CFMOTO 450MT

chrismma

Μέλος
Όνομα
Christos
Μοτό
Ποδηλατο
O τύπος είναι 1.70 και πάλι φαίνεται να είναι αρκετά λυγισμένα τα γόνατα του, πόσο μάλλον αν είσαι πάνω από 1.85. κάθε βίντεο που βλέπω παρατηρώ ότι το μηχανάκι έχει περιθώριο για πιο ψηλή σέλα, ίσως να ισιώσει με το πίσω κομμάτι όπως είναι στα 300ρια τα ράλι ας πούμε και όχι γούβα. Μετά βέβαια δεν ξέρω πως θα είναι η ανεμοκάλυψη.
 
Τελευταία επεξεργασία:
Περιοχή
Πλαταιές Κιθαιρωνας
Όνομα
ΛΕΩΝΙΔΑΣ.
Μοτό
GS 1150 ADV
Καλησπερα,

Διοτι ουτε γνωστης ειμαι, ουτε εχω εμπειρια με μηχανη (τοσα χρονια ειμαι με παπια βλεπετε), αναρωτιεμαι, ολοι συζητατε και σχολιαζετε οτι αυτη η μηχανη ειναι στα κοκκινα στα 150, εχει κοντο γραναζωμα (πραγμα που αν ειναι και για χωμα δεν ειναι λιγο λογικο ?! ?!), οτι δε θα μπορεις να κανεις προσπερασεις, κοντρες με χαγιαμπουσα και ο,τι αλλο μπορει να φανταστει ο καθενας. Προσωπικα, που ειμαι με παπια, δε καταλαβαινω πως γινεται να εχουμε απαιτησεις απο μια μηχανη των 6κ, 450cc, για ακραιες τελικες και παει λεγοντας. Πραγματικα δε καταλαβαινω γιατι σχολιαζουμε αυτα τα πραγματα και οχι ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ χαρακτηριστικα που θα βοηθησουν νεο κοσμο (οπως εμενα) που ισως θα μπορουσε δεδομενου της τιμης, να τη κανει δικη του. Ποια μηχανη on-off, με στοιχεια περισσοτερο off, εχει καλυτερες τελικες και ο,τι αλλο εχει ειπωθει εδω μεσα δηλαδη; (ρωταω πραγματικα να μαθω, να με βοηθησετε και μενα να βρω ισως μια μηχανη επιτελους)

Σας ευχαριστω
Έτσι.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Lightweight πάντως δε το λες

Θα μπορούσαν να το είχαν κάνει 180 κιλά γεμάτο αλλά το αλουμίνιο δυστυχώς κοστίζει
 
Περιοχή
Πλαταιές Κιθαιρωνας
Όνομα
ΛΕΩΝΙΔΑΣ.
Μοτό
GS 1150 ADV
Μην ξεγελιέστε.

Οι κάτοχοι των cf moto 450 σε ραντεβού για χωμάτινη στον σταθμο 14 θα φεύγουν μετά υπόλοιπα μικρά μονοκυλινδρα νωρίτερα.



Επίσης κ εγω θεωρώ από αυτά που βλέπω ότι με αυτή την σέλα πάνω απο 1.75 - 1.80 δεν θα βολέψει.
 

Japanofilos

Μέλος
Περιοχή
Ιωάννινα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
Kawasaki klx 250s 2010
Kawasaki ninja 650 2019
Αν το συγκρίνουμε με το καινούριο himalayan που είναι 450.... στο δρόμο ξέρουμε τι γίνεται? Γιατί αν είναι στα ίδια περίπου για μένα δεν υπήρχε λόγος να το βγάλουν δικυλινδρο... Θα κέρδιζαν πολύ και σε βάρος αλλά και σε οδήγηση στο χώμα που ο μονοκύλινδρος είναι αλλιώς..
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
Αν το συγκρίνουμε με το καινούριο himalayan που είναι 450.... στο δρόμο ξέρουμε τι γίνεται? Γιατί αν είναι στα ίδια περίπου για μένα δεν υπήρχε λόγος να το βγάλουν δικυλινδρο... Θα κέρδιζαν πολύ και σε βάρος αλλά και σε οδήγηση στο χώμα που ο μονοκύλινδρος είναι αλλιώς..
Στα κιλά είναι ίδιο...
 
