Honda CRF300L

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Ποιο type πήρες συγκεκριμένα;
Το 640 πηρα (προφορτιση και ρυθμιση αποσβεσης επαναφορας)

Το 642 εχει επιπλεον και αποσβεσης συμπιεσης αλλα αφενως ειναι πολυ ακριβοτερο και αφετερου εχει το δοχειο αζωτου πανω στο αμορτισερ και ισως σε μεγαλη συμπιεση του ψαλιδιου η αλυσιδα να χτυπαει πανω του
Απο την αλλη υπαρχει και το 540 αρκετα πιο φτηνο αλλα αυτο δεν εχει καμια ρυθμιση περαν της προφορτισης

Η μονη εναλλακτικη λυση και με αποσβεση συμπιεσης με το δοχειο αζωτου μακρια απο το σωμα του αμορτισερ ειναι αυτη της ohlins Το οποιο φυσικα και αυτο ειναι στο ιδιο επιπεδο τιμης με το 642 της wilbers (934 ευρω)

Στην ιδια κατηγορια τιμης (περι τα 600 ευρω) του 640 wilbers και με μονο αποσβεση επαναφορας ειναι τα ohlins, rally raid και emc
Tο ktech ειναι κανα κατοσταρικο πιο φτηνο αλλα ταυτοχρονα και υποδεεστερο οσον αφορα την διαμετρο του εμβολου αρα και του σωματος κατι που θεωρητικα τουλαχιστον επηρεαζει την λειτουργεια οταν θα δουλευει υπερωρεις
 

KonCrf

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
CRF300 Rally
Το 640 πηρα (προφορτιση και ρυθμιση αποσβεσης επαναφορας)

Το 642 εχει επιπλεον και αποσβεσης συμπιεσης αλλα αφενως ειναι πολυ ακριβοτερο και αφετερου εχει το δοχειο αζωτου πανω στο αμορτισερ και ισως σε μεγαλη συμπιεση του ψαλιδιου η αλυσιδα να χτυπαει πανω του
Απο την αλλη υπαρχει και το 540 αρκετα πιο φτηνο αλλα αυτο δεν εχει καμια ρυθμιση περαν της προφορτισης

Η μονη εναλλακτικη λυση και με αποσβεση συμπιεσης με το δοχειο αζωτου μακρια απο το σωμα του αμορτισερ ειναι αυτη της ohlins Το οποιο φυσικα και αυτο ειναι στο ιδιο επιπεδο τιμης με το 642 της wilbers (934 ευρω)

Στην ιδια κατηγορια τιμης (περι τα 600 ευρω) του 640 wilbers και με μονο αποσβεση επαναφορας ειναι τα ohlins, rally raid και emc
Tο ktech ειναι κανα κατοσταρικο πιο φτηνο αλλα ταυτοχρονα και υποδεεστερο οσον αφορα την διαμετρο του εμβολου αρα και του σωματος κατι που θεωρητικα τουλαχιστον επηρεαζει την λειτουργεια οταν θα δουλευει υπερωρεις
Φίλε μου με γεια το αμορτισέρ, έβαλα το, ίδιο στο rally μου και είδα άλλο μηχανάκι! Ειδικά σε χώμα πρώτη φορά που μπήκα, δούλευε καταπληκτικά!
Θα το, χαρείς!!
 

antsoar

Μέλος
Όνομα
Αντώνης
Μοτό
SWM RS300R
Φίλε μου με γεια το αμορτισέρ, έβαλα το, ίδιο στο rally μου και είδα άλλο μηχανάκι! Ειδικά σε χώμα πρώτη φορά που μπήκα, δούλευε καταπληκτικά!
Θα το, χαρείς!!
Και το rally την ίδια ανάρτηση με το L φοράει πίσω, από το εργοστάσιο;
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Και το rally την ίδια ανάρτηση με το L φοράει πίσω, από το εργοστάσιο;
Πλεονασμός λόγω του τίτλου του θέματος αλλά ας το γράψω. Αυτό ισχύει μόνο για τα 300άρια, στα 250άρια είχαν διαφορές οι αναρτήσεις.
 

