Honda CRF300L

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Καλησπέρα ,εδώ κ τρεις μήνες έχω στην κατοχή μου ένα crf ,καθαρά για αστικές μετακινήσεις κ για εκδρομές ασφάλτινες ,άλλαξα λάστιχα ,εξάτμιση ,ανεμοθωρακα ,κ φτανω στο θέμα που δεν μπορώ να βρω λύση είμαι 74 κιλά απο την αρχή κατάλαβα ότι πίσω ανάρτηση είναι πολλή μαλακή κ γενικά για πέταμα μίλησα μ k shocks Αθήνα μου πρότειναν αλλαγή ελατηρίου πίσω αφου δεν μπαίνω χώμα δεν χρειάζεται να βάλω ανάρτηση ,μπήκε το ελατήριο hyperpro,όμως εχθές έγινε η πρώτη μεγάλη βόλτα 200χλμ κ με κούρασε παααρα πολύ σ γενικές γραμμές έχει πόλλη γρήγορη επαναφορά ,βιδώνω ξεβιδώνω το ελατήριο δεν βλέπω καμία διαφορά ,μιλάω πάλι κ k shock να βάλουμε ανάρτηση κάτι σε yss αλλά δεν τους είδα να είναι κ πολύ θετικοί στο αν δω διαφορά ,μου πρότειναν αν βάλω τζελ σέλα ανατομικη θα δω μια διαφορά ,κ το ερώτημα στην ομάδα έχει αλλάξει κάποιος ανάρτηση κ αν ναι τι έβαλε ;
Το μαμα αμορτισερ πασχει κυριως απο ελλειψη αποσβεσεων και αυτο δεν διορθωνεται αλλαζοντας ελλατηριο Το αντιθετο, βαζοντας ενα ποιο σκληρο ελατηριο οπως εκανες το προβλημα επιδεινωνεται

Eντυπωση παντως μου κανει οτι με τα 74 κιλα σου και για την χρηση που περιγραφεις δεν σου εκανε η μαμα αναρτηση! Και το λεω αυτο με το δεδομενο οτι εχω ταξιδεψει (απο δευτερευοντες δρομους κυριως) δυο φορες κανοντας περι τα 750 χλμ (σε δυο μερες) και μερικες αλλες των 100-250 ασφαλτινων χλμ Ειμαι 85 κιλα και μαζι με τον εξοπλισμο συν τις αποσκευες περι τα 120 κιλα Δεν αντιμετωπισα λοιπον προβλημα κουρασης τετοιας εντασης ωστε να πω οτι μου φταιει η αναρτηση, η σελα, ή οτιδηποτε αλλο Ναι δεν ειναι μηχανακι για μακρινες ασφαλτινες βολτες το crf αλλα ηταν για μενα εκπληξη το οτι δεν με κουρασε ιδιαιτερα

Με δεδομενο οτι η πισω αναρτηση ειναι πραγματι και αντικειμενικα χαλια νομιζω οτι με μια YSS με τουλαχιστον αποσβεση επαναφορας θα δεις σιγουρα διαφορα τουλαχιστον οσον αφορα την συμπεριφορα της μηχανης Ομως εγω στη θεση σου πρωτα θα ξαναεβαζα το μαμα ελατηριο και θα δοκιμαζα ξανα την διαδρομη των 200 ασφαλτινων χλμ που εκανες

(Εχω παραγγειλει και περιμενω να μου ερθει ενα αμορτισερ της wilbers οποτε σε λιγο καιρο θα ξερω αν αξιζε τα χρηματα που εδωσα)
 

stefos

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
T7
Καλησπέρα ,εδώ κ τρεις μήνες έχω στην κατοχή μου ένα crf ,καθαρά για αστικές μετακινήσεις κ για εκδρομές ασφάλτινες ,άλλαξα λάστιχα ,εξάτμιση ,ανεμοθωρακα ,κ φτανω στο θέμα που δεν μπορώ να βρω λύση είμαι 74 κιλά απο την αρχή κατάλαβα ότι πίσω ανάρτηση είναι πολλή μαλακή κ γενικά για πέταμα μίλησα μ k shocks Αθήνα μου πρότειναν αλλαγή ελατηρίου πίσω αφου δεν μπαίνω χώμα δεν χρειάζεται να βάλω ανάρτηση ,μπήκε το ελατήριο hyperpro,όμως εχθές έγινε η πρώτη μεγάλη βόλτα 200χλμ κ με κούρασε παααρα πολύ σ γενικές γραμμές έχει πόλλη γρήγορη επαναφορά ,βιδώνω ξεβιδώνω το ελατήριο δεν βλέπω καμία διαφορά ,μιλάω πάλι κ k shock να βάλουμε ανάρτηση κάτι σε yss αλλά δεν τους είδα να είναι κ πολύ θετικοί στο αν δω διαφορά ,μου πρότειναν αν βάλω τζελ σέλα ανατομικη θα δω μια διαφορά ,κ το ερώτημα στην ομάδα έχει αλλάξει κάποιος ανάρτηση κ αν ναι τι έβαλε ;
Ωραία απάντηση ο kshock....

