CFMOTO 800MT 2021

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Η πολιτική διάσταση του θέματος σε σχέση με την επέλαση των Κινέζων δεν έχει χρώμα. Έχει να κάνει με το διαχρονικό χάιδεμα των πολυεθνικών από τους πολιτικούς ιπποκόμους όλων των χρωμάτων και σε όλη την Ευρώπη. Το εννοώ και κλείνει εδώ αυτή η τοποθέτηση.

Για τους αστυνομικούς το σκέφτεσαι πολύ σύνθετα. Απλά αν ήμουν αστυνομικός, ή της δημοτικής αστυνομίας ή του λιμενικού δε θα ήθελα την φθηνή επιλογή, θα ήθελα κάτι που να ανήκει έστω στη μέση κατηγορία τιμών. Από αυτήν την άποψη δε μπορώ να φανταστώ ότι χέστηκαν από τη χαρά τους όταν μάθανε ότι οι περιπολίες θα γίνονται με CFmoto (άσε που οι μισοί μπορεί ούτε να τη γνωρίζουν την εταιρεία).

Όταν οι πολιτικοί προϊστάμενοι τους αρχίσουν και κυκλοφορούν με Dacia (ισχύει και για το γ.γ. του ΚΚΕ αυτό για να μη σας μπερδεύω) τότε να ξανασυζητήσουμε. Και το λέω γιατί περιμένω κάτι απαντήσεις του τύπου "τι να κάνουμε αφού δεν υπάρχουν χρήματα".
Εγώ πάντως αν ήμουν διοικητής και κάποιος μου έκανε παράπονο κυρ διοικητα τι μάρκα είναι αυτή που μας φέρατε θίγεται το κύρος μας με μια Κινέζικη μοτοσυκλέτα θα του έλεγα έχεις δίκιο πάρε αλλά 2 χρόνια υπηρεσία σε aprilia dorsoduro.

Να τον δεις πως ερωτεύεται το CF μετά και τρέχει κατοστάρι να το πάρει βόλτα!
 

notakos600

Μέλος
Περιοχή
Ασπρόπυργος
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
HONDA C50
Με τι κριτήρια επέλεξαν τα CF για την αστυνομία αλήθεια;
Γιατί δεν μπορεί να σκέφτεσαι οικονομικές μοτο για τους ΔΙΑΣ κλπ και από την άλλη να αγοράζεις έναν σκασμό πανάκριβα διπλοκαμπινα...

Στάλθηκε από το POT-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Τελευταία επεξεργασία:

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Με τι κριτήρια επέλεξαν τα CF για την αστυνομία αλήθεια;
Γιατί δεν μπορεί να σκέφτεσαι οικονομικές μοτο για τους ΔΙΑΣ κλπ και από την άλλη να αγοράζεις έναν σκασμό πανάκριβα διπλοκαμπινα...

Στάλθηκε από το POT-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Υποθετω η συλλογιστικη ειναι του τυπου, τοσα εχουμε, ειτε παιρνουμε 500 versys, ειτε 800 cfmoto, με την οποια προσωπικα συμφωνω.
Απο την αλλη συμφωνα με οσα εχω παρακολουθησει τα τελευταια χρονια τα cf μια χαρα μηχανακια ειναι και στην κατηγορια τους δεν εχουν να ζηλεψουν κατι απο τα τζαπανεζικα.
 
Τελευταία επεξεργασία:

RIGGER

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονικη
Όνομα
ΗΛΙΑΣ
Μοτό
Tiger 955i
Ε ναι.. άμα αντέξουν σε αυτή τη κακοποίηση τότε ο μέσος αναβάτης δεν θα έχει να φοβάται.