Περιοχή
Πλαταιές Κιθαιρωνας
Όνομα
ΛΕΩΝΙΔΑΣ.
Μοτό
GS 1150 ADV
Αν το συγκρίνουμε με το καινούριο himalayan που είναι 450.... στο δρόμο ξέρουμε τι γίνεται? Γιατί αν είναι στα ίδια περίπου για μένα δεν υπήρχε λόγος να το βγάλουν δικυλινδρο... Θα κέρδιζαν πολύ και σε βάρος αλλά και σε οδήγηση στο χώμα που ο μονοκύλινδρος είναι αλλιώς..
Λογικά δεν θα έχει λιγότερους κραδασμούς ως δικύλινδρο κ λιγότερη καταπόνηση σε ταξίδι?
Κάπου χάνεις κάπου κερδίζεις, προσωπικά πέρα του πιο πάνω μηνύματος που έχει μια μικρή δόση πλάκας κ αλήθειας μου έχει τραβήξει το ενδιαφέρον αλλά νομίζω θα μου πέφτει ποδήλατο.

Την μηχανή κάτω από εμένα θέλω να την νιώθω σαν εργαλείο που είμαστε ένα,να ταιριάζει ο σωματο τυπος μου με αυτήν.
Προτιμώ να βλέπω ένα μικρόσωμο αναβάτη με μεγάλη μηχανή παρά ένα αναβάτη που πατάει μετά δύο πόδια κάτω κ έχει λυγισμένα τα γόνατα.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max

Japanofilos

Μέλος
Περιοχή
Ιωάννινα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
Kawasaki klx 250s 2010
Kawasaki ninja 650 2019
Λογικά δεν θα έχει λιγότερους κραδασμούς ως δικύλινδρο κ λιγότερη καταπόνηση σε ταξίδι?
Κάπου χάνεις κάπου κερδίζεις, προσωπικά πέρα του πιο πάνω μηνύματος που έχει μια μικρή δόση πλάκας κ αλήθειας μου έχει τραβήξει το ενδιαφέρον αλλά νομίζω θα μου πέφτει ποδήλατο.

Την μηχανή κάτω από εμένα θέλω να την νιώθω σαν εργαλείο που είμαστε ένα,να ταιριάζει ο σωματο τυπος μου με αυτήν.
Προτιμώ να βλέπω ένα μικρόσωμο αναβάτη με μεγάλη μηχανή παρά ένα αναβάτη που πατάει μετά δύο πόδια κάτω κ έχει λυγισμένα τα γόνατα.
Συμφωνώ, άρα είναι κατασκευασμένο για ταξιδι, αλλά εδώ λένε για τελική 150κμ και ταχύτητα ταξιδίου 120? που τα έχεις και με ένα μονοκύλινδρο....Από την άλλη στο χώμα 200 κιλά...Αρα πλεονέκτημα δεν εχει ούτε στο δρόμο ούτε στο χώμα. Δεν ξέρω μου φαίνεται περιεργο μηχανάκι. Θα δείξει οταν ερθει και γίνουν τα πρώτα test
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Συμφωνώ, άρα είναι κατασκευασμένο για ταξιδι, αλλά εδώ λένε για τελική 150κμ και ταχύτητα ταξιδίου 120? που τα έχεις και με ένα μονοκύλινδρο....Από την άλλη στο χώμα 200 κιλά...Αρα πλεονέκτημα δεν εχει ούτε στο δρόμο ούτε στο χώμα. Δεν ξέρω μου φαίνεται περιεργο μηχανάκι. Θα δείξει οταν ερθει και γίνουν τα πρώτα test
Να πάρω πάσα από το σχόλιο σου και να πω πως για μένα μέχρι τα 500-550 κυβικά ο αριθμός των κυλίνδρων πρέπει να είναι ο εξής ένας.

