Σόρι, το σχόλιο ήταν αστείο (μάλλον) αλλά παρεξηγήσιμο. Δεν ήθελα να ειρωνευτώ τον συνομιλητή, έλεγα και εγώ τα ίδια και τελικά σε καμία μάρκα δεν έχει "χαλάσει" κάτι ακριβώς, υπήρχαν αστοχίες σε οθόνες BOSCH της BMW και ΚΤΜ με υγρασία, προβλήματα κακού προγραμματισμού (πχ στάθμη καυσίμου σε ΚΤΜ και διάφορα άλλα χαζά τύπου αστοχίες σε συνδέσεις μπλουτούθ) αλλά βλάβες τύπου "ήμουν στο Κιργιστάν και μου χάλασε το τράξιον και η βόλτα μου" δεν έχουμε δει, έστω ακόμα. Έχουμε διαβάσει "ήμουν στο Κιργιστάν και το καρμπιρατέρ δεν είχε αρκετό αέρα και έσπρωχνα στις ανηφόρες" όμως, λέω ένα παράδειγμα.
Συμφωνούμε στο ότι δεν υπάρχει δεν χαλάει. Από την άλλη, ένα χρόνο μετά την απόκτηση συβαριτικού εξοπλισμού που ενδεχομένως χαλάει αλλά απλουστεύει την ζωή με μικρές λεπτομέρειες που σε μιά ημέρα 15 ωρών μετακίνησης μαζεύονται πολλές και το καταλαβαίνω την επόμενη ημέρα γιατί η ηλικία μου δεν χαρίζει και η "αγυμνασιά" λόγω συνθηκών στα χιλιόμετρα επίσης, με το πόσο ξεκούραστος είμαι και δεν μετανιώνω. Κάτι που ΙΣΩΣ χαλάσει, αλλά δεν χαλάει και μέχρι τότε θα μου κάνει την διαδρομή μου πιο απολαυστική και πιο όμορφη και πιο ασφαλή λόγω μικρότερης κούρασης, από εμένα είναι ναι.
Και απορώ λίγο με την σχιζοφρένειά μας. Θέλουμε εξοπλισμό, είναι ακριβά τα μηχανάκια. Δεν θέλουμε εξοπλισμό, μα γυμνό το δίνουν, τι φάση. Τα πάντα φτιάχνονται στην Κίνα αλλά αν είναι σε Κινέζικο μηχανάκι χαλάνε.
Μπορεί να είναι και έτσι βέβαια, δεν ξέρεις ποτέ. Το βέβαιο είναι ότι μαθαίνουν με απίθανη ταχύτητα και η πρώτη μπουνιά στην κατηγορία πέφτει βαριά.