mikechios
Μέλος
- Όνομα
- mikechios
- Μοτό
- Bmw f650gs Dakar
Ο αντιπρόσωπος εδώ στο νησί το ανεβασεπηγη της ειδησης η μαντεψια?
Ο αντιπρόσωπος εδώ στο νησί το ανεβασεπηγη της ειδησης η μαντεψια?
Μαζί με το voge dsx525 πιστεύω την επόμενη διετία θα κοντραρονται για πρωτιές στις πωλήσεις στην Ελλάδα. Καλώς η κακώς στα 6 χιλιάρικα είναι ένα ρεαλιστικό ποσό που μπορεί να δώσει ο μέσος Έλληνας για ένα all around μηχανάκι στις μέρες μας.Ένα μηχανάκι που γράφει Ελλάδα!
(αν είναι και στοιχειωδώς αξιόπιστο το βλέπω να σπάει ταμεία)
Υγ
ούτε ταξιδευτές ούτε σπορ ούτε τίποτα
Μηχανάκι για να πας στη δουλειά σου κάθε μέρα όπως το ΧΤ600Ε
Σε κωλόδρομους βροχές και καταιγίδες
Δεν φτάνει το υποθετικό CRF-400L πλέον που θα στοιχίζει €9.000, αν αναλογιστουμε ότι το 300 πλησιάζει τις 7.500.Νομίζω η Honda πρεπει να φτιάξει ενα μονοκυλινδρο 400-450 με διαστήματα συντήρησης ανω των 5.000χλμ, ιπποδυναμη τα 40 αλογα και βαρος γεματο μαξιμουμ 150 κιλα. Υπάρχει το crf450l που δεν κυκλοφορεί στην ευρώπη και δεν εχει διαστήματα συντήρησης για πολιτική χρήση...Δλδ αντί να έχει ενα αναιμικό crf300l να φτιάξει ενα crf400l που να είναι πραγματικο πολυεργαλείο...επειδή δε θα το επιχειρήσει μαλλον, αναγκαστικά ο κόσμος θα στραφεί εννοείται στο 450mt και σε άλλα αντίστοιχα μοντέλα και καλά θα κάνει...
Ενα σοβαρό πολυεργαλειο. Οδήγησα πρόσφατα σε ένα test ride το 450nk που φοράει το ίδιο μοτέρ. Δυνατό μοτέρ,εύστροφο,κράταγε τα 130 περίπου στις 7000rpm με κόκκινα στις 10.000+. Πολύ ωραίος ήχος με χρονισμό 270, μια εξάτμιση σε αυτά θα μπουμπουνιζει πολύ ωραία. Τα χιλιόμετρα ανέβαιναν γρήγορα και ίσως μόνο έλειπε αυτή η αίσθηση ροπής και κλωτσιας από τη ροπή που βρίσκεις σε ένα μονοκύλινδρο η σε ένα 2Κ με χρονισμό 360. Παρόλα αυτά πρέπει να δούμε και πως θα είναι χαρτογραφημενο το 450 mt αν θα έχει περισσότερο έμφαση στη ροπή από το γυμνό και ίσως ένα Τσικ πιο κοντές σχέσεις? Θα δείξει. Στα χαρτιά ωραίο είναι. Το επόμενο ερώτημα είναι πώς θα στέκεται στο δρόμο, στο offroad και τι ποιότητα θα έχει και αντοχή και για χρήση εκτός δρόμου Σίγουρα πάντως φαίνεται ένα σοβαρό μηχανάκι όπως είπες για Ελλάδα.ουσιαστικα εχουμε ενα μοντελο απ την cf στην ιπποδυναμη των μονοκυλιδρων f650,xt 660,trasalp 650 και ελαφρυτερο απ αυτα με συγχρονα συστηματα
Έλα και πρέπει να επενδύσουμε τον λάδι φέτος....Ενα σοβαρό πολυεργαλειο. Οδήγησα πρόσφατα σε ένα test ride το 450nk που φοράει το ίδιο μοτέρ. Δυνατό μοτέρ,εύστροφο,κράταγε τα 130 περίπου στις 7000rpm με κόκκινα στις 10.000+. Πολύ ωραίος ήχος με χρονισμό 270, μια εξάτμιση σε αυτά θα μπουμπουνιζει πολύ ωραία. Τα χιλιόμετρα ανέβαιναν γρήγορα και ίσως μόνο έλειπε αυτή η αίσθηση ροπής και κλωτσιας από τη ροπή που βρίσκεις σε ένα μονοκύλινδρο η σε ένα 2Κ με χρονισμό 360. Παρόλα αυτά πρέπει να δούμε και πως θα είναι χαρτογραφημενο το 450 mt αν θα έχει περισσότερο έμφαση στη ροπή από το γυμνό και ίσως ένα Τσικ πιο κοντές σχέσεις? Θα δείξει. Στα χαρτιά ωραίο είναι. Το επόμενο ερώτημα είναι πώς θα στέκεται στο δρόμο, στο offroad και τι ποιότητα θα έχει και αντοχή και για χρήση εκτός δρόμου Σίγουρα πάντως φαίνεται ένα σοβαρό μηχανάκι όπως είπες για Ελλάδα.