Δεν θα δηλώσω από τους ενθουσιασμένους για το 450mt. Θα δηλώσω χαρά που η κατηγορία βρίσκει ένα παιχτη και δίνει επιλογές αλλά Ι2 κινητήρα σε αυτά τα κυβικά σε τέτοιας φιλοσοφίας μηχανάκι δύσκολα θα έπαιρνα. Θα πρέπει να έχουν κάνει διαστημική δουλειά στην cf Γιάννα ξεπεράσουν την εν γένει αδυναμία που δημιουργεί ο Ι2 σε αυτά τα κυβικά. Αυτό το κούφιο της ροπής ειδικά χαμηλά δεν ξέρω αν ξεπερνιέται.

Για μένα αυτή τη στιγμή οι κινητήρες της κατηγορίας είναι ο 390 της ktm και bajaj και ο sherpa του himalayan.

Προς το παρόν από τα specs και μέχρι να τα δούμε από κοντά και να τα οδηγήσουμε εγώ είμαι προς την εξέδρα του RE

Με 270 στρόφαλο και τόσο υπερτετραγωνο σχεδιασμό το μοτέρ του 450 γεννήθηκε καθαρά street. Και άμα γεννηθείς κάτι δύσκολα αλλάζεις στη πορεία ότι ρούχα και αν σου βάλουν
 

Japanofilos

Μέλος
Περιοχή
Ιωάννινα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
Kawasaki klx 250s 2010
Kawasaki ninja 650 2019
Να πάρω πάσα από το σχόλιο σου και να πω πως για μένα μέχρι τα 500-550 κυβικά ο αριθμός των κυλίνδρων πρέπει να είναι ο εξής ένας.

Δεν θα δηλώσω από τους ενθουσιασμένους για το 450mt. Θα δηλώσω χαρά που η κατηγορία βρίσκει ένα παιχτη και δίνει επιλογές αλλά Ι2 κινητήρα σε αυτά τα κυβικά σε τέτοιας φιλοσοφίας μηχανάκι δύσκολα θα έπαιρνα. Θα πρέπει να έχουν κάνει διαστημική δουλειά στην cf Γιάννα ξεπεράσουν την εν γένει αδυναμία που δημιουργεί ο Ι2 σε αυτά τα κυβικά. Αυτό το κούφιο της ροπής ειδικά χαμηλά δεν ξέρω αν ξεπερνιέται.

Για μένα αυτή τη στιγμή οι κινητήρες της κατηγορίας είναι ο 390 της ktm και bajaj και ο sherpa του himalayan.

Προς το παρόν από τα specs και μέχρι να τα δούμε από κοντά και να τα οδηγήσουμε εγώ είμαι προς την εξέδρα του RE

Με 270 στρόφαλο και τόσο υπερτετραγωνο σχεδιασμό το μοτέρ του 450 γεννήθηκε καθαρά street. Και άμα γεννηθείς κάτι δύσκολα αλλάζεις στη πορεία ότι ρούχα και αν σου βάλουν
Μάλλον Βαγγέλη για αυτό το κόντυναν τόσο πολύ....θα σερνόταν στις χαμηλές στροφές...
 

nickaoua11

Μέλος
Περιοχή
Middle Earth
Όνομα
Nikos
Μοτό
990adve
Λογικά δεν θα έχει λιγότερους κραδασμούς ως δικύλινδρο κ λιγότερη καταπόνηση σε ταξίδι?
Κάπου χάνεις κάπου κερδίζεις, προσωπικά πέρα του πιο πάνω μηνύματος που έχει μια μικρή δόση πλάκας κ αλήθειας μου έχει τραβήξει το ενδιαφέρον αλλά νομίζω θα μου πέφτει ποδήλατο.

Την μηχανή κάτω από εμένα θέλω να την νιώθω σαν εργαλείο που είμαστε ένα,να ταιριάζει ο σωματο τυπος μου με αυτήν.
Προτιμώ να βλέπω ένα μικρόσωμο αναβάτη με μεγάλη μηχανή παρά ένα αναβάτη που πατάει μετά δύο πόδια κάτω κ έχει λυγισμένα τα γόνατα.
Ζητούνται σετ αναρτήσεις απο 950S :ha
 

vagg

Μέλος
Όνομα
vaggelis
Μοτό
crypton r 115
Να πάρω πάσα από το σχόλιο σου και να πω πως για μένα μέχρι τα 500-550 κυβικά ο αριθμός των κυλίνδρων πρέπει να είναι ο εξής ένας.