Επίσης θα υπάρχει σίγουρα επάρκεια σε ανταλλακτικά απο τη στιγμή που θα υπάρχουν πολλά κομμάτια σε σώματα ασφαλείας(υποθέτω τουλάχιστον)
αυτό με τα με την επάρκεια των ανταλλακτικών το σκέφτηκα και εγω αν πράγματι υπάρξει συντονισμός στο ρεύμα εφοδιασμού της ελληνικής αντιπροσωπείας. Ο συνδυασμός της έγκαιρης και συντονισμένης προμήθειας ανταλλακτικών και η αξιοπιστία του μοντέλου - αν αποδειχθεί φυσικά- ισως λειτουργήσει ως δέλεαρ σε όσους ηταν διστακτικοί στο άκουσμα "κινέζικο" και ανεβάσει το ποσοστό πωλήσεων της εταιρείας.
Πάντως το γεγονός αυτο προμήθειας της αστυνομίας με ΜΤ μόνο θετικά θα λειτουργήσει για τον αγοραστή στην Ελλάδα ο οποίος οσο γνωστή και αν ειναι η CF Motor στον πλανήτη, εχει τους ενδοιασμούς του και δικαιολογημένα φυσικά.
 

Kardabix

Μέλος
Περιοχή
Αγρίνιο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Yamaha XTZ 690
Βρε κωστή, αυτά δεν μένουν κρυφά! Καταρχήν τα συνεργεία που τα συντηρούν δεν είναι της αστυνομίας, έξω τα συντηρούν.

Η αστυνομία μέχρι τώρα χρησιμοποιούσε V-strom, Versys, Mana, Dorsoduro Κλπ. Μεγάλες εταιρείες και μαθεύτηκαν και τα καλά και τα κακά.

Τώρα με την άποψη που έχουν ορισμένοι για τους Κινέζους λογικά θα κυκλοφορήσουν βίντεο με μοτοσυκλέτες να κόβονται στη μέση πάνω στη καταδίωξη, θα βλέπουμε στο δρόμο 650mt με χυμμένα λάδια πίσω και αστυνομικούς να περιμένουν την οδική!

Ξέρω γω? Αυτό που ξέρω είναι πώς όταν είχα πάρει εγώ το Versys το 2009 το σνόμπαραν και όταν γέμισε ο τόπος με τα μπατσάδικα και είδαν πώς είναι καλή μοτοσυκλέτα και αντέχει μετά έγινε best seller. Ε κάπως έτσι τώρα θα γίνει και με τα CF. Είτε θα αποδειχτεί πώς έχουν αξία είτε θα ξεφτιλιστούν.

Πάντως σε σώματα ασφαλείας να πάρεις κάτι χωρίς σωστές προδιαγραφές δεν νομίζω κάποιος να υπέγραψε έτσι.
Καλημέρα. Άμα ποτέ βρεθούμε από κοντά έχω να σου πω ιστορίες για φορτηγά πού έχουμε πάρει στην πυροσβεστική ...
 

Kardabix

Μέλος
Περιοχή
Αγρίνιο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Yamaha XTZ 690
Με τι κριτήρια επέλεξαν τα CF για την αστυνομία αλήθεια;
Γιατί δεν μπορεί να σκέφτεσαι οικονομικές μοτο για τους ΔΙΑΣ κλπ και από την άλλη να αγοράζεις έναν σκασμό πανάκριβα διπλοκαμπινα...

Στάλθηκε από το POT-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Φυσικά και μπορείς. Εδώ είχαμε 12 χρόνια να μας δώσουν μπότες και τις πληρώναμε από την τσέπη μάς ... δεν λέω άλλα γιατί είμαστε στον αέρα.
 

Juve_750

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
CapoNord 2006 Abs a.k.a το ιταλικό διαμάντι!
Κάποια αυτοκίνητα της ΕΛ.ΑΣ είναι δωρεές.
Μην με.ρωτησετε πώς γίνεται η επιλογή των μοντέλων και με ποια κριτήρια δεν έχω ιδέα.
 

