CFMOTO 450MT

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Αν δεις νταλίκα να πηγαίνει 120 με προσπεράσεις,πάρε τηλ να τον μαζέψουν.
Νομίζω είναι τελείως άκυρο να συγκρίνουμε σε δύναμη με το crf.ο τρόπος που θα ταξιδεύουν εθνική δεν έχει καμία σχέση
Σίγουρα δεν μπορείς να συγκρίνεις ένα μονοκύλινδρο 300 κυβικά με ένα δικυλινδρο 450 κυβικά σε ταχύτητα ταξιδιού. Ειδικά με ένα τέτοιο μοτέρ που όπως ανέφερα πριν λίγο ειδικεύεται στο στροφαρισμα.

Όπως είχα γράψει στο post #212 βάσει specs το 450mt φοράει 6 δόντια μεγαλύτερο γρανάζι πίσω σε σχέση με τα δρομισια της εταιρείας με αυτό το μοτερ. Τουλάχιστον αυτό έβγαλα από τα specs από ένα manual που είχα βρει.

Αν συνυπολογίσουμε πως άλλαξαν αρκετα το διάγραμμα ροπής σε σχέση με τα δρομισια μάλλον έχουμε να κάνουμε με ένα ακόμα επεισόδιο υπερβολικού κοντυματος της μετάδοσης από Κινεζικο εργοστάσιο σε. On off μηχανάκι.

99% η συνταγή θα είναι ίδια με με το 300 rally. Δηλαδή όποιος θέλει ένα ικανό dual sport και για χώμα θα βάζει 3 δόντια μικρότερο γραναζι πίσω και όποιος το θέλει πιο πολύ για ταξίδι θα βάζει 5-6 δόντια πιο μικρό γρανάζι πίσω και θα ταξιδεύει σε ίδιες στροφές με ένα 450nk η 450sr. Και θα τα σηκώνει το μοτέρ όλα αυτά και άνετα.

Όσο για το πόσο ταξιδεύει ένα 450sr. Όπως φαίνεται σε αυτό το βιντεάκι με το γραναζωμα αυτό έχει 190 (κοντέρ) στις 10.000rpm


Συνεπώς... Αν υποθέσουμε πως το μοτέρ αυτό έχει κόφτη περίπου 10.500rpm μια λογική λειτουργία του μοτέρ αρκετά ασφαλής για ένα πολύωρο ταξίδι είναι οι 7000rpm.

Άρα.. ένα 450sr έχει στις 7000rpm 133km/h κοντερ

Το 450mt με τα 6 δόντια μεγαλύτερο γρανάζι στις 7000rpm φαίνεται πως έχει 116km/h!!

Αν πας λοιπόν σε μια ενδιάμεση λύση με ένα γρανάζι πισω (όπως φαίνεται βάσει υπολογισμών 44 δόντια) θα έχεις στις 7000rpm 125km/h κοντέρ.

Συμπέρασμα. Εγώ όπως τα βλέπω έρχονται τα 450mt. Βλέπεις ότι είναι υπερβολικά κοντό. Βάζεις ένα γρανάζι 3 δόντια πιο μικρό πίσω και έχεις κοντέρ 125km/h στις 7000rpm και 133km/h κοντέρ στις 7500rpm.

Συνεπώς dont panic. Το 450mt θα είναι ένα on off με δυνατότητες μουαγιεν 120-130 όπως δηλαδή ήταν αναμενόμενο.
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Παρατήρησα κάτι στα specs του μοτέρ που δεν το είχα δει και πιστεύω θα είναι η αχίλλειος πτέρνα στο μηχανάκι. Και ήταν και ο λόγος ο βασικός που μου είχε φανεί αρκετά κούφιο σε ροπές χαμηλομεσαιες όταν είχα καβαλήσει το 450nk της εταιρείας.

Αναλογία bore x stroke 72x55.2

Αυτό σημαίνει ένα εξαιρετικά υπερτετραγωνο μοτέρ (λόγος αναλογίας διαμετρου προς διαδρομή περίπου 1.3)

Αυτό σημαίνει μοτέρ σχεδιασμένο για δύναμη ψηλά και στροφαρισμα. Δηλαδή? Μοτέρ σχεδιασμένο για δρόμο. Και μάλιστα σπορ δρόμου.

Φοβάμαι πως το μοτέρ αυτό σχεδιάστηκε από την εταιρεία για την σειρά δρόμου σε αυτά τα κυβικά και πραγματικά μου κάνει εντύπωση γιατί πήγαν τόσο πολύ σε διάμετρο εμβόλου. Ενδεικτικά να πούμε ο ηγέτης της κατηγορίας σε μοτέρ,αυτός που αντέγραψαν σχεδόν όλοι, η honda με το πολύ καλό μοτέρ της είναι στο 67x66.8 δηλαδή οριακά υποτετραγωνο.

