CRF 1000L AFRICA preparing for big trips

GGS

Μέλος
Όνομα
Γιωργος
Μοτό
Honda CRF 1000L-Africa Twin
ΩΩΩ!!!


Κώστα , το έχεις τουμπανιάσει και το χρησιμοποιείς όπως του αρμόζει!!


Ταξιδαρα!!:woho:


Και στην επομένη!!!


Να σε ρωτήσω καμία πληροφορία για το μπροστινό τούμπλες.


Πήρες ολο τον τροχό απ ότι κατάλαβα ,σωστα;


Από ελλαδα ή εξωτερικο ?

Σου ήρθε πλεγμένος ?

Εχει καμία ιδιαιτερότητα , πχ στην ακτινολογική ?

Αν θες , λες κι ένα κοστος.


Να λιώσεις δεκαδες ζευγάρια λάστιχα !!!:friendship:
 

onroad

Superhero
Περιοχή
7th continent traveler
Όνομα
κωνσταντινος δε γκρειτ
Μοτό
1200 / 2012
ΩΩΩ!!!


Κώστα , το έχεις τουμπανιάσει και το χρησιμοποιείς όπως του αρμόζει!!


Ταξιδαρα!!:woho:


Και στην επομένη!!!


Να σε ρωτήσω καμία πληροφορία για το μπροστινό τούμπλες.


Πήρες ολο τον τροχό απ ότι κατάλαβα ,σωστα;


Από ελλαδα ή εξωτερικο ?

Σου ήρθε πλεγμένος ?

Εχει καμία ιδιαιτερότητα , πχ στην ακτινολογική ?

Αν θες , λες κι ένα κοστος.


Να λιώσεις δεκαδες ζευγάρια λάστιχα !!!:friendship:
Καλησπερααααααα , το crf1000 συμπεριφέρθηκε άψογα στα δυο πρώτα ταξίδια , πολύ προβλέψιμο σαν ένα μεγάλο εντουρο .

Πάμε τώρα για τον εμπρός τροχό , έστειλα τα κέντρα μου στην Ιταλία για να μου κάνουν και τους δυο τροχούς , μετά από 15 μέρες μου απάντησαν ότι μπορούν μόνο τον εμπρός καθώς δεν έχουν βγάλει στεφάνι με τόσες τρύπες για τις ακτίνες του πίσω κέντρου (νομίζω 32 ) και ότι θα βγάλουν στο μέλλον .
Μου έστειλαν τον εμπρός τροχό και φυσικά δεν
Χρέωσαν καθόλου μεταφορικά .
Για το πίσω ακόμα και σήμερα δεν έχουν βγάλει κάτι .

Ακτινολογηση γίνετε εδώ όπως υπάρχουν εδώ κιτ επισκευής σε περίπτωση βλάβης , αν καταφέρεις να την στραβώσεις και χάσει αέρα μπαίνει άμεσα σαμπρέλα και είσαι οκ

Από τότε που τον τοποθέτησα έκανα περίπου 19000km από τα οποία αρκετά χωμάτινα , η ζάντα είναι ολόισια .

Το κόστος θα στο στείλω με πμ , για την πίσω ζάντα έχω βρει λύση και λογικά κάτι θα κάνω και με αυτό αλλά από το Νοέμβριο και μετά .

Υγεία να έχουμε και χρόνο και όλο κάποια βόλτα θα καθίσει να κάνουμε


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

onroad

Superhero
Περιοχή
7th continent traveler
Όνομα
κωνσταντινος δε γκρειτ
Μοτό
1200 / 2012
Αγόρασα σήμερα ένα μπροστινό ολόκληρο (πιρούνι ) στο ebay από Αμερική , θα το έχω άμεσα στα χέρια μου .
Το έκανα αυτό γιατί το μπροστινό του αφρικα έχει κάποια θέματα και σε περίπτωση που στείλω τα δικά μου για βαφή , δεν θα ήθελα να ακινητοποιησω το μηχανάκι , επίσης θα είναι διαθέσιμα σε όποιον άλλο τα χρειαστεί .

Κόστος αγοράς 200$ και δωρεάν μεταφορικά για Αμερική .


