CFMOTO 450MT

KTiNoS

Μέλος
Όνομα
Athanassiou Nikos
Μοτό
XT 600 sm TDM 900
Ένα μηχανάκι που γράφει Ελλάδα!

(αν είναι και στοιχειωδώς αξιόπιστο το βλέπω να σπάει ταμεία)


Υγ
ούτε ταξιδευτές ούτε σπορ ούτε τίποτα
Μηχανάκι για να πας στη δουλειά σου κάθε μέρα όπως το ΧΤ600Ε
Σε κωλόδρομους βροχές και καταιγίδες
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
πηγη της ειδησης η μαντεψια?
Όχι αλήθεια είναι απλά δεν το έχουν βγάλει ακόμα στα site είναι φρέσκο από το τυπογραφείο. Ορίστε από το fb story ανθρώπου των πωλήσεων της Muvus

 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Ένα μηχανάκι που γράφει Ελλάδα!

(αν είναι και στοιχειωδώς αξιόπιστο το βλέπω να σπάει ταμεία)


Υγ
ούτε ταξιδευτές ούτε σπορ ούτε τίποτα
Μηχανάκι για να πας στη δουλειά σου κάθε μέρα όπως το ΧΤ600Ε
Σε κωλόδρομους βροχές και καταιγίδες
Μαζί με το voge dsx525 πιστεύω την επόμενη διετία θα κοντραρονται για πρωτιές στις πωλήσεις στην Ελλάδα. Καλώς η κακώς στα 6 χιλιάρικα είναι ένα ρεαλιστικό ποσό που μπορεί να δώσει ο μέσος Έλληνας για ένα all around μηχανάκι στις μέρες μας.
 

ΥΑΚΙΝΘΟΣ

Μέλος
Όνομα
ΓΡΗΓΟΡΗΣ
Μοτό
ADV350 - 23
Όχι αλήθεια είναι απλά δεν το έχουν βγάλει ακόμα στα site είναι φρέσκο από το τυπογραφείο. Ορίστε από το fb story ανθρώπου των πωλήσεων της Muvus

αφου το συνοδευει με AC/DC θα πρεπει να ειναι ενδιαφερων.
Υ.Γ.Ευχαριστω για την ενημερωση.
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
ουσιαστικα εχουμε ενα μοντελο απ την cf στην ιπποδυναμη των μονοκυλιδρων f650,xt 660,trasalp 650 και ελαφρυτερο απ αυτα με συγχρονα συστηματα
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος
Όνομα
Al
Μοτό
CRF300L
Νομίζω η Honda πρεπει να φτιάξει ενα μονοκυλινδρο 400-450 με διαστήματα συντήρησης ανω των 5.000χλμ, ιπποδυναμη τα 40 αλογα και βαρος γεματο μαξιμουμ 150 κιλα. Υπάρχει το crf450l που δεν κυκλοφορεί στην ευρώπη και δεν εχει διαστήματα συντήρησης για πολιτική χρήση...Δλδ αντί να έχει ενα αναιμικό crf300l να φτιάξει ενα crf400l που να είναι πραγματικο πολυεργαλείο...επειδή δε θα το επιχειρήσει μαλλον, αναγκαστικά ο κόσμος θα στραφεί εννοείται στο 450mt και σε άλλα αντίστοιχα μοντέλα και καλά θα κάνει...
 