Sent from my SM-G965F using Tapatalk
 

Tzison111

Μέλος
Όνομα
Nikos
Μοτό
Crf 300l
Με το μσμα
Το μαμα αμορτισερ πασχει κυριως απο ελλειψη αποσβεσεων και αυτο δεν διορθωνεται αλλαζοντας ελλατηριο Το αντιθετο, βαζοντας ενα ποιο σκληρο ελατηριο οπως εκανες το προβλημα επιδεινωνεται

Eντυπωση παντως μου κανει οτι με τα 74 κιλα σου και για την χρηση που περιγραφεις δεν σου εκανε η μαμα αναρτηση! Και το λεω αυτο με το δεδομενο οτι εχω ταξιδεψει (απο δευτερευοντες δρομους κυριως) δυο φορες κανοντας περι τα 750 χλμ (σε δυο μερες) και μερικες αλλες των 100-250 ασφαλτινων χλμ Ειμαι 85 κιλα και μαζι με τον εξοπλισμο συν τις αποσκευες περι τα 120 κιλα Δεν αντιμετωπισα λοιπον προβλημα κουρασης τετοιας εντασης ωστε να πω οτι μου φταιει η αναρτηση, η σελα, ή οτιδηποτε αλλο Ναι δεν ειναι μηχανακι για μακρινες ασφαλτινες βολτες το crf αλλα ηταν για μενα εκπληξη το οτι δεν με κουρασε ιδιαιτερα

Με δεδομενο οτι η πισω αναρτηση ειναι πραγματι και αντικειμενικα χαλια νομιζω οτι με μια YSS με τουλαχιστον αποσβεση επαναφορας θα δεις σιγουρα διαφορα τουλαχιστον οσον αφορα την συμπεριφορα της μηχανης Ομως εγω στη θεση σου πρωτα θα ξαναεβαζα το μαμα ελατηριο και θα δοκιμαζα ξανα την διαδρομη των 200 ασφαλτινων χλμ που εκανες

(Εχω παραγγειλει και περιμενω να μου ερθει ενα αμορτισερ της wilbers οποτε σε λιγο καιρο θα ξερω αν αξιζε τα χρηματα που εδωσα)
με το μαμά ελατήριο το σαγκ ήταν παραααα πολύ μεγάλο κ η μηχανή κ μόνο από το βάρος της έπεφτε , Δεν ασχολήθηκα στο να την σκληρύνω την ανάρτηση γιατί θεωρησα ότι είναι άσκοπο και κατευθείαν πήγα σε αλλαγή ελατηρίου ,αμέσως η μηχανή σηκώθηκε κ έχω 2cm το πολύ σαγκ.
 

Augotaraxos

Μέλος
Περιοχή
Κως
Όνομα
Κώστας
Μοτό
Γκόλφω
CRF 300L
Πάντως εμένα σαν αρχάριο η ανάρτηση δεν με έχει πειράξει μέχρι τώρα, και σε λίγο πιο απαιτητικά off road που το πήγα, ίσα ίσα με βολεύει στη μέση το ότι είναι τόσο μαλακή. Έχω προσέξει ότι η ανάρτηση μπορεί να γίνει επικίνδυνη λόγω του sag όταν παίρνεις τις στροφές με πάνω από 80-90 χιλιόμετρα, οπότε δεν εμπνέει σιγουριά. Βέβαια το γεγονός ότι δεν έχω εμπειρία από άλλο εντουρο, έχω πάει μάξιμουμ 1μισι ώρα συνεχόμενη πορεία,και το ότι δεν του πίνω το αίμα, δεν με βάζει σε θέση να έχω αντικειμενική άποψη. Προσωπικά όμως πιστεύω πως αν το θες για commuter και να μην το σκίζεις στο χώμα, η μαμά ανάρτηση δεν είναι τόσο κακή.
 