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

GGS

Μέλος
Όνομα
Γιωργος
Μοτό
Honda CRF 1000L-Africa Twin
Αγόρασα σήμερα ένα μπροστινό ολόκληρο (πιρούνι ) στο ebay από Αμερική , θα το έχω άμεσα στα χέρια μου .
Το έκανα αυτό γιατί το μπροστινό του αφρικα έχει κάποια θέματα και σε περίπτωση που στείλω τα δικά μου για βαφή , δεν θα ήθελα να ακινητοποιησω το μηχανάκι , επίσης θα είναι διαθέσιμα σε όποιον άλλο τα χρειαστεί .

Κόστος αγοράς 200$ και δωρεάν μεταφορικά για Αμερική .


Sent from my iPhone using Tapatalk
Κωστα ,τι θεματα εχεις με το μπροστινο ? Βαφης?
 

onroad

Superhero
Περιοχή
7th continent traveler
Όνομα
κωνσταντινος δε γκρειτ
Μοτό
1200 / 2012
Κωστα ,τι θεματα εχεις με το μπροστινο ? Βαφης?
Θα το πω απλά αλλά είναι λίγο πιο σύνθετο , το πιρούνι μας έχει αυτο το άθλιο χρυσό χρώμα ( που φωνάζει από μακριά «εδώ είμαι -κοιτάξτε με») για να το πετύχουν αυτό έχουν κάνει κάποια διεργασία στην βαφή που δεν τους πέτυχε - το αποτέλεσμα είναι - εσωτερικά στη μπουκάλα , φεύγει η ανοδιωση , δημιουργούνται ρινίσματα , με αποτέλεσμα αυτά να πηγαίνουν στις τσιμούχες και να έχουμε διαρροή λαδιού !
Έχουν ανοιχτεί πολλά πιρούνια και έχει διαπιστωθεί το πρόβλημα , εδώ στην Ελλάδα η χοντα μου απάντησε ότι μέχρι στιγμής δεν είχαν κανένα κρούσμα , αλλά και κανένας δεν άνοιξε το πιρούνι για έλεγχο .
Το λάδι που χρησημοποιει η χοντα είναι άθλιο και υπάρχει τρομακτική βελτίωση μόνο με την αλλαγή λαδιού (αυτά σε επικοινωνία τηλεφωνική που είχα με βελτιωτικό οικο στην Αυστραλία που έχει φτιάξει πολλά crf1000 )
Εγώ θα αλλάξω τα λάδια άμεσα και θα βγάλω φωτό το εσωτερικό , αλλά πήρα και τα αλλά μιας και η τιμή ήταν «χώμα» και δεν θα πλήρωνα τίποτα για την μεταφορά .
Η λύση είναι , αποστολή στην Ιαπωνία και περίπου 40 μέρες για μεταφορά και βαφή με κόστος περίπου 450€ .

Η δεύτερη λύση είναι αγορά πιρούνια από ohlins με κόστος 3000€


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Reactions: GGS

christof40

Μέλος
Όνομα
χριστοφορος
Μοτό
cbr r1 gsxr το γνωστο ninja
γιατι βρε κωστα να τα στειλει καποιος στην ιαπωνια:Watching:?
οτι θελει (ανωδιωση,σκληροχρωμιο,βαβη) τα κανει εδω με το 1/3 του κοστους
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Το λάδι που χρησημοποιει η χοντα είναι άθλιο και υπάρχει τρομακτική βελτίωση μόνο με την αλλαγή λαδιού (αυτά σε επικοινωνία τηλεφωνική που είχα με βελτιωτικό οικο στην Αυστραλία που έχει φτιάξει πολλά crf1000 )
Εγώ θα αλλάξω τα λάδια άμεσα και θα βγάλω φωτό το εσωτερικό , αλλά πήρα και τα αλλά μιας και η τιμή ήταν «χώμα» και δεν θα πλήρωνα τίποτα για την μεταφορά .
Εγω παντως εχω βρει το μπροστινο τελειο με οτιδηποτε λαδι εχει η Χονδα μεσα, μαλιστα εχοντας παιξει λιγο χρησιμοποιω τις μαμα ρυθμισεις ενω το πισω ολο το πειραζω αναλογα με το τεραιν, φορτωμα κλπ. Αν τωρα μια απλη αλλαγη λαδιων κανει το μπροστινο ακομα καλυτερο, all the better for it. Θα το κανω κι'εγω συντομα, αλλαζω λαδια μπροστινου στα μηχανακια μου καθε 24-28Κ χμ.