Augotaraxos

Μέλος
Περιοχή
Κως
Όνομα
Κώστας
Μοτό
Γκόλφω
CRF 300L

konkost Μετά το 10ο λεπτό στο βίντεο δίνει μία εναλλακτική για όποιον θέλει να βάλει tankbag στο third party ρεζερβουάρ και μπορεί να μαστορέψει το σωληνάκι εξαέρωσης σε άλλη μεριά.
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l

konkost Μετά το 10ο λεπτό στο βίντεο δίνει μία εναλλακτική για όποιον θέλει να βάλει tankbag στο third party ρεζερβουάρ και μπορεί να μαστορέψει το σωληνάκι εξαέρωσης σε άλλη μεριά.
Ναι το εχω δει το βιντεο αλλα εγω δεν χρησιμοποιω ποτε tankbag
 

Λευκάδιος

Μέλος
Περιοχή
West Side Athens
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BRP
Επισης ακομα και στην οψη φαινεται ποσο απεχουν ποιοτικα τα δυο αμορτισερ


Και εχουν και μια διαφορα βαρους σχεδον μισο κιλο

Σαν το γνήσιο Honda δεν έχει .. τεσπά καλούτσικο φαίνεται και το Wilbers..
Υγ.Την Κυριακή το θέλω βόλτα ..
 

SlowMo

Μέλος
Όνομα
nick
Μοτό
CRF 300L
Καλημέρα σας.
Έχω αποφασίσει ότι θα πάω σε αγορά ενός CRF. Είμαι μεταξύ του 250 και του 300 .
Σε οποιαδήποτε περίπτωση στο μηχανάκι θα μπουν σίγουρα αμορτισέρ ελατήρια, εξάτμιση, φίλτρο και διάφορα φθηνότερα έξτρα.

Σε αυτό που ήθελα την γνώμη σας είναι στο αν αξίζει το οικονομικό στριμωγμα στην περίπτωση που πάρω καινούργιο το crf 300L η να κοιτάξω και το 250L η Rally?
Είναι τόσο μεγάλη η διαφορά τους όσο διαβάζω ώστε να αξίζει?
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Το 250 rally το εχω οδηγησει ελαχιστα οταν καποτε λιγο πριν βγει το 300 σκεφτομουν να το παρω Και ναι απο οτι θυμαμαι υπαρχει μεγαλη διαφορα μεταξυ 250 και 300
Ομως νομιζω πως ο πιο καταλληλος για να σου πει για το αν αξιζουν τα ενδεχομενως παραπανω χρηματα για το 300αρι ειναι ο thanosxrv ο οποιος ειχε παλιοτερα το 250 rally και τωρα εχει το 300l

Στα μεταχειρισμενα παντως τα 250l και rally πουλιουνται (αδικαιολογητα κατα την γνωμη μου) κοντα στα 300l οποτε αν πας σε μεταχειρισμενο 300l κατα την γνωμη μου δεν πρεπει καν να σκεφτεσαι το 250
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Καλημέρα σας.
Έχω αποφασίσει ότι θα πάω σε αγορά ενός CRF. Είμαι μεταξύ του 250 και του 300 .
Σε οποιαδήποτε περίπτωση στο μηχανάκι θα μπουν σίγουρα αμορτισέρ ελατήρια, εξάτμιση, φίλτρο και διάφορα φθηνότερα έξτρα.

Σε αυτό που ήθελα την γνώμη σας είναι στο αν αξίζει το οικονομικό στριμωγμα στην περίπτωση που πάρω καινούργιο το crf 300L η να κοιτάξω και το 250L η Rally?
Είναι τόσο μεγάλη η διαφορά τους όσο διαβάζω ώστε να αξίζει?
Δεδομένου ότι μιλάμε για μικρούς κυβισμούς και επειδή έχω οδηγήσει το CRF300L όντας κάτοχος WR250R θα σημειώσω τη καταπληκτική δουλειά που έχει γίνει στη ροπή σε χαμηλές στροφές. Φυσικά ότι και αν έχεις μαθαίνεις και το δουλεύεις σύμφωνα με τις δυνατότητες και το τρόπο λειτουργίας ενός κινητήρα.