peristeriotis

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Νάσος
Μοτό
CRF 300L 21'
Cruisym 300 20'
Καλησπέρα ,εδώ κ τρεις μήνες έχω στην κατοχή μου ένα crf ,καθαρά για αστικές μετακινήσεις κ για εκδρομές ασφάλτινες ,άλλαξα λάστιχα ,εξάτμιση ,ανεμοθωρακα ,κ φτανω στο θέμα που δεν μπορώ να βρω λύση είμαι 74 κιλά απο την αρχή κατάλαβα ότι πίσω ανάρτηση είναι πολλή μαλακή κ γενικά για πέταμα μίλησα μ k shocks Αθήνα μου πρότειναν αλλαγή ελατηρίου πίσω αφου δεν μπαίνω χώμα δεν χρειάζεται να βάλω ανάρτηση ,μπήκε το ελατήριο hyperpro,όμως εχθές έγινε η πρώτη μεγάλη βόλτα 200χλμ κ με κούρασε παααρα πολύ σ γενικές γραμμές έχει πόλλη γρήγορη επαναφορά ,βιδώνω ξεβιδώνω το ελατήριο δεν βλέπω καμία διαφορά ,μιλάω πάλι κ k shock να βάλουμε ανάρτηση κάτι σε yss αλλά δεν τους είδα να είναι κ πολύ θετικοί στο αν δω διαφορά ,μου πρότειναν αν βάλω τζελ σέλα ανατομικη θα δω μια διαφορά ,κ το ερώτημα στην ομάδα έχει αλλάξει κάποιος ανάρτηση κ αν ναι τι έβαλε ;
καλησπέρα

Έχεις πολλές επιλογές για βελτίωση της πίσω ανάρτησης

  1. YSS καπου στα 450€
  2. k tech 500€ απο εξωτερικό, 600€ από Ελλάδα - Αυτην έχω εγώ και είμαι πολύ ευχαριστημένος, επίσης έχουμε τα ίδια κιλά 74.
  3. Ohlins καπου στα 600€
  4. Revalving στον Ρεμούνδο κανά 150-200€
Όλες οι παραπάνω αναρτήσεις έχουν ρύθμιση για την επαναφορά.
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
καλησπέρα

Έχεις πολλές επιλογές για βελτίωση της πίσω ανάρτησης

  1. YSS καπου στα 450€
  2. k tech 500€ απο εξωτερικό, 600€ από Ελλάδα - Αυτην έχω εγώ και είμαι πολύ ευχαριστημένος, επίσης έχουμε τα ίδια κιλά 74.
  3. Ohlins καπου στα 600€
  4. Revalving στον Ρεμούνδο κανά 150-200€
Όλες οι παραπάνω αναρτήσεις έχουν ρύθμιση για την επαναφορά.
Eπισης υπαρχει
wilbers καπου στα 600-650
rally raid καπου στα 600+

Η yss υπαρχει στην ελλαδα στα περιπου 350
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Καλησπέρα ,εδώ κ τρεις μήνες έχω στην κατοχή μου ένα crf ,καθαρά για αστικές μετακινήσεις κ για εκδρομές ασφάλτινες ,άλλαξα λάστιχα ,εξάτμιση ,ανεμοθωρακα ,κ φτανω στο θέμα που δεν μπορώ να βρω λύση είμαι 74 κιλά απο την αρχή κατάλαβα ότι πίσω ανάρτηση είναι πολλή μαλακή κ γενικά για πέταμα μίλησα μ k shocks Αθήνα μου πρότειναν αλλαγή ελατηρίου πίσω αφου δεν μπαίνω χώμα δεν χρειάζεται να βάλω ανάρτηση ,μπήκε το ελατήριο hyperpro,όμως εχθές έγινε η πρώτη μεγάλη βόλτα 200χλμ κ με κούρασε παααρα πολύ σ γενικές γραμμές έχει πόλλη γρήγορη επαναφορά ,βιδώνω ξεβιδώνω το ελατήριο δεν βλέπω καμία διαφορά ,μιλάω πάλι κ k shock να βάλουμε ανάρτηση κάτι σε yss αλλά δεν τους είδα να είναι κ πολύ θετικοί στο αν δω διαφορά ,μου πρότειναν αν βάλω τζελ σέλα ανατομικη θα δω μια διαφορά ,κ το ερώτημα στην ομάδα έχει αλλάξει κάποιος ανάρτηση κ αν ναι τι έβαλε ;
Το μαμα αμορτισερ πασχει κυριως απο ελλειψη αποσβεσεων και αυτο δεν διορθωνεται αλλαζοντας ελλατηριο Το αντιθετο, βαζοντας ενα ποιο σκληρο ελατηριο οπως εκανες το προβλημα επιδεινωνεται
Ωραία απάντηση ο kshock....
Μα τι κατάρα είναι αυτή στη χώρα μας με τους αναρτησάδες, υποτίθεται είναι και εξειδικευμένοι και ασχολούνται μόνο με αυτό.... Τι άλλο να γράψεις... πολλά μπορείς.