Δεν θα δηλώσω από τους ενθουσιασμένους για το 450mt. Θα δηλώσω χαρά που η κατηγορία βρίσκει ένα παιχτη και δίνει επιλογές αλλά Ι2 κινητήρα σε αυτά τα κυβικά σε τέτοιας φιλοσοφίας μηχανάκι δύσκολα θα έπαιρνα. Θα πρέπει να έχουν κάνει διαστημική δουλειά στην cf Γιάννα ξεπεράσουν την εν γένει αδυναμία που δημιουργεί ο Ι2 σε αυτά τα κυβικά. Αυτό το κούφιο της ροπής ειδικά χαμηλά δεν ξέρω αν ξεπερνιέται.

Για μένα αυτή τη στιγμή οι κινητήρες της κατηγορίας είναι ο 390 της ktm και bajaj και ο sherpa του himalayan.

Προς το παρόν από τα specs και μέχρι να τα δούμε από κοντά και να τα οδηγήσουμε εγώ είμαι προς την εξέδρα του RE

Με 270 στρόφαλο και τόσο υπερτετραγωνο σχεδιασμό το μοτέρ του 450 γεννήθηκε καθαρά street. Και άμα γεννηθείς κάτι δύσκολα αλλάζεις στη πορεία ότι ρούχα και αν σου βάλουν
γενικα, αυτο...θα μαθουμε
 

Airhead

Μέλος
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
Daytona Maveric 500 2021
Εγ'ω πάλι για να ξαναπώ την αμαρτία μου ένα 21-18 σετάκι στεφάνια ψάχω για το Daytona ο δόλιος που ο κινητήρας του είναι μια χαρά. Άμα δει κανένας κάνα σετάκι Άκροντ σφυρίχτε. Ααααααα και επειδή όλοι οι Κινέζοι την ίδια μούρη έχουνε άμα μάθετε τι μάρκα τροχούς φοράει το 450 ΜΤ ενημερώστε μπας και κάτσει...
 

chrismma

Μέλος
Όνομα
Christos
Μοτό
Ποδηλατο
Δεν δείχνει και τόσο κακό.

Εδώ πάλι η σέλα είναι πιο επίπεδη δεν έχει την γούβα που είναι σαν να κάθεσαι μέσα, αναρωτιέμαι ποια είναι η εργοστασιακή.Μπορεί έτσι να είναι καλύτερα για τους ψηλούς
 

skritikos

Μέλος
Περιοχή
Dark side of the Moon
Όνομα
Stam
Μοτό
Honda CB500X '17
Ναι αυτή είναι η σέλλα η επίπεδη που θα πωλείται σαν έξτρα (δυστυχώς).
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Εγ'ω πάλι για να ξαναπώ την αμαρτία μου ένα 21-18 σετάκι στεφάνια ψάχω για το Daytona ο δόλιος που ο κινητήρας του είναι μια χαρά. Άμα δει κανένας κάνα σετάκι Άκροντ σφυρίχτε. Ααααααα και επειδή όλοι οι Κινέζοι την ίδια μούρη έχουνε άμα μάθετε τι μάρκα τροχούς φοράει το 450 ΜΤ ενημερώστε μπας και κάτσει...
Το 21 μπροστά το ακούω. Το πίσω γιατί να μπεις να ψάχνεις για 18? Άπειρα καλά χωμάτινα έχουν πίσω 17. Στη τελική ψαξου λίγο αν μπορείς να κουμπώσεις κάνα στεφάνι excel μπροστά 21 και να πλέξεις στα μαμά κέντρα το στεφάνι.
 

KTiNoS

Μέλος
Όνομα
Athanassiou Nikos
Μοτό
XT 600 sm TDM 900
Εγώ πάντως σας λέω ότι αντικαθιστά το ΧΤ 600 το παλιό το ορθόδοξο (99-01)
και το 99% αυτών που θα το πάρει δεν θα πατήσουν χώμα ποτέ ούτε θα πάνε ταξίδι να γράψουν χλμ πολλά
Άρα τι το κουράζουμε το θέμα?
 
Top Bottom