ChristosGR

Σκουριασμένο Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Χρηστος
Μοτό
V-Strom 800 DE - Husaberg FE-390
Νομίζω η Honda πρεπει να φτιάξει ενα μονοκυλινδρο 400-450 με διαστήματα συντήρησης ανω των 5.000χλμ, ιπποδυναμη τα 40 αλογα και βαρος γεματο μαξιμουμ 150 κιλα. Υπάρχει το crf450l που δεν κυκλοφορεί στην ευρώπη και δεν εχει διαστήματα συντήρησης για πολιτική χρήση...Δλδ αντί να έχει ενα αναιμικό crf300l να φτιάξει ενα crf400l που να είναι πραγματικο πολυεργαλείο...επειδή δε θα το επιχειρήσει μαλλον, αναγκαστικά ο κόσμος θα στραφεί εννοείται στο 450mt και σε άλλα αντίστοιχα μοντέλα και καλά θα κάνει...
Δεν φτάνει το υποθετικό CRF-400L πλέον που θα στοιχίζει €9.000, αν αναλογιστουμε ότι το 300 πλησιάζει τις 7.500.

Τωρα με την άνοδο των Κινέζων πρέπει να κρατήσουν και την τιμή χαμηλά.

Τόσα χρόνια που παρακαλάει ο κόσμος και έπαιζαν οι μεγάλοι Ευρωπαίοι και Ιάπωνες μόνοι τους δεν εφτιάχναν τίποτα

Τώρα τρέχει πχ η ΚΤΜ να βγάλει το 390 με τροχους 21/18 για το '25., αντί να το έχει κάνει από την αρχή.

Η άνοδος των Κινέζων μόνο καλό είναι για τον μοτοσυκλετιστή-καταναλωτή.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
ουσιαστικα εχουμε ενα μοντελο απ την cf στην ιπποδυναμη των μονοκυλιδρων f650,xt 660,trasalp 650 και ελαφρυτερο απ αυτα με συγχρονα συστηματα
Ενα σοβαρό πολυεργαλειο. Οδήγησα πρόσφατα σε ένα test ride το 450nk που φοράει το ίδιο μοτέρ. Δυνατό μοτέρ,εύστροφο,κράταγε τα 130 περίπου στις 7000rpm με κόκκινα στις 10.000+. Πολύ ωραίος ήχος με χρονισμό 270, μια εξάτμιση σε αυτά θα μπουμπουνιζει πολύ ωραία. Τα χιλιόμετρα ανέβαιναν γρήγορα και ίσως μόνο έλειπε αυτή η αίσθηση ροπής και κλωτσιας από τη ροπή που βρίσκεις σε ένα μονοκύλινδρο η σε ένα 2Κ με χρονισμό 360. Παρόλα αυτά πρέπει να δούμε και πως θα είναι χαρτογραφημενο το 450 mt αν θα έχει περισσότερο έμφαση στη ροπή από το γυμνό και ίσως ένα Τσικ πιο κοντές σχέσεις? Θα δείξει. Στα χαρτιά ωραίο είναι. Το επόμενο ερώτημα είναι πώς θα στέκεται στο δρόμο, στο offroad και τι ποιότητα θα έχει και αντοχή και για χρήση εκτός δρόμου Σίγουρα πάντως φαίνεται ένα σοβαρό μηχανάκι όπως είπες για Ελλάδα.
 

Juve_750

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
CapoNord 2006 Abs a.k.a το ιταλικό διαμάντι!
Ενα σοβαρό πολυεργαλειο. Οδήγησα πρόσφατα σε ένα test ride το 450nk που φοράει το ίδιο μοτέρ. Δυνατό μοτέρ,εύστροφο,κράταγε τα 130 περίπου στις 7000rpm με κόκκινα στις 10.000+. Πολύ ωραίος ήχος με χρονισμό 270, μια εξάτμιση σε αυτά θα μπουμπουνιζει πολύ ωραία. Τα χιλιόμετρα ανέβαιναν γρήγορα και ίσως μόνο έλειπε αυτή η αίσθηση ροπής και κλωτσιας από τη ροπή που βρίσκεις σε ένα μονοκύλινδρο η σε ένα 2Κ με χρονισμό 360. Παρόλα αυτά πρέπει να δούμε και πως θα είναι χαρτογραφημενο το 450 mt αν θα έχει περισσότερο έμφαση στη ροπή από το γυμνό και ίσως ένα Τσικ πιο κοντές σχέσεις? Θα δείξει. Στα χαρτιά ωραίο είναι. Το επόμενο ερώτημα είναι πώς θα στέκεται στο δρόμο, στο offroad και τι ποιότητα θα έχει και αντοχή και για χρήση εκτός δρόμου Σίγουρα πάντως φαίνεται ένα σοβαρό μηχανάκι όπως είπες για Ελλάδα.
Έλα και πρέπει να επενδύσουμε τον λάδι φέτος....
 

