Domi's corner

:)
 
Τελευταία επεξεργασία:
Θα στρώσει πιστεύω τραβα καμιά βόλτα να ζεσταθούν.
Η αληθεια ειναι οτι ηταν παρατημενο το μηχανακι κ ειδα οτι η σταθμη του λαδιου ηταν στο minimun. Thanks παντως

Στάλθηκε από το SM-G361F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Να και το δικό μου !
17349633_10210763061531769_969355259598781169_o.jpg
Πως μου ξέφυγε αυτο :Watching:?Μοντέλο '95?Τι εξάτμιση έχει?


Χαιρετω την παρεα, προσφατα αποκτησα κ γω ενα ντομι, ολα καλα μεχρι που το μηχανακι εμεινε σταυθμευμενο για μια μερα κ επειτα δν μπορουσα να βγαλω νεκρα καθως το ειχα αφησει με 1η μεσα αλλα ουτε κ να ανεβασω σε 2α, αρχικα παρατηρησα οτι ψιλοεβρισκε ο μοχλος της ταχυτητας στο προστατευτικο καπακι του μπροστινου γραναζιου, το διορθωσα αλλα το προβλημα παρεμεινε μεχρι που τελικα το εβαλα μπροστα το γυρισα λιγο με τν 1η μεσα κ αφου ζεσταθηκε δουλευουν ολες κανονικα, ακομα κ τωρα που εχει ψιλοκρυωσει! Εχει συμβει σε κανεναν κατι παρομοιο? Ζητω συγνωμη προκαταβολικα απο τν διαχειρηση αν γραφω σε λαθος θεμα.

Στάλθηκε από το SM-G361F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Η αληθεια ειναι οτι ηταν παρατημενο το μηχανακι κ ειδα οτι η σταθμη του λαδιου ηταν στο minimun. Thanks παντως

Στάλθηκε από το SM-G361F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Γειά σου Βαγγέλη
Αν ο μοχλός των ταχυτήτων συνεχίζει να έχει μπόσικα παρά το σφίξιμο που (προφανώς) του έκανες θα χρειαστείς καινούργιο γιατί έχει φαγωθεί το καρέ(δόντια).Εγώ είχα πάρει απο τον Καρρέρ ο οποίος μου έδωσε απο XR600.
Και πρόσθεσε την σωστή ποσότητα λαδιού,συνήθως δουλεύει καλύτερα μετά :laugh:
 
Μιας και ξανασηκώσαμε την σημαία των NX :laugh:να προσθέσω υλικό για το φιλοθέαμον κοινο
737cda1d4d3f50c6ba500f0dc1d00105.jpg

c2d11db8b897271fcc52c496aa4392ea.jpg


XR500 Replica
599321f9862f1ac4ee6b7c820f34e5bd.jpg

306d78f46daf096863401d4c309f8f69.jpg


Όχι δεν είναι FMX650
aed77bf9f02b011e006e63c2bf8c0fed.jpg

4969a5fbebd67d1ac8d08c9bd0d5d424.jpg
 
Πως μου ξέφυγε αυτο :Watching:?Μοντέλο '95?Τι εξάτμιση έχει?

Φοράει διπλές χειροποίητες . Και τώρα είναι έτσι.Έχω ξεκινήσει την μεταμόρφωση :D
PSX_20170420_132210_zps3famujio.jpg
 
Μιας και ξανασηκώσαμε την σημαία των NX :laugh:να προσθέσω υλικό για το φιλοθέαμον κοινο
737cda1d4d3f50c6ba500f0dc1d00105.jpg

c2d11db8b897271fcc52c496aa4392ea.jpg


XR500 Replica
599321f9862f1ac4ee6b7c820f34e5bd.jpg

306d78f46daf096863401d4c309f8f69.jpg


Όχι δεν είναι FMX650
aed77bf9f02b011e006e63c2bf8c0fed.jpg

4969a5fbebd67d1ac8d08c9bd0d5d424.jpg
τα πρωτα δυο ειναι ολα τα λεφταααααααα... :omg2:
 
Φοράει διπλές χειροποίητες . Και τώρα είναι έτσι.Έχω ξεκινήσει την μεταμόρφωση :D
PSX_20170420_132210_zps3famujio.jpg
'Μαμά' δηλαδή και το δικό σου :laugh:.Αν μπορείς βάλε καμιά φωτό παραπάνω απο το πίσω/πλάγιο μέρος.
 