Εκει που "πασχει" το μηχανακι οταν φορτωνεται ειναι στη σκληροτητα του πισω ελατηριου που ειναι στα 83Ν/mm ενω για παραδειγμα αυτο που δινει η Ohlins για νορμαλ κιλα αναβατη (75-90) ειναι 95N/mm. Επισης η αποσβεση επαναφορας θα μπορουσε ναναι μεγαλυτερη (εγω την εχω φτασει καποιες φορες σχεδον στο μαξιμουμ), αυτο τοχουνε φτιαξει καποιοι προσθετοντας μια ροδελα στο εσωτερικο καθως το αμορτισερ ειναι φουλ επισκευασιμο.

Τωρα σχετικα με τα ρινισματα γινεται πολυ κουβεντα στο σχετικο νημα στο advrider.com, καποιοι αλλοι που τα ανοιξανε για αλλαγη λαδιου στο UK/US φορουμ δεν βρηκανε τιποτα μεμπτο. Πες μας τι θα βρεις μιας και απ'οτι φαινεται εδω θα ανοιξεις τα πηρουνια πρωτος. Οσο για πηρουνι με 200$, ειναι πραγματικα τζαμπα!
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Γι'αυτους που πανε/ταξιδευουν στο χωμα, ενα ακομη σετ καγκελων που δεν περνανε ψηλα πανω απο το μηχανακι ειναι αυτα της Καναδεζικης Outback Motortek (εχουν αναφερθει προηγουμενα σ'αυτο το νημα). Ειναι φοβερα στιβαρα, αν και απο τις φωτο φαινοντουσαν λιγο "agricultural". Τα ειδαμε απο κοντα στο Bishkek του Kyrgizstan στον τελος του ταξιδιου πανω στο CRF1000 του Πολωνου Bartek, και απο κοντα δειχνουν μια χαρα. Προστατευουν και το πλαϊνο καπακι και ο Bartek ταχει συνδυασει με την αλουνινενια ποδια της Motortek. Αν ταχα δει απο κοντα πριν βαλω τα SW-Motech θαβαζα μαλλον αυτα και θα κραταγα την μαμισια ποδια-στριγκακι, απο την αλλη βεβαια τα Motech μαζι με την ποδια Xtreme της ΚΤουρατεκ που εβαλα προστεψανε πολυ καλα το μηχανακι στις πτωσεις που ειχα.

Τα βαζω εδω για πληροτητα σχετικα με τον εξοπλισμο του CRF.

 

onroad

Superhero
Περιοχή
7th continent traveler
Όνομα
κωνσταντινος δε γκρειτ
Μοτό
1200 / 2012
Ένα άλλο θέμα που υπάρχει είναι το εμπρός φτερό , μπουκώνει εύκολα , όποτε θέλει το κιτ που το σηκώνεις λίγο ή το εντουρο φτερό .

Όταν το φτερό μπουκώσει επειδή είναι διαιρούμενο , ξεκουμπωνει στα πίσω σημεία του , βάζω μια φωτό , οπότε θέλει προσοχή .



Sent from my iPhone using Tapatalk
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Όλες αυτές οι ελλειψεις-προβληματακια.....δικαιολογουν την έλευση του at adve!
Το λέω γιατί βιάστηκαμε να τους κατηγορήσουμε :D
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Όλες αυτές οι ελλειψεις-προβληματακια.....δικαιολογουν την έλευση του at adve!
Το λέω γιατί βιάστηκαμε να τους κατηγορήσουμε :D
γιατί λες ότι βιαστήκαμε?
έπρεπε να βγάλουν άλλο μοντέλο, με +2000€ για να καλύψουν τα αυτονόητα (που είχαν εξ αρχής στα Άφρικα από το 1988) ?
Γι αυτό τους "κατηγορούμε" και δεν αλλάζει. ;)
 

GGS

Μέλος
Όνομα
Γιωργος
Μοτό
Honda CRF 1000L-Africa Twin
Ένα άλλο θέμα που υπάρχει είναι το εμπρός φτερό , μπουκώνει εύκολα , όποτε θέλει το κιτ που το σηκώνεις λίγο ή το εντουρο φτερό .