petrouil

Μέλος
Περιοχή
Ιωάννινα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
CB500X '19
CRF300L '22
Να τα πάρουμε με την σειρά,

Η Honda είχε την ευκαιρία της να παρουσιάσει ένα πραγματικά on-off ΝΧ500 αλλά λάνσαρε ένα CB με διαφορετικό κουστούμι.
Η KTM είχε την ευκαιρία της να είχε εξελίξει το μοτέρ 490 αλλά το πιστόλιασε και τώρα τρέχει στο και πέντε με ένα μονοκύλινδρο πραγματικό on-off 390 που μόνο στα πρωτότυπα το έχουμε δει
Η Yamaha αντίστοιχα είχε το μοτέρ των mt03-R3 να κάθετε αντί να φτιάξει ένα entry - level τενερέ ( ας το έλεγε ΧΤ350 αν δεν ήθελε να το πει τενερέ ) αλλά αγρόν ηγόραζε
H Kawasaki το είχε δει νωρίς το έργο με το Versys X-300 αλλά το μοτέρ του ήταν πολύ streetάδικο για την αποστολή του και πήγε άκλαφτο
H Suzuki καληνύχτα και όνειρα γλυκά... ( εκτός κι αν μπορεί να θεωρηθεί πρόταση το δικύλνδρο Vstrom 250 με το πεθαμένο μοτέρ του Inazuma )

Και έρχεται η CF Moto και πετάει στις αγορές το 450ΜΤ ένα μηχανάκι που στα χαρτιά είναι πολύ κοντά στη μείζονα επιθυμία των επι γής φόρουμ.
Προσωπικά θέλω το 450ΜΤ να σκίσει στις πωλήσεις μήπως και γεννηθούν ερωτήματα. Αλλά από την άλλη η Ιαπωνία μου δείχνει τα τελευταία χρόνια πως δεν χαμπαριάζει τίποτα κι ας κατακρυμνίζεται το σύμπαν γύρω της , αυτή το βιολί της. Οι Κινέζοι συνεχίζουν ακάθεκτοι... οπότε μόνη ελπίδα προσαρμογής στις νέες συνθήκες οι Ευρωπαίοι εκτός κι αν ούτε κι αυτοί έμαθαν από το blitzkrieg των Ιαπώνων από την δεκαετία του 70 και μετά...
 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Η Honda είχε την ευκαιρία της να παρουσιάσει ένα πραγματικά on-off ΝΧ500 αλλά λάνσαρε ένα CB με διαφορετικό κουστούμι.
Πιστευεις αν το εκανε πραγματικο ονοφ οπως λες θα ειχε πιο πολλα κερδη απ οτι εχει τωρα?
 