Κοντά στην αναλογία 1 βρίσκεται και το μοτέρ sherpa που έφτιαξε η Royal enfield για το himalayan.

Γιά να δούμε στη πράξη πόσο κατάφερε να το ρυθμίσει η cfmoto έπαιξε εκτός από χαρτογράφηση και με εκκεντροφόρους? Πρέπει να έκανε πάντως κάτι πολύ δραστικό για να βρει τη ροπή που λείπει σε αυτό το μοτέρ χαμηλά και με αυτό το δεδομένο αμφιβάλλω ότι θα είναι αυτό το δυνατό σημείο στο μηχανάκι. Ιδωμεν
Μα το λεει ξεκαθαρα ο ανθρωπος (αν και προσπαθει με διαφορες λεξεις να χρυσωσει το χαπι)
 

Γιώργος 1

Μέλος
Περιοχή
Καλαμάτα
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
YAMAHA XT 600e 02
BMW R80 GS 88
Σε ένα μοτέρ που το πιστόνι κάνει μικρή διαδρομή, εκτός από μείωση της ροπής, δεν είναι και σίγουρο ότι μεγαλώνει η κατανάλωση καυσίμου;
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Σε ένα μοτέρ που το πιστόνι κάνει μικρή διαδρομή, εκτός από μείωση της ροπής, δεν είναι και σίγουρο ότι μεγαλώνει η κατανάλωση καυσίμου;
Παλια ναι Την σημερον ομως βοηθαει πολυ η τεχνολογια ωστε να μην συμβαινει
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Σε ένα μοτέρ που το πιστόνι κάνει μικρή διαδρομή, εκτός από μείωση της ροπής, δεν είναι και σίγουρο ότι μεγαλώνει η κατανάλωση καυσίμου;
Δεν ξέρω αν ισχύει κάτι τέτοιο κατά κανόνα τουλάχιστον. Είναι πολλοί παράγοντες που επηρεάζουν τη κατανάλωση. Η θερμοδυναμική απόδοση, οι ανοχες του κινητήρα, η βύθιση των εκκεντροφόρων, η χαρτογράφηση, η συμπίεση και η ειδική απόδοση του κινητήρα.

Προσωπικά πιστεύω πως ισχύει το αντίθετο, ένας κινητήρας με μεγαλύτερη διαδρομή στο έμβολο αναγκάζεται να έχει και βαρύτερο βολάν για να μπορεί να εκτελέσει τον μεγαλύτερο κύκλο το έμβολο και να διατηρήσει την ορμή του, αναγκάζεται να έχει ισχυρότερη κρούση επίσης για να μπορέσει να δώσει την απαιτούμενη ορμή στο έμβολο. Γενικά δεν βλέπω πως μπορεί να ισχύει κάτι τέτοιο σαν κανόνας. Μάλιστα αν δούμε σε σύγχρονα μοτέρ όπως το vstrom 800 σε σύγκριση με το transalp 750 ας πούμε που είναι σαφώς προς το πιο υπερτετραγωνο και πιο χαμηλοστροφο φαίνεται πως το strom έχει χειρότερη κατανάλωση
 

Γιώργος 1

Μέλος
Περιοχή
Καλαμάτα
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
YAMAHA XT 600e 02
BMW R80 GS 88
Δεν ξέρω αν ισχύει κάτι τέτοιο κατά κανόνα τουλάχιστον. Είναι πολλοί παράγοντες που επηρεάζουν τη κατανάλωση. Η θερμοδυναμική απόδοση, οι ανοχες του κινητήρα, η βύθιση των εκκεντροφόρων, η χαρτογράφηση, η συμπίεση και η ειδική απόδοση του κινητήρα.

Προσωπικά πιστεύω πως ισχύει το αντίθετο, ένας κινητήρας με μεγαλύτερη διαδρομή στο έμβολο αναγκάζεται να έχει και βαρύτερο βολάν για να μπορεί να εκτελέσει τον μεγαλύτερο κύκλο το έμβολο και να διατηρήσει την ορμή του, αναγκάζεται να έχει ισχυρότερη κρούση επίσης για να μπορέσει να δώσει την απαιτούμενη ορμή στο έμβολο. Γενικά δεν βλέπω πως μπορεί να ισχύει κάτι τέτοιο σαν κανόνας. Μάλιστα αν δούμε σε σύγχρονα μοτέρ όπως το vstrom 800 σε σύγκριση με το transalp 750 ας πούμε που είναι σαφώς προς το πιο υπερτετραγωνο και πιο χαμηλοστροφο φαίνεται πως το strom έχει χειρότερη κατανάλωση
Απλό είναι, όσο μικρότερη διαδρομή έχεις, τόσο λιγότερη ενέργεια χρησιμοποιείς από την εκτόνωση των καυσαερίων.
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Απλό είναι, όσο μικρότερη διαδρομή έχεις, τόσο λιγότερη ενέργεια χρησιμοποιείς από την εκτόνωση των καυσαερίων.
Απ'την άλλη, τόσο πιο πολυστροφο είναι το μηχάνημα!!!!!
Είναι πολλές οι παράμετροι!!!!!!
Θα πρέπει να "παίξουν" σεντόνια!!!! Δε λέει.....
 