Όταν το φτερό μπουκώσει επειδή είναι διαιρούμενο , ξεκουμπωνει στα πίσω σημεία του , βάζω μια φωτό , οπότε θέλει προσοχή .



Sent from my iPhone using Tapatalk
ναι , θελει τους αποστατες του για την λασπη γιατι δεν εχει πολυ "αερα" το φτερο με το λαστιχο .ειδικα με χωματινα.

εγω ειχα βαλει της rugged roads που εδιναν εναν "αερα" 2-3 cm ,και καναν δουλεια.
εχει βγαλει και η rox απ οτι εχω δει.

ομως , στα πολλα χλμ στην ασφαλτο (150+) βγαζει ενα κραδασμο το μπροστα.

γ
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
γιατί λες ότι βιαστήκαμε?
έπρεπε να βγάλουν άλλο μοντέλο, με +2000€ για να καλύψουν τα αυτονόητα (που είχαν εξ αρχής στα Άφρικα από το 1988) ?
Γι αυτό τους "κατηγορούμε" και δεν αλλάζει. ;)
Το μεγάλο μας πρόβλημα είναι αυτο.... νομίζουμε ότι 2000 είναι κανένα ποσό που συζητάει ο γερμανός, αμερικανός κλπ φυσιολογικά αμοιβωμενοι άνθρωποι!
Αστείο ποσό είναι για όλους αυτούς και σοβαρό για εμάς
Άσε που δεν τους νοιάζει η Ελλάδα και ο ελληνας....ψιλικατζης!
Εγώ παρατήρησα καλές αλλαγές στο ΑΤ adve και όταν έρθει και Ελλάδα θα το δούμε καλύτερα!
 

onroad

Superhero
Περιοχή
7th continent traveler
Όνομα
κωνσταντινος δε γκρειτ
Μοτό
1200 / 2012
Μια από τις αλλαγές είναι το ride by wire , δεν καταλαβαίνω τον λόγο μιας και δεν υπάρχει cruise control, για να γίνει ακόμα πιο οικονομικό στο καύσιμο ; Για να υπάρχει ένα ακόμα εξάρτημα που θα μπορεί να χαλάσει ;

Φυσικά και είναι καλοδεχούμενες οι αλλαγές αλλά δεν είναι κάτι φοβερό .

Το μηχανάκι θέλει cruise control και tubeless ζάντες με καλές ακτίνες .με αυτά τα πράγματα τα 2000€ δεν θα ήταν πολλά .


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Savvas62

Μοτοβόλτα = ΙΕΡΗ - ΑΠΑΡΑΒΙΑΣΤΗ και ΑΙΤΙΑ ΠΟΛΕΜΟΥ
Όνομα
Σάββας
Μοτό
HONDA RC 90, HONDA HF-05, HONDA PCX 125+150, YAMAHA CYGNUS
Αυτό το ride by wire δεν ξέρω πόσο καλό μπορεί νάναι σε μοτό γιατί σε αυτοκίνητο όταν πρωτο οδήγησα αντίστοιχο και πίστευα ότι θα φρενάρει αφήνοντας το γκάζι κιτρίνισα όταν είδα την υστέρηση αποκρίσεως και ότι κάνει ώωωωρα να κόψει με το μηχανόφρενο.

Μακάρι στα μοτό να μην είναι έτσι.
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Το μεγάλο μας πρόβλημα είναι αυτο.... νομίζουμε ότι 2000 είναι κανένα ποσό που συζητάει ο γερμανός, αμερικανός κλπ φυσιολογικά αμοιβωμενοι άνθρωποι!
Αστείο ποσό είναι για όλους αυτούς και σοβαρό για εμάς
Άσε που δεν τους νοιάζει η Ελλάδα και ο ελληνας....ψιλικατζης!
Εγώ παρατήρησα καλές αλλαγές στο ΑΤ adve και όταν έρθει και Ελλάδα θα το δούμε καλύτερα!
Ως γενική ιδέα, έχεις απόλυτα δίκιο!
Αλλά μια ποδιά -που λείπει ρε φίλε, δεν την έβαλες εξ αρχής- κι ένα σετάκι κάγκελα δεν κάνουν 2 χιλιάρικα, πώς να γίνει?