Γνώμη μου: Κάποιος που έχει ήδη το CRF250 μπορεί να κάτσει στα αυγά του, κάποιος όμως που έχει την ευκαιρία να επιλέξει την αγορά του -όπως εσύ- καλύτερα να προσπαθήσει να πάρει το CRF300. Θα θυσίαζα εύκολα την τοποθέτηση μιας εξάτμισης προκειμένου να πάω στο 300. Φαίνεται πως και το μπροστινό συνεργάζεται καλύτερα με την αντικατάσταση ενός καλύτερου πίσω αμορτεσέρ.
 

thanosxrv

Μέλος
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Θάνος
Μοτό
Honda xrv 750 Africa twin
Θα συμφωνήσω με τον Κώστα και τον Στέφανο!
Απο την στιγμή που έχεις την επιλογή προτείνω να πάρεις το 300 γιατί αν πάρεις το 250 και μετά αν καβαλησεις το 300 κάποια στιγμή ...θα πεις τι λαλακια έκανα από την στιγμή που είχα την επιλογή!
Εξέφρασα την γνώμη μου μιας και είχα στην κατοχή μου το 250rally και τώρα έχω το 300l!

Στάλθηκε από το SM-A530F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

SlowMo

Μέλος
Όνομα
nick
Μοτό
CRF 300L
Αυτή την εικόνα είχα κ εγώ απλα ήθελα να ρωτήσω και εσάς που τα έχετε οδηγήσει.

Οπότε υπομονή και πάω για 300l κούτα η αν παίξει κανένα καλό μεταχειρισμένο.

Μόλις το πάρω θα μιλήσουμε εδώ αναλυτικά για τα updates που θα κάνω και τα έχω ήδη στο μυαλό μου.
 

Varonos

Μέλος
Περιοχή
Ηλιούπολη
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
BMW F 650 GS Dakar
Αυτή την εικόνα είχα κ εγώ απλα ήθελα να ρωτήσω και εσάς που τα έχετε οδηγήσει.

Οπότε υπομονή και πάω για 300l κούτα η αν παίξει κανένα καλό μεταχειρισμένο.

Μόλις το πάρω θα μιλήσουμε εδώ αναλυτικά για τα updates που θα κάνω και τα έχω ήδη στο μυαλό μου.
Δες στο car ένα 300l στην Αίγινα με αλλαγμένο πίσω αμορτισέρ. Δεν τον ξέρω, απλά έχω δει την αγγελία και φαίνεται ότι ίσως αξίζει
 

dtz

Μίζα-μανιβέλα (Ευτραφής Περτικαλής Κυριούλης)
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
BMW R 1200 GS
KTM 690 Enduro
Επισης ακομα και στην οψη φαινεται ποσο απεχουν ποιοτικα τα δυο αμορτισερ


Και εχουν και μια διαφορα βαρους σχεδον μισο κιλο

σε κοροιδεψε ο Wilbers, ξαναβάλε το μαμα, σε έκλεψε στο ζύγι ...
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Ταύλα! Περιμένουμε εντυπώσεις.
Θα ευχαριστηθεις μηχανακι τωρα Κωστα , στο χω ξαναπει ;):ok:
konkost
Καλορίζικο! Θα δεις, άλλο μηχανάκι!

#############
#Dirt Alert# youtube channel
Φίλε μου με γεια το αμορτισέρ, έβαλα το, ίδιο στο rally μου και είδα άλλο μηχανάκι! Ειδικά σε χώμα πρώτη φορά που μπήκα, δούλευε καταπληκτικά!
Θα το, χαρείς!!
Η διαφορα στην ασφαλτο σε διαδρομες σπιτι-δουλεια-καφε-σουπερ μαρκετ κλπ ειναι μεν εμφανης οχι ομως τοσο δραματικα μεγαλη που να δικαιολογει το ποσο των κατι λιγοτερο απο 600 ευρω που εδωσα
Εν ολιγοις αν η χρηση του crf ηταν μονο για αστικες κοντινες μετακινησεις ισως και να μην αλλαζα το αμορτισερ τοσο συντομα
Σε επαρχιακο στροφιλικι μενει ακομα να δοκιμαστει και θα εχω μια καποια εικονα μετα το troffy