Μήπως γνωρίζει κανένας αν ταιριάζουν οι ζάντες από το fmx στο dominator? Επειδή βρήκα μια να το πω ευκαιρία σε γνωστό site !

Στάλθηκε από το SM-J710F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Μήπως γνωρίζει κανένας αν ταιριάζουν οι ζάντες από το fmx στο dominator? Επειδή βρήκα μια να το πω ευκαιρία σε γνωστό site !

Στάλθηκε από το SM-J710F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Η πίσω ταιριάζει αλλά η μπροστινή όχι.
 
Etimo to domi pedia
370a07f29a849643bee92171b8e020b2.jpg
529f8afeb5658a96fe7233f472e65065.jpg


Στάλθηκε από το MI 6 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Για πείτε γνώμες..
4235dd62a5feac9f5ad27e5c644dac57.jpg
d7b480a30876a25781941cea9bafc16c.jpg
9df6e5c486119a34600e68b062cfb0f0.jpg
94eeafaee1846c47d6ed37299649765f.jpg
0675cf5d9206096d39118059313d7d0d.jpg
deaf0960f9fd6f919556bbcc9e0d759c.jpg
a861b8915e0129187d8f162dd3af524a.jpg
955195ecc2d1ba0b2f93291b8be8ec65.jpg
becee4b437b24fdbb161b8ecd60db9d6.jpg


Σεντ φρομ Dakarete-φον
 
Κακή συντήρηση και κακός βενζινας...
Για πες χλμ..
 
Για πείτε γνώμες..
4235dd62a5feac9f5ad27e5c644dac57.jpg
d7b480a30876a25781941cea9bafc16c.jpg
9df6e5c486119a34600e68b062cfb0f0.jpg
94eeafaee1846c47d6ed37299649765f.jpg
0675cf5d9206096d39118059313d7d0d.jpg
deaf0960f9fd6f919556bbcc9e0d759c.jpg
a861b8915e0129187d8f162dd3af524a.jpg
955195ecc2d1ba0b2f93291b8be8ec65.jpg
becee4b437b24fdbb161b8ecd60db9d6.jpg


Σεντ φρομ Dakarete-φον
με τρομαζεις λες; Παντως το δικο μου παει καλα δεν τσιμπαει λαδι και γενικα δεν βλεπω ουτε ακουω κατι περιεργο. Κρατα μας ενημερους.
 
Το δικο μου ''τερμινειτορ'' ειχε απειρα χιλιομετρα και πηγαινε ''μπαλα'' και δεν εκαιγε λαδι .

Το xr400R εχει λιγα χιλιομετρα , παει πολυ καλα αλλα καιει λαδι αρκετο .

Τα συμπερασματα δικα σας .

το πιστονι μια χαρα φαινετε , οι βαλβιδες ενα τριψιμο να πατησουν καλα και ενα σετ ελατηρια .
 
55.000 λέει

Σεντ φρομ Dakarete-φον
Από περιέργεια δες τις βίδες του κοντέρ αν έχουν σημάδι από κατσαβίδι

Στάλθηκε από το Redmi Note 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Εξ αποστάσεως δείχνει ότι θέλει γενική επισκευή....:secret:
 
Προχωράμε..
Η γενική επισκευή είναι τραβηγμένη λύση.
Για να δούμε πως θα πάει με νέες βαλβίδες, ελατήρια, τσιμουχάκια και φλάντζες.
dc53586441107fe7917b5ce3c64922e4.jpg


Σεντ φρομ Dakarete-φον
 
Προχωράμε..
Η γενική επισκευή είναι τραβηγμένη λύση.
Για να δούμε πως θα πάει με νέες βαλβίδες, ελατήρια, τσιμουχάκια και φλάντζες.
dc53586441107fe7917b5ce3c64922e4.jpg


Σεντ φρομ Dakarete-φον
Γιαννη μην ξεχασεις να μετρησεις ανοχες στα κουζινετα του εκκεντροφορου... τσεκαρε καδενα, τεντωτηρα και γλυστρα...
 
Back
Top Bottom