nickaoua11

Μέλος
Περιοχή
Middle Earth
Όνομα
Nikos
Μοτό
990adve
Τις καλησπέρες μου στο forum.
Έκανα και εγώ χτες ένα test ride to 800MT Touring, καθώς κοιτάω για μεσαίο προς μεγάλο on-off με ταξιδιωτικές ικανότητες.
Να σημειώσω ότι είμαι 198cm.
Αυτά που έχουν ειπωθεί και από τους προηγούμενους που την οδήγησαν επιβεβαιώθηκαν 100%. Στο πρόγραμμα rain που την οδήγησα και εγώ (600χιλ είχε πάνω του το μηχανάκι) ο ψεκασμός ήταν απαράδεκτος (οι στροφές στο ρελαντί ανεβοκατέβαιναν συνεχώς) και η αίσθηση του γκαζιού ασαφής. Επίσης κακή εντύπωση μου έκανε η αίσθηση του πίσω φρένου και το γεγονός ότι κάποια από τα πλαστικά που περιβάλουν το ντεπόζιτο και το fairing είχαν κάποια κενά στην εφαρμογή τους και με το που πέρασα από μια καλή λακκούβα χτύπησαν με χαρακτηριστικό ήχο, χωρίς όμως να τρίζουν.
Στο θέμα άνεσης για ψηλό αναβάτη τώρα, η σέλα είναι άνετη αλλά πολύ χαμηλά για το ύψος μου, ενώ το τιμόνι ψηλά πράγμα που μου έδωσε μια αίσθηση ότι είμαι χωμένος μέσα στη μηχανή. Το χαμηλό ύψος σέλας σε συνδυασμό με τις μεγάλες γωνίες στα πόδια και το ψηλό τιμόνι δεν μου επέτρεπαν να κλειδώσω τη μηχανή με τα πόδια και αρκετό βάρος έπεφτε στα χέρια μου.
Η ζελατίνα του δε με κάλυψε καθόλου σε οποιοδήποτε ύψος. Από τα 80χιλ/ω και πάνω ο θόρυβος με street κράνος ήταν δυνατός. Σε tenere 700 με στοκ σέλα και ζελατίνα δεν είχα τόσο θόρυβο από τον αέρα στο κράνος.
Μοτέρ, σασμάν μια χαρά, φρένα δυνατά με καλή αίσθηση μανέτας και αναρτήσεις με σφιχτή λειτουργία για δρόμο. Αν λυθεί το θέμα ψεκασμού θεωρώ ότι είναι μια καλή οικονομική επιλογή για χαμηλά με μέτρια αναστήματα αλλά για ύψη πάνω από 190 το στόκ στήσιμο κουράζει από το πρώτο μισάωρο.
 

nickaoua11

Μέλος
Περιοχή
Middle Earth
Όνομα
Nikos
Μοτό
990adve
Στην αντιπροσωπία που ρώτησα αν υπάρχει άλλη πιο ψηλή σέλα σαν extra μου είπαν πως δεν υπάρχει και δεν ανέφεραν τπτ για ρύθμιση ύψους.
 

akis69

Μέλος
Όνομα
ακης
Μοτό
F800gs
Αν θυμάμαι καλά υπάρχει ψηλότερη σέλα σαν έξτρα.
Τουλάχιστον αυτό έλεγαν όταν ανακοινώθηκαν τα χαρακτηριστικά της.
Όσον αφορά πωλητές,αν και σε πωλήσεις μοτοσικλετών δεν έχω εμπειρία,αλλά σε μαγαζιά με αξεσουάρ και αφτερ μάρκετ ανταλλακτικά η εξοπλισμό αναβάτη και μοτό, πολλές φορές έχω πετύχει ανίδεους πωλητές δυστυχώς και όχι σε γενικές γνώσεις αλλά ούτε στα προϊόντα που εμπορεύονται.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Όσο αστείο η γελοίο αν ακούγεται γράφτηκε σε αυστραλιανό φόρουμ από έναν ιδιοκτήτη πως ανοίγοντας να καθαρίσει το φίλτρο αέρα παρατήρησε πως δεν ήταν τέρμα σωστά τοποθετημένο στη θέση του και πιέζοντας το έπειτα να εδραστει σωστά στη συνέχεια ο ψεκασμος του δούλευε άψογα (wtf).