Καλύτερα και με αυτά ασχοληθείτε όσοι μπορείτε μόνοι σας. Με προσοχή, διάβασμα και σχολαστικότητα το αποτέλεσμα θα είναι ΣΙΓΟΥΡΑ καλύτερο ακόμη και στο επίπεδο ενός απλού σέρβις. Όσοι δεν έχετε τις γνώσεις, τον χώρο ή το χρόνο καλύτερα να εμπιστευτείτε τον μηχανικό σας αν τον θεωρείτε σοβαρό άνθρωπο, το πιθανότερο είναι να δώσει περισσότερη προσοχή. Και μη πολυσκέφτεστε βελτιώσεις σε δαύτους, είναι οι περισσότεροι κουκουρούκου... δε μπορούν να αποσυνδέσουν και να επεξεργαστούν αυτά που ξέρουν και εφαρμόζουν ακριβώς τα ίδια σε καθαρόαιμα, on/off και street. Φυσικά υπάρχει πρόβλημα και με εμάς καθώς οι περισσότεροι αντιλαμβανόμαστε το διαφορετικό ως "καλύτερο", πράγμα που δεν ισχύει συνήθως. Έτοιμο σύστημα για τη μοτοσυκλέτα σας και τέλος.

Άκου αλλαγή ελατηρίου μόνο στο CRF.... που είναι το μόνο που θα μπορούσες να κρατήσεις σε αυτά τα κιλά.



καλησπέρα

Έχεις πολλές επιλογές για βελτίωση της πίσω ανάρτησης
  1. YSS καπου στα 450€
  2. k tech 500€ απο εξωτερικό, 600€ από Ελλάδα - Αυτην έχω εγώ και είμαι πολύ ευχαριστημένος, επίσης έχουμε τα ίδια κιλά 74.
  3. Ohlins καπου στα 600€
  4. Revalving στον Ρεμούνδο κανά 150-200€
Όλες οι παραπάνω αναρτήσεις έχουν ρύθμιση για την επαναφορά.
Eπισης υπαρχει
wilbers καπου στα 600-650
rally raid καπου στα 600+

Η yss υπαρχει στην ελλαδα στα περιπου 350
Εγώ θα προσέθετα και την Hyperpro η οποία φοράει προοδευτικό ελατήριο το οποίο -τουλάχιστον για ερασιτεχνική χρήση- "στρογγυλεύει" πολλά όταν δεν ξέρουμε να ρυθμίζουμε με ακρίβεια την ανάρτηση μας και έχει γρήγορη και αργή απόσβεση στο ακριβό πακέτο.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Tzison111

Μέλος
Όνομα
Nikos
Μοτό
Crf 300l
καλησπέρα

Έχεις πολλές επιλογές για βελτίωση της πίσω ανάρτησης

  1. YSS καπου στα 450€
  2. k tech 500€ απο εξωτερικό, 600€ από Ελλάδα - Αυτην έχω εγώ και είμαι πολύ ευχαριστημένος, επίσης έχουμε τα ίδια κιλά 74.
  3. Ohlins καπου στα 600€
  4. Revalving στον Ρεμούνδο κανά 150-200€
Όλες οι παραπάνω αναρτήσεις έχουν ρύθμιση για την επαναφορά.
Πίσω Αμορτισέρ YSS Για Honda CRF300L 20-

