Ξεκινήσαμε μαζί, χαθήκαμε στο δρόμο, ξαναβρεθηκαμε μετά. Λοιπόν...
Το 900Α είναι ένας ωραίος καναπές, ελαφριά κλίση μπροστά η σέλα αλλά τίποτα ενοχλητικό. Τα πάντα είναι στην σωστή θέση, κιβώτιο είτε χρησιμοποιώντας qs είτε όχι βούτυρο, φρένα πολύ ωραία, μοτέρ χαλαρωτικό και δυνατό μαζί. Τραβάει ωραία από πολύ χαμηλά, ακόμα και η 6η από 2000 στροφές σε ευθεία. Ψηλά έχει... ΚΤΜισιο δούλεμα. Κατανάλωση 53mpg δηλαδή λίγο πάνω από 5, για μηχανάκι τεστ μια χαρά. Στην εθνική ενοχλεί η ροή του αέρα γιατί έχει φασαρία, ενώ καλύπτει. Στρίβει αβίαστα, η ανάρτηση είναι άνετη και στο road και στο dynamic χωρίς να πλέει. Γενικά πολύ ευχάριστο και εύκολο και σε τραβάει να ταξιδέψεις.
Αλλαγή στο 900. Χριστέ μου τι είναι αυτό! 1η με μικρή σούζα έτσι απλά γιατί άνοιξε το γκάζι, δεύτερη κλείνω φρενάρω γιατί υπάρχει και όριο. Είναι το ίδιο μηχανάκι; Βγήκε από το ίδιο εργοστάσιο με το άλλο; Πάμε καλά; Τι έγινε τώρα; Πρώτη σοβαρή στροφή νόμιζα ότι θα πέσω, με τα καρού γιατί ξάπλωσε με μηδέν προσπάθεια. Σε πσρακαλάει να κάνεις ταρζανιες, δώσε κλίση, δώσε γκάζι. Η ανάρτηση είναι ίδια με το adventure μπροστά, καμία σχέση η ρύθμιση. Πίσω είναι λίγο ξερό, θυμίζει το 950 με την στοκ "μιάμιση στροφή" στο βιδάκι της συμπίεσης. Η σέλα σκληρή αλλά φαρδιά και επιτρέπει το μπρος πίσω, το τιμόνι με τους αποστάτες είναι απλά τέλειο και καθιστός και όρθιος και επιτρέπει αρκετό αέρα στο σώμα αλλά είναι πολύ πιο ήσυχος από το Α. Σε κανένα από τα δύο δεν έχει κραδασμούς το μοτέρ, το απλό δείχνει πολύ πιο ζωντανό, μάλλον τα κιλά που λείπουν. Χαμηλά ακούγονται μηχανικοί θόρυβοι λίγο περίεργοι, καθαρίζει μετά τις 3000. Akrapovic και απλή εξάτμιση δεν έχουν τρελή διαφορά στον ήχο. Περνάει η ώρα και είμαστε και οι δύο στο... Φέρε άλλο ένα απλό και αντίο κόσμε δεν θέλουμε να σταματήσουμε πουθενά. Όλη την ώρα σκεφτόμουν τι μαγεία θα ήταν αυτό σε ελληνικό επαρχιακό δρόμο μόνο κόφτες από στροφή σε στροφή. Κατανάλωση στα 47mpg δηλαδή κοντά 6λ/100 δηλαδή λογικό... Φαντάζομαι ότι όλοι έχουν βιώσει την ίδια ντοπα αδρεναλίνης με εμάς.
Δεν έχει βγάλει η BMW τέτοιο μηχανάκι στην κατηγορία. Είναι το μόνο μοντέλο που μου κατάφερε το ίδιο σοκ που είχα πάθει με το XR.
Θα είχε ενδιαφέρον να το πάρω back to back με 890R αλλά...