Προσωπικά καρφάκι δε μου καίγεται για το αν πήρε άλογα (και ξέρουμε πλέον πως δεν πήρε).
Αντιθέτως υποδέχομαι με χαρά το γεγονός ότι πήρε επιπλέον 7Nm σε 750 στροφές χαμηλότερα και πλέον παίζει στα 112Nm στις 5.500 στροφές (από 105Nm στις 6.250 στροφές που ήταν). Επίσης φυσικά υποδέχομαι με χαρά και όλες τις λοιπές αλλαγες γιατί προσωπικά μιλώντας μου ταιριάζουν απόλυτα για το είδος και τη κατηγορία μοτοσυκλέτας.
Έχουμε μια "απλή" εκδοχή που παραμένει στο χωμάτινο προσανατολισμό με περισσότερο σύγχρονες πινελιές και επιτέλους μετά το Tuareg 660 έχουμε άλλη μια ολοκληρωμένη πρόταση.
Επίσης έχουμε μια έκδοση AS που φαίνεται ότι θα γίνει πιο απολαυστική στην άσφαλτο και θα μπορεί να πατάει χώμα στα πλαίσια του συνολικού χαρακτήρα της, με τους απαραίτητους συμβιβασμούς δλδ.
Από εμένα -τουλάχιστον με όσα έχω διαβάσει από τον ειδικό τύπο- παίρνει ένα μεγάλο ΝΑΙ και στις δυο εκδόσεις με όλες τις προσθήκες και τους περιορισμούς που έχουν βάλει στη ποικιλία επιλογών.