Γιώργος 1

Μέλος
Περιοχή
Καλαμάτα
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
YAMAHA XT 600e 02
BMW R80 GS 88
Απ'την άλλη, τόσο πιο πολυστροφο είναι το μηχάνημα!!!!!
Είναι πολλές οι παράμετροι!!!!!!
Θα πρέπει να "παίξουν" σεντόνια!!!! Δε λέει.....
Το πολύστροφο έχει να κάνει με το πόσο ισχύ βγάζει, όχι πόσο οικονομία κάνει στο καύσιμο.
 
Τελευταία επεξεργασία:

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Του πολύστροφο έχει να κάνει με το πόσο ισχύει βγάζει, όχι πόσο οικονομία κάνει στο καύσιμο.
Στη μονάδα του χρόνου, καεί παραπάνω ένα πολυστροφο!!!
Για το θέμα της οικονομίας, θα συγκρίνεις ανάμεσα σε ένα αργοστροφο με ένα αργοστροφο, και ένα πολυστροφο με ένα πολυστροφο! Όχι ένα αργοστροφο με ένα πολυστροφο!

Ιπποδυνάμεις, καταναλώσεις, στροφές, διαδρομές, βαθμοί αποδοσης κτλ κτλ
Θα πάει μακριά η βαλίτσα........
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Ε ρε τι τραβάτε...
 

Γιώργος 1

Μέλος
Περιοχή
Καλαμάτα
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
YAMAHA XT 600e 02
BMW R80 GS 88
Ε ρε τι τραβάτε...
Δεν έχω δώσει απάντηση σε αυτή την απορία που έχω χρόνια.
Ένα άλογο έχει ισχύ ενός ίππου, ένα γαϊδούρι πόσο ισχύει έχει; Μισό ίππο;:D
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Α
Δεν έχω δώσει απάντηση σε αυτή την απορία που έχω χρόνια.
Ένα άλογο έχει ισχύ ενός ίππου, ένα γαϊδούρι πόσο ισχύει έχει; Μισό ίππο;:D
Ανάλογα!!!
Αν είναι.... κυπριακό γαϊδούρι, μετράει για δύο άλογα!!!!!! ;)
 

Kardabix

Μέλος
Περιοχή
Αγρίνιο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Yamaha XTZ 690
Δεν έχω δώσει απάντηση σε αυτή την απορία που έχω χρόνια.
Ένα άλογο έχει ισχύ ενός ίππου, ένα γαϊδούρι πόσο ισχύει έχει; Μισό ίππο;:D
Με τα άλογα μετρούσαν την ιπποδύναμη ενώ με τα γαϊδούρια την ροπή...
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Δεν έχω δώσει απάντηση σε αυτή την απορία που έχω χρόνια.
Ένα άλογο έχει ισχύ ενός ίππου, ένα γαϊδούρι πόσο ισχύει έχει; Μισό ίππο;:D
Στη πραγματικότητα ένας ίππος δεν είναι ακριβώς η δύναμη ενός αλόγου!

 

Airhead

Μέλος
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
Daytona Maveric 500 2021
H φάση πάντως έχει αρχίσει να θυμίζει Τενερέ που το λανσάρανε 4 χρόνια και μας είχανε σπάσει τα φρύδια μέχρι να το δούμε και να μάθουμε κάτι ουσίας. Ρε φίλε τι είσαι; Δημοσιογράφος ή διαφημιστής; Αποφάσισε και πες μας "εκεί καλό-εκεί κακό". "Δεν θα έλεγα ότι το νιώθω βαρύ, αλλά δεν το νιώθω και ελαφρύ..." σαν τι το νιώθεις δηλαδή; Σα χαμένη άνοιξη; ουρανού κατάνυξη; Το νιωσες μέσα σου παντού σα να μην πέρασε μια μέρα; Τι; Έχεις ταξιδέψει στην άλλη άκρη της υδρογείου βρε μπαγλαμά και ο άλλος σε έχει live λες και καλύπτεις το ντου στη Γάζα και μας έχεις στο "αν δεν το πάει για βροχή καλό καιρό θα κάνει, εκτός αν χιονίσει". Μουρλαθήκανε όλοι στο pr-ιλίκι και από τηγανήτα τίποτα.
 
Τελευταία επεξεργασία:

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
lightweight στα κιλά του Τ7 και του Tuareg.

Επιτέλους γιατί δεν υπήρχε άλλο.

Δεν φταίνε αυτοί, μετά από το 2020 έχουμε αποδείξει ότι τρώμε αμάσητη όποια μλκια πουν.
 
Top Bottom