Ακραίο σενάριο βέβαια αλλά επειδή μιλάμε για βιομηχανική παραγωγή, νέα γραμμή παραγωγής, νέο μοτέρ στη γραμμή και Κινέζοι τεχνικοί δεν θα μου έκανε εντύπωση ο τύπος που έχουν στη γραμμή παραγωγής να μην έβαζε απόλυτα σωστά το φίλτρο στη θέση του.

Το θέμα αλιευτηκε από μέλος της σελίδας CF στην Ελλάδα δεν έψαχνα τα αυστραλιανό φόρουμ. Υποθέτω θα το ψάξουν οι ιδιοκτήτες αν έχει βάση.

Το σκεπτικό προφανώς είναι λόγω διαφορετικής ροής του αέρα να μπέρδευε ο αισθητήρας αέρα τις ενδείξεις.
 

Ricos_7

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Θεόδωρος
Μοτό
Aprilia Dorsoduro 1200cc
Καλησπέρα στην παρέα σας, είμαι καινούργιος στο φόρουμ και σας βρήκα τυχαία καθώς αναζητούσα πληροφορίες για Cfmoto και το CLX 700 Heritage.
Το συγκεκριμένο το έκανα test drive πριν κάνα δίμηνο και πλέον μπορώ να πω ότι είναι ζήτημα χρόνου η απόκτηση του. Έμεινα πολύ εντυπωσιασμένος από το συγκεκριμένο μοντέλο και μου καλύπτει τα θέλω μου.
Δυστυχώς ανέβηκε 500€ η τιμή του αλλά ήταν κάτι που το περίμενα.
Από όσο έψαξα στο φόρουμ δεν είδα τοπικ για το συγκεκριμένο μοντέλο πάρα αναφορές σε αυτό εδώ.
Συγνώμη αν είμαι εκτός θέματος.
Καλή συνέχεια και καλώς σας βρήκα.

Υγ. Το Clx 700 δεν έχει πρόγραμμα Rain, και το αναφέρω γιατί το είδα γραμμένο κάπου στο θέμα. Έχει δύο χαρτογραφήησεις , το ECO & το SPORT.
 

Dev1l

Μέλος
Περιοχή
Κεντρική Μακεδονία
Όνομα
Μανώλης
Μοτό
CFMOTO 800MT Touring 2022
Όσο αστείο η γελοίο αν ακούγεται γράφτηκε σε αυστραλιανό φόρουμ από έναν ιδιοκτήτη πως ανοίγοντας να καθαρίσει το φίλτρο αέρα παρατήρησε πως δεν ήταν τέρμα σωστά τοποθετημένο στη θέση του και πιέζοντας το έπειτα να εδραστει σωστά στη συνέχεια ο ψεκασμος του δούλευε άψογα (wtf).

Ακραίο σενάριο βέβαια αλλά επειδή μιλάμε για βιομηχανική παραγωγή, νέα γραμμή παραγωγής, νέο μοτέρ στη γραμμή και Κινέζοι τεχνικοί δεν θα μου έκανε εντύπωση ο τύπος που έχουν στη γραμμή παραγωγής να μην έβαζε απόλυτα σωστά το φίλτρο στη θέση του.

Το θέμα αλιευτηκε από μέλος της σελίδας CF στην Ελλάδα δεν έψαχνα τα αυστραλιανό φόρουμ. Υποθέτω θα το ψάξουν οι ιδιοκτήτες αν έχει βάση.

Το σκεπτικό προφανώς είναι λόγω διαφορετικής ροής του αέρα να μπέρδευε ο αισθητήρας αέρα τις ενδείξεις.
Ναι όντως το ανέβασα στην ομάδα αυτό και αν δεις στα σχόλια ο Ηλίας έκανε μια μικρή πατέντα που φαίνεται να έχει μια μικρή βελτίωση, ανέφερε:

