Το μεγάλο μας πρόβλημα είναι αυτο.... νομίζουμε ότι 2000 είναι κανένα ποσό που συζητάει ο γερμανός, αμερικανός κλπ φυσιολογικά αμοιβωμενοι άνθρωποι!
Αστείο ποσό είναι για όλους αυτούς και σοβαρό για εμάς
Άσε που δεν τους νοιάζει η Ελλάδα και ο ελληνας....ψιλικατζης!
Εγώ παρατήρησα καλές αλλαγές στο ΑΤ adve και όταν έρθει και Ελλάδα θα το δούμε καλύτερα!
Ως γενική ιδέα, έχεις απόλυτα δίκιο!
Αλλά μια ποδιά -που λείπει ρε φίλε, δεν την έβαλες εξ αρχής- κι ένα σετάκι κάγκελα δεν κάνουν 2 χιλιάρικα, πώς να γίνει?
Το ride by wire Κώστα @
onroad το προτιμάνε πλέον για λόγους πλήρους ελέγχου της καύσης και το εκμεταλλεύονται για την τελειοποίηση των ηλεκτρονικών βοηθημάτων (traction control κλπ). Επίσης και για μετέπειτα τοποθέτηση (ενεργοποίηση μάλλον....
) του cruise control που λείπει όντως ! (+2000€ μην ξεχνιόματε
). Και για τα άλλα που λέω παρακάτω.
Τα αντίστοιχα συστήματα που δοκίμασα σε GS/LC δεν έχουν καμιά σχέση με τα παλιότερα "αυτοκινητάδικα" @
Savvas62 Σάββα. Για τα οποία φυσικά έχεις δίκιο!!! Πατάς σήμερα κι επιταχύνεις "αύριο"....
Το ίδιο κι όταν "αφήνεις"....
Στα μηχανάκια του σήμερα είναι κανονικά τα πράγματα . Κι εκεί βασίζονται και τα "προγράμματα" που συνήθως έχουν. Φουλ απόδοση, βροχή, χώμα κλπ. Ουσιαστικά αλλάζει ο τρόπος απόκρισης του κινητήρα, στην εντολή σου (μέσω της γκαζιέρας). Μηχανικά θα ήταν εφικτό με αλλαγή της διαμέτρου στο ημικύκλιο που καταλήγει το συρματόσχοινο του γκαζιού. Αλλά αυτό βέβαια θα είχε απαγορευτικό όγκο κια βάρος. Τα ηλεκτρονικά αντίθετα, είναι άνευ τετοιου "κόστους"
Σαφώς υπάρχουν και περιπτώσεις διαφορετικής χαρτογράφησης της ECU , αλλά πολλές επιλογές mode λειτουργίας, έχουν να κάνουν ΜΟΝΟ με την απόκριση στο γκάζι!
Καλημέρα μας/σας και καλώς τη νέα εποχή!!!
ΥΓ: δεν αλλάζω το 3μαυρο με τίποτα
αρκετά ηλεκτρονικά ψιψινια έχει, δε θέλω άλλα