αυτο το βγάζει απλα δεν άρχετε ΕυρώπηΔεν φτάνει το υποθετικό CRF-400L
450L βγάζει.αυτο το βγάζει απλα δεν άρχετε Ευρώπη
Πιστευεις αν το εκανε πραγματικο ονοφ οπως λες θα ειχε πιο πολλα κερδη απ οτι εχει τωρα?Η Honda είχε την ευκαιρία της να παρουσιάσει ένα πραγματικά on-off ΝΧ500 αλλά λάνσαρε ένα CB με διαφορετικό κουστούμι.
Και ναι και όχι. Και θα τα απαριθμήσω γιατίΠιστευεις αν το εκανε πραγματικο ονοφ οπως λες θα ειχε πιο πολλα κερδη απ οτι εχει τωρα?
Η λογικη στη βιομηχανια παντως ειναι πως αν κατι πουλαει με τρελα δε το αλλαζεις, ειδικα αν οι αλλαγες το κανουν σημαντικα ακριβοτερο.Και ναι και όχι. Και θα τα απαριθμήσω γιατί
Ναι
Όχι
- Γιατί η Rally Raid έκανε όνομα και έγινε γνωστή πουλώντας τα kit για το CB
- Γιατί το μοτέρ του CB είναι ταμάμ για αυτή την δουλειά, γραμμικό χωρίς ξεσπάσματα, επαρκή δύναμη για ένα άτομο σε όλες τις συνθήκες εκτός από φορτώματα και δεν καίει πραγματικά τίποτα στις ταχύτητες που πάει ένα On - Off ( έχω καταφέρει ακόμα και 2.8 στην ένδειξη που πραγματικά ειναι κάπου στα 3,2 λίτρα / 100 km σε μεικτές συνθήκες με εθνική , επαρχιακό και δασικούς σε ταξίδι 1000χλμ )
- Γιατί όπως και το Τενερέ παίζει την γραμμή του σπαρτιάτικου από ηλεκτρονικά ( αν και το NX πλέον απέκτησε TC )
- Γιατί οι πωλήσεις του Transalp δείχνουν πως για κάποιους η επιλογή Tenere ήταν επειδή δεν υπήρχε άλλο ιαπωνικό με τέτοιο προσανατολισμό και βάρος
- Γιατί η πλειοψηφία του κόσμου που αγοράζει σε αυτή την κατηγορία τα θέλει για one size fits all το οποίο μεταφράζεται σε commuting και άσφαλτο κατά 80% πράγμα που ήδη καλύπτει το CB
- Γιατί για να είναι λειτουργικό και τόσο φιλικό χωμάτινο θέλει πολλές αλλαγές που η σφιχτοχέρα Honda δεν θα έκανε ή αν τις έκανε θα εκτόξευε την ήδη υψηλή τιμή ( αλλαγή τις θέσης του φίλτρου αέρα, θέση για μια σωστή ποδιά με ότι κι αν αυτό σημαίνει για την θέση καρτερ και εξάτμισης ( εκτός αν πάει για μια λύση τύπου tenere που έχει κι αυτό χαμηλό καρτερ και η εξάτμιση περνάει από κάτω), πίσω ανάρτηση ) κοκ
- Γιατί και το υπάρχων CB την light ( και παραπάνω από light αν έχεις χέρια και τεχνική ) χωμάτινη χρήση την καταφέρνει με περιορισμούς αλλά την καταφέρνει, ειδικά αν πεις πως αγνοείς το εργοστασιακό 160/60-17 πίσω και βάλεις 150/70-17 που υπάρχει πληθώρα χωμάτινων ελαστικών
