Οικονομοτεχνικά πάντως (μιλώντας πάντα για καινούρια)
Το χόντα είναι... χόντα, ΟΚ. Αλλά "θέλεις" το κιτ υπερκυβισμού (δεν το θέλουν όλοι για αυτό τα εισαγωγικά) και θέλεις και ανάρτηση (οι περισσότεροι το γράφουν δηλαδή), για εμένα θέλει και φώτα γιατί παραδοσιακά το φαναράκι των εντούρο είναι διακοσμητικό. Πας για ένα διχίλιαρο ακόμα μέσες άκρες. Οπότε είσαι 6300+ (σταδιακά τα χρήματα για τις αλλαγές που θεωρείς απαραίτητες)
Το CF δεν θέλει τίποτα, (πιθανώς ελατήρια για τους πιο αφράτους εξ ημών) αλλά είναι Κινέζικο και πρέπει να παλέψει με το επιχείρημα "δεν είναι Χόντα". Είσαι στα 5990.
Η χρήση απαντά πάνω/κάτω στο ερώτημα "τί από τα δύο" γιατί το πιο βαρύ 450άρι μειονεκτεί στο χώμα, πλεονεκτεί παντού αλλού.
Να πω κάτι γιατί βλέπω μια υπερβολή, και το λέω απλά για μην δοθεί λάθος εντύπωση σε κάποιον άπειρο που το κοιτάζει σαν επιλογή.
Ήμουν από τους πρώτους που ξίνισαν με τα λίγα άλογα του CRF300. Αλλά βλέποντας τι κάνουν κάποιοι στο χώμα με αυτό, όπως πχ ο
konkost ή ο
nibo έχω να πω ότι μπορεί να προσφέρει πολύ διασκέδαση και αναλόγως εμπειρίας να πάει αρκετά σβέλτα στο χώμα.
Για την πίσω ανάρτηση εντάξει, αλλά να λέγεται ότι χρειάζεται κιτ υπερκυβισβού με το καλημέρα για να βγει στον δρόμο, νομίζω είναι υπερβολή.
Αυτός που το παίρνει για να μάθει χώμα θα έχει πολύ καιρό να ασχοληθεί μέχρι να πιάσει τον ρυθμό τον δυο από πάνω, όταν αρχίσει να τους ανάβει φώτα έχουμε επιλογές να κουβεντιάσουμε
Εννοείται τα παραπάνω άλογα δεν θα χάλαγαν κανένα, αλλά αν διαβάζει κάποιος χωρίς εμπειρία μάλλον θα καταλήξει σε λάθος συμπεράσματα.
Γενικά το δικό μου συμπέρασμα με το CRF300L είναι ότι, αν κάποιος μπορεί να παραβλέψει το αρχικό υψηλό κόστος μαζί με ανάρτηση, τότε αγοράζει ένα πραγματικό πασπαρτού που πρακτικά θα είναι αθάνατο. Ο λόγος που εγώ δεν το επέλεξα ενώ ήταν σε αυτά που κοίταζα, ήταν ότι τελικά αποφάσισα ότι ήθελα να εξερευνήσω την εμπειρία ενός καθαρόαιμου εντούρο.