petrouil

Μέλος
Περιοχή
Ιωάννινα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
CB500X '19
CRF300L '22
Πιστευεις αν το εκανε πραγματικο ονοφ οπως λες θα ειχε πιο πολλα κερδη απ οτι εχει τωρα?
Και ναι και όχι. Και θα τα απαριθμήσω γιατί
Ναι
  • Γιατί η Rally Raid έκανε όνομα και έγινε γνωστή πουλώντας τα kit για το CB
  • Γιατί το μοτέρ του CB είναι ταμάμ για αυτή την δουλειά, γραμμικό χωρίς ξεσπάσματα, επαρκή δύναμη για ένα άτομο σε όλες τις συνθήκες εκτός από φορτώματα και δεν καίει πραγματικά τίποτα στις ταχύτητες που πάει ένα On - Off ( έχω καταφέρει ακόμα και 2.8 στην ένδειξη που πραγματικά ειναι κάπου στα 3,2 λίτρα / 100 km σε μεικτές συνθήκες με εθνική , επαρχιακό και δασικούς σε ταξίδι 1000χλμ )
  • Γιατί όπως και το Τενερέ παίζει την γραμμή του σπαρτιάτικου από ηλεκτρονικά ( αν και το NX πλέον απέκτησε TC )
  • Γιατί οι πωλήσεις του Transalp δείχνουν πως για κάποιους η επιλογή Tenere ήταν επειδή δεν υπήρχε άλλο ιαπωνικό με τέτοιο προσανατολισμό και βάρος
Όχι
  • Γιατί η πλειοψηφία του κόσμου που αγοράζει σε αυτή την κατηγορία τα θέλει για one size fits all το οποίο μεταφράζεται σε commuting και άσφαλτο κατά 80% πράγμα που ήδη καλύπτει το CB
  • Γιατί για να είναι λειτουργικό και τόσο φιλικό χωμάτινο θέλει πολλές αλλαγές που η σφιχτοχέρα Honda δεν θα έκανε ή αν τις έκανε θα εκτόξευε την ήδη υψηλή τιμή ( αλλαγή τις θέσης του φίλτρου αέρα, θέση για μια σωστή ποδιά με ότι κι αν αυτό σημαίνει για την θέση καρτερ και εξάτμισης ( εκτός αν πάει για μια λύση τύπου tenere που έχει κι αυτό χαμηλό καρτερ και η εξάτμιση περνάει από κάτω), πίσω ανάρτηση ) κοκ
  • Γιατί και το υπάρχων CB την light ( και παραπάνω από light αν έχεις χέρια και τεχνική ) χωμάτινη χρήση την καταφέρνει με περιορισμούς αλλά την καταφέρνει, ειδικά αν πεις πως αγνοείς το εργοστασιακό 160/60-17 πίσω και βάλεις 150/70-17 που υπάρχει πληθώρα χωμάτινων ελαστικών
 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Και ναι και όχι. Και θα τα απαριθμήσω γιατί
Ναι
  • Γιατί η Rally Raid έκανε όνομα και έγινε γνωστή πουλώντας τα kit για το CB
  • Γιατί το μοτέρ του CB είναι ταμάμ για αυτή την δουλειά, γραμμικό χωρίς ξεσπάσματα, επαρκή δύναμη για ένα άτομο σε όλες τις συνθήκες εκτός από φορτώματα και δεν καίει πραγματικά τίποτα στις ταχύτητες που πάει ένα On - Off ( έχω καταφέρει ακόμα και 2.8 στην ένδειξη που πραγματικά ειναι κάπου στα 3,2 λίτρα / 100 km σε μεικτές συνθήκες με εθνική , επαρχιακό και δασικούς σε ταξίδι 1000χλμ )
  • Γιατί όπως και το Τενερέ παίζει την γραμμή του σπαρτιάτικου από ηλεκτρονικά ( αν και το NX πλέον απέκτησε TC )
  • Γιατί οι πωλήσεις του Transalp δείχνουν πως για κάποιους η επιλογή Tenere ήταν επειδή δεν υπήρχε άλλο ιαπωνικό με τέτοιο προσανατολισμό και βάρος
Όχι
  • Γιατί η πλειοψηφία του κόσμου που αγοράζει σε αυτή την κατηγορία τα θέλει για one size fits all το οποίο μεταφράζεται σε commuting και άσφαλτο κατά 80% πράγμα που ήδη καλύπτει το CB