Η γνώμη μου είναι πως αν και έχουν βάση αυτά που λες, φοβάμαι πως τα στηρίζεις κυρίως βασισμένος στη δική σου εμπειρία. Ξεκινώ από το πρώτο-πρώτο επιχείρημα καθώς για εμένα -τουλάχιστον- θα μπορούσε να έχει μια βάση, αν δε σκεφτόμουν σε δεύτερο χρόνο ότι η Rally Raid συγκρινόμενη με τις παγκόσμιες πωλήσεις της Honda (ακόμη και αν περιόριζα τη σκέψη μου στο CB500X) πρόκειται για πορδή. Για την ίδια μπορεί να είναι σημαντικά τα νούμερα των πωλήσεων της στις αναβαθμίσεις των CB500X, για τη Honda οι ίδιες πωλήσεις στο βασικό προϊόν (την μοτοσυκλέτα δλδ) θα θεωρούταν αποτυχία.Και ναι και όχι. Και θα τα απαριθμήσω γιατί
Ναι
Όχι
- Γιατί η Rally Raid έκανε όνομα και έγινε γνωστή πουλώντας τα kit για το CB
- Γιατί το μοτέρ του CB είναι ταμάμ για αυτή την δουλειά, γραμμικό χωρίς ξεσπάσματα, επαρκή δύναμη για ένα άτομο σε όλες τις συνθήκες εκτός από φορτώματα και δεν καίει πραγματικά τίποτα στις ταχύτητες που πάει ένα On - Off ( έχω καταφέρει ακόμα και 2.8 στην ένδειξη που πραγματικά ειναι κάπου στα 3,2 λίτρα / 100 km σε μεικτές συνθήκες με εθνική , επαρχιακό και δασικούς σε ταξίδι 1000χλμ )
- Γιατί όπως και το Τενερέ παίζει την γραμμή του σπαρτιάτικου από ηλεκτρονικά ( αν και το NX πλέον απέκτησε TC )
- Γιατί οι πωλήσεις του Transalp δείχνουν πως για κάποιους η επιλογή Tenere ήταν επειδή δεν υπήρχε άλλο ιαπωνικό με τέτοιο προσανατολισμό και βάρος
- Γιατί η πλειοψηφία του κόσμου που αγοράζει σε αυτή την κατηγορία τα θέλει για one size fits all το οποίο μεταφράζεται σε commuting και άσφαλτο κατά 80% πράγμα που ήδη καλύπτει το CB
- Γιατί για να είναι λειτουργικό και τόσο φιλικό χωμάτινο θέλει πολλές αλλαγές που η σφιχτοχέρα Honda δεν θα έκανε ή αν τις έκανε θα εκτόξευε την ήδη υψηλή τιμή ( αλλαγή τις θέσης του φίλτρου αέρα, θέση για μια σωστή ποδιά με ότι κι αν αυτό σημαίνει για την θέση καρτερ και εξάτμισης ( εκτός αν πάει για μια λύση τύπου tenere που έχει κι αυτό χαμηλό καρτερ και η εξάτμιση περνάει από κάτω), πίσω ανάρτηση ) κοκ
- Γιατί και το υπάρχων CB την light ( και παραπάνω από light αν έχεις χέρια και τεχνική ) χωμάτινη χρήση την καταφέρνει με περιορισμούς αλλά την καταφέρνει, ειδικά αν πεις πως αγνοείς το εργοστασιακό 160/60-17 πίσω και βάλεις 150/70-17 που υπάρχει πληθώρα χωμάτινων ελαστικών