Χτες ομως που το δοκιμασα στο χωμα στη βολτα, ε, εκει πλεον η διαφορα με το μαμα αμορτισερ ειναι χα-ω-τι-κη!! Το πισω μερος παρεμεινε βιδωμενο κατω στις περισσοτερες απο τις συνθηκες που το δοκιμασα Πετρες, νεροφαγωματα, σαθρα, απο αργα τεχνικα περασματα μεχρι ταχυτητες ανω των 80 Το βασικοτερο ομως ειναι οτι πλεον εχω αισθηση για το τι κανει ο πισω τροχος
Επισης αξιοσημειωτο ειναι οτι μεγαλο μερος της βολτας το εβγαλα καθιστος κατι που σημαινει οτι δεν εχω χασει μεγαλο μερος της ανεσης που πριν ειχα με το μαμα αμορτισερ
Αυτα με το σεταρισμα που ειχε οπως μου ηρθε χωρις δηλαδη να εχω ρυθμισει το sag και χωρις να εχω αλλαξει την αποσβεση επαναφορς

Τελος να πω οτι η μπροστινη αναρτηση που φοβομουν οτι θα μου φανει "λιγη" μετα την αλλαγη του αμορτισερ, μια χαρα εξακολουθει να δουλευει στο χωμα! Και περισσοτερο στην ασφαλτο και ειδικα κατα το φρεναρισμα ειναι που δειχνει τις αδυναμιες της αφου τοτε ειναι που βουταει πολυ
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Η διαφορα στην ασφαλτο σε διαδρομες σπιτι-δουλεια-καφε-σουπερ μαρκετ κλπ ειναι μεν εμφανης οχι ομως τοσο δραματικα μεγαλη που να δικαιολογει το ποσο των κατι λιγοτερο απο 600 ευρω που εδωσα
Εν ολιγοις αν η χρηση του crf ηταν μονο για αστικες κοντινες μετακινησεις ισως και να μην αλλαζα το αμορτισερ τοσο συντομα
Σε επαρχιακο στροφιλικι μενει ακομα να δοκιμαστει και θα εχω μια καποια εικονα μετα το troffy

Χτες ομως που το δοκιμασα στο χωμα στη βολτα, ε, εκει πλεον η διαφορα με το μαμα αμορτισερ ειναι χα-ω-τι-κη!! Το πισω μερος παρεμεινε βιδωμενο κατω στις περισσοτερες απο τις συνθηκες που το δοκιμασα Πετρες, νεροφαγωματα, σαθρα, απο αργα τεχνικα περασματα μεχρι ταχυτητες ανω των 80 Το βασικοτερο ομως ειναι οτι πλεον εχω αισθηση για το τι κανει ο πισω τροχος
Επισης αξιοσημειωτο ειναι οτι μεγαλο μερος της βολτας το εβγαλα καθιστος κατι που σημαινει οτι δεν εχω χασει μεγαλο μερος της ανεσης που πριν ειχα με το μαμα αμορτισερ
Αυτα με το σεταρισμα που ειχε οπως μου ηρθε χωρις δηλαδη να εχω ρυθμισει το sag και χωρις να εχω αλλαξει την αποσβεση επαναφορς

Τελος να πω οτι η μπροστινη αναρτηση που φοβομουν οτι θα μου φανει "λιγη" μετα την αλλαγη του αμορτισερ, μια χαρα εξακολουθει να δουλευει στο χωμα! Και περισσοτερο στην ασφαλτο και ειδικα κατα το φρεναρισμα ειναι που δειχνει τις αδυναμιες της αφου τοτε ειναι που βουταει πολυ
"Χα-ο-τι-κή"... Κατά amyroukai το ανάγνωσμα!
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
"Χα-ο-τι-κή"... Κατά amyroukai το ανάγνωσμα!
βλέπεις ότι έχω καταπιέσει τον grammar and syntax nazi, τα λέει ο κυρ Γιάννης.
 
Top Bottom