  • Γιατί για να είναι λειτουργικό και τόσο φιλικό χωμάτινο θέλει πολλές αλλαγές που η σφιχτοχέρα Honda δεν θα έκανε ή αν τις έκανε θα εκτόξευε την ήδη υψηλή τιμή ( αλλαγή τις θέσης του φίλτρου αέρα, θέση για μια σωστή ποδιά με ότι κι αν αυτό σημαίνει για την θέση καρτερ και εξάτμισης ( εκτός αν πάει για μια λύση τύπου tenere που έχει κι αυτό χαμηλό καρτερ και η εξάτμιση περνάει από κάτω), πίσω ανάρτηση ) κοκ
  • Γιατί και το υπάρχων CB την light ( και παραπάνω από light αν έχεις χέρια και τεχνική ) χωμάτινη χρήση την καταφέρνει με περιορισμούς αλλά την καταφέρνει, ειδικά αν πεις πως αγνοείς το εργοστασιακό 160/60-17 πίσω και βάλεις 150/70-17 που υπάρχει πληθώρα χωμάτινων ελαστικών
Η λογικη στη βιομηχανια παντως ειναι πως αν κατι πουλαει με τρελα δε το αλλαζεις, ειδικα αν οι αλλαγες το κανουν σημαντικα ακριβοτερο.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Και ναι και όχι. Και θα τα απαριθμήσω γιατί
Ναι
  • Γιατί η Rally Raid έκανε όνομα και έγινε γνωστή πουλώντας τα kit για το CB
  • Γιατί το μοτέρ του CB είναι ταμάμ για αυτή την δουλειά, γραμμικό χωρίς ξεσπάσματα, επαρκή δύναμη για ένα άτομο σε όλες τις συνθήκες εκτός από φορτώματα και δεν καίει πραγματικά τίποτα στις ταχύτητες που πάει ένα On - Off ( έχω καταφέρει ακόμα και 2.8 στην ένδειξη που πραγματικά ειναι κάπου στα 3,2 λίτρα / 100 km σε μεικτές συνθήκες με εθνική , επαρχιακό και δασικούς σε ταξίδι 1000χλμ )
  • Γιατί όπως και το Τενερέ παίζει την γραμμή του σπαρτιάτικου από ηλεκτρονικά ( αν και το NX πλέον απέκτησε TC )
  • Γιατί οι πωλήσεις του Transalp δείχνουν πως για κάποιους η επιλογή Tenere ήταν επειδή δεν υπήρχε άλλο ιαπωνικό με τέτοιο προσανατολισμό και βάρος
Όχι
  • Γιατί η πλειοψηφία του κόσμου που αγοράζει σε αυτή την κατηγορία τα θέλει για one size fits all το οποίο μεταφράζεται σε commuting και άσφαλτο κατά 80% πράγμα που ήδη καλύπτει το CB
  • Γιατί για να είναι λειτουργικό και τόσο φιλικό χωμάτινο θέλει πολλές αλλαγές που η σφιχτοχέρα Honda δεν θα έκανε ή αν τις έκανε θα εκτόξευε την ήδη υψηλή τιμή ( αλλαγή τις θέσης του φίλτρου αέρα, θέση για μια σωστή ποδιά με ότι κι αν αυτό σημαίνει για την θέση καρτερ και εξάτμισης ( εκτός αν πάει για μια λύση τύπου tenere που έχει κι αυτό χαμηλό καρτερ και η εξάτμιση περνάει από κάτω), πίσω ανάρτηση ) κοκ
  • Γιατί και το υπάρχων CB την light ( και παραπάνω από light αν έχεις χέρια και τεχνική ) χωμάτινη χρήση την καταφέρνει με περιορισμούς αλλά την καταφέρνει, ειδικά αν πεις πως αγνοείς το εργοστασιακό 160/60-17 πίσω και βάλεις 150/70-17 που υπάρχει πληθώρα χωμάτινων ελαστικών
Η γνώμη μου είναι πως αν και έχουν βάση αυτά που λες, φοβάμαι πως τα στηρίζεις κυρίως βασισμένος στη δική σου εμπειρία. Ξεκινώ από το πρώτο-πρώτο επιχείρημα καθώς για εμένα -τουλάχιστον- θα μπορούσε να έχει μια βάση, αν δε σκεφτόμουν σε δεύτερο χρόνο ότι η Rally Raid συγκρινόμενη με τις παγκόσμιες πωλήσεις της Honda (ακόμη και αν περιόριζα τη σκέψη μου στο CB500X) πρόκειται για πορδή. Για την ίδια μπορεί να είναι σημαντικά τα νούμερα των πωλήσεων της στις αναβαθμίσεις των CB500X, για τη Honda οι ίδιες πωλήσεις στο βασικό προϊόν (την μοτοσυκλέτα δλδ) θα θεωρούταν αποτυχία.