Το ride by wire Κώστα @onroad το προτιμάνε πλέον για λόγους πλήρους ελέγχου της καύσης και το εκμεταλλεύονται για την τελειοποίηση των ηλεκτρονικών βοηθημάτων (traction control κλπ). Επίσης και για μετέπειτα τοποθέτηση (ενεργοποίηση μάλλον....:p:D) του cruise control που λείπει όντως ! (+2000€ μην ξεχνιόματε:D). Και για τα άλλα που λέω παρακάτω.


Τα αντίστοιχα συστήματα που δοκίμασα σε GS/LC δεν έχουν καμιά σχέση με τα παλιότερα "αυτοκινητάδικα" @Savvas62 Σάββα. Για τα οποία φυσικά έχεις δίκιο!!! Πατάς σήμερα κι επιταχύνεις "αύριο"....:punch::punch::punch::punch: Το ίδιο κι όταν "αφήνεις"....
Στα μηχανάκια του σήμερα είναι κανονικά τα πράγματα . Κι εκεί βασίζονται και τα "προγράμματα" που συνήθως έχουν. Φουλ απόδοση, βροχή, χώμα κλπ. Ουσιαστικά αλλάζει ο τρόπος απόκρισης του κινητήρα, στην εντολή σου (μέσω της γκαζιέρας). Μηχανικά θα ήταν εφικτό με αλλαγή της διαμέτρου στο ημικύκλιο που καταλήγει το συρματόσχοινο του γκαζιού. Αλλά αυτό βέβαια θα είχε απαγορευτικό όγκο κια βάρος. Τα ηλεκτρονικά αντίθετα, είναι άνευ τετοιου "κόστους" ;)
Σαφώς υπάρχουν και περιπτώσεις διαφορετικής χαρτογράφησης της ECU , αλλά πολλές επιλογές mode λειτουργίας, έχουν να κάνουν ΜΟΝΟ με την απόκριση στο γκάζι!


Καλημέρα μας/σας και καλώς τη νέα εποχή!!! ;)


ΥΓ: δεν αλλάζω το 3μαυρο με τίποτα:D:D:D:D αρκετά ηλεκτρονικά ψιψινια έχει, δε θέλω άλλα:rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes:
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
@forester ....οι διάφορες δεν είναι μόνο αυτό που αναφέρεις τεο!
Όλες οι εταιρείες μετά απο τα φρέσκα μοντέλα, κάνουν βελτιώσεις ουσιαστικές!
Εδώ μιλάμε για τεποζιτο, καγκελα, σχάρες, προφυλακτηρες και άλλα πολλά ελαττώματα του πρώτου ΑΤ!
Π.χ...gs 04 με gs 07
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
@forester ....οι διάφορες δεν είναι μόνο αυτό που αναφέρεις τεο!
Όλες οι εταιρείες μετά απο τα φρέσκα μοντέλα, κάνουν βελτιώσεις ουσιαστικές!
Εδώ μιλάμε για τεποζιτο, καγκελα, σχάρες, προφυλακτηρες και άλλα πολλά ελαττώματα του πρώτου ΑΤ!
Π.χ...gs 04 με gs 07
Είχαν τα gs 04 με 07 τόση διαφορά σε χρήμα? Δε νομίζω... Τόση δεν είχαν ούτε όταν έβαλαν το μοτερ με τους διπλούς εκκεντροφόρους το 2010! Η μάλλον τόση ήταν στο μοντέλο του 2010 σε σχέση με το 1ο του 2004 ;)

Τες παν, φιλολογική κουβνετα γίνεται, αφου "μαρούλι" για να πάρουμε μοδελάκι 2017 δεν υπάρχει :D
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Είχαν τα gs 04 με 07 τόση διαφορά σε χρήμα? Δε νομίζω... Τόση δεν είχαν ούτε όταν έβαλαν το μοτερ με τους διπλούς εκκεντροφόρους το 2010! Η μάλλον τόση ήταν στο μοντέλο του 2010 σε σχέση με το 1ο του 2004 ;)

Τες παν, φιλολογική κουβνετα γίνεται, αφου "μαρούλι" για να πάρουμε μοδελάκι 2017 δεν υπάρχει :D
Το παράδειγμα gs το ανέφερα για τις βελτιώσεις και μόνο!
Το δικό μου είχε 1500 ευρώ διαφορά....ειχε όμως το esp και δεν θυμάμαι τι αλλο
 
Top Bottom