350€ έχουν στην Ελλάδα
 

Tzison111

Μέλος
Όνομα
Nikos
Μοτό
Crf 300l
Πάντως εμένα σαν αρχάριο η ανάρτηση δεν με έχει πειράξει μέχρι τώρα, και σε λίγο πιο απαιτητικά off road που το πήγα, ίσα ίσα με βολεύει στη μέση το ότι είναι τόσο μαλακή. Έχω προσέξει ότι η ανάρτηση μπορεί να γίνει επικίνδυνη λόγω του sag όταν παίρνεις τις στροφές με πάνω από 80-90 χιλιόμετρα, οπότε δεν εμπνέει σιγουριά. Βέβαια το γεγονός ότι δεν έχω εμπειρία από άλλο εντουρο, έχω πάει μάξιμουμ 1μισι ώρα συνεχόμενη πορεία,και το ότι δεν του πίνω το αίμα, δεν με βάζει σε θέση να έχω αντικειμενική άποψη. Προσωπικά όμως πιστεύω πως αν το θες για commuter και να μην το σκίζεις στο χώμα, η μαμά ανάρτηση δεν είναι τόσο κακή.
Μάλλον ήταν λάθος μου η αλλαγή ελατηρίου ,το μόνο που έγινε ήταν απλά να σηκωθεί ή μηχανή ,βάζοντας το μαμά κ το Σκληραίνω τέρμα θα σηκωθεί καθόλου ή πάλι θα πέφτει από το βάρος του;
 
Τελευταία επεξεργασία:

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Μάλλον ήταν λάθος μου η αλλαγή ελατηρίου ,το μόνο που έγινε ήταν απλά να σηκωθεί ή μηχανή ,βάζοντας το μαμά κ το Σκληραίνω τέρμα θα σηκωθεί καθόλου ή πάλι θα πέφτει από το βάρος του;
Η μηχανή αποκλείεται να σηκώθηκε. Απλά επειδή έβαλες σκληρότερο δεν κάθεται όπως παλιά όταν είσαι πάνω ή με το βάρος της. Για τα κιλά που είσαι αποκλείεται να χρειαζόταν σκληρότερο ελατήριο πάντως. Το πρόβλημα με το CRF είναι ότι όταν ζεσταίνεται λίγο η ανάρτηση (π.χ. μετά από μισή ώρα χρήσης) σταματάνε να δουλεύουν σωστά οι αποσβέσεις και γίνεται σουμιές. Αλλά αυτό κανονικά θα το ένιωθες σε χρήση χωμάτινη και όχι απλές βόλτες ή ταξιδάκια.
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Μηπως πριν ξανβαλεις το μαμα ελατηριο να δοκιμασεις αν γινεται να αποφορτησεις το hyperpro που εβαλες;
 

Tzison111

Μέλος
Όνομα
Nikos
Μοτό
Crf 300l
Η μηχανή αποκλείεται να σηκώθηκε. Απλά επειδή έβαλες σκληρότερο δεν κάθεται όπως παλιά όταν είσαι πάνω ή με το βάρος της. Για τα κιλά που είσαι αποκλείεται να χρειαζόταν σκληρότερο ελατήριο πάντως. Το πρόβλημα με το CRF είναι ότι όταν ζεσταίνεται λίγο η ανάρτηση (π.χ. μετά από μισή ώρα χρήσης) σταματάνε να δουλεύουν σωστά οι αποσβέσεις και γίνεται σουμιές. Αλλά αυτό κανονικά θα το ένιωθες σε χρήση χωμάτινη και όχι απλές βόλτες ή ταξιδάκια.
Με το μαμά ελατήριο η μηχανη μονο απο το βάρος της καθόταν παρά πόλυ ,μπορεί να είχε σαγκ 8-10 cm ,αφου μερικές φορές κ μόνο που την στήριζα νόμιζα ότι μπορεί να πέσει δεξιά ,βέβαια δεν πείραξα καθόλου την ανάρτηση να δω αν διορθωθεί ,μπορεί να ήταν πολύ μαλακή κ να ήθελε σφίξιμο ,μ εμένα πάνω ήταν ακόμη χειρότερα ,με το κσινουργιο ελατήριο αμέσως πήγε στο 1-2 cm με το βάρος της ,κ μ εμένα πάνω το πολύ 5cm .
 