"Έχω μπερδευτεί θέλω και μια δεύτερη γνώμη. Νομίζω ότι υπάρχει μια μικρή βελτίωση όποιος θέλει ας κάνει αυτή την πατέντα. Πρέπει να μπει μια φλάντζα ανάμεσα στο φίλτρο και στην βάση του. Έτσι σπρώχνει πιο μπροστά το φίλτρο και σφραγίζει τελείως. Και νομίζω ότι υπάρχει μια μικρή βελτίωση στα περίεργα κοψίματα και δουλευει λίγο πιο ομαλά. Μπορείτε να το κάνετε με χαρτόνι. Εγώ το εφτιαξα πρόχειρα και στον printer από πλαστικό δεν δημοσιεύω τίποτα ακόμα οποίος θέλει ας μου στείλει μνμ για το αρχείο stl αλλά είναι πανεύκολο με χαρτόνι"

Παρακάτω όμως, σίγουρα νομίζω πως πρέπει να το φτιάξουν αυτό, μόλις δημοσιευτεί και η σωστή χαρτογράφηση από την CFMoto με Update θα στρώσει. Ήδη είναι στα σκαριά, το ανέφερε και ένας Αυστραλός Δημοσιογράφος (σε αυτά που πήραν για τεστ ανέφερε πως με το update έστρωσε λίγο η κατάσταση), το καλό είναι πάντως οτι η CF το κυνηγάει.

Για το ύψος που διάβασα πιο πάνω, έχω να πω οτι με μια ζελατίνα πιο ψηλή το πρόβλημα θα επιλυθεί, το ίδιο πρόβλημα είχα στο vstrom μου. Ζελατίνα βρίσκεις σε aliexpress και σε λίγο καιρό όλο και κάποιος θα βγάλει στην ΕΕ ή στην Ελλάδα πιο ψηλή.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Ναι όντως το ανέβασα στην ομάδα αυτό και αν δεις στα σχόλια ο Ηλίας έκανε μια μικρή πατέντα που φαίνεται να έχει μια μικρή βελτίωση, ανέφερε:

"Έχω μπερδευτεί θέλω και μια δεύτερη γνώμη. Νομίζω ότι υπάρχει μια μικρή βελτίωση όποιος θέλει ας κάνει αυτή την πατέντα. Πρέπει να μπει μια φλάντζα ανάμεσα στο φίλτρο και στην βάση του. Έτσι σπρώχνει πιο μπροστά το φίλτρο και σφραγίζει τελείως. Και νομίζω ότι υπάρχει μια μικρή βελτίωση στα περίεργα κοψίματα και δουλευει λίγο πιο ομαλά. Μπορείτε να το κάνετε με χαρτόνι. Εγώ το εφτιαξα πρόχειρα και στον printer από πλαστικό δεν δημοσιεύω τίποτα ακόμα οποίος θέλει ας μου στείλει μνμ για το αρχείο stl αλλά είναι πανεύκολο με χαρτόνι"

Παρακάτω όμως, σίγουρα νομίζω πως πρέπει να το φτιάξουν αυτό, μόλις δημοσιευτεί και η σωστή χαρτογράφηση από την CFMoto με Update θα στρώσει. Ήδη είναι στα σκαριά, το ανέφερε και ένας Αυστραλός Δημοσιογράφος (σε αυτά που πήραν για τεστ ανέφερε πως με το update έστρωσε λίγο η κατάσταση), το καλό είναι πάντως οτι η CF το κυνηγάει.

Για το ύψος που διάβασα πιο πάνω, έχω να πω οτι με μια ζελατίνα πιο ψηλή το πρόβλημα θα επιλυθεί, το ίδιο πρόβλημα είχα στο vstrom μου. Ζελατίνα βρίσκεις σε aliexpress και σε λίγο καιρό όλο και κάποιος θα βγάλει στην ΕΕ ή στην Ελλάδα πιο ψηλή.
Εδώ έφαγαν λίγο φάουλ οι Κινέζοι καθώς στην τρέλα τους να βγάλουν πολλά μοντέλα μαζί άφησαν κουσούρια τύπου μοτοσυκλέτα προπαραγωγης στα πρώτα μηχανάκια. Τουλάχιστον στο 800mt. Αν ει αι μονάχα ένα θέμα tuning μικρό το κακό παντως.
 
Top Bottom