος αναλογίας διαμετρου προς διαδρομή περίπου 1.3)

Αυτό σημαίνει μοτέρ σχεδιασμένο για δύναμη ψηλά και στροφαρισμα. Δηλαδή? Μοτέρ σχεδιασμένο για δρόμο. Και μάλιστα σπορ δρόμου.

Φοβάμαι πως το μοτέρ αυτό σχεδιάστηκε από την εταιρεία για την σειρά δρόμου σε αυτά τα κυβικά και πραγματικά μου κάνει εντύπωση γιατί πήγαν τόσο πολύ σε διάμετρο εμβόλου. Ενδεικτικά να πούμε ο ηγέτης της κατηγορίας σε μοτέρ,αυτός που αντέγραψαν σχεδόν όλοι, η honda με το πολύ καλό μοτέρ της είναι στο 67x66.8 δηλαδή οριακά υποτετραγωνο.

Κοντά στην αναλογία 1 βρίσκεται και το μοτέρ sherpa που έφτιαξε η Royal enfield για το himalayan.

Γιά να δούμε στη πράξη πόσο κατάφερε να το ρυθμίσει η cfmoto έπαιξε εκτός από χαρτογράφηση και με εκκεντροφόρους? Πρέπει να έκανε πάντως κάτι πολύ δραστικό για να βρει τη ροπή που λείπει σε αυτό το μοτέρ χαμηλά και με αυτό το δεδομένο αμφιβάλλω ότι θα είναι αυτό το δυνατό σημείο στο μηχανάκι. Ιδωμεν
 
Τελευταία επεξεργασία:

Doc.DD

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
r 1200gs 07/suzuki dr 350s 92
150 τελική στα κόκκινα είναι 120 με το ζόρι για ταξίδι οπότε την νταλίκα από πίσω γιατί για να προσπεράσεις θα χεστείς απάνω σου. Ε, σε αυτά τα σπεκια μια χαρά και το CRF που είναι και ελαφρύτερο και πιο ανθεκτικό για πτώσεις.
Αν δεις νταλίκα να πηγαίνει 120 μην προσπεράσεις,πάρε τηλ να τον μαζέψουν.
Νομίζω είναι τελείως άκυρο να συγκρίνουμε σε δύναμη με το crf.ο τρόπος που θα ταξιδεύουν εθνική δεν έχει καμία σχέση
 
Top Bottom