Tzison111

Μέλος
Όνομα
Nikos
Μοτό
Crf 300l
Μηπως πριν ξανβαλεις το μαμα ελατηριο να δοκιμασεις αν γινεται να αποφορτησεις το hyperpro που εβαλες;
Το έκανα ,με το εργαλείο από πάνω την ξεβίδωσα να χαλαρώσει το ελατήριο πάλι έχει μια έντονη επαναφορά ,δεν το λες κ μαλακό ,το σαγκ παραμένει μικρό άντε να πήγε 3cm (βάρος μηχανής)
 

labros

Μέλος
Περιοχή
Ιλιον - Τζουμέρκα
Όνομα
Λάμπρος
Μοτό
Ντακαρίσιο
Με τι sag μετράς;
Οι τιμές για τα ονοφ, εντουρο, μοτοκρός κλπ έχουν μεγαλύτερο εύρος απ' ότι για τις μηχανές δρόμου, supersport.
 
Τελευταία επεξεργασία:

kuklinski

Μέλος
Όνομα
Αντώνης
Μοτό
Cr250
Φιλος με CRF 300 Rally εκανε ακριβως το ιδιο στο Κ-shock και ειναι ευχαριστημένος....

Ειναι 1.85 και 85 κιλα...

σε βολτα που καναμε παρεα το μηχανακι πηγαινε μια χαρα, κανει δε και πολλες βολτες των 150 χλμ δικαβαλος συν βαλιτσες και παλι κανεις δεν παραπονεθηκε-ουτε η συνεπιβατιδα...

μαλλον δεν το εχεις ρυθμισει σωστα...βαλε την αποσβεση απο μεση και κατω προς το χαλαρο και λογικα θα σου παιξει σωστα....
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
αφου μερικές φορές κ μόνο που την στήριζα νόμιζα ότι μπορεί να πέσει δεξιά
Πολυ περιεργο αυτο που λες γιατι με το μαμα αμορτισερ και το μαμα σταντ η μηχανη γερνει παραπανω απο το συνηθησμενο προς τα αριστερα
Την εχεις παει καινουρια; Αν οχι μηπως ο προηγουμενος ιδιοκτητης την εχει χαμηλωσει αλαζοντας τα dog bones;
 

Tzison111

Μέλος
Όνομα
Nikos
Μοτό
Crf 300l
Με τι sag μετράς;
Οι τιμές για τα ονοφ, εντουρο, μοτοκρός κλπ έχουν μεγαλύτερο εύρος απ' ότι για τις μηχανές δρόμου, supersport.
Με τα λεγόμενα του k shock να έχω 1-2 cm ,από ότι κατάλαβα βέβαια μέσω τηλ γίνεται το set up γιατί είμαι επαρχία.
 

Tzison111

Μέλος
Όνομα
Nikos
Μοτό
Crf 300l
Πολυ περιεργο αυτο που λες γιατι με το μαμα αμορτισερ και το μαμα σταντ η μηχανη γερνει παραπανω απο το συνηθησμενο προς τα αριστερα
Την εχεις παει καινουρια; Αν οχι μηπως ο προηγουμενος ιδιοκτητης την εχει χαμηλωσει αλαζοντας τα dog bones;
Το πηρα με 600 χλμ ,το λάθος ήταν ότι δεν κάθισα να ψαχτώ με το μαμά ελατήριο το Θεώρησα δεδομένο ότι δεν στρώνει,δεν είδα ούτε βρέθηκα μ τον ιδιοκτήτη μέσω καταστήματος το πηρα .
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Το πηρα με 600 χλμ ,το λάθος ήταν ότι δεν κάθισα να ψαχτώ με το μαμά ελατήριο το Θεώρησα δεδομένο ότι δεν στρώνει,δεν είδα ούτε βρέθηκα μ τον ιδιοκτήτη μέσω καταστήματος το πηρα .
Έτσι που τα λες μάλλον ήταν πειραγμένη η ανάρτηση. Πιθανά να την είχαν σετάρει για κοντό αναβάτη. Ρίξε μια συγκριτική ματιά και με άλλο CRF, μήπως σου έχουν χαμηλώσει λίγο και το μπροστινό.
 

peristeriotis

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Νάσος
Μοτό
CRF 300L 21'
Cruisym 300 20'
Η αλήθεια είναι πως για χρήση δρόμου δεν υπάρχει λόγος να αλλάξεις την ανάρτηση ή το ελατήριο. Μια χαρά μαλακή είναι για τις λακούβες. Καλύτερα να επενδύσεις σε σέλα!

#############
#Dirt Alert# youtube channel
 
Top Bottom