Παραπάνω έγραφες πως οι Ιαπωνικές εταιρείες κοιμούνται ενώ έχουμε το παράδειγμα του Tenere 700. Το Tenere 700 πρόκειται για πολύ ιδιαίτερη περίπτωση που δεν μπορούμε να αγνοούμε ή να προσπερνάμε εύκολα αν και νομίζω ότι συγκλίναν πολλοί πλανήτες για την επιτυχία του. Σημαντικό μέρος της επιτυχίας του -που αφορά πάλι τον μικρόκοσμο των forum- είναι πως μετά από πολλά-πολλά χρόνια είναι η μοτοσυκλέτα που κατάφερε να αντλήσει νέο πελατιακό κοινό από τον χώρο των Ευρωπαϊκών ενώ παράλληλα κατάφερε -και βασικά αυτό ήταν το στοίχημα για δυνατές πωλήσεις- να διατηρήσει το φιλο-Japan κοινό. Μπορώ να το αναλύσω και παραπέρα αλλά δε θα βοηθούσε σε τίποτα την εδώ συζήτηση μας. Πως το έκανε αυτό; Κατά τη γνώμη μου πάντα, το έκανε γιατί για πρώτη φορά άκουσε τη γνώμη και τα θέλω των πελατών και κατάφερε να το παντρέψει με το ζητούμενο που ήταν οι πωλήσεις. Ακούω πως υπάρχουν οικονομικά θέματα για αρκετές εταιρείες -μεγάλα καράβια, μεγάλες φουρτούνες- και μπορεί να αποδειχθεί πως το Tenere 700 ήταν σανίδα σωτηρίας που αποδείχθηκε εκ των υστέρων και δεν σχεδιάστηκε με αυτό το σκοπό εκ των προτέρων.

Θα συμφωνήσω 100% ότι Kove 450 όπως και το CFmoto 450 θα βοηθήσουν να "κουνηθεί" λίγο ο ανταγωνισμός. Βάζω πάντα ένα ερωτηματικό στον εαυτό μου: "πως γίνεται οι Κινέζοι να ξεπερνάνε τα Euro 5 τόσο εύκολα με τους κινητήρες τους και τα κιλά τους..." Μην μάθουμε στο μέλλον ιστορίες που θα θυμίζουν το VW Group...
Εύχομαι να μην συμβεί (δεν έχω λόγους να μην το εύχομαι).
 
Τελευταία επεξεργασία:

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Ας είμαστε ειλικρινείς. Μόνο ένας Έλληνας θα μπορούσε να σκεφτεί πώς οι Κινέζοι (όχι μια μάρκα, όλοι γενικά) θα έκαναν μια ΄΄dieselgate΄΄ κομπίνα για να περνάνε Euro 5 τα μηχανακια τους.

Και να πεις πως έρχονται με εξωπραγματικές αποδόσεις. Το Kove rally 450 έχασε 8 άλογα για να πάρει Euro 5. Στο μαγείρεμα δεν φρόντισαν έστω να διατηρήσουν τα άλογα